abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:35:02 #176
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_159439862
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:27 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

De landen waren van andere volkeren. De bestaande natiestaten van de VS, Canada, Zuid-Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland zijn vormgegeven door oorspronkelijke Europeanen.
Als Marokkanen hier in Nederland een nieuw land zouden uitroepen dan is het volgens jouw redenering niet meer van Nederlanders?
pi_159444190
Fashy Goys vs. gecuckte SJW's in dit topic :D

"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_159449401
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:31 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

He, white fragility, weer zo'n mooie bedachte term! Leuk ook, zo'n digitale psycholoog. :W

Ik heb hierover gezegd wat ik wilde zeggen. Trump heeft zich afgemeld voor het laatste debat voor Iowa. Ergens jammer, daar ik had gehoopt dat Megyn Kelly navraag zou doen over zijn belastende retweets.
Ik wil nu niet lullig doen maar je hebt wel erg veel raakvlakken met een bepaalde BNW-user die toevallig ook iets met een Oostenrijkse schilder heeft en ook behoorlijk dezelfde manier van typen en posten. Jullie zouden broers kunnen zijn :D
pi_170742970
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:26 schreef IPA35 het volgende:
Het bestaan en de maatschappelijke positie van bijvoorbeeld de Indo-gemeenschap in Nederland bewijst m.i. dat "rassenvermenging" niet 1, 2, 3 zal leiden tot een verlies aan IQ en civilisatie...
Maar delen van de "white genocide" club (AltRight) gelooft van wel.

Gelukkig is er ook wel een gematigder deel die vooral grootschalige immigratie als het echte probleem zien (i.z.v. bevolkingsvervanging) en niet per se "rassenmenging".
Sinds wanneer zijn uitzonderingsposities een bewijs? daarbij: het gaat niet enkel om het verlies van IQ en civilisatie. Het gaat ook om het verlies van eigenheid, van wat wij zijn.
pi_170743048
-----nvm-----

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2017 13:51:41 ]
  zondag 7 mei 2017 @ 13:50:32 #181
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_170743135
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:44 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn uitzonderingsposities een bewijs? daarbij: het gaat niet enkel om het verlies van IQ en civilisatie. Het gaat ook om het verlies van eigenheid, van wat wij zijn.
Leuke kick.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')