SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Als het objectieve media zou zijn niet nee.quote:
Jij wil reacties verwijderen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het objectieve media zou zijn niet nee.
De meeste kunnen echter geen objectieve bron in hun OP plaatsen
Ik ook, maar ik denk in een andere dan jijquote:
Maar wacht. Heb je het nu over de fp of forum?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het objectieve media zou zijn niet nee.
De meeste kunnen echter geen objectieve bron in hun OP plaatsen
Truffels of zo? Ben nog onervaren wat betreft trips.quote:
Ik wil niks verwijderen. Maar als het geen gefundeerd nieuwsartikel is dan ruik ik alleen een hoop haatzaaierijquote:
FOK! biedt altijd bronnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil niks verwijderen. Maar als het geen gefundeerd nieuwsartikel is dan ruik ik alleen een hoop haatzaaierij
Forumquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar wacht. Heb je het nu over de fp of forum?
Ah, drugs.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Truffels of zo? Ben nog onervaren wat betreft trips.
Zit al die trip reports te lezen. Klinkt zo leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, drugs.
Truffels zijn wel vermakelijk
Truffels zijn echt geen fuck aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit al die trip reports te lezen. Klinkt zo leuk.
Gewoon keer naar de smartshop gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit al die trip reports te lezen. Klinkt zo leuk.
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op het forum kun je het ook omdraaien.
Er zijn bepaalde users die elke kritiek op vluchtelingen afdoen als dom, ongefundeerd en xenofoob.
Maar de laatste tijd is het met vluchtelingen wel vaak waar? Zelfs als de mainstream media het negeert?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.
Cirkel he
Want die mensen die dat doen, die zullen zeggen dat ze dat doen omdat de kritiek meestal is:
-Islam is vrede
-Incidentje mensen, doorlopen
Dat is geen kritiek. Dat is inderdaad een behoorlijk domme opmerking, vooral die eerste
Inderdaad. Maar creeer je daar een discussie mee? Als mensen Islam is vrede zeggen terwijl ze geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de laatste tijd is het met vluchtelingen wel vaak waar? Zelfs als de mainstream media het negeert?
Jij vindt het geen fuck aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Truffels zijn echt geen fuck aan.
Creeer je een doel door vluchtelingenproblematiek weg te stoppen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar creeer je daar een discussie mee? Als mensen Islam is vrede zeggen terwijl ze geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggen?
Dat is toch het doel. Dat je elke mening mag geven die je maar wilt, maar niet zulke loze termen
I know, I know.quote:
Is goed. Ga wel krokodil gebruiken.quote:
LSD lijkt me wel vet.quote:
Mensen die niet meteen moord en brand schreeuwen erkennen vaak genoeg dat er problemen zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Creeer je een doel door vluchtelingenproblematiek weg te stoppen?
Omdat ze niet gehoord zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die niet meteen moord en brand schreeuwen erkennen vaak genoeg dat er problemen zijn.
Ik heb het nu over de `Linkse gutmensch' hequote:
Omdat vrijwel de hele Nederlandse politiek er onder valt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Ook weer zo`n heerlijk termpje wat de media is ingeslingerd
Als je in een slechte periode meteen bevangen wordt door gekakel heb je echt geen ruggengraatquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom is een partij als de PVV zo groot? Omdat er geen degelijk alternatief is.
Nogmaals, waar kan een skeptici tegenover vluchtelingen op stemmen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je in een slechte periode meteen bevangen wordt door gekakel heb je echt geen ruggengraat
VVD. Die zijn niet zo welwillend hoor. Die hoeven geen luxe behandelingen zoals de pvdaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, waar kan een skeptici tegenover vluchtelingen op stemmen.
VVD werkt gewoon mee aan meer opvang binnen de EU.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VVD. Die zijn niet zo welwillend hoor. Die hoeven geen luxe behandelingen zoals de pvda
Ja, een andere optie is er dan ook niet. Dus dan kan je maar beter voor de minst erge kiezenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VVD werkt gewoon mee aan meer opvang binnen de EU.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
Ja, een andere optie is er dan ook niet.
Je bent er aan begonnen. Halverwege beetje afhaken omdat er wat relletjes zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan gezamelijk kiezen voor een immigratiestop.
Het zijn niet die relletjes.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent er aan begonnen. Halverwege beetje afhaken omdat er wat relletjes zijn?
Er is gewoon binnen gehaald met de bedoeling op terugkeer naar eigen land hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar over 20 jaar klaagt links weer dat de uitkeringen te laag zijn, terwijl er een extra generatie kanslozen is binnen gehaald.
Net zoals de vorige migratiestromen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is gewoon binnen gehaald met de bedoeling op terugkeer naar eigen land hoor.
denk niet dat dat zal gebeurenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
"de bedoeling"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit niet in de regering dus hoe kan je dat aan me vragen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste gaan niet terug, zelfs de D66 is het daar anno 2016 mee eens.
Hoe gaan wij daar voor zorgen?
Van de Syriers 75% niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
En van de vorige migratiestromen zijn er ook genoeg die wel goed terecht komen.
Je bent ergens voor. Dan mag je ook een oplossing verwachten?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit niet in de regering dus hoe kan je dat aan me vragen?
Opvang in eigen regio had vanaf het beginpunt prioriteit nummer 1 moeten zijn. Maar ja. Daar is het nu te laat voorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Of gaan we ze in een kamp zetten tot het er veilig is?
Dus nu het eigenlijk land naar de galemiezen helpen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opvang in eigen regio had vanaf het beginpunt prioriteit nummer 1 moeten zijn. Maar ja. Daar is het nu te laat voor
Ja want jouw oplossing is ook niet heel triggerend hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent ergens voor. Dan mag je ook een oplossing verwachten?
Omdat je daarmee je eigen land beschermd, die meer kan doen dan een ontwricht land.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Ja want jouw oplossing is ook niet heel triggerend hoor.
In wat voor opzicht is dit land naar de galemiezen gegaan bij de vorige instromingen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus nu het eigenlijk land naar de galemiezen helpen?
Dat je bij veel landen werklozen binnenhaalt, heb je niet door wat dat kost?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In wat voor opzicht is dit land naar de galemiezen gegaan bij de vorige instromingen?
Op punten die daarvoor nooit aanwezig waren
Het is niet dat we het sociale vangnet van een sprietje hebben hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat je bij veel landen werklozen binnenhaalt, heb je niet door wat dat kost?
Er is nu al tekort.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet dat we het sociale vangnet van een sprietje hebben hoor
Dat is er overal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Bekijk de inkomsten en uitgaven eens.
Dus meer werklozen zorgt niet voor meer tekort?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is er overal.
En dat komt niet door immigratie
Ze zullen het vast wel compenseren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus meer werklozen zorgt niet voor meer tekort?
Dat worden autochtonen ook nietquote:
Bron?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zullen het vast wel compenseren?
Heb je mijn bron gelezen?quote:
Welke brojn?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je mijn bron gelezen?
Jij denkt dat ~30% van de werkenden de uitkering van 70% kan betalen?
http://www.cbs.nl/nl-nl/m%28...%29s-in-de-bijstand.htmquote:
Dat is een flink percentage ja. Dat kan ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-nl/m%28...%29s-in-de-bijstand.htm
Dat Syriers voor de massale vluchtelingenstroom al weinig tot niets bijdroegen aan het sociale stelsel.
En op moment moeten wij al bezuinigen op elke vorm van sociaal vangnet?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een flink percentage ja. Dat kan ik niet ontkennen
Hbo at best?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:21 schreef Fylax het volgende:
ik ben bang voor hoeveel ik later moet afstaan van mijn inkomen
Uiteindelijk zal dat geld op zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
wie weet hoever ze de belasting omhoog gaan gooien door toename uitkeringen
In de veronderstelling dat je als regering echt wel concludeert van te voren voor hoeveel er draagvlak isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En op moment moeten wij al bezuinigen op elke vorm van sociaal vangnet?
En jij komt met argumeten dat we ruim geld hebben?
Kom op zeg.
Jij vind er draagvlak?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de veronderstelling dat je als regering echt wel concludeert van te voren voor hoeveel er draagvlak is
Ik zeg niet dat ik dat vind. I kzeg dat je als westers ontwikkeld land niet zulke maatregelen klakkeloos aan zou nemen zonder te kijken of je er financieel niet aan onderdoor gaatquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij vind er draagvlak?
En vind het niet vreemd dat er in de zorg nu al bezuinigd wordt?
Ja, maar zo werkt de wereld niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
I kzeg dat je als westers ontwikkeld land niet zulke maatregelen klakkeloos aan zou nemen zonder te kijken of je er financieel niet aan onderdoor gaat
Misschien, misschien heeft mijn ethische redenatie nog wel de overhand. En ja, ik weet dat jij dat juist niet ethisch vindquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jij vind iets wat op niets gebasseerd is.
Jij zou nu nog niet eens werken in de kassen voor je geld? Maar dan zou je leven met niets?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien, misschien heeft mijn ethische redenatie nog wel de overhand. En ja, ik weet dat jij dat juist niet ethisch vind
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan zou je leven met niets?
Iedere uitkering van 7 (!) mensen moet met (3!) nieuwe mensen worden bekostigd.quote:
Ik heb je bronnen gegeven over bijstand.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb verder ook nog geen bronnen gezien van economen die denken dat we als land financieel kapot gaan aan de vluchtelingentoestroom verder.
Niet dat ik je niet snap
Nee. Maar dat is een schema over welke vluchtelingsgroep percentueel het vaakst in de bijstand komt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb je bronnen gegeven over bijstand.
Denk je dat dat uit de lucht komt?
En die moeten we binnenhalen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is een schema over welke vluchtelingsgroep percentueel het vaakst in de bijstand komt.
Dat is een ander punt dan bewijsvoering over het feit dat we financieel kapot gaanquote:
Dat weet ik niet. Statistisch gezien is daar weinig kans op inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Komop zeg, wees eens eerlijk? Gaa die werken voor de uitkeringen?
Nee oke, ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een ander punt dan bewijsvoering over het feit dat we financieel kapot gaan
Dat is toch puur financieel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Statistisch gezien is daar weinig kans op inderdaad
Je snapt me niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee oke, ik heb er geen last van.
Ik stop wel met zorgen maken.
Die heb ik je gegeven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik wi van jou bronnen zien waarin uitgelegd wordt waarom we er als land kapot aan gaan
Ja dat gebeurt al 40-45 jaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitkeringen worden betaald door burgers.
Hoe is het in de VS, pik?quote:
Ik ben nu vrouwen aan het verkopen in Thailand.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe is het in de VS, pik?
Of ben je in zuid-nederland?
Op schiphol?
Niemand WIL hetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik je gegeven.
Uitkeringen worden betaald door burgers.
Jij wil mensen binnenhalen waar de meesten niet van gaan werken.
Jij beweert net nog dat ze het goedmaken. SOrry hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand WIL het
Denk je nou dat pro-vluchtelingen echt pro zijn? Die vinden contra`s pro maar die zijn neutraal.
Ze zien alleen geen andere keus
Misschien kan je er een klokhuis-aflevering over kijkenquote:
Nee, laat mensen maar lekker stikken in Irak en Syriëquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal punten tegen kansloze vluchtelingen halen, maar ik mag het zo beargumenteren.
Hoezo had jij midden in de nacht tussenuur?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:41 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee, laat mensen maar lekker stikken in Irak en Syrië.. Toon eens wat menselijkheid man.
Nou dat is meer hopen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij beweert net nog dat ze het goedmaken. SOrry hoor.
Ja die kan ik je nu niet geven. Ik ben geen econoom, ik ben geen politicusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
1 argument hoe wij straks vluchtelingen gaan bekostigen.
VOor de 40000000e keer.
Had ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo had jij midden in de nacht tussenuur?
Waar baseer je je mening dan op?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die kan ik je nu niet geven. Ik ben geen econoom, ik ben geen politicus
Op het feit dat ik de andere oplossing ethisch afkeurquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar baseer je je mening dan op?
Nergens op.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op het feit dat ik de andere oplossing ethisch afkeur
Dit heb ik nergens beweerdquote:
Die vraag kon ik je net ook niet beantwoordenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie betalen jouw "etische keuze" dan?
Ik vind dat je weinig stelling kan nemen voor je keuze, sorry.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vraag kon ik je net ook niet beantwoorden
HVVquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik kon toveren hadden we geen vluchtelingen gehad.
Misschien is dat wel zo ja. Maar ik kan mijn moraal niet veranderen alleen omdat ik moet erkennen dat het financieel onverstandig zou zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je weinig stelling kan nemen voor je keuze, sorry.
Maar als het praktisch onberijkbaar is, is het irrelevant.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo ja. Maar ik kan mijn moraal niet veranderen alleen omdat ik moet erkennen dat het financieel onverstandig zou zijn
Ik zeg ook niet dat tegenstanders misgunnenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik gun dat ieder mens het leven kan hebben als een west-europeaan.
Nee, maar het is een totaal onbereikbaar doel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat tegenstanders misgunnen
Weet ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
En dit zeg ik allemaal als tamelijk pro-vluchteling.
Echt, op het moment dat er 1 pro vluchteling realistisch is, ben ik om.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Nou ja het zal wel allemaal wishfull thinking zijn dan
Misschien van de meeste `pro`s' wel. Alleen laten ze dat niet merken omdat ze meer bezig zijn met de tegenstanders
Omdat het beide gewoon verwerpelijk is. Voor de pros voor je eigen land en voor de antis voor de vluchtelingquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in feite zijn veel "pros" net zoveel zonder argumenten als "antis"
Ik ben dan ook niet voor beide, maar word vaak in een kamp gezet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het beide gewoon verwerpelijk is. Voor de pros voor je eigen land en voor de antis voor de vluchteling
Jij vind een migratiestop geen anti-vluchteling argument?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet voor beide, maar word vaak in een kamp gezet.
Ik ben voor een migratiestop ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind een migratiestop geen anti-vluchteling argument?
Dat vind ik niet bepaald proquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben voor een migratiestop ja.
Ik ben voor mensen opvanngen die we wat te bieden hebben.quote:
Ja, wat dus niet gebeurd. Want buiten Nederland/Europa zal nooit gedacht worden en daarbinnen zul jij geen duidelijke plannen vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben voor een migratiestop op het moment dat er duidelijke plannen zijn hoe we ze gaan opvangen.
Waarom heb ik het dan zelf meegemaakt?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wat dus niet gebeurd. Want buiten Nederland/Europa zal nooit gedacht worden en daarbinnen zul jij geen duidelijke plannen vinden
Geen duidelijk plan dus. Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Half EU wil niet meedoen, maar er is echt een plan.
Dus hoezo zul je voor pro-vluchtelingen zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen duidelijk plan dus. Dat zeg ik toch
Dat zei ik dus net ook al tegen je, dat zal jij waarschijnlijk niet moralistisch vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan ben je echt niet moralistisch bezig.
Nee, want ik vind moralistisch. Het beste voor de meeste mensen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei ik dus net ook al tegen je, dat zal jij waarschijnlijk niet moralistisch vinden
Ik vind dat ieder mens rationeel moet denken ja, sorry.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:13 schreef Fok-it het volgende:
Je herhaalt zelf ook een hoop. Ik zeg toch net tegen je dat je je moraal niet kan zomaar kan veranderen ook al hoor je argumenten die het zouden moeten overstemmen
Dacht dat je laatst zei dat een discussie er niet voor was om een ander over te halenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Een discussie is toch om tot de meest logische conclusie te komen
Klopt, maar waarom zou je hem aangaan als je puur op gevoel en niet op rationalieit afgaat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je laatst zei dat een discussie er niet voor was om een ander over te halen
Nou misschien is dat mijn kanttekening wel dan. Dat ik m`n gevoel niet minder waardevol vind dan rationele gedachtenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou je hem aangaan als je puur op gevoel en niet op rationalieit afgaat?
Gevoel is prima, mits onderbouwbaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien is dat mijn kanttekening wel dan. Dat ik m`n gevoel niet minder waardevol vind dan rationele gedachten
Klopt, maar is de discussie dan zinvol?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:19 schreef Fok-it het volgende:
Tsja gevoel kan je nou eenmaal niet vaak feitelijk onderbouwen. Daarvoor is het een gevoel
Voor degene die rationele argumenten aanvoert minder. Voor iemand die op gevoel de discussie aangaat welquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar is de discussie dan zinvol?
Andersom juist, want de meest rationele persoon neem ik aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor degene die rationele argumenten aanvoert minder. Voor iemand die op gevoel de discussie aangaat wel
Nee. Want jij neemt minder mee van mijn gevoelsmatige punten dan ik van jou rationelequote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Andersom juist, want de meest rationele persoon neem ik aan.
Rationeel is testbaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Want jij neemt minder mee van mijn gevoelsmatige punten dan ik van jou rationele
Dat is toch ook mijn punt?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Gevoelsmatig is nergens opgebasseerd.
Oke. Dus als ik zeg "het heelal bestaat niet" vind je dat valide?quote:
Ik geloof in elk bewijsbaar feit, jij nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:23 schreef Fok-it het volgende:
Voor mij is de discussie zinvoller dan voor jou omdat jij met argumenten aankomt waar ik iets mee kan
Ik zeg niet dat ik er niet in geloof. Anders zou ik je bronnen toch niet erkennenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof in elk bewijsbaar feit, jij niet
Maar hoe kun je dan iets geloven dat op niets gebasseerd is?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er niet in geloof. Anders zou ik je bronnen toch niet erkennen
Het is gebaseerd op weet ikveel, hoop, vertrouwen. Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan iets geloven dat op niets gebasseerd is?
Oke dan. Komt vrij sektarisch over.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op weet ikveel, hoop, vertrouwen. Ja.
Dat is allemaal een stuk ongefundeerder dan feiten. I know
Ik heb mijn `argumenten' dan ook nooit als feiten gebombardeerdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Want er zit een hoop verschil tussen hoop en feiten.
Dat heb ik ook.
Dus je vind je eigen mening niet relevant?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn `argumenten' dan ook nooit als feiten gebombardeerd
In het grote geheel doet mijn mening er sowieso vrij weinig toe jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus je vind je eigen mening niet relevant?
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het grote geheel doet mijn mening er sowieso vrij weinig toe ja
Net als de jouwe overigensquote:
Mijn mening is vaak gefundeerd op meer dan gevoel. Net zoals iedereen.quote:
Maar brengt je mening veel teweeg?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mening is vaak gefundeerd op meer dan gevoel. Net zoals iedereen.
Nee, maar het is niet op niets geargumenteerd zoals jouwe.quote:
Ik bemoei me niet met dingen waar ik geen kennis van heb, dat klopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:31 schreef Fok-it het volgende:
Dus als je niet claimt dat je mening een feit is vind je je mening er niet teo doen?
Een mening is toch nooit een feit?
Ook al heb je er wel kennis van is je mening nog steeds geen feit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met dingen waar ik geen kennis van heb, dat klopt.
Klopt, als iemand het beter kan beargumenteren is dat een feit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:33 schreef Fok-it het volgende:
Ook al heb je er wel kennis van is je mening nog steeds geen feit.
Dus slaat je opmerking kant noch wal dat dat gelijk staat aan irrelevantie.quote:
Jij zegt dat je mening nergens op geargumenteerd is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus slaat je opmerking kant noch wal dat dat gelijk staat aan irrelevantie.
En dat ik mijn mening niet relevant vind in het grotere geheel bedoel ik mee dat je er niks mee voor elkaar krijgt. Natuurlijk vind ik mijn eigen standpunten belangrijk
Jawel. Alleen niet op feitenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zegt dat je mening nergens op geargumenteerd is.
quote:Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat
Jij bent toch ook v an mening dat God bestaat? Is dat gebaseerd op een bewijsbaar feit?quote:
Jaquote:
Heb ik mijn mening over vluchtelingen daar op gebasseerd?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent toch ook v an mening dat God bestaat? Is dat gebaseerd op een bewijsbaar feit?
Over het algemeen ergens opgebasseerd, anders is het een geloof.quote:
Dat het niet op feiten is gebaseerd wiln iet zeggen dat het nergens op gebaseerd is. Ik heb net al gezegd waarop ik het baseer. Dat jij dat gelijkstelt aan niets doet niets af aan het feit dat het een mening isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over het algemeen ergens opgebasseerd,
Jij mag je mening ook best behouden. Maar zelfs in een pegida rally is het nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het niet op feiten is gebaseerd wiln iet zeggen dat het nergens op gebaseerd is. Ik heb net al gezegd waarop ik het baseer. Dat jij dat gelijkstelt aan niets doet niets af aan het feit dat het een mening is
Dat betekent dan het einde van religieuze discussiesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop namelijk dat we discussies op feiten kunnen houden.
Klopt. Als een van de partijen het niet over bewijsbare feiten wil hebben is dat irrelevant.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat betekent dan het einde van religieuze discussies
Ik zeg ook niet dat je dat als feit verkondigd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op het moment dat jij mij een statement hebt zien houd over moreel op basis van geloof.
Be my guest.
Waarom ben je dan zo boos om nieuwsberichten "anti-vluchtelinge"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat als feit verkondigd.
Niet boos. Ik vind het alleen typisch.quote:
Net zoals het typisch is dat jij het nergens op kan beargumenteren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet boos. Ik vind het alleen typisch.
Nou daar ben ik al helemaal niet boos overquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Of iemand die economisch beargumenteerd waarom het misschien geen geweldig idee is.
Wat vind je dan typisch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou daar ben ik al helemaal niet boos overIk heb nota bene tegen je gezegd dat het voor mij zinvoller was vanwege je argumentatie
Ik zet alleen geen 1,3 miljard mensen negatief weg bij mijn ongefundeerde meningquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals het typisch is dat jij het nergens op kan beargumenteren?
Er zijn 1,3 miljard vluchtelingen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zet alleen geen 1,3 miljard mensen negatief weg bij mijn ongefundeerde mening
Wel 1,3 miljard moslimsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn 1,3 miljard vluchtelingen?
Ik heb je nergens weggezet. Enige wat ik zei is dat ik een migratiestop niet heel erg pro vindtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:48 schreef Insomnia_ het volgende:
En jij hebt net mij zelf ook als niet pro-vluchteling weggezet.
Terwijl ik er extreem voor ben.
Vind jij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je nergens weggezet. Enige wat ik zei is dat ik een migratiestop niet heel erg pro vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |