tis: 'smaakPApillenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toegeven dat je Heineken graag drinktDan heb je gewoon geen smaak pupillen
![]()
'Hollands Bier"
hihaho wat een giller.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als zo'n flesje maar 10% vol zit hoef ik t echt niet. Zeker niet voor die prijs.
Deze man weet.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:59 schreef trippleh het volgende:
Gladiator is voor echte bazen![]()
Gewoon 3 blikken atten en dan lekker gamen
tik dan een paar Rochefort 10 weg..quote:Op maandag 25 januari 2016 21:21 schreef sinadOH het volgende:
Ze hadden geen Gladiator vandaag bij de AH. Ook veel van het andere zwerversbier was op. Zijn de uitkeringen soms overgemaakt of zo?
Nu moet ik het stellen met een paar Tripels.
Da's weer het andere uiterste a 2,50 per flesje.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
tik dan een paar Rochefort 10 weg..
Gulpener wintervrund dan, topper hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:41 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Da's weer het andere uiterste a 2,50 per flesje.
Beter, beter! Nog nooit live gezien overigens... bij de AH te krijgen?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gulpener wintervrund dan, topper hoor.
nu in de bonus!quote:Op maandag 25 januari 2016 21:56 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Beter, beter! Nog nooit live gezien overigens... bij de AH te krijgen?
Mijn AH app zegt van niet... ?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
geloof je het niet. Vandaag gehaald.
ook niet verkeerdquote:Op maandag 25 januari 2016 21:21 schreef sinadOH het volgende:
Ze hadden geen Gladiator vandaag bij de AH. Ook veel van het andere zwerversbier was op. Zijn de uitkeringen soms overgemaakt of zo?
Nu moet ik het stellen met een paar Tripels.
* MrSalazar kijkt geschoktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:49 schreef Roland_Deschain het volgende:
[ afbeelding ]
Nu bij Dirk, 4 voor 3 euro.
Ik had 8.6 Extreme nog nooit gehad. Ben het nu aan het proberen en ik moet zeggen dat het beter smaakt dan Gladiator.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
* MrSalazar kijkt geschokt
Jammer dat die winkels hier niet zitten.
Ik vind em ook wel aardig. Allebei vies, maar die extreme is zeker niet viezer dan gladiator.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:58 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Ik had 8.6 Extreme nog nooit gehad. Ben het nu aan het proberen en ik moet zeggen dat het beter smaakt dan Gladiator.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |