steukertsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand fluisterde, weet niet tegen wie: Je moet uitkijken voor Do ( en iets met 'alle mannen')
birdyquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dit klinkt niet verkeerd, zet de zintuigen goed open...en dan straks bam komt het binnen![]()
MIjn streams sputteren erg!
Joh..quote:
hier ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dit klinkt niet verkeerd, zet de zintuigen goed open...en dan straks bam komt het binnen![]()
MIjn streams sputteren erg!
Dan is het vaak niet meer te zuipenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
Vick heeft bedacht om alle drankjes al uit te schenken net zoals in het het theater tijdens de pauze...
[ afbeelding ]
Die single van Ro is echt wel goed vind ik. Ze kan goed met emotie zingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
RowRow en Jankmuil zijn wel dramatisch slecht en dan komen er nog twee mensen die het geen tyfus kan schelen
Inderdaad he, want niet alleen alle mannen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die verleidt alle mannen
Dat was een zwakzinnig schuimpje.
sorryquote:
dat doen ze toch nooit met koolzuurhoudende dranken?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
Vick heeft bedacht om alle drankjes al uit te schenken net zoals in het het theater tijdens de pauze...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou er speelt een bandje, dan is er ruimte zat voor het ophalen van some good old times
quote:
de Band en de Zangeres zijn Topquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
RowRow en Jankmuil zijn wel dramatisch slecht en dan komen er nog twee mensen die het geen tyfus kan schelen
Dan is ze de eerste in drie jaar tijd die het licht ziet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
serieus? 2 munten voor water? Cir... Zit je ons weer te grappen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:31 schreef Cir het volgende:
[..]
sorry
..ot ; swing ..make my wish come troe
GIna hai hai ..
hoeveel kost een water?
wimmie ; 2 munten ..en dan overscheneken in een glas
de heksquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie haar wel aan voor een gifmengster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |