Toch mooi dan. Dat ze dit internationale evenement live uitzenden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:38 schreef BasEnAad het volgende:
Alle bekende namen hebben afgezegd dit weekend.
Noem ze eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:38 schreef BasEnAad het volgende:
Alle bekende namen hebben afgezegd dit weekend.
Die namen zeggen kme wel iets. Waarom zenden ze het dan live uit ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sven Kramer, Jorrit Bergsma, Kjeld Nuis, Stefan Groothuis
Ik was cynisch dat weet jij ook wel. Het gaat toch nergens meer over. Volgende week weer een bekerwedstrijd op een buitenbaan.quote:
Een bekerwedstrijd op een buitenbaan? Als oude man zul jij ook wel doorhebben dat schaatsen tegenwoordig steeds minder uitgezonden wordtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was cynisch dat weet jij ook wel. Het gaat toch nergens meer over. Volgende week weer een bekerwedstrijd op een buitenbaan.
Schaatsen bestaat in Nederland.
Waarom wordt dit dan uitgezonden ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een bekerwedstrijd op een buitenbaan? Als oude man zul jij ook wel doorhebben dat schaatsen tegenwoordig steeds minder uitgezonden wordt
Omdat dit het NK is en schaatsen in Nederland relatief groot is. Een NK uitzenden is dus een vrij logisch iets, net als het uitzenden van een WK. De meeste andere wedstrijden, zoals veel World Cups, zijn doorgaans alleen live via internet te volgenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom wordt dit dan uitgezonden ?
Vanwaar haal je er steeds m'n leeftijd bij met daarna een knipoog
Wat voor een liefhebber denk ik te zijn dan ? Als ik je dan mag noemen azijnpisser ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dan ben je dus niet zo'n liefhebber als je denkt
Dat ik soms op dit soort users reageer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:10 schreef BasEnAad het volgende:
Liever schaatsen uitzenden dan dat eeuwige voetbal.
Kan trouwens prima op de commerciėlen.
Soberso die PO met hun drie (!) tv-zenders. Pure waanzin.
Oh, het moet weer een ja-en-amen-topic worden ter eer en glorie van jouw fantastische mening en verheven wereldbeeld?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik soms op dit soort users reageer.
Dat sowieso, als je het over een sport hebt waar belachelijk veel aandacht voor is...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:10 schreef BasEnAad het volgende:
Liever schaatsen uitzenden dan dat eeuwige voetbal.
Ja natuurlijk. De grote Tong man. Hoe durf je ? 80 slaapzakken op te ruimen in de jeugdherberg. Die verborgen zijn terwijl koning Tong even ging pissen. Had alles ondergezeken. Moesten in de pissenbedden hun nacht doorbrengen. De andere dag eenmaal opgedroogd, begrepen ze de droge humor van tong80.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oh, het moet weer een ja-en-amen-topic worden ter eer en glorie van jouw fantastische mening en verheven wereldbeeld?
Als een inhoudelijke discussie met jou niet mogelijk is, wat doe je dan op een discussieforum?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. De grote Tong man. Hoe durf je ? 80 slaapzakken op te ruimen in de jeugdherberg. Die verborgen zijn terwijl koning Tong even ging pissen. Had alles ondergezeken. Moesten in de pissenbedden hun nacht doorbrengen. De andere dag eenmaal opgedroogd, begrepen ze de droge humor van tong80.
En de wereld zag er weer een stuk mooier uit.
De werknemer van de gehoor-en storingsdienst belde zelfs Vincent Bijlo.
Wel op eigen kosten.
Niet in het plastic, niet dat ik die taal ken.
Maar kan zo maar 10 cent exctra kosten.
Trusten lieveheersbeestjes.
Ha ha ha haquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als een inhoudelijke discussie met jou niet mogelijk is, wat doe je dan op een discussieforum?
Vanwaar het denigrerende tongieboy ? Dan zet je jezelf neer als aanhanger zonder trekhaak.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:30 schreef MrSalazar het volgende:
Wat een mooie gedichten weer, tongieboy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |