abonnement Unibet Coolblue
pi_159324667
Draconische straf dreigt na drugsvondst in Indonesië
Heijn-telg opgepakt



Denpasar -

De bekende ondernemersfamilie Heijn is opgeschrikt door de arrestatie van een nazaat van grondlegger Albert Heijn.

Djaï Heijn (25) hangt een jarenlange celstraf boven het hoofd nu hij wordt verdacht van drugsbezit op het Indonesische eiland Bali.

Djaï is de oudste zoon van oud-hockeyinternational en geplaagd spiritueel ondernemer Ronald Jan Heijn (55), wiens vader Gerrit Jan Heijn in 1987 werd ontvoerd en vermoord. Hij woont al jaren op Bali.

Volgens autoriteiten had de Heijn-telg 224 gram marihuana in zijn bezit. De Indonesische Opiumwet maakt geen onderscheid tussen hard- en softdrugs, waardoor hoge celstraffen mogelijk zijn.

http://www.telegraaf.nl/b(...)telg_opgepakt__.html

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 23-01-2016 11:34:18 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159324773
Ik heb het vermoeden dat zijn hoofd er zo af gehakt wordt na het zien van die foto.
pi_159324814
'Kleinzoon van Gerrit Jan Heijn gearresteerd op Bali'
Laatste update
23 januari, 11:04

Een lid van de Albert Heijn-familie is gearresteerd in Indonesië. Dat meldt De Telegraaf zaterdag. Volgens de krant zit de 25-jarige Djaï Heijn vast op Bali op verdenking van drugsbezit.

De Balinese autoriteiten toonden eerder deze week een in januari voor drugsbezit opgepakte Nederlander op een persconferentie. De man zat op een stoel, met een bivakmuts op, een oranje overal aan en om hem heen flitsten tientallen camera's (zie video hieronder).

Het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigde toen het oppakken van een Nederlander eerder deze maand, maar deed over zijn identiteit geen uitspraak.

Djaï Heijn
De Telegraaf meldt zaterdag dat het om Djaï Heijn gaat, zoon van ondernemer Ronald Jan Heijn en kleinzoon van Gerrit Jan Heijn, de Ahold-zakenman die in 1987 werd ontvoerd en vermoord. Volgens het dagblad woont Djaï al jaren op het Indonesische eiland.

Eerder deze week werd al bekend dat de Nederlander 42 gram van de drug dimethyltryptamine bij zich gehad zou hebben, ook wel bekend als DMT bij zich gehad. Evenals 224 gram marihuana en 492 gram methamfetamine (crystal meth). Indonesië is bekend om de harde straffen voor drugsbezit.

Pro deo
Ook dit keer zou het ministerie van Buitenlandse Zaken alleen bevestigd hebben dat er een Nederlander is opgepakt maar niet wie het is. De verdachte heeft volgens het ministerie een pro deo advocaat toegewezen gekregen.

http://www.gelderlander.n(...)rd-op-bali-1.5653596
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 23 januari 2016 @ 11:15:56 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159324857
Oud maatje van me. Kan me nog steeds niet voorstellen waarom hij met een halve kilo meth zou rondlopen :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159324875
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159325012
Dacht dat je daar al vrij snel voor het vuurpeloton belandde. Goed genieten streng verboden in dat soort landen.
pi_159325506
quote:
Ik denk dat dit de echte reden is waarom hij is opgepakt.
One man's trash, another man's treasure.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 12:08:42 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159325649
De echte Heijn ondernemingsgeest :Y VOC mentaliteit ^O^

Legalize! *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door Papierversnipperaar op 23-01-2016 12:29:43 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_159325980
Abrupt einde aan spiritueel ontdekkingsreis: Heijn-telg Djaï gepakt met drugs op Bali

Home Nieuws Amsterdam AT5

Hij verliet Amsterdam om zichzelf spiritueel te kunnen ontdekken, maar van een klein en vredig leven op Bali lijkt voor Djaï Heijn voorlopig geen sprake meer. De 25-jarige kleinzoon van de vermoorde Gerrit Jan Heijn, oud-topman van Ahold, is opgepakt met een grote hoeveelheid marihuana in zijn bezit.

Hij verliet Amsterdam om zichzelf spiritueel te kunnen ontdekken, maar van een klein en vredig leven op Bali lijkt voor Djaï Heijn voorlopig geen sprake meer. De 25-jarige kleinzoon van de vermoorde Gerrit Jan Heijn, oud-topman van Ahold, is opgepakt met een grote hoeveelheid marihuana in zijn bezit.

Djaï Heijn hangt een jarenlange gevangenisstraf boven het hoofd omdat hij verdacht wordt van drugsbezit op het Indonesische eiland Bali. Hij werd aangehouden...
bron: AT5

http://www.laatste-nieuws(...)rugs-op-bali/1136932
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159326007
Kleinzoon van Gerrit Jan Heijn gearresteerd op Bali

Djaï Heijn (25), zoon van spiritueel ondernemer Ronald Jan Heijn, zit vast op Bali vanwege drugsbezit. Daar staat in Indonesië een jarenlange gevangenisstraf op.

Zaterdag, 23 januari 2016, 09:15 uur

Djaï woont sinds 2013 in Indonesië en geeft er spirituele trainingen.

Vriend
Hij zou per post 224 gram marihuana opgestuurd hebben gekregen door een vriend. Het pakketje was verstuurd vanuit Spanje.

Heel erg streng
Indonesië staat bekend om zijn strenge drugsbeleid: de wet maakt geen onderscheid tussen hard- en softdrugs. Dat kan dus betekenen dat je jarenlang de cel in moet. Zelfs voor het roken van een joint kun je tot een jaar celstraf worden veroordeeld.

Bijstand
Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken is op de hoogte en verleent consulaire bijstand.

nieuws buitenland

Auteur: Madelijne Daub

http://www.lindanieuws.nl(...)earresteerd-op-bali/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159326027
Ik dacht dat indonesie altijd de doodstraf oplegde bij een drugsdelict.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_159326277
Djäi Heijn werd dinsdag op schaamtevolle wijze 'gepresenteerd' aan de pers.
Bekijk de beelden hieronder.
pelaku= dader


http://www.at5.nl/artikel(...)%20drugs%20op%20Bali
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159326349
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:15 schreef Dven het volgende:
Oud maatje van me. Kan me nog steeds niet voorstellen waarom hij met een halve kilo meth zou rondlopen :o
Misschien dat iemand hem een streek flikt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit die familie het geld echt nodig heeft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_159326381
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:26 schreef Toefjes het volgende:
Dacht dat je daar al vrij snel voor het vuurpeloton belandde. Goed genieten streng verboden in dat soort landen.
Das Thailand, je word er ook letterlijk op elke straathoek aan herinnerd...'dadah is death", dus als je daar gepakt word met drugs weet je wat je te wachten staat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_159326399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Misschien dat iemand hem een streek flikt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit die familie het geld echt nodig heeft.
Idem, maar landen als Indonesië staan er om bekend dat waar je enerzijds enorme straffen kunt krijgen voor dit soort smokkelkunsten, je anderzijds ook in één keer zo rijk bent dat nooit meer werken, onbeperkte voorraden hoertjes en oneindige luxe ook weer mogelijk zijn. Zeker met flinke hoeveelheden.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159326412
Die nam de VOC-mentaliteit iets te serieus
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_159326443
Het gaat nergens over. Wat gras. Kleine Aziatische mensjes die Indonesiërs met hun extreme straffen voor softdrugs.
pi_159326468
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:03 schreef George_Zina het volgende:
Het gaat nergens over. Wat gras. Kleine Aziatische mensjes die Indonesiërs met hun extreme straffen voor softdrugs.
Tsja, ze maken daar geen verschil tussen soft en hard drugs, dat is nu eenmaal het beleid daar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:04:53 #19
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159326474
Ik gok dat de familie ergens een envelop met inhoud afgeeft en deze jongen binnen een paar weken opeens op Schiphol staat.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_159326495
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, ze maken daar geen verschil tussen soft en hard drugs, dat is nu eenmaal het beleid daar.
En dan gelijk maar 25 jaar de cel in of doodstraf voor groene gras? Indonesië is corrupt als wat, kerel. Als ze die straffen zouden toepassen op corruptie dan kunnen ze zowat 10% van de Indonesische bevolking kopsnellen. En een eerlijke rechtszaak in zo'n corrupte land? Dat kan hij vergeten want van trias politica hebben ze daar nooit gehoord. De rechters zitten in de zakken van wat politici.
pi_159326518
Ik hoop voor hem dat het allemaal goedkomt (want een beetje wiet :') ) maar anderzijds is het natuurlijk ook nogal stom van hem en begrijpelijk dat ervoor wordt gestraft.
Conscience do cost.
pi_159326529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:05 schreef George_Zina het volgende:

[..]

En dan gelijk maar 25 jaar de cel in of doodstraf voor groene gras? Indonesië is corrupt als wat, kerel. Als ze die straffen zouden toepassen op corruptie dan kunnen ze zowat 10% van de Indonesische bevolking kopsnellen.
IK zeg ook niet dat je ongelijk hebt, alleen, als je weet wat daar de straffen zijn, ben je wel een enorme eikel als je toch het risico neemt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:14:26 #23
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159326633
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:06 schreef ems. het volgende:
Ik hoop voor hem dat het allemaal goedkomt (want een beetje wiet :') ) maar anderzijds is het natuurlijk ook nogal stom van hem en begrijpelijk dat ervoor wordt gestraft.
blijkbaar had hij nog een halve kilo Meth en 49g DMT bij. Daar krijg je zelfs in Nederland "forse" straffen voor.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_159326645
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:14 schreef Drinky het volgende:

[..]

blijkbaar had hij nog een halve kilo Meth en 49g DMT bij. Daar krijg je zelfs in Nederland "forse" straffen voor.
Oh. In dat geval is hij waarschijnlijk fucked tenzij z'n familie heel veel flappen gaat uitdelen. En mogelijk zelfs dan niet :')
Conscience do cost.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:31:51 #25
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159326893
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh. In dat geval is hij waarschijnlijk fucked tenzij z'n familie heel veel flappen gaat uitdelen. En mogelijk zelfs dan niet :')
Ik heb zo'n vermoeden dat ie na de transactie van de nodige miljoenen van de familie Heijn naar de Indonesische staatskas wel vrij gaat komen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')