SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft ook niet. Over een paar jaar is het er niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Over een paar jaar is het er niet meer.
heb je wel eens perentaart op?quote:
gegetenquote:
Ik ben heel inspiratieloos de laatste paar wekenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof, weet jij iets lekkers te eten voor straks?
nee niet dat ik weetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gegeten
heb je dat wel eens gegeten
Ja het is echt lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord
Bestaat dit
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord
Bestaat dit
lekker nummer hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben heel inspiratieloos de laatste paar weken
Ik heb zin in couscous ofzo, maar ik maak dat nooit zelf
Wie weet. Klinkt aardig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.jumbo.com/pikante-sambalkip-met-rijst/500706/
Ik pas in mei.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet. Klinkt aardig.
Ik zie dat ik vandaag 2 jaar facebookvriendjes met Crack ben.
Wat een feest
Mijn eerste fb vriendje was PluisigNijntje geloof ik. Ze heeft mij facebookontmaagd. Goede tijden.quote:
Ik heb facebook aangemaakt in Aruba. Geen idee wie mijn allereerste vriend was. Kan goed zijn dat ik die ook weer verwijderd heb. Ineens had iedereen die ik kende facebook en ging me toevoegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste fb vriendje was PluisigNijntje geloof ik. Ze heeft mij facebookontmaagd. Goede tijden.
Ik 0 jaarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet. Klinkt aardig.
Ik zie dat ik vandaag 2 jaar facebookvriendjes met Crack ben.
Wat een feest
Ik doe er nooit wat mee, zou niet weten wie ik nog hebquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb facebook aangemaakt in Aruba. Geen idee wie mijn allereerste vriend was. Kan goed zijn dat ik die ook weer verwijderd heb. Ineens had iedereen die ik kende facebook en ging me toevoegen.
Komt omdat jij niet lief genoeg bent.quote:
Ik gebruik het als kalender. Soms zie ik wat nieuwtjes of grappige filmpjes/plaatjes. En ik praat met Hepje via messenger.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe er nooit wat mee, zou niet weten wie ik nog heb
Mijn ps4 is er trouwens. Maar minecraft wordt apart bezorgd, ook vandaag. Aids.
[..]
Komt omdat jij niet lief genoeg bent.
Nicequote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan echt de helft van de fucking tyfustijd mn telefoon niet gebruiken want zweethanden en wat word ik daar agressief van godverdomme man echt.
Ja maar ik bel mensen dan perongeluk en kan niet ophangen en shit![]()
![]()
![]()
Precies wat ik zeg?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef FrauMilena het volgende:
Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan echt de helft van de fucking tyfustijd mn telefoon niet gebruiken want zweethanden en wat word ik daar
Ja, zo onthoud ik ook verjaardagen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik het als kalender. Soms zie ik wat nieuwtjes of grappige filmpjes/plaatjes. En ik praat met Hepje via messenger.
Met al mijn vriendenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NiceMet wie ga je minecraften?
Zelfs in de winter?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan echt de helft van de fucking tyfustijd mn telefoon niet gebruiken want zweethanden en wat word ik daar agressief van godverdomme man echt.
Ja maar ik bel mensen dan perongeluk en kan niet ophangen en shit![]()
![]()
![]()
W10quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Zo fijn dat de pc weer een stukje sneller is
Ga er denk ik ook geen Windows 10 meer opzetten.
Ja, chronisch. Zo irritant he.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs in de winter?
Wij zijn nu 2 jaar vriendjes volgens facebook.
heb je windows 10 dan al geprobeerdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb gevoel dat mijn laptop lekkerder draait op Windows 8.
Oh, ja dat heb ik dus altijdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bedoel meer van waarom heb je überhaupt zweethanden
Tevens, je UI
Ja, had ik op de laptop staan voordat ik hem gisteren ging leeggooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je windows 10 dan al geprobeerd
Oksels heb ik ook wel altijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, chronisch. Zo irritant he.
Ook altijd zweetvlekken onder mn oksels, dat is standaard áltijd. Daarom altijd zwart of wit of okselshit.
En zweethanden is 80% van de tijd. Vroeger ook wel naar de dokters geweest omdat het ook niet helemaal normaal is, hoeveel ik zweet.. maar ze kunnen er bijzonder weinig aan doen. Ja aan mn oksels wel maar daar heb ik het minste last van. Die zweethanden argghh
En ik ben links, dus schrijven vaak dikke schijt. Sowieso want pennen en shit glijden beetje door mn vingers dus mongolisch kramphanden als ik moet schrijven. En touchpad op laptop zelfde probleem, werkt soms ook niet meer door zweet.
Maar moet nieuw hoesjes voor mn telefoon, lost het wel grotendeels op.
oooh, ik dacht alquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, had ik op de laptop staan voordat ik hem gisteren ging leeggooien.
En leuk dat we twee jaar vriendjes zijn hoor!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oksels heb ik ook wel altijd.
Echt 2 keer per dag schone kleren aan
ik zweet altijd snel door warmte gewoonquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, chronisch. Zo irritant he.
Ook altijd zweetvlekken onder mn oksels, dat is standaard áltijd. Daarom altijd zwart of wit of okselshit.
En zweethanden is 80% van de tijd. Vroeger ook wel naar de dokters geweest omdat het ook niet helemaal normaal is, hoeveel ik zweet.. maar ze kunnen er bijzonder weinig aan doen. Ja aan mn oksels wel maar daar heb ik het minste last van. Die zweethanden argghh
En ik ben links, dus schrijven vaak dikke schijt. Sowieso want pennen en shit glijden beetje door mn vingers dus mongolisch kramphanden als ik moet schrijven. En touchpad op laptop zelfde probleem, werkt soms ook niet meer door zweet.
Maar moet nieuw hoesjes voor mn telefoon, lost het wel grotendeels op.
Geeft niet, lijkt me wel bijzonder vervelend.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat heb ik dus altijd.
En omdat ik dat atlijd heb vergeten dat dat voor andere mensen niet zo is, en dus had ik ook niet zo goed door dat dit een vraag was. Sorry
.
Jaa, Bowieieeiei. Die UI heb ik trouwens echt al een paar jaar nu.
Ik ben superliefquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe er nooit wat mee, zou niet weten wie ik nog heb
[..]
Komt omdat jij niet lief genoeg bent.
sperziebonen met appelmoesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, nu nog bedenken wat ik straks voor loka ga maken.
Ze wil iets met aardappels.
Frietjesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, nu nog bedenken wat ik straks voor loka ga maken.
Ze wil iets met aardappels.
Ja, dat is wel normaal toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zweet altijd snel door warmte gewoon
Hmhm, ja is het ook wel. Maarja, zo hebben we allemaal wel iets vervelends helaas.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geeft niet, lijkt me wel bijzonder vervelend.
En I know! al kom ik hier nog niet zo lang.
wel veelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel normaal toch?
[..]
Hmhm, ja is het ook wel. Maarja, zo hebben we allemaal wel iets vervelends helaas.
Oh, ja het is ook meer dat ik dit zeg omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik dat heb sinds zn dood![]()
.
Haha snap ik wel. Je bent fan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel normaal toch?
[..]
Hmhm, ja is het ook wel. Maarja, zo hebben we allemaal wel iets vervelends helaas.
Oh, ja het is ook meer dat ik dit zeg omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik dat heb sinds zn dood![]()
.
Minder Pascal Redeker luisteren. Die man maakt zelfs het koudste hart tot een lavaput van lust en opwinding. Laat staan wat zijn engelenklanken met een gevoelige, emotionele jongen zoals jij doetquote:
hallo lrquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder Pascal Redeker luisteren. Die man maakt zelfs het koudste hart tot een lavaput van lust en opwinding. Laat staan wat zijn engelenklanken met een gevoelige, emotionele jongen zoals jij doet
hoe is hetquote:
O ja, jouw ban is natuurlijk ook opgeheven met het generaal pardon.quote:
Pff, dat zou wel veel verklaren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder Pascal Redeker luisteren. Die man maakt zelfs het koudste hart tot een lavaput van lust en opwinding. Laat staan wat zijn engelenklanken met een gevoelige, emotionele jongen zoals jij doet
mwaaaaa.quote:
De enige faam die ik koester is het nog altijd bezitten van de "Voordat je reageert" hier.quote:
Oh nice, ik heb echt nooit begrepen waarom dat daar staat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige faam die ik koester is het nog altijd bezitten van de "Voordat je reageert" hier.
Een generaal pardon zou ik het niet noemenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, jouw ban is natuurlijk ook opgeheven met het generaal pardon.
Ik vond het wel een leuke benaming. Hoe zou jij het noemen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Een generaal pardon zou ik het niet noemen
Een beetje redelijkheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke benaming. Hoe zou jij het noemen?
Die twee hoeven elkaar toch niet te bijten?quote:
Dat zeg ik ook niet, maar er zijn ook best wat bans die niet opgeheven zijn, vandaarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Die twee hoeven elkaar toch niet te bijten?
Gaat een generaal pardon per se over iedereen dan? :$quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar er zijn ook best wat bans die niet opgeheven zijn, vandaar
Bij een generaal pardon kijk je in principe niet meer naar individuen, maar naar een groep in het algemeen. Danny heeft elke ban individueel bekeken als ik zijn bericht erover mag geloven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat een generaal pardon per se over iedereen dan? :$
I stand corrected.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij een generaal pardon kijk je in principe niet meer naar individuen, maar naar een groep in het algemeen. Danny heeft elke ban individueel bekeken als ik zijn bericht erover mag geloven.
?? hoezoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:00 schreef FrauMilena het volgende:
Dat 'generaal pardon' was wel een dieptepunt voor GRTD.
Oh zoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
De helft was gebanned, net na het pardon.
prachtpostquote:
Zie je, de term slaat wel aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:00 schreef FrauMilena het volgende:
Dat 'generaal pardon' was wel een dieptepunt voor GRTD.
Ze moesten wel een punt maken natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie, de crew?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moesten wel een punt maken natuurlijk
De beste medicatie is jezelf niet zo aan te stellenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hallo ik heb vandaag de perfecte mediciatie gevonden voor een kater!
Stap 1: ga slapen
stap 2: neem een douche
stap 3: slik een ibuprohen met een sjuderans
stap 4: ga weer slapen voor 2 uurtjes
stap 5: rook een tjek
stap 6: eet brood met ei
genezen!
Klopt. Zo heb ik dat ook begrepenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij een generaal pardon kijk je in principe niet meer naar individuen, maar naar een groep in het algemeen. Danny heeft elke ban individueel bekeken als ik zijn bericht erover mag geloven.
ik had erg veel hoofdpijn en was erg misselijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
De beste medicatie is jezelf niet zo aan te stellen
Ja maar dat kwam omdat wij niet zo lief deden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Sommigen gingen te ver ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam omdat wij niet zo lief deden.
Jep. Hoor ik ook bijquote:
Je was niet gebanned?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Hoor ik ook bijVond het al vreemd dat ik er niks van hoorde
Respect dat jij een broodje ei kan eten als je misselijk bent. Doe ik je niet na.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik had erg veel hoofdpijn en was erg misselijk
Zou mij ook niet lukken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Respect dat jij een broodje ei kan eten als je misselijk bent. Doe ik je niet na.
Aan school zitten denk ik. Vandaag de eerste dag in de week dat ik niet heel de dag op school zit en voel me nutteloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed hij was wel terecht. Ga jullie nog wat leuks doen vanavond?
Ik las vlammetjes. Dacht echt: wtf?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:12 schreef Sked het volgende:
Gewoon vitamientjes als je een kater hebt
kaulo junkie met je kaulo xtc bahquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:14 schreef Fera het volgende:
Ik drink nooit genoeg voor een kater.En als ik een XTC kater heb ga ik gewoon junkfood eten en blowen.
#hardgaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kaulo junkie met je kaulo xtc bah
Doe jij even normaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is niet normaal je gaat die zooi toch niet slikken man doe ffe normaal
lerenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed hij was wel terecht. Ga jullie nog wat leuks doen vanavond?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoe vaak doe je xtc danquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:14 schreef Fera het volgende:
Ik drink nooit genoeg voor een kater.En als ik een XTC kater heb ga ik gewoon junkfood eten en blowen.
leukquote:
Vraag het.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel grappig. Ik weet niet echt of ik een relatie heb nu. Maar zo voelt het wel.
Ah doe ik binnenkort wel. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zitquote:
Mwoah, deze was wel terecht. Alleen niet iedereen was even kut bezig.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah doe ik binnenkort wel. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit
Hier ben ik het wel mee eens ja. Maar laten we maar stoppen met het praten over de bans toenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:22 schreef FrauMilena het volgende:
Alleen niet iedereen was even kut bezig.
Ik wil niet normaal doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eens in de paar maanden.quote:
Dat laatste heb ik ook wel vaak last van als ik je verhalen lees.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn mattie zegt dat ik gister bijna op de auto van een andere mattie heb zitten schijten daar geloof ik dus niks van
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
mijn mattie zegt dat ik gister bijna op de auto van een andere mattie heb zitten schijten daar geloof ik dus niks van
moet je misschien wat minder drugs gebruiken helpt goed voor je mindquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel vaak last van als ik je verhalen lees.
Is wel zo. Hoorde ik van je mattie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Excusez-moi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Maar laten we maar stoppen met het praten over de bans toen
We hebben nog samen pilletje gepakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je kent mijn matties toch niet, wij gaan niet om met hard drugs gebruikers.
Jij en zijn vriend? Tofquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben nog samen pilletje gepakt.
jaja, de regel bij onze groep is dat als je harddrugs gebruikt dat je 80 stoten krijgtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben nog samen pilletje gepakt.
Die ga jij wel even geven zeker.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaja, de regel bij onze groep is dat als je harddrugs gebruikt dat je 80 stoten krijgt
Wil net zeggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ga jij wel even geven zeker.
nee bij mij voel je het toch bijna nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ga jij wel even geven zeker.
Zwak hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee bij mij voel je het toch bijna niet
daar zijn de grotere jongens voor
het houd niet op nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
Heeft Ama nu alweer heroine gespoten met haar vader?
Ze weet ook niet van ophouden he.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:31 schreef FrauMilena het volgende:
"At one point in your life your parents put you down and never picked you back up"
ShowerthoughtMaar vraag me af hoe oud ik was.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk de laatste tijd heel veel aan mijn oudersGelukkig zie ik ze wel vaak
Ik ben heel bang voor de dag dat ze dood gaanquote:
ik vind dat nog de engste met mijn oma's en opa !quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben heel bang voor de dag dat ze dood gaan
dat zal wel meevallen toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk ik ook wel eens aan. Heb het idee dat ik niet meer verder zou kunnen leven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, vervelend. Probeer die gedachten om te buigen naar het feit dat ze nog leven en je ze nog ziet. Je maakt het alleen maar moeilijk voor jezelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
7 min is wel iets te lang thoquote:
Ja klopt, maar denk er veel over na. Ze kunnen ook overlijden in een verkeersongeluk ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen toch?
zo oud zijn je ouders toch nog niet
nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
7 min is wel iets te lang tho
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik ook wel eens aan. Heb het idee dat ik niet meer verder zou kunnen leven.
Ja maar daar moet je niet vanuit gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar denk er veel over na. Ze kunnen ook overlijden in een verkeersongeluk ofzo
Klopt kloptquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, vervelend. Probeer die gedachten om te buigen naar het feit dat ze nog leven en je ze nog ziet. Je maakt het alleen maar moeilijk voor jezelf.
Nou ja, ik denk er niet heel de dag aan. Maar wel een keer per dag ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je niet vanuit gaan
zo vreet je jezelf alleen maar op
dit is wel beetje het motto jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:39 schreef Trollscience het volgende:
we gaan allemaal dood en niks heeft betekenis
gwn genieten totdat het zover is
Doodgaan is niet erg, als ik/zij maar niet ergens lig(gen), opengereten of zo. Gewoon netjes heelhuids de oven in en zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:39 schreef Trollscience het volgende:
we gaan allemaal dood en niks heeft betekenis
gwn genieten totdat het zover is
wat boeit dat? je bent dan toch al doodquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doodgaan is niet erg, als ik maar niet ergens lig, opengereten of zo. Gewoon netjes heelhuids de oven in en zo.
Irreële angst.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat boeit dat? je bent dan toch al dood
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef supersof het volgende:
Ik weet ook niet of ik de dood van mijn hond overleef hoor. man man man.
Mijn kat wordt ook oud. De ander is trouwens jarig vandaag hoorde ik net.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef supersof het volgende:
Inmiddels ruim 7 jaar geleden, maar moet soms nog steeds huilen als ik eraan denk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:41 schreef supersof het volgende:
Ja dan wel, maar nu ben ik echt 'bang' voor die dag hoor. Ook al kan ik er niks aan doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
ik had eerst met flipje ook dat ik het ook echt kut zou zijn als hij zou sterven maar nu hij eenmaal dood is valt het toch wel mee. is iets waar je mee moet (leren) leven
hehe, congratsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn kat wordt ook oud. De ander is trouwens jarig vandaag hoorde ik net.
Gelukkig heb je nu Bogiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Inmiddels ruim 7 jaar geleden, maar moet soms nog steeds huilen als ik eraan denk.
handen natmaken en weer goed doenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik had mn haar goed gezet maar was in slaap gefalt
nu is het weer slecht
ja dat word het wel denkik jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
handen natmaken en weer goed doen
Zonder bruikbare organen als het even kan. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doodgaan is niet erg, als ik/zij maar niet ergens lig(gen), opengereten of zo. Gewoon netjes heelhuids de oven in en zo.
Dat ook, maar dan hechten ze je weer netjes dicht en dat is hetzelfde imo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder bruikbare organen als het even kan. Dat dan weer wel.
Mijn ene hond is nu ook al weer 6 jaar dood, baal nog steeds als een stekker. Maar met de andere gaat het gelukkig nog goed(Loopt nu tegen de 16) en we hebben er een chihuahua bij genomen 3 jaar geleden, dus het scheelt weer wat. Maar toch ben ik altijd bang als de dag komt..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Inmiddels ruim 7 jaar geleden, maar moet soms nog steeds huilen als ik eraan denk.
Jawel hoor en met jou mijn vriend?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi, hoi. Alles goed fijne, goede vriend.
zijn wij nog vrienden lr?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi, hoi. Alles goed fijne, goede vriend.
Kloptquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
Heeft Ama nu alweer heroine gespoten met haar vader?
Ze weet ook niet van ophouden he.
Niet zo goed maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jawel hoor en met jou mijn vriend?
Maar natuurlijkquote:
LR waar blijft je uitleg?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo goed maar dat mag de pret niet drukken.
[..]
Maar natuurlijk
Oh wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo goed maar dat mag de pret niet drukken.
[..]
Maar natuurlijk
Van mijn cryptische post van gisteren? Toen voelde ik mij waardeloos maar had ik nog wel een sollicitatiegesprek tegoed later op de dag om het allemaal net iets beter te maken.quote:
Nee sorry.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh wat is er aan de hand?
of laat je je daar liever niet over uit?
Hoe ging het gesprek (voor je gevoel)?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mijn cryptische post van gisteren? Toen voelde ik mij waardeloos maar had ik nog wel een sollicitatiegesprek tegoed later op de dag om het allemaal net iets beter te maken.
Prima. Ik vertrok er vrij zelfverzekerd in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ging het gesprek (voor je gevoel)?
Chill chillquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Ik vertrok er vrij zelfverzekerd in ieder geval
waar heb je gesolliciteerd?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Ik vertrok er vrij zelfverzekerd in ieder geval
ah okeequote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van mijn cryptische post van gisteren? Toen voelde ik mij waardeloos maar had ik nog wel een sollicitatiegesprek tegoed later op de dag om het allemaal net iets beter te maken.
[..]
Nee sorry.
Een klein milieu adviesbureau. Mijn functie zou het uitzetting van grondboringen en deze uitvoeren inhouden. Lekker buiten fysiek bezig zijn in mijn eigen auto al met alquote:
lekker bezig ouwe reusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een klein milieu adviesbureau. Mijn functie zou het uitzetting van grondboringen en deze uitvoeren inhouden. Lekker buiten fysiek bezig zijn in mijn eigen auto al met al
coolquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een klein milieu adviesbureau. Mijn functie zou het uitzetting van grondboringen en deze uitvoeren inhouden. Lekker buiten fysiek bezig zijn in mijn eigen auto al met al
Dat is zo.quote:
16 is ook wel oud. Wat voor hond is het?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:58 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Mijn ene hond is nu ook al weer 6 jaar dood, baal nog steeds als een stekker. Maar met de andere gaat het gelukkig nog goed(Loopt nu tegen de 16) en we hebben er een chihuahua bij genomen 3 jaar geleden, dus het scheelt weer wat. Maar toch ben ik altijd bang als de dag komt..
Jij hebt ook once upon a time gekeken toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo.Hoewel dat een totaal andere hond is qua karakter.
Ja. Alles tot nu toe. Tenzij het weer begonnen is (was op winterpauze of zo).quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij hebt ook once upon a time gekeken toch?
Ik ben nu bij S2E14quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Alles tot nu toe. Tenzij het weer begonnen is (was op winterpauze of zo).
Ik vind haar accent wel cute.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nu bij S2E14
Die Belle praat zo raar he
Vanaf wanneer vind jij het minder leuk worden? Of blijft heel de serie leuk? Want een vriendin van me zei dat het op een gegeven moment minder wordtquote:
Jackrussel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
16 is ook wel oud. Wat voor hond is het?
wat maakt ze?quote:
oh lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boerenkool met runderrookworst
Ik heb er al trek in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lekkereen van mijn lievelingsgerechten
Vaak gekozen toen ik jarig was en mocht kiezen wat we gingen eten
Lekker!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boerenkool met runderrookworst
Hallo alles goed met je?quote:
Dit is geen kloon.quote:
ja!quote:
voor jouquote:
wat dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:39 schreef Onnoman het volgende:
kut dumpert moet weer de held spelen met mijn detective gevonden foto zeg..
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ntal_jaar_later.html
heb jij die foto gevonden danquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wie ben jij?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:52 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Schokkend blauwI'm your venus, i'm your fire, i'm your desire
praat je nou tegen jezelf?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou mijn wachtwoord ook niet weten, ik ben toch altijd ingelogd
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:59 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hier ga je nog over dromen de komende nacht
Wow, bedankt. Ik wou serieus dat ik dit eerder wist.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:58 schreef Onnoman het volgende:
nieuw truukje uitgevonden
als je in je browser met je linkermuisknop op de back knop ingedrukt houdt terwijl je de linker control knop ingedrukt houdt.. ga je naar de vorige pagina in een nieuwe tab![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan deze gast:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie oh wie.![]()
ik dacht source controlquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze gast:Wie is dat op je UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie oh wie.
Check je DM!!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weet niet.Misschien met een man erbij.
oooh wowquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weet niet.Misschien met een man erbij.
Braddie. Alleen dan 4.0 want van het originele account ben ik mijn mail adres en wachtwoord kwijtquote:
ja ik kan lezen, maar vul het lijstje in.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:09 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Braddie. Alleen dan 4.0 want van het originele account ben ik mijn mail adres en wachtwoord kwijt
ik doe niet aan grapjesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet wie Braddie is?
Grapje zeker.
Braddie is echt geweldig leesvoer als je je verveelt en/of stoned bent. Net als Bob maar dan zonder de drugs en andere verhalen.quote:
Je komt er vanzelf wel achter.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ik kan lezen, maar vul het lijstje in.
nee, doei.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:11 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Je komt er vanzelf wel achter.
Ho ho.. Verhalen zat he onder m`n originele accountquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie is echt geweldig leesvoer als je je verveelt en/of stoned bent. Net als Bob maar dan zonder de drugs en andere verhalen.
tuurlijk ken ik hem.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie is echt geweldig leesvoer als je je verveelt en/of stoned bent. Net als Bob maar dan zonder de drugs en andere verhalen.
quote:
Ben er niet trots op, maar gelukkig word zelfs ik volwassener, rustiger en denk ik eerst na voordat ik dingen er op plempquote:
Ik was 33 kilo afgevallen. Daar van kwam ik er weer 26 aan, maar ben nu bezig om het er af te krijgen nuquote:
]https://www.youtube.com/user/MrBradmusic/videosquote:
wat eet je vanavond?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ok ok, met een paar uitzonderingen dan.
doe je goed dit, je bent zeker nieuw?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:16 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
[youtube]https://www.youtube.com/user/MrBradmusic/videos[/youtube]
Hier. 2 stuks.
En op mijn band z`n kanaal ook nog 3:
[youtube]https://www.youtube.com/channel/UCpqZN8GPi522d5osxpNXZ0Q[/youtube]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |