Ach, dat kerkbezoek kun je toch wel een keer overslaan?quote:
Hadden ze niet eens AH Pils?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee de AH hier om de hoek is gewoon tyfusklein
Heineken is het smerigste piswater wat ik ooit geproefd hebquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Pff Liever een lichtzoete en frisse heineken dan zo'n mierzoete 'gerstewijn'
Weet niet, wilde wel een merkquote:
Luiheid slaat wederom toequote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet, wilde wel een merk
En had geen zin om 2 sixpacks mee te nemen dus maar halve liters gepakt
Koelkast is te volquote:
Heb je geen aparte bier koelkastquote:
In dat hok van mij? Nee zou niet weten waar ik 'm kwijt moet!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen aparte bier koelkast
In Eindhoven heb ik een gezamelijke koelkast in de keuken waar ik al mijn etenswaar bewaar en op mijn kamer heb ik een aparte half lange koelkast waar alleen maar bier, vodka en fris in staat. Zoals van een echte barbaas verwacht wordtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:27 schreef renwan het volgende:
[..]
In dat hok van mij? Nee zou niet weten waar ik 'm kwijt moet!
Die Extreme heb je zeker in de aanbieding bij de AH gehaald.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
Heb Kanon en dit biertje in de koelkast staan.
[ afbeelding ]
Tevens 3 flesjes van deze, want gratis glas erbij, en die had ik nog niet:
[ afbeelding ]
Ik kom de avond wel door
Die extreme koop ik ook wel eens, maar is duurder dan gladiator.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:49 schreef DeHovenier het volgende:
Heb Kanon en dit biertje in de koelkast staan.
[ afbeelding ]
Tevens 3 flesjes van deze, want gratis glas erbij, en die had ik nog niet:
[ afbeelding ]
Ik kom de avond wel door
Er is alleen een Jumbo bij mij in de buurt. Voor de AH moet ik toch een stukkie langer fietsen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:51 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Die Extreme heb je zeker in de aanbieding bij de AH gehaald.
Gladiator heb ik nog nooit geprobeerd.... hoe duur is een halve liter?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die extreme koop ik ook wel eens, maar is duurder dan gladiator.
Moet je nu of morgen naar de AH gaan want in de bonus. Goedkoper dan Gladiator!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die extreme koop ik ook wel eens, maar is duurder dan gladiator.
Tegenwoordig 92 cent (coop)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gladiator heb ik nog nooit geprobeerd.... hoe duur is een halve liter?
Jesis. Morgen ns kijken hoeveel het bij de Jumbo is, ben ik wss goedkoper uit.quote:
Scheelt nauwelijks. Overigens is Gladiator van alle zware bieren het goedkoopst per unit alcohol.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jesis. Morgen ns kijken hoeveel het bij de Jumbo is, ben ik wss goedkoper uit.
Alcoholist!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:01 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Scheelt nauwelijks. Overigens is Gladiator van alle zware bieren het goedkoopst per unit alcohol.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:14 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Nee, ik had eens wat tijd over en Excel stond toevallig open...
Ik luister....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef caspert79 het volgende:
Gulpener Gladiator is 100% alcoholisten bier. Vandaar ook die 10% icm halve liter. In blik nog wel. Jammer, want Gulpener maakt daarnaast ook prima bier. Maar mijn relaas is vast tegen dovemansoren gericht, vooral wanneer het mensen boven de grote rivieren betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |