WIe gaan der ballen dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga zometeen nog maar eens een uitsmijter bakken en dan lekker met het bord op schoot en een biertje erbij voetballen kijken
TELETEKST SUPPORTER!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
linkdump: http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=818
Ajax - Vitesse en Exelsior - Ajax is er nu bezig. Ik ben natuurlijk RJC aan het bekijken!quote:
Moet je voor betalen om te kijken zeker/quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse en Exelsior - Ajax is er nu bezig. Ik ben natuurlijk RJC aan het bekijken!
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je voor betalen om te kijken zeker/
Roda jc? Roermond ofzo?
2x Ajaxquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse en Exelsior - Ajax is er nu bezig. Ik ben natuurlijk RJC aan het bekijken!
Wel knap dat ze op 2 plekken tegelijkertijd kunnen spelenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn vader heeft Fox sport pakket dus ik kan gewoon lekker kijken zonder er een cent voor te betalenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je voor betalen om te kijken zeker/
Roda jc? Roermond ofzo?
Had het beetje vlug getikt. Het is exelsior tegen Roda natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Wel knap dat ze op 2 plekken tegelijkertijd kunnen spelen
WIe ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Bedankt he, dat jullie me vannacht kennis hebben laten maken met Fabrizio.
Krijg dat nummer niet meer uit mn kop
Fabrizio niet kennen, dit valt me tegen van jequote:
Sorryquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fabrizio niet kennen, dit valt me tegen van je
Fabrizio was iemand die nummers maakte die een toegevoegde waarde zijn aan Carnavalquote:
Deze baas weetquote:
Huzaren slaatje, damn, nu heb ik weer hongerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik eet nu een huzaren slaatje, lang geledenwel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |