Escude nog een aantal jaar prima gespeeld bij Sevilla dacht ik en Pasanen bij Werder. Geen top, wel degelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pasanen - Escude was toch wel een genotscentrum. Allebei toch wel onderschat voor mn gevoel.
Was dat toen niet al Trabelsi - Grygera - Escude - Maxwellquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pasanen - Escude was toch wel een genotscentrum. Allebei toch wel onderschat voor mn gevoel.
Zag dat hij misschien naar Roda gaat een halfjaarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:03 schreef Pedroso het volgende:
Overigens kan Zivkovic alweer vertrekken bij Willem 2. Zou zomaar kunnen dat ie volgende week weer bij Jong Ajax aansluit,
Dat waren tijdenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was dat toen niet al Trabelsi - Grygera - Escude - Maxwell
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voornamelijk Heitinga/De Jong/Grygera - Pasanen - Escude - Maxwell volgens mij. (Soms ook Heitinga/Grygera/De Jong ipv Pasanen ja)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trabselsi had een lekker wijfquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anthony Obodaiquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Boukhari, Sonck, O'Brien...ook Litmanen was er bij in 2003 / 2004
Je kunt op niemand anders dan Sammy Kuffour doelen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit de daaropvolgende jaargangen te bekijken
Heimwee
Slechte knieën geloof ik, had groter kunnen wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voornamelijk Heitinga/De Jong/Grygera - Pasanen - Escude - Maxwell volgens mij. (Soms ook Heitinga/Grygera/De Jong ipv Pasanen ja)
Trabelsi was toen iets mee, ik weet niet meer wat, maar die speelde haast geen minuut.
Op internet staan dingen als blessure en ruzie met Koemanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voornamelijk Heitinga/De Jong/Grygera - Pasanen - Escude - Maxwell volgens mij. (Soms ook Heitinga/Grygera/De Jong ipv Pasanen ja)
Trabelsi was toen iets mee, ik weet niet meer wat, maar die speelde haast geen minuut.
Speciale opdrachten zoals het uitschakelen van Nedvedquote:
Nicolae Miteaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mitea vond ik ook altijd wel een leuk spelertje op de een of andere manier.
Tom Soetaers en Jelle Vandamme, hoogtijdagen van het Belgische voetbalquote:
Hoe heet die andere Afrikaan ook alweer ? Heeft ook nog bij Vitesse gespeeld, was een bikkelharde middenvelder maar kon er verder niet zoveel van.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Speciale opdrachten zoals het uitschakelen van Nedved
Wat hem niet zo goed afging
Het centrum Oleguer-Wielaertquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
GabrigodOleguer, terugkeer van Stam, Vertonghen, crosspasses van Alderweireld
Wielaert
Abukabari Yakubuquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe heet die andere Afrikaan ook alweer ? Heeft ook nog bij Vitesse gespeeld, was een bikkelharde middenvelder maar kon er verder niet zoveel van.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Abukabari Yakubu
Of zoiets.
Abubakari Yakubu jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe heet die andere Afrikaan ook alweer ? Heeft ook nog bij Vitesse gespeeld, was een bikkelharde middenvelder maar kon er verder niet zoveel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |