Ach jongetje tochquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:44 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ik word misselijk als ik iemand "ik wordt" zie schrijven
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:45 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Alleen voor leden
Staat er een link naar de actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een linkje of filmpje van demonstrerende feministen voor een moskee in Nederland? Dat moet ik dan gemist hebben. Het kan best dat het wel eens voorgekomen is maar gezien de uitlatingen van imams in Nederland zou je toch verwachten dat ze dan wat vaker hun gezicht daar lieten zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Kom je vaak van de zolderkamer af?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Permanent Verbannen
Goed gevonden. De hypocrisie is bedroevend.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:48 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wat ik nu toch lees op Vice![]()
Maar wat helemaal gek is, is dat er op 11 mei 2011 een wetsvoorstel werd ingediend voor het "Verdrag van de Raad van Europa inzake het voorkomen en bestrijden van geweld tegen vrouwen en huiselijk geweld", en dat de PVV hier als enige partij tegen was.
Hele artikel:
http://www.vice.com/nl/re(...)eriken-van-de-pvv442
https://twitter.com/WiIIemAlexander/status/689733126751404032
In het artikel staat ook een stuk over de houding tegen homo's. Je zou bijna denken dat het een islamitische partij is, hetzij ze uiteraard ook tegen de islam zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed gevonden. De hypocrisie is bedroevend.
HIV-besmette homo's brandmerken, en opnieuw geen stem voor een wetsvoorstel om homofobie aan te pakken. Het liegt er niet om, en toont maar weer aan hoe beperkt de agenda van de PVV is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het artikel staat ook een stuk over de houding tegen homo's. Je zou bijna denken dat het een islamitische partij is, hetzij ze uiteraard ook tegen de islam zijn
Nee hoor, heeft niks met feminisme te maken. Hij komt op voor vrouwen maak ook voor mannen die zich zorgen maken om hun vrouwen en dochters.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Wilders het feminisme misbruikt alleen als het hem uitkomt. Je hoort m nooit over zijn aanrandende eigen aanhang bijvoorbeeld.
Mijn verwachtingspatroon qua demonstraties is blijkbaar wat anders dan bij jou.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je een linkje of filmpje van demonstrerende feministen voor een moskee in Nederland? Dat moet ik dan gemist hebben. Het kan best dat het wel eens voorgekomen is maar gezien de uitlatingen van imams in Nederland zou je toch verwachten dat ze dan wat vaker hun gezicht daar lieten zien.
Het is een bijzonder opportunistische, rechts-conservatieve volksnationalistische partij. Ik zie verder weinig dat me verbaast.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het artikel staat ook een stuk over de houding tegen homo's. Je zou bijna denken dat het een islamitische partij is, hetzij ze uiteraard ook tegen de islam zijn
Vind het een opmerkelijke stemming die VICE presenteert. Alle partijen lijken meer animo te hebben vrouwen te beschermen ofwel de positie van vrouwen te verbeteren dan de PVV.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is een bijzonder opportunistische, rechts-conservatieve volksnationalistische partij. Ik zie verder weinig dat me verbaast.
Ja, klopt. Zo gaat dat in die kringen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het een opmerkelijke stemming die VICE presenteert. Alle partijen lijken meer animo te hebben vrouwen te beschermen ofwel de positie van vrouwen te verbeteren dan de PVV.
Vice heeft er geen moeite mee om mensen woorden in de mond te leggen op dit soort onderwerpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed gevonden. De hypocrisie is bedroevend.
Nee hoor. Het hele thema seksueel geweld tegen vrouwen staat bij Wilders pas op de agenda nu hij hem kan gebruiken in zijn campagne tegen niet Nederlanders. Het is gewoon even een handig iets maar verder dan vrouwen beschermen tegen vluchtelingen komt het zelfs nu nog niet. Eigenlijk erg triest gezien de aantallen aanrandingen en verkrachtingen in Nederland voor de gebeurtenissen in Keulen die Wilders blijkbaar niet belangrijk vond.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Hij komt op voor vrouwen maak ook voor mannen die zich zorgen maken om hun vrouwen en dochters.
Mij lijken de uitslagen van die stemmingen authentiek. Daar kan ik niet omheen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vice heeft er geen moeite mee om mensen woorden in de mond te leggen op dit soort onderwerpen.
Vice presenteert in het PVV artikel feiten en cijfers. Daar is niks over in de mond gelegd en er wordt ook niks gespeculeerd in het artikel over de PVV waar ik aan refereer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vice heeft er geen moeite mee om mensen woorden in de mond te leggen op dit soort onderwerpen.
Hoe kom je daar bij? Hij had het al over testosteronbommen toen heel wegkijkend Nederland met vlaggetjes en bloemetjes de asieleisers verwelkomden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor. Het hele thema seksueel geweld tegen vrouwen staat bij Wilders pas op de agenda nu hij hem kan gebruiken in zijn campagne tegen niet Nederlanders. Het is gewoon even een handig iets maar verder dan vrouwen beschermen tegen vluchtelingen komt het zelfs nu nog niet. Eigenlijk erg triest gezien de aantallen aanrandingen en verkrachtingen in Nederland voor de gebeurtenissen in Keulen die Wilders blijkbaar niet belangrijk vond.
Maar hij heeft het nooit over de vrouwen. Die wel het slachtoffer waren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Hij had het al over testosteronbommen toen heel wegkijkend Nederland met vlaggetjes en bloemetjes de asieleisers verwelkomden.
Niemand zal ontkennen dat zijn primaire doel is te voorkomen dat Nederland een 2e Mekka wordt. Alles wat daar mee te maken heeft, kan ook meegenomen worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hij heeft het nooit over de vrouwen. Die wel het slachtoffer waren.
Oh nooit begrepen dat mensen uitmaken voor testosteronbommen iets te maken heeft met de bestrijding van seksueel geweld. Hoe werkt dat dan als je praat over beleid, je gaat schelden en dan zijn vrouwen veiliger?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Hij had het al over testosteronbommen toen heel wegkijkend Nederland met vlaggetjes en bloemetjes de asieleisers verwelkomden.
Hij maakt een punt duidelijk dat absoluut wel degelijk klopt; het zijn leeuwen die tussen de "naakte gazelles" komen en dan kun je niet verwachten dat ze zich kunnen beheersen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oh nooit begrepen dat mensen uitmaken voor testosteronbommen iets te maken heeft met de bestrijding van seksueel geweld. Hoe werkt dat dan als je praat over beleid, je gaat schelden en dan zijn vrouwen veiliger?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij maakt een punt duidelijk dat absoluut wel degelijk klopt; het zijn leeuwen die tussen de "naakte gazelles" komen en dan kun je niet verwachten dat ze zich kunnen beheersen.
Och voor zover ik weet hebben verkrachters vrij weinig moeite met het uitkleden van slachtoffers. Wilders opmerkingen over islamistische testosteronbommen vind ik nog steeds het bagatelliseren van de omvang van het probleem.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij maakt een punt duidelijk dat absoluut wel degelijk klopt; het zijn leeuwen die tussen de "naakte gazelles" komen en dan kun je niet verwachten dat ze zich kunnen beheersen.
Als hij wil voorkomen dat dit een tweede Mekka wordt, dan snap ik juist de anti vrouwen- en homo stemmen niet. Dan wil je toch juist een basis neerleggen waar ze zich niet prettig voelen? Of, misschien juist wel. Zonder moslims is er geen vijand, en zonder vijand geen partij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Niemand zal ontkennen dat zijn primaire doel is te voorkomen dat Nederland een 2e Mekka wordt. Alles wat daar mee te maken heeft, kan ook meegenomen worden.
Het is niet zo dat elke minister bij elke keuze die hij maakt 100% volkomen betrokken is bij datgene.
Maar ik ben het wel eens met dat het wel erg duidelijk is dat voor hem het feit dat allochtonen aan autochtone vrouwen komen belangrijker is dan het feit an sich dat de vrouwen aangerand worden. Die spray uitdelen vind ik in dit stadium sowieso nog veel te voorbarig en is een beetje stemmingmakerij.
Klopt, de instroom van de vluchtelingen brengt idd nog veel meer problemen met zich mee, maar hij kan niet alles tegelijk aanpakken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och voor zover ik weet hebben verkrachters vrij weinig moeite met het uitkleden van slachtoffers. Wilders opmerkingen over islamistische testosteronbommen vind ik nog steeds het bagatelliseren van de omvang van het probleem.
Je bedoelt het stemgedrag van Wilders?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:21 schreef Toefjes het volgende:
ik juist de anti vrouwen- en homo stemmen niet. Dan wil je toch juist een basis neerleggen waar ze zich niet prettig voelen?
Grappig wel, die imams zijn net zo gek als de aanhangers van de PVV zelf. Nu roepen PVV aanhangers ook dat vrouwen zelf verkrachtingen uitlokken.quote:
Voor jou natuurlijk het bewijs dat iedere vluchteling/allochtoon/moslim er net zo over denkt. Weet je, dit soort wangedrag met groepen mannen is er altijd al geweest. Af en toe gebeurt zoiets helaas. Alleen nu het om vluchtelingen/allochtonen gaat wordt alles uit de kast gehaald om maar zo verontwaardigd mogelijk te kunnen doen.quote:
Het meest triest is toch wel dat hij alleen die problemen wil aanpakken omdat de daders tot zijn doelgroep horen en bijzonder weinig aandacht meer heeft zodra de daders niet tot zijn doelgroep horen. Hij is volledig gericht op bepaalde dadergroepen en probeert totaal niet alle misdaden te voorkomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, de instroom van de vluchtelingen brengt idd nog veel meer problemen met zich mee, maar hij kan niet alles tegelijk aanpakken.
Ja ik vind die uitspraken ook te ver gaan, hoewel het wel een directe reactie was op de demonstraties bij het uitdelen van die sprays. Als je tegen zelfverdediging bent bij aanranding, wat willen ze dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Grappig wel, die imams zijn net zo gek als de aanhangers van de PVV zelf. Nu roepen PVV aanhangers ook dat vrouwen zelf verkrachtingen uitlokken.
Dat mag wij quoten PVV aanhangers, die allemaal precies hetzelfde denken. Zo zijn ze, zit in hun bloed.quote:
Man man manquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:22 schreef Joezi het volgende:
Je verwacht het niet
Een PVV feminist met bontkraagje
Ahhhh zijn we hier weer terug? Prima!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk het bewijs dat iedere vluchteling/allochtoon/moslim er net zo over denkt. Weet je, dit soort wangedrag met groepen mannen is er altijd al geweest. Af en toe gebeurt zoiets helaas. Alleen nu het om vluchtelingen/allochtonen gaat wordt alles uit de kast gehaald om maar zo verontwaardigd mogelijk te kunnen doen.
Op die eerste inspraakavond werd dat al geroepen dat had nog niets met aanrandingen in Keulen of wat dan ook te maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind die uitspraken ook te ver gaan, hoewel het wel een directe reactie was op de demonstraties bij het uitdelen van die sprays. Als je tegen zelfverdediging bent bij aanranding, wat willen ze dan?
Maar roepen dat ze dan blijkbaar verkracht willen worden gaat sowieso te ver.
doe maar niet iddquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh zijn we hier weer terug? Prima!
Nee, niemand zegt dat werkelijk iedere vluchteling/allochtoon/moslim zo is, maar seksueel geweld is wel een sterk onderdeel van de islamitische cultuur.
Ik heb ff weinig zin om nog verder een heel scala aan linkjes uit de kast te trekken.
Ja hij focust zich wel heel erg op de moslims. Ik ben het eens met dat zijn visie wel een stuk breder mag zijn en dat hij sowieso ook doet wat hij zegt; dat stemgedrag van hem is verraad op degenen die op hem stemmen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het meest triest is toch wel dat hij alleen die problemen wil aanpakken omdat de daders tot zijn doelgroep horen en bijzonder weinig aandacht meer heeft zodra de daders niet tot zijn doelgroep horen. Hij is volledig gericht op bepaalde dadergroepen en probeert totaal niet alle misdaden te voorkomen.
Net als van onze cultuur als je kijkt naar aantallen verkrachtingen en aanrandingen. Het is de vervelende waarheid dat alle mannen testosteronbommen zijn, zeker op jongere leeftijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, niemand zegt dat werkelijk iedere vluchteling/allochtoon/moslim zo is, maar seksueel geweld is wel een sterk onderdeel van de islamitische cultuur.
Ik heb ff weinig zin om nog verder een heel scala aan linkjes uit de kast te trekken.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat mag wij quoten PVV aanhangers, die allemaal precies hetzelfde denken. Zo zijn ze, zit in hun bloed.
ja echt en die man had ook nog een kind bij zich....nog triesterquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb net de video gezien. Ik schaam me ervoor Nederlander te zijn. Beide partijen in de video zijn zo gruwelijk dom en infantiel bezig dat ik 't niet meer weet. Dat men aan de ene kant alleen maar "wilders racist" roept en de andere kant "jullie willen piemel"... godverdomme zeg wat een niveau.
Het is een mooi land met vrij veel domme mensen die achter populisten aanlopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:28 schreef ToT het volgende:
Wat moet jij in een verschrikkelijk land wonen zeg!
Dat hoeft ook niet. Ik geloof best dat er een probleem is, ik verzet me alleen tegen de overmatige generalisaties die suggereren dat iedere moslim een homododer en vrouwenverkrachter is en gehoorzaam is aan dezelfde imam. Die imam kan nog wel gekkere dingen roepen. Dat wil niet zeggen dat alle moslims hem slaafs volgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je ontkent dat in het Midden-Oosten vrouwen verkracht worden als straf dat een familielid iets fouts heeft gedaan en dat in het algemeen misdaden tegen vrouwen daar gemiddeld veel hoger ligt als hier?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Net als van onze cultuur als je kijkt naar aantallen verkrachtingen en aanrandingen. Het is de vervelende waarheid dat alle mannen testosteronbommen zijn, zeker op jongere leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |