SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik deed er nog een hartje bijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is niet waar
[..]
ga mij niet huillachen, troela
Zo chillen met vrienden. Rond 20:00quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog plannen vanavond?
Nieuw? Neuh, ik draai al 9 jaar mee op FOK! Op YouTube ook al een poos, maar heb besloten het even om te gooien en niet meer elk hersenspinsel online te gooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe je goed dit, je bent zeker nieuw?
Paper schrijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog plannen vanavond?
Ik heb al gegeten.quote:
lekker hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo chillen met vrienden. Rond 20:00
balen op zaterdagavondquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Paper schrijven.
[..]
Ik heb al gegeten.Ovenbroodjes met rookvlees en thee. Jij?
dat doe je bij iedereen, daar ben ik niet meer gevoelig voorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik deed er nog een hartje bij
dat is helemaal niet waarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat doe je bij iedereen, daar ben ik niet meer gevoelig voor
dan heb je in ieder geval weer iets om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja klopt, maar heb een strak schema.Na woensdag heb ik weer een leven.
Ik heb het er al over gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Wil je mij, en heel Nederland, beloven dat je nooit meer in je auto gaat rijden als je remmen defect zijn.
wat ben je ook snel op je pikkie getraptquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is helemaal niet waar
stomme trut
ieder voorjaar heeft zijn najaar. Aldus Cruyff.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben een voorjaarsschoonmaak aan het houden![]()
![]()
was het maar voorjaar
Ik kijk al 3 maanden uit naar dat moment. Minor gekozen waar ik achteraf niet blij mee ben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan heb je in ieder geval weer iets om naar uit te kijken.
zeg, ga je zo de hele avond nog door of is het nu genoeg geweestquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat ben je ook snel op je pikkie getrapt
ik heb geen zin om te koken, dus ik weet nog niksquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Paper schrijven.
[..]
Ik heb al gegeten.Ovenbroodjes met rookvlees en thee. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |