SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft ook niet. Over een paar jaar is het er niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Over een paar jaar is het er niet meer.
heb je wel eens perentaart op?quote:
gegetenquote:
Ik ben heel inspiratieloos de laatste paar wekenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof, weet jij iets lekkers te eten voor straks?
nee niet dat ik weetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gegeten
heb je dat wel eens gegeten
Ja het is echt lekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord
Bestaat dit
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord
Bestaat dit
lekker nummer hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben heel inspiratieloos de laatste paar weken
Ik heb zin in couscous ofzo, maar ik maak dat nooit zelf
Wie weet. Klinkt aardig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.jumbo.com/pikante-sambalkip-met-rijst/500706/
Ik pas in mei.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet. Klinkt aardig.
Ik zie dat ik vandaag 2 jaar facebookvriendjes met Crack ben.
Wat een feest
Mijn eerste fb vriendje was PluisigNijntje geloof ik. Ze heeft mij facebookontmaagd. Goede tijden.quote:
Ik heb facebook aangemaakt in Aruba. Geen idee wie mijn allereerste vriend was. Kan goed zijn dat ik die ook weer verwijderd heb. Ineens had iedereen die ik kende facebook en ging me toevoegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste fb vriendje was PluisigNijntje geloof ik. Ze heeft mij facebookontmaagd. Goede tijden.
Ik 0 jaarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet. Klinkt aardig.
Ik zie dat ik vandaag 2 jaar facebookvriendjes met Crack ben.
Wat een feest
Ik doe er nooit wat mee, zou niet weten wie ik nog hebquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb facebook aangemaakt in Aruba. Geen idee wie mijn allereerste vriend was. Kan goed zijn dat ik die ook weer verwijderd heb. Ineens had iedereen die ik kende facebook en ging me toevoegen.
Komt omdat jij niet lief genoeg bent.quote:
Ik gebruik het als kalender. Soms zie ik wat nieuwtjes of grappige filmpjes/plaatjes. En ik praat met Hepje via messenger.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe er nooit wat mee, zou niet weten wie ik nog heb
Mijn ps4 is er trouwens. Maar minecraft wordt apart bezorgd, ook vandaag. Aids.
[..]
Komt omdat jij niet lief genoeg bent.
Nicequote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ps4 is er trouwens. Maar minecraft wordt apart bezorgd, ook vandaag. Aids.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan echt de helft van de fucking tyfustijd mn telefoon niet gebruiken want zweethanden en wat word ik daar agressief van godverdomme man echt.
Ja maar ik bel mensen dan perongeluk en kan niet ophangen en shit![]()
![]()
![]()
Precies wat ik zeg?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef FrauMilena het volgende:
Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan echt de helft van de fucking tyfustijd mn telefoon niet gebruiken want zweethanden en wat word ik daar
Ja, zo onthoud ik ook verjaardagen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik het als kalender. Soms zie ik wat nieuwtjes of grappige filmpjes/plaatjes. En ik praat met Hepje via messenger.
Met al mijn vriendenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NiceMet wie ga je minecraften?
Zelfs in de winter?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan echt de helft van de fucking tyfustijd mn telefoon niet gebruiken want zweethanden en wat word ik daar agressief van godverdomme man echt.
Ja maar ik bel mensen dan perongeluk en kan niet ophangen en shit![]()
![]()
![]()
W10quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Zo fijn dat de pc weer een stukje sneller is
Ga er denk ik ook geen Windows 10 meer opzetten.
Ja, chronisch. Zo irritant he.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs in de winter?
Wij zijn nu 2 jaar vriendjes volgens facebook.
heb je windows 10 dan al geprobeerdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb gevoel dat mijn laptop lekkerder draait op Windows 8.
Oh, ja dat heb ik dus altijdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bedoel meer van waarom heb je überhaupt zweethanden
Tevens, je UI
Ja, had ik op de laptop staan voordat ik hem gisteren ging leeggooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je windows 10 dan al geprobeerd
Oksels heb ik ook wel altijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, chronisch. Zo irritant he.
Ook altijd zweetvlekken onder mn oksels, dat is standaard áltijd. Daarom altijd zwart of wit of okselshit.
En zweethanden is 80% van de tijd. Vroeger ook wel naar de dokters geweest omdat het ook niet helemaal normaal is, hoeveel ik zweet.. maar ze kunnen er bijzonder weinig aan doen. Ja aan mn oksels wel maar daar heb ik het minste last van. Die zweethanden argghh
En ik ben links, dus schrijven vaak dikke schijt. Sowieso want pennen en shit glijden beetje door mn vingers dus mongolisch kramphanden als ik moet schrijven. En touchpad op laptop zelfde probleem, werkt soms ook niet meer door zweet.
Maar moet nieuw hoesjes voor mn telefoon, lost het wel grotendeels op.
oooh, ik dacht alquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, had ik op de laptop staan voordat ik hem gisteren ging leeggooien.
En leuk dat we twee jaar vriendjes zijn hoor!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oksels heb ik ook wel altijd.
Echt 2 keer per dag schone kleren aan
ik zweet altijd snel door warmte gewoonquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, chronisch. Zo irritant he.
Ook altijd zweetvlekken onder mn oksels, dat is standaard áltijd. Daarom altijd zwart of wit of okselshit.
En zweethanden is 80% van de tijd. Vroeger ook wel naar de dokters geweest omdat het ook niet helemaal normaal is, hoeveel ik zweet.. maar ze kunnen er bijzonder weinig aan doen. Ja aan mn oksels wel maar daar heb ik het minste last van. Die zweethanden argghh
En ik ben links, dus schrijven vaak dikke schijt. Sowieso want pennen en shit glijden beetje door mn vingers dus mongolisch kramphanden als ik moet schrijven. En touchpad op laptop zelfde probleem, werkt soms ook niet meer door zweet.
Maar moet nieuw hoesjes voor mn telefoon, lost het wel grotendeels op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |