quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat wel mooi aan een politicus.Daar mogen we best wel naar terug in Nederland
Politici die bepaalde idealen hebben, zeggen wat ze willen en vinden. Mensen die het daarmee eens zijn kunnen op hen stemmen en mensen die het daar niet mee eens zijn niet. Huidige politici handelen niet uit idealen. Die zeggen wat ze denken dat het volk wil horen. De massa verbaal afzuigen, voorliegen en daarna links laten liggen tot de volgende verkiezingen. Die instelling is de doodssteek van de democratie.
Gaap. Dat zeggen ze iedere keer als hij z'n mond opendoet. En hij krijgt alleen maar meer stemmen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:32 schreef alwaysbenice het volgende:
Hij heeft hier mee echt al z'n kansen weggegooid, van zo iets kan je niet terug komen lijkt me.
Trump zegt hier eigenlijk dat z'n volgers enorme kwijlende hondstrouwe sukkels zijn.. en dat vinden ze dus kennelijk ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Gaap. Dat zeggen ze iedere keer als hij z'n mond opendoet. En hij krijgt alleen maar meer stemmen.
Brood + spelen, en alles is ok.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:32 schreef alwaysbenice het volgende:
Hij heeft hier mee echt al z'n kansen weggegooid, van zo iets kan je niet terug komen lijkt me.
Ik ben bang dat ze dit wel ok vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:35 schreef alwaysbenice het volgende:
Ik denk dat het wel een zeer grote impact heeft.
Dit is straks hot nationaal nieuws daar, en Trump wordt dus nationaal belachelijk gemaakt omdat hij zijn eigen supporters belachelijk maakt. Dat voelt als een knieschot voor veel Trump supporters lijkt mij.
Ja, een aanzienlijk deel vast wel. Grappig dat hij eigenlijk ook gewoon gelijk heeft haha.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dit wel ok vinden.
Volgende week is iedereen het alweer vergeten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:35 schreef alwaysbenice het volgende:
Ik denk dat het wel een zeer grote impact heeft.
Dit is straks hot nationaal nieuws daar, en Trump wordt dus nationaal belachelijk gemaakt omdat hij zijn eigen supporters belachelijk maakt. Dat voelt als een knieschot voor veel Trump supporters lijkt mij.
Die zullen 't mogelijk nooit kunnen decoderen en staan waarschijnlijk ook te juichen als hij deze boodschap voor een volle zaal de ether in boert.quote:Op zondag 24 januari 2016 04:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgende week is iedereen het alweer vergeten.
Ok, ik zal CNN even bellen dat het heel normaal is daar... dan kunnen ze dat bericht weer verwijderen.quote:Op zondag 24 januari 2016 04:52 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik denk dat men dit hier een beetje verkeerd opvat.
In de USA betekent dit dat zijn volgelingen 100% loyaal zijn aan Trump.
Een beetje overdreven cowboy uitspraak maar daar smullen ze juist van in de US.
Zoalng hij bijna 40% van de republikeinse stemmen heeft, zelfs na deze uitspraak, zegt genoeg.quote:Op zondag 24 januari 2016 05:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ok, ik zal CNN even bellen dat het heel normaal is daar... dan kunnen ze dat bericht weer verwijderen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 14:32:58"@LukeBrinker: One year from today. https://t.co/TcN6Z3XwyU" reageer retweet
The Wall.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 15:45:31.@AnnCoulter has been amazing. We will win and establish strong borders, we will build a WALL and Mexico will pay. We will be great again! reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |