Mensen weten niet waar ze om vragen. Een maatschappij vol conflict en haat is in alle opzichten slecht voor de mens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En er is geen feminist te vinden die alle mannen haat, maar die mensen kunnen de werkelijkheid anders niet goed overzien. Het moet dus idioot en zwaar overdreven zijn. Fuck de feiten, want daar stemt geen hond op. Spektakel wil de tokkie. Drama. Sensatie.
Nee, omdat bij alles wat in dit soort topics gezegd wordt, meteen "Bron?" gegild wordt als het sommigen te heet onder de voeten wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah alleen ellende over vluchtelingen? En met welk doel? Ga je campagne voeren tegen ze?
Niet weer al de reposts van je, en hou het ontopic; dit topic gaat over aanranding bestrijden met aanrandingquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
Ik ben links aan het verzamelen. Ik heb inmiddels al een aardig lijstje met ellende over vluchtelingen, maar die moet ik nog zoeken. Komt in orde.
Nee, geeft af op alles wat hij en ieder weldenkend mens van tevoren kon bedenken dat het ging gebeuren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhhh? Neem een pilletje, en lees het daarna nog eens een keer door.
Wilders geeft af op alles wat maar uitkomt in de hetze tegen asielzoekers.
Onzinquote:Nu zijn het vrouwen die duidelijk het slachtoffer waren. Dus daar maakt hij handig gebruik van. Zijn stemmingsgedrag laat duidelijk zien dat hij zelf ook niet veel op heeft met vrouwen.
Hoeveel vrouwen zijn er al aangerand tijdens PVV-bijeenkomsten?quote:Sterker nog: Als ik het gedrag van verschillende PVV leden zie, ook aan gememoreerd in het VICE artikel, zou ik als vrouw ook niet in een meute PVV leden willen staan, evenals in een meute waarin zich moslims bevinden.
Is dat niet net zo sneu als een vluchteling een lijst zou bijhouden van alle delicten die autochtonen doen om er campagne tegen te voeren? Vind jij jezelf dan niet geen haar beter dan zo'n iemand?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ik ben links aan het verzamelen. Ik heb inmiddels al een aardig lijstje met ellende over vluchtelingen, maar die moet ik nog zoeken. Komt in orde.
Hey, er wordt om linkjes geroepen, maar prima!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef Joezi het volgende:
Niet weer al de reposts van je, en hou het ontopic; dit topic gaat over aanranding bestrijden met aanranding
mee eensquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen weten niet waar ze om vragen. Een maatschappij vol conflict en haat is in alle opzichten slecht voor de mens.
Nee, ik wild eerst niet aan die lijst beginnen, maar ik was het gezeik van sommige users hier zat dat als je iets vertelt, ze meteen om de bron gaan zeiken en als je die niet meteen kunt tonen, dan zijn het domme dogma's van PVV-Tokkies die je loopt te verkondigen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat niet net zo sneu als een vluchteling een lijst zou bijhouden van alle delicten die autochtonen doen om er campagne tegen te voeren? Vind jij jezelf dan niet geen haar beter dan zo'n iemand?
Nee, omdat je beweringen dient te onderbouwen. Je kan niet zomaar van alles beweren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, omdat bij alles wat in dit soort topics gezegd wordt, meteen "Bron?" gegild wordt als het sommigen te heet onder de voeten wordt.
fix je quote even, je eigen tekst staat erinquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, er wordt om linkjes geroepen, maar prima!
ja idd eerst wil iedereen linksjes hebben en nu opeens niet meer....tis niet meer te volgen hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, er wordt om linkjes geroepen, maar prima!
Het is toch vrij logisch dat als je iets beweert, dat daar dan ook een bron voor moet zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik wild eerst niet aan die lijst beginnen, maar ik was het gezeik van sommige users hier zat dat als je iets vertelt, ze meteen om de bron gaan zeiken en als je die niet meteen kunt tonen, dan zijn het domme dogma's van PVV-Tokkies die je loopt te verkondigen.
Vandaar dus mijn lijstje, dat met de dag langer wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee, omdat je beweringen dient te onderbouwen. Je kan niet zomaar van alles beweren.
Hoe weet je dat ze alleenstaand zouden zijn? En waar blijft je verontwaardiging voor de dingen die geroepen worden naar ze toe?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:58 schreef Woestijnvos het volgende:
Demonstranten zijn weer van die bejaarde alleenstaande vrouwen.
Hmm weird.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
fix je quote even, je eigen tekst staat erin
Niet in PVV-land. Daar is het waar als het goed uitkomt en linkse propaganda als dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is toch vrij logisch dat als je iets beweert, dat daar dan ook een bron voor moet zijn.
Shit, was ik vergeten inderdaad. Als je niet roeptoetert ben je een "POLICOR GUTMENSCH!!!".quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet in PVV-land. Daar is het waar als het goed uitkomt en linkse propaganda als dat niet het geval is.
Ah, jij weet er meer van blijkbaar. Gebeurt het tijdens PVV bijeenkomsten, ja?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, geeft af op alles wat hij en ieder weldenkend mens van tevoren kon bedenken dat het ging gebeuren.
[..]
Onzin
[..]
Hoeveel vrouwen zijn er al aangerand tijdens PVV-bijeenkomsten?
En landverrader en moet je opgepakt en berecht worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Shit, was ik vergeten inderdaad. Als je niet roeptoetert ben je een "POLICOR GUTMENSCH!!!".
Of voor de vrouwen onder ons moet er dan ook nog een piemol in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En landverrader en moet je opgepakt en berecht worden.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Of voor de vrouwen onder ons moet er dan ook nog een piemol in.
Het smerigste vind ik nog dat de PVV een strategie toepast die vele domrechtse partijen hanteren: je richt je gewoon op boze mensen die soms terecht niet altijd tevreden zijn over de huidige stand van zaken, je speelt specifiek in op hun beperkte kennis, teleurstelling of cognitief vermogen en zoekt een zondebok. Zo leid je de aandacht makkelijk af van de serieuze problemen die mensen ervaren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Uiteraard.
En homo's zijn gore nichten die op moeten rotten, tenzij er moslims zijn die homo's discrimineren, want dan is de PVV-tokkie ineens homobeschermer. Opportunisme über alles.
Het is een uiterst domme partij voor uiterst domme mensen. Je zou kunnen stellen dat het wel heel democratisch is om ook tokkies vertegenwoordigd te hebben in het parlement, maar voor het functioneren van de Kamer is het alleen maar schadelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het smerigste vind ik nog dat de PVV een strategie toepast die vele domrechtse partijen hanteren: je richt je gewoon op boze mensen die soms terecht niet altijd tevreden zijn over de huidige stand van zaken, je speelt specifiek in op hun beperkte kennis, teleurstelling of cognitief vermogen en zoekt een zondebok. Zo leid je de aandacht makkelijk af van de serieuze problemen die mensen ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |