Ga er nou maar serieus op in? Of wordt het te moeilijk voor je.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstand van voetbal.
quote:Op zondag 24 januari 2016 08:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sowieso beoordeeld door de scheids, als je het voetbal een beetje volgt weet je dat dat dan niet meer kan.
Daarbij was hij stevig, maar zeker geen rood waard.
Ik zie het net pas terug maar van mijn standpunt leek het een benenbrekende tacklequote:
Sssst ik probeer Sunrise mad te maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het net pas terug maar van mijn standpunt leek het een benenbrekende tackleAchteraf ziet het er maar ongelukkig uit. Goed gezien van de arbiter
Reageer je nog ff in het Boilesen topic? Jouw oogappetje.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Dirk-Kuijt.Al 10 jaar de grootste idioot van VBL.
Heb je echt niets beters te doen nu dat clubje van je afgedroogd wordt door az?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Reageer je nog ff in het Boilesen topic? Jouw oogappetje.
Hét zwakste team in de Eredivisie, zelfs De Graafschap pakte uit meer punten dan Twente.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Helaas, Twente is zeker buitenshuis één van de zwakste teams in de Eredivisie.
Ik ben al blij als het onder de 3 goals verschil blijft.
Maar ik zie PSV verder in eigen huis nog wel de nodige punten verliezen, ze winnen hun duels uiterst moeizaam of spelen gelijk tegen middenmoters en subtoppers.
Laat die kneus lekkerquote:Op zondag 24 januari 2016 13:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Heb je echt niets beters te doen nu dat clubje van je afgedroogd wordt door az?
twitter:telegraafticker twitterde op zondag 24-01-2016 om 13:12:38'Everton richt pijlen op Ajacied Van Rhijn' https://t.co/uqlSaq46sJ #ajax https://t.co/R9iQ5Nyqz1 reageer retweet
Zou verrassend zijn. Zal dan wel als back-up gehaald worden ga ik vanuit.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:16 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:telegraafticker twitterde op zondag 24-01-2016 om 13:12:38'Everton richt pijlen op Ajacied Van Rhijn' https://t.co/uqlSaq46sJ #ajax https://t.co/R9iQ5Nyqz1 reageer retweet
Dat is wel een heel optimistische kijk op de zaken.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:40 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het was ook overduidelijk rood? Begrijp jij voetbal wel? Het veld lag er ook prima bij dus ik heb geen idee waar je het over hebt.
Mitchell Dijks liet ook weer zien dat het dé linksback van NL elftal voor de komende jaren is.
Ruilen voor John Stonesquote:Op zondag 24 januari 2016 13:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou verrassend zijn. Zal dan wel als back-up gehaald worden ga ik vanuit.
Nee? Daar mag een ander niet boos om worden van jou?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In ieder geval niet om dat mannelijke duel waarbij Tete zichzelf blesseerde.
Ach, Twente speelt goed. Kunnen er zeker meer maken vandaag.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef manny het volgende:
Ben bang dat de goal iets te vroeg valt, anders wel hele fijne zondag
Als Twente wint gaan we in cruisecontrol op weg naar de titel.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, Twente speelt goed. Kunnen er zeker meer maken vandaag.
Zou dan toch nog een onverwacht lekker weekendje kunnen worden zo.
Klopt, maar ik sluit puntverlies voor PSV zeker nog niet uit. Juist in dit soort wedstrijden laten ze de punten liggen dit seizoen. Tegen de betere ploegen gaat het juist vrij soepel.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als Twente wint gaan we in cruisecontrol op weg naar de titel.
Maar nu staat het 1-1..
Ik sluit ook niets uit, maar mijn gevoel zegt dat PSV deze wedstrijd gewoon gaat winnen, maar ik laat me graag verassenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sluit puntverlies voor PSV zeker nog niet uit. Juist in dit soort wedstrijden laten ze de punten liggen dit seizoen. Tegen de betere ploegen gaat het juist vrij soepel.
Twente geeft het nu wel heel namelijk weg. Ze moeten de voorsprong niet verder laten oplopen. PSV wil het in de tweede helft nog wel eens laten lopen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik sluit ook niets uit, maar mijn gevoel zegt dat PSV deze wedstrijd gewoon gaat winnen, maar ik laat me graag verassen
Ja, leuk.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Twente geeft het nu wel heel namelijk weg. Ze moeten de voorsprong niet verder laten oplopen. PSV wil het in de tweede helft nog wel eens laten lopen.
Verast worden lijkt me overigens vrij pijnlijk.
Van Twente hoef je niks te verwachten.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als Twente wint gaan we in cruisecontrol op weg naar de titel.
Maar nu staat het 1-1..
PSV gaat sowieso nog weinig punten verspelen, worden alleen maar sterker.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van Twente hoef je niks te verwachten.
Niet zulke rare sprongen.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:40 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het was ook overduidelijk rood? Begrijp jij voetbal wel? Het veld lag er ook prima bij dus ik heb geen idee waar je het over hebt.
Mitchell Dijks liet ook weer zien dat het dé linksback van NL elftal voor de komende jaren is.
Na Willems de beste LB van Nl. Wel ver na Willems, dat wel. Maar beter dan Blind.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dijks wat? Die mag blij zijn dat hij bij gebrek aan beter bij Ajax in de basis staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |