abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2016 @ 12:33:10 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_159378444
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Hij woont in een spiritueel hippiedorp waar men liever quinoa eet (of een maandje vast) en rozenwater drinkt ipv meth gebruikt.
Jij komt er regelmatig?

quote:
[..]

Wanneer je via een postordertje een halve kilo drugs binnen wilt halen, valt dat dan niet onder smokkelen (= illegale middelen de grens overbrengen) ?
Jawel, dus een vuurpeloton is een reeële optie. Al duurt het meestal jaren voordat het vonnis voltrokken wordt en ze je eerst een tijd weg laten rotten in de cel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 25 januari 2016 @ 12:48:09 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159378779
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij komt er regelmatig?

Zoals eerder gezegd, ik ken hem redelijk en ik ken een aantal mensen die daar wonen of gewoond hebben.

quote:
Jawel, dus een vuurpeloton is een reeële optie. Al duurt het meestal jaren voordat het vonnis voltrokken wordt en ze je eerst een tijd weg laten rotten in de cel.
Ik hoop dat de familie dit succesvol weet te ondermijnen :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 25 januari 2016 @ 16:33:08 #78
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_159384918
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, ik ken hem redelijk en ik ken een aantal mensen die daar wonen of gewoond hebben.

[..]

misschien ligt het aan mij, maar op zijn fb staan wat recente foto's, waarvan ik vind dat hij nogal een junkhoofd heeft. Nou ken ik deze man totaal niet, maar ik krijg de indruk dat hij toch wel weet wat hij deed.
  maandag 25 januari 2016 @ 16:36:40 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159385013
Dan ben je wel een ontzettende domme sukkel, als je je juist nu in Indonesië met drugshandel inlaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 januari 2016 @ 19:57:28 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159390830
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien ligt het aan mij, maar op zijn fb staan wat recente foto's, waarvan ik vind dat hij nogal een junkhoofd heeft. Nou ken ik deze man totaal niet, maar ik krijg de indruk dat hij toch wel weet wat hij deed.
Tsja, wat jouw indruk is, is niet echt relevant. Toch?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159393793
Iemand de cel ingooien voor planten :'). Doodstraffen uitdelen voor planten :'). War on drugs. :')
Appels
pi_159394569
quote:

[..]

[..]

Dven jij kent hem redelijk maar weet je ook of hij zelf drugs gebruikte ?
Ik krijg een beetje het idee dat iemand hem erin geluisd heeft,zijn vader had nogal wat vijanden.
Waarom zou je drugs helemaal uit Spanje op laten sturen ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 26 januari 2016 @ 06:11:15 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_159400257
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Tsja, wat jouw indruk is, is niet echt relevant. Toch?
tuurlijk wel :D
Voor de rechter niet, net zo min als jouw verhaal.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 07:39:22 #84
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159400492
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 06:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

tuurlijk wel :D
Voor de rechter niet, net zo min als jouw verhaal.
Ik verhaal op wat ik weet. Jij op basis van wat je brein van een filmpje van een paar minuten maakt maakt. Miniem verschil.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:15:12 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_159404384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 07:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik verhaal op wat ik weet. Jij op basis van wat je brein van een filmpje van een paar minuten maakt maakt. Miniem verschil.
ja, jij verhaalt op wat je weet en zegt hem redelijk te kennen.
Jij kent hem misschien toch minder goed op basis van wat jij denkt te weten...
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:28:21 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159404662
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, jij verhaalt op wat je weet en zegt hem redelijk te kennen.
Jij kent hem misschien toch minder goed op basis van wat jij denkt te weten...
ok.
  woensdag 27 januari 2016 @ 12:39:38 #87
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_159434679
Dan krijg je de wereld in je schoot geworpen en dan weet je het zo te verpesten.

Deze idioterie is terecht afgestraft.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:59:42 #88
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_159443947
quote:

[..]

[..]

Ondanks dat ik het niet eens ben met de doodstraf en ook hoop dat deze gozer er goed vanaf komt: is het niet wel gewoon oliedom? Je weet het. Het staat notabene in koeienletters op het vliegveld.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:02:13 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_159444026
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 07:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat doe je zelf constant hier in elk topic. Zie je zelf ook eens dat dat eigenlijk niet zo gewenst is ;)
pi_159541754
Is er nog nieuws omtrent Djaï?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 08:42:46 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:19:59 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159589337
quote:
Dan pak ik m even voor je uit ;)
quote:
Heijn-telg wacht op afronden Balinees drugsonderzoek
Advocaat: Djaï weet van niets

Van onze verslaggevers
Amsterdam - Djaï Heijn zit in grote onzekerheid over zijn toekomst vast op het politiebureau van Denpasar, de hoofdstad van Bali.

„We wachten nog steeds op afronding van het onderzoek door de politie”, zegt Gede Agus Kusuma Nugraha, de pro deo advocaat die hij heeft toegewezen gekregen.

De nazaat van grondlegger Albert Heijn van de gelijknamige supermarktketen zit achter de tralies, omdat hij volgens de Indonesische politie 224 gram marihuana in zijn bezit had. Dat zat in een postpakketje uit Spanje, geadresseerd aan Heijn, die bijna drie jaar geleden naar Bali trok.

Volgens de advocaat is Heijn, opgesloten in een cel waar hij slaapt op een tegelvloer, erg somber. „Hij zegt dat het pakketje hem als verrassing is toegestuurd door een vriend. Het was bedoeld als kerstcadeautje. Djaï Heijn had er niet om gevraagd en wist van niets.”

In het pakketje zaten zakjes met gedroogde zaden, gedroogde bladeren en plastic flesjes met marihuana-extract. Heijn werd vervolgens op 11 januari gearresteerd in Ubud, een cultuurstadje van achtduizend inwoners ten noorden van Denpasar.

Bronnen op het politiebureau zeggen dat hij bezig is de hulp in te schakelen van een prominente Indonesische strafrechtadvocaat, die veel in drugszaken veroordeelde buitenlanders op Bali heeft bijgestaan. Onder hen zijn beroemde ex-gevangenen als de Australische Schapelle Corby en Ronald Ramsay, de broer van tv-kok Gordon Ramsay.

Indonesië heeft zeer strenge straffen voor drugsdelicten, ondanks het gemak waarmee allerlei soorten drugs op straat zijn te krijgen. Op slechts een paar kilometer afstand van het politiebureau op Bali waar Heijn vastzit, wordt ’s avonds in het uitgaansgebied van Kuta volop drugs als marihuana, cocaïne en speed aangeboden. Het komt regelmatig voor dat mensen die worden veroordeeld voor het smokkelen of bezitten van drugs de doodstraf krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159590444
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan pak ik m even voor je uit ;)

[..]

Kan mij niet voorstellen dat iemand als verassing dit stuurt naar een land met zulke strenge wetten?

Maar hoop dat het goed komt voor deze jongen. Gaat natuurlijk helemaal nergens over....
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:20:38 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159591261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kan mij niet voorstellen dat iemand als verassing dit stuurt naar een land met zulke strenge wetten?

Maar hoop dat het goed komt voor deze jongen. Gaat natuurlijk helemaal nergens over....
Als je een hekel aan iemand hebt is het dus wel heel eenvoudig om...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159591556
Het lijkt me niet geheel ondenkbaar dat een naïeve hippie dit soort shit laat opsturen. Dat hij nauwelijks binding heeft/had met de realiteit is wel duidelijk namelijk.

Sneu voor zo'n kereltje.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:55:45 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_159593212
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je een hekel aan iemand hebt is het dus wel heel eenvoudig om...
dank je voor t uitpakken.

Ja zou dat echt zo zijn? Ben je ook de klos als je na ontvangst aangifte doet van misbruik van adres of de boel afstaat oid.
pi_159593326
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

dank je voor t uitpakken.

Ja zou dat echt zo zijn? Ben je ook de klos als je na ontvangst aangifte doet van misbruik van adres of de boel afstaat oid.
In Indonesie wil je echt niet te veel met de politie te maken hebben. Waarschijnlijk werkt het het beste om het direct de zee in te gooien. Als je daar rondloopt met je tas half open kan het zomaar gebeuren dat een politieagent wat drugs in je tas stopt en je vijf minuten later oppakt en je weer laat gaan na het betalen van 50 dollar. Toen bij mijn schoonouders werd ingebroken (in een grote stad op Java) gingen ze niet eens naar de politie, omdat ze dan waarschijnlijk eerst een redelijk bedrag moeten betalen (onder de tafel) om aangifte te mogen doen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:08:25 #98
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_159593464
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:01 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

In Indonesie wil je echt niet te veel met de politie te maken hebben. Waarschijnlijk werkt het het beste om het direct de zee in te gooien. Als je daar rondloopt met je tas half open kan het zomaar gebeuren dat een politieagent wat drugs in je tas stopt en je vijf minuten later oppakt en je weer laat gaan na het betalen van 50 dollar. Toen bij mijn schoonouders werd ingebroken (in een grote stad op Java) gingen ze niet eens naar de politie, omdat ze dan waarschijnlijk eerst een redelijk bedrag moeten betalen (onder de tafel) om aangifte te mogen doen.
als de situatie zo gevoelig ligt begrijp ik niet dat iemand drugs in zn huis heeft.
pi_159593726
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

als de situatie zo gevoelig ligt begrijp ik niet dat iemand drugs in zn huis heeft.
Er gaan nogal wat vrije denkers naar dat soort landen die denken dat ze er hetzelfde kunnen maken als in Nederland. Die zijn simpelweg niet op de hoogte van de regels en bijbehorende risico's.
pi_159595144
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:08 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ook niet. Al denk ik ook dat in de meeste gevallen de politieagent wel een oogje dicht wil doen voor een paar 100 dollar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')