Voordeel is wel bij Willems dat ie de voorzetten op een kopsterke spits kan geven waardoor het rendement van z'n voorzetten veel hoger ligt. Maar die is verdedigend zeker niet beter dan Dijks (aanvallend wel).quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willems heeft het ook pas een seizoen laten zien. Die moet ook maar eens terug komen op niveau.
Idd. Dijks is veel beter dan Willems. En Kongolo mag nog niet eens de schoenen van vedette Dijks poetsen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willems heeft het ook pas een seizoen laten zien. Die moet ook maar eens terug komen op niveau.
Word jij nou nooit ongelooflijk moe van jezelf?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Dijks is veel beter dan Willems. En Kongolo mag nog niet eens de schoenen van vedette Dijks poetsen.
Dat zou ik ook zeggen ja, anderzijds hebben jullie het momentum mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie nog steeds PSV kampioen worden. Die gaan wel over dit Ajax heen.
Dit spel van Ajax kan niet goed blijven gaan.
Nog even volhouden jongensquote:Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland
Ik word moe van mensen die niet realistisch naar de kwaliteiten van hun "eigen" spelers kunnen kijken. Dijks speelt eerst een half seizoen klote, wordt vandaag MOTM en is direct weer een klasbak en de beste LB van de eredivisie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word jij nou nooit ongelooflijk moe van jezelf?
Ajax moet nog naar Eindhoven en zie ik daar niet winnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen ja, anderzijds hebben jullie het momentum mee.
Zal een stuk spannender worden dan vorig jaar.
Dijks is al maanden een vd beste samen met Bazoerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik word moe van mensen die niet realistisch naar de kwaliteiten van hun "eigen" spelers kunnen kijken. Dijks speelt eerst een half seizoen klote, wordt vandaag MOTM en is direct weer een klasbak en de beste LB van de eredivisie.
Nogal jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blijkt wel dat jij mij een interessante user vindt.
Dat soort onzin kan je ook gewoon negeren hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik word moe van mensen die niet realistisch naar de kwaliteiten van hun "eigen" spelers kunnen kijken. Dijks speelt eerst een half seizoen klote, wordt vandaag MOTM en is direct weer een klasbak en de beste LB van de eredivisie.
Gelijkspelletje of een late goal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Eindhoven en zie ik daar niet winnen.
Of zo'n wedstrijd als vorig jaar. Helemaal zoek gespeeld worden maar wel winnenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelijkspelletje of een late goal.
Wie weet JR wie weet...
geluk van de kampioen..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie nog steeds PSV kampioen worden. Die gaan wel over dit Ajax heen.
Dit spel van Ajax kan niet goed blijven gaan.
Ik zou tekenen voor een gelijkspel daar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelijkspelletje of een late goal.
Wie weet JR wie weet...
Zal binnenkort ook wel een bod van 25 mil op Dijks komen denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dijks is al maanden een vd beste samen met Bazoer
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Pasanen - Escude was toch wel een genotscentrum. Allebei toch wel onderschat voor mn gevoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |