SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom curven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil iets leuks gaan doen, maar deze week is me te veel. Kaputt.
Ik ga morgen naar de bios. Na 2 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil iets leuks gaan doen, maar deze week is me te veel. Kaputt.
Prepare to win. Ben kapot moe.quote:
Leuk! Welke film?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de bios. Na 2 jaar geleden ofzo.
waarom negeer je mijn fantastische tip?quote:
zag ik niet welke tip?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom negeer je mijn fantastische tip?
heb je zn nummer niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Etsu en ik zouden in mei fotos uitwisselen van vakantie.
Heel jammer dit.
wat?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prepare to win. Ben kapot moe.Met wie?
[..]
Leuk! Welke film?
Ik doe het alleen als FM wil/kanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
daar ben je echt verslaafd aan he
zal ik vragen of je zijn nummer mag?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, helaas niet we zouden dan uitwisselen
heb jij zn nummerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik vragen of je zijn nummer mag?
met een stokje in je gips en daarmee krabbenquote:
jaquote:
mm ja heb je ervaringquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
met een stokje in je gips en daarmee krabben
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen idee
WIEEEHIEE WIL CURVEEEN
[..]
Ik doe het alleen als FM wil/kan
nee maar ik heb iemand dat ooit zien doenquote:
oh okquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar ik heb iemand dat ooit zien doen
oh nee die heb ik nietquote:
als je vriendin komt verstoppen ?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
adidas adilette zoals nu als ik alleen thuis ben
geen uggs nu?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
adidas adilette zoals nu als ik alleen thuis ben
Vraag z'n nummer en daarna locatie via whatsapp.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Calcio beweerd in klb sc nog steeds in 'murica te zijn.
Is ie ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Calcio beweerd in klb sc nog steeds in 'murica te zijn.
ik heb ook die originals superstar in wit en zwartquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee die heb ik niet
wel andere adidas
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, zometeen ga ik met het hondje lopen dan uggs
oh ik heb het meer op de zx fluxquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb ook die originals superstar in wit en zwart
Locatie kn je faken hequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vraag z'n nummer en daarna locatie via whatsapp.
Apart, tussenuur om 03:00quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ie ook
of in ieder geval een deel van hem
wat voor hond heb jequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, zometeen ga ik met het hondje lopen dan uggs
quote:
Gay gewoon in het blauw danquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb ook die originals superstar in wit en zwart
zwart wel het mooistequote:
waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Locatie kn je faken he
[..]
Apart, tussenuur om 03:00
ben jij ook calcio?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind deze ook wel wat hebben:Wat een afschuwelijke dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
nee dat durf ik nietquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind deze ook wel wat hebben:watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de originele is gehektquote:
Free of1quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
de originele is gehekt
OmgevallenFlat2
Oh stahp ik had voor gala online hakken besteld en ze bleken 15 cm te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over mijn slangenprint slipons dan.
Kan je daar ook op lopen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh stahp ik had voor gala online hakken besteld en ze bleken 15 cm te zijn.
Hallo 180 cm lange opso. :s
Nee. Ik had geoefend maar ik vertrouwde het niet dus deed ik de "oude" peeptoes maar aan van 10 cmquote:
10cm vind ik ook niet niks.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. Ik had geoefend maar ik vertrouwde het niet dus deed ik de "oude" peeptoes maar aan van 10 cm
Nice.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb ze gelukkig voor een goed prijsje weer verkocht via marktplaats
Dan moet je denk ik wat beter opletten wat je kooptquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh stahp ik had voor gala online hakken besteld en ze bleken 15 cm te zijn.
Hallo 180 cm lange opso. :s
Bedankt hansquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wat beter opletten wat je koopt
Slapenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:43 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zou best willen slapen, maar dat is zo zonde van m'n vrije avond waar ik al zo lang naar uitkijk. Struggles.
Zolang je erop kan lopen. Anders is het maar een treurige verschijning.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op sommige gelegenheden staat het toch wel mooier
dan moet je op cursusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang je erop kan lopen. Anders is het maar een treurige verschijning.
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op sommige gelegenheden staat het toch wel mooier
Je moet niks. Gewoon dragen wat je fijn vindt.quote:
Zo kun je het zien ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet niks. Gewoon dragen wat je fijn vindt.
kan gewoonquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker joggingbroek en uggs doe ik aan naar mn soli.
Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ze nemen me alleen niet aan helaas, maar het kan wel
Wat is er over drie dagen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
Pff, hopelijk over 3 dagen niet meer ziek
Voor je teen of eierstok?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is de antibioticakuur van nu afgelopen
Cranberry.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee blaasontsteking
Vorige kuur deed niets.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee blaasontsteking
Vorige kuur deed niets.
quote:
De pijn waarvoor ik naar het ziekenhuis was, was blijkbaar opgezette eierstok en zware blaasontsteking gecombineerd.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De pijn waarvoor ik naar het ziekenhuis was, was blijkbaar opgezette eierstok en zware blaasontsteking gecombineerd.
Dus moet nog even van dat laatste af proberen te komen maar het lijkt nog nergens op.
niemand volgens mijquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef Trollscience het volgende:
er zaten hier toch lesbiennes? wie van jullie is lesbi
Volgens mij niet hoor, alleen maar mensen die op mannen vallen hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef Trollscience het volgende:
er zaten hier toch lesbiennes? wie van jullie is lesbi
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, alleen maar mensen die op mannen vallen hier.
Inso en ik zijn het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, alleen maar mensen die op mannen vallen hier.
Oke, jullie zijn dan de uitzondering. Maar het komt wel dichtbij de waarheid.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Inso en ik zijn het hier niet mee eens
Mika, ESFquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef Trollscience het volgende:
wat is jullie muzikale guilty pleasure
Ik heb geen guilty pleasurequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:59 schreef Trollscience het volgende:
wat is jullie muzikale guilty pleasure
Dance-muziek uit de jaren 90quote:
dit is mijn guilty pleasure.quote:
Nee.quote:
Hallo Skedquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
I WANNA SEE THE RAINBOW HIGH IN THE SKY
Denk je dat ik gekke henkie benquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
ik hoop dat je je wekkertje niet had gezet voor Haase
Whats my age again is leukerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:10 schreef Trollscience het volgende:
dit is mijn heftigste guilty pleasure
De supplementen weren goed tegen blaasontsteking.quote:
Staat dat niet op de verpakking?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat nemen?
Ik kreeg zo'n supplement van mijn moeder vandaag.
Simple Planquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Op weg naar school met je zware kippling-tas naar Simple Plan luisteren op je mp3 de leef
Geniaalquote:
er is nog hoop heb ik net gehoordquote:
Linkin Park vond ik wel tofquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Simple Plan en Linkin Park
Oh en Eminem
Ja maar ik geloof nooit dat die dosissen van drogistmiddeltjes deugen, van de meeste van die supplementen moet je echt het dubbele ofzo nemen van wat zij zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
De supplementen weren goed tegen blaasontsteking.
[..]
Staat dat niet op de verpakking?
WT later ook wel ja, sommige nummers zijn wel okequote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:20 schreef Fera het volgende:
Nightwish, Within Temptation en Linkin Park hier.
Ligt ook aan de hoeveelheid werkzame stof. Kan nogal per supplement verschillen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof nooit dat die dosissen van drogistmiddeltjes deugen, van de meeste van die supplementen moet je echt het dubbele ofzo nemen van wat zij zeggen
Zeker. En After Forever.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WT later ook wel ja, sommige nummers zijn wel oke
Ohja al die meiden groepjesquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
ik luisterde pussy cat dolls en sugababes op mijn mp3
En dat werkt beter dan antibiotica?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt ook aan de hoeveelheid werkzame stof. Kan nogal per supplement verschillen.
Ik had er eentje waarbij iig genoeg van dat spul in zat (want anders werkt het niet eens). Dan moest je er 1 per dag preventief nemen en 2 per dag als je een ontsteking had.
Er was wel enig wetenschappelijk bewijs voor. Maar zelf heb ik er hele positieve ervaringen mee. De ontsteking ging echt weg zonder iets anders qua medicijnen te nemen. Ik heb ook al heel lang geen blaasontsteking meer gehad, wat eerst eigenlijk wel regelmatig was. En antibiotica sloopt ook een hoop van de goede bacteriën. Dat is het grote nadeel. Daardoor heb ik soms nog last van mijn darmen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat werkt beter dan antibiotica?
Ik moet het nog zien, ben een beetje wantrouwig om er zelf een hoop geld aan uit te geven.
dat was nog net iets voor mijn tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja al die meiden groepjes
Atomic Kitten had je ook, en Girls Aloud
Close your eyes, give me your hand, daaarling.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:29 schreef Fera het volgende:
Ik had ook CD's van Atomic Kitten, maar dat was op de basisschool.
I CAN FEEL YOUR HEART BEAAAAATINGquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Close your eyes, give me your hand, daaarling.
dat moesten we tijdens muziek in de 1e zingenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ulghquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:32 schreef Fera het volgende:
Do you understand? Do you feeeel the saaaaame? Or am I only dreaaaaaming?
IS THIS BUUUURNING
AN ETERNAAAAAAL FLAAAAAAME
Klinkt wel goed. Volgens mij had kaneel ook nog wat liggen, dus ik neem wel wat mee van hem. :$quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Er was wel enig wetenschappelijk bewijs voor. Maar zelf heb ik er hele positieve ervaringen mee. De ontsteking ging echt weg zonder iets anders qua medicijnen te nemen. Ik heb ook al heel lang geen blaasontsteking meer gehad, wat eerst eigenlijk wel regelmatig was. En antibiotica sloopt ook een hoop van de goede bacteriën. Dat is het grote nadeel. Daardoor heb ik soms nog last van mijn darmen.
Überhaupt zingen tijdens muziek.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
dat moesten we tijdens muziek in de 1e zingen
god, wat een kutvak
Wij moesten in duo's maar je moest ook een stukje alleen zingenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Überhaupt zingen tijdens muziek.Godzijdank moest dat bij ons met de hele klas en niet solo, dat had ik nooit gedurfd. Manmanman.
Gewoon kei vals zingen, dan word je niet meer gekozen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Überhaupt zingen tijdens muziek.Godzijdank moest dat bij ons met de hele klas en niet solo, dat had ik nooit gedurfd. Manmanman.
Nee. Atomic Kitten was echt kut. Girls Aloud had best oke nummersquote:
Psalmen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wij moesten vooral vaak zingen bij godsdienst.
Heb je daar geen trauma aan overgehouden? Het klinkt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij moesten in duo's maar je moest ook een stukje alleen zingenhad wel een 8 gekregen
en het jaar daarna moesten we zelf een nummer schrijven en ook zingen voor de klas![]()
![]()
Maar dan sta je voor lul.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon kei vals zingen, dan word je niet meer gekozen.
Ik weet niet hoe maar ik heb het gewoon overleefd en weet alleen nog dat we dat cijfer kregenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je daar geen trauma aan overgehouden? Het klinkt verschrikkelijk.
Zelf schrijven ook echt. Wtf.
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Atomic Kitten was echt kut. Girls Aloud had best oke nummers
Maar dan sta je één keer voor lul, in plaats van tig keer. :$quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan sta je voor lul.Je zingt hoe je zingt. Om nou expres vals te gaan zingen... Zouden ze dat niet ook merken?
Maar dat is een goed nummer.quote:
Moest je ook naar kerk en zondagsschool?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pls no. Nare gevoelens daarbij.
Ladies you're damn right You can't read a man's mind We're living in two tribes And heading for warrquote:
Je hebt het verdrongen, hehe. Wel bewonderenswaardig, zo'n prestatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe maar ik heb het gewoon overleefd en weet alleen nog dat we dat cijfer kregenIk zou het nu ook echt niet durven
geen idee hoe ik dat toen heb gedaan
Dan schijt ik 'm liever van angst en probeer ik 'mooi' te zingen dan dat ik vals moet zingen en laag cijfer en shit. Beter gewoon helemaal niet zingen. Ik durf dat trouwens helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan sta je één keer voor lul, in plaats van tig keer. :$
Ik vind het wel stom dat je daar een cijfer voor krijgt. Sommige mensen kunnen gewoon niet zingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan schijt ik 'm liever van angst en probeer ik 'mooi' te zingen dan dat ik vals moet zingen en laag cijfer en shit. Beter gewoon helemaal niet zingen. Ik durf dat trouwens helemaal niet meer.Vroeger deed ik nog wel eens, voor Furdi.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moest je ook naar kerk en zondagsschool?
Stiekem ben je gewoon fan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ladies you're damn right You can't read a man's mind We're living in two tribes And heading for warr
Ik ben af en toe zeer verwijfd qua muziek ja.quote:
Ik zie hem al helemaal losgaan op Girls Aloud.quote:
Ah ja, gelukkig doen mijn ouders dat niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]!!
Mijn moeder doet nog steeds wel eens teleurgesteld en vertelt nog heel vaak kerkgerelateerde dingen, in de hoop dat ik weer terugkom. Ook regelmatig opmerkingen als 'ik bid voor je'. Hou op, schei uit. Kan dat echt slecht hebben.
Inderdaad heel apart, ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel stom dat je daar een cijfer voor krijgt. Sommige mensen kunnen gewoon niet zingen.
ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:45 schreef Fera het volgende:
Ben echt blij dat ik religie neutraal ben opgevoed. :$
Ohjee. Hoe ver gaat dat? Ben je ook bekend met de liedjes van OneDirection of iets in die trant?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben af en toe zeer verwijfd qua muziek ja.
Wel lullig als je zo iemand bent die overal een hoog cijfer voor wil halen. Rapport vol tienen en een 4 voor muziek.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad heel apart, ja.Is ook niet meteen iets wat je kunt leren. Mensen die toondoof zijn, zullen het nooit kunnen.
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohjee. Hoe ver gaat dat? Ben je ook bekend met de liedjes van OneDirection of iets in die trant?
Fijn! Gewoon lekker je eigen ding doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ja, gelukkig doen mijn ouders dat niet.
Andere familie wel, maar dat kan me niet zoveel schelen.
Heeft mijn moeder ook gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zou mijn kinderen wel bijbelverhalen vertellen, gewoon omdat sommige best stoer zijn.
Fylaxquote:
Mag je jezelf gelukkig om prijzen! Ik vind eigenlijk dat iedereen zelf moet kunnen kiezen. Geloof is zo iets persoonlijks. Jammer dat veel mensen niet de vrijheid hebben of krijgen om die keuze zelf te maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:45 schreef Fera het volgende:
Ben echt blij dat ik religie neutraal ben opgevoed. :$
Goed opstapje wel om tv-wereldje in te komenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm gast uit mn buurt speelt er in mee
Noh, dat zou heel sneu zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lullig als je zo iemand bent die overal een hoog cijfer voor wil halen. Rapport vol tienen en een 4 voor muziek.
Klopt speelt ook in musicals etcquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed opstapje wel om tv-wereldje in te komen
Die Mats is echt cute hequote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm gast uit mn buurt speelt er in mee
Maar dan zou het dus iets zijn wat volgt uit de gewoonte van een groep?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind religie meer iets sociaals/cultureels dan iets persoonlijks, eigenlijk.
Niet dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan zou het dus iets zijn wat volgt uit de gewoonte van een groep?
Nee hoor. Dat mensen zich afscheiden van hun ouders qua religie als ze zich atheistisch voelen is toch puur persoonlijk?quote:
Maar ik denk dat wel een groot gedeelte van of je religie overneemt uit je opvoeding of niet ligt aan hoe je met jouw persoonlijkheid reageert op de invloeden van je sociale omgeving.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat mensen zich afscheiden van hun ouders qua religie als ze zich atheistisch voelen is toch puur persoonlijk?
Deels is het ook wel cultuur natuurlijk. Als jij in Saudi-Arabië geboren bent is het niet zo heel moeilijk allemaal.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik denk dat wel een groot gedeelte van of je religie overneemt uit je opvoeding of niet ligt aan hoe je met jouw persoonlijkheid reageert op de invloeden van je sociale omgeving.
Misschien dat dat in bepaalde groepen inderdaad wel de opvatting is. Maar dan krijg je dus het 'verplicht geloven', zonder dat je daar zelf achterstaat. Denk ik dan.quote:
Ja inderdaad, je wordt toch ook niet zomaar vanuit het niets Hindoe ofzo. Lijkt me niet zo gek om te stellen dat de sociale invloeden best groot zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deels is het ook wel cultuur natuurlijk. Als jij in Saudi-Arabië geboren bent is het niet zo heel moeilijk allemaal.
Het zal een mengelmoes zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je wordt toch ook niet zomaar vanuit het niets Hindoe ofzo. Lijkt me niet zo gek om te stellen dat de sociale invloeden best groot zijn.
Mja, ongeveer de helft van de gelovigen die ik ken doen het eigenlijk meer voor de gemeenschap dan vanuit oprecht geloof. Die zien het meer als basis voor een samenleving met bepaalde normen en waarden waar zij achter staan, en als voortzetting van een eeuwenlange traditie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien dat dat in bepaalde groepen inderdaad wel de opvatting is. Maar dan krijg je dus het 'verplicht geloven', zonder dat je daar zelf achterstaat. Denk ik dan.
Vond dat wel een intens boek ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Kennen jullie Knielen op een bed violen?
De oma van een van de beste vrienden van m`n broertje heeft die sekte opgericht, en auteur heeft haar ook geïnterviewd enzoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond dat wel een intens boek ja.
Lijkt me zo vreemd als je familie hebt in dat soort gekke kringen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De oma van een van de beste vrienden van m`n broertje heeft die sekte opgericht, en auteur heeft haar ook geïnterviewd enzo
Die zijn echt bizar extreem. Haten de kerk ook omdat ze dat veel te gematigd vinden enzo
Inderdaad. Die mensen gaan er gewoon vanuit dat iedereen per definitie naar de hel gaat. En een paar uitzonderingen dan niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo vreemd als je familie hebt in dat soort gekke kringen.
Maar dat je bij voorbaat al verdoemd bent geloven vrijwel alle reformatorischen volgens mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Die mensen gaan er gewoon vanuit dat iedereen per definitie naar de hel gaat. En een paar uitzonderingen dan niet.
Zich ook overal schuldig over voelen, over elke gedachtengoed. Vermoeiend wel
Ook dat de vrouw gestraft moet worden voor het eten van de appel van Eva?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat je bij voorbaat al verdoemd bent geloven vrijwel alle reformatorischen volgens mij.
Dat de vrouw zwakker vlees heeft en beschermd moet worden tegen de wereldse verleidingen ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dat de vrouw gestraft moet worden voor het eten van de appel van Eva?
Ze hadden ook contact met een deel van de familie verbroken omdat een oom besloot om in de kerk te trouwenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat de vrouw zwakker vlees heeft en beschermd moet worden tegen de wereldse verleidingen ja.
Daarom in de keuken houden.
Het ervan nemen en elk jaar een keertje voorhuwelijkse seks hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
Als je toch naar de hel gaat kun je net zo goed de zondaar uithangen.
Gewoon drie piemels tegelijk. Elk weekend sausage fest.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ervan nemen en elk jaar een keertje voorhuwelijkse seks hebben
Het moet wel leuk blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon drie piemels tegelijk. Elk weekend sausage fest.
Elke week een nieuwe fotootje in KPD.quote:
Elke week een nieuwe hunk uitzoeken op de chatroulette :$quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke week een nieuwe fotootje in KPD.
Zitten daar hunks, ja?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke week een nieuwe hunk uitzoeken op de chatroulette :$
*pedoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke week een nieuwe hunk uitzoeken op de chatroulette :$
Toen ik er eens op zat waren de meeste niet heel klein geschapen neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, best veel mannen die daar zitten om met hun sixpack en >18cm te pronken.
Jajaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:24 schreef Sked het volgende:
was wel jammer dat de meeste viezeriken me wegdrukte als ik een gesprek probeerde te beginnen
Als ik een kleine piemel zou hebben zou ik die niet showen op Chatroulettequote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja
Ze klikte je weg toen je kleine piemel in beeld kwam zeker
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke week een nieuwe fotootje in KPD.
Sorry dat ik je moet teleurstellen. :$quote:
Niet anoniem genoeg om foto's in KPD te zetten?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind FOK! echt niet anoniem genoeg daarvoor.
Mag ik een knuffel?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry dat ik je moet teleurstellen. :$
Niet te hard, ik heb nog een gat in mijn buik.quote:
Ja. En naaktfoto's posten op een site met PM-functiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet anoniem genoeg om foto's in KPD te zetten?
Jammerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind FOK! echt niet anoniem genoeg daarvoor.
Die krijg je al als je alleen je gezicht post.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. En naaktfoto's posten op een site met PM-functie
Oh, maar hoeft niet hardquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet te hard, ik heb nog een gat in mijn buik.
PM en DMquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. En naaktfoto's posten op een site met PM-functie
Damn. Dat zou ik supereng vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Oh, maar hoeft niet hard
Ik zakte vandaag bijna door de vloer toen ik op de pot zat, ben geschrokken enzo![]()
K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #45
Dikkere deken pakken, of slaapzakquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Het is hier 11 graden, sterf van de kou in bed.
Ik had het al koud bij 18 graden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Het is hier 11 graden, sterf van de kou in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |