quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:33 schreef KillemWieft het volgende:
Anouk heeft alle vaders van d'r kids ingezet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:33 schreef KillemWieft het volgende:
Anouk heeft alle vaders van d'r kids ingezet.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef ato het volgende:
Dit doet ze dan weer goed, maar zij zingt volgens mij ook beter in combinatie met achtergrondzangeres of anderen..
Daarom is ze ook altijd/meestal achtergrondzangeres.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef ato het volgende:
Dit doet ze dan weer goed, maar zij zingt volgens mij ook beter in combinatie met achtergrondzangeres of anderen..
ze is zelf achtergrondzangeres, maar ik vond dit wel prettigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef ato het volgende:
verkapte racisme roeper?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne van hoor, van ql die kinderen van Anouk, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ik vind het zo gek dat er kennelijk iets raars is met het feit dat ze kennelijk drie of vier zwarte partners had.
Is toch gewoon een onschuldig grapje? Al krijgt ze nog vijf kinderen van vijf verschillende mannen, mij bestquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne van hoor, van ql die kinderen van Anouk, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ik vind het zo gek dat er kennelijk iets raars is met het feit dat ze kennelijk drie of vier zwarte partners had.
ik vind het niet raar. ze zal een type hebben. wel raar dat het van 4 verschillende mannen is. daar moet je echt je best voor doen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Anouk maakt er volgens mij zelf een punt van, van die huidskleur bedoel ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
maar maar, originele grappen maken is zooooo moelijk!!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne vooroordelige van hoor, van al die kinderen van Anouk met meerdere vaders, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Het is gewoon kutquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Die stukjes met die homo zijn toch zo f*kking genant altijd..
Om plaatsvervangend dood te schamen
Partners?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne vooroordelige van hoor, van al die kinderen van Anouk met meerdere vaders, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ja, dat was dan wel weer een mooi nummer, maar dat gaat hij nu niet zingen.quote:
Bovenaan de eliminatielijst?quote:
ja nee ik lig er verder niet wakker van, maar het valt zo op dat het een issue is dat ze juist donkere mannen had. ik heb alleen maar blanke mannen gehad, bedenk ik me nu. Ook gek misschien.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is toch gewoon een onschuldig grapje? Al krijgt ze nog vijf kinderen van vijf verschillende mannen, mij best
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:39 schreef Stickertje het volgende:
de week na de finale, begint dan the voice kids?
ze doelt denk ik op die opmerkingen over dat acapella groepjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Partners?
Ze heeft (straks) 6 kinderen van 4 mannen. Dat lijkt mij bijzonder, ongeacht wie welke kleur heeft.
Naar mijn mening is de aanwezigheid van Brace hier veruit het meest onterecht. Wat een gigantische zeikstem heeft die jongenquote:
Hoe durf je.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja nee ik lig er verder niet wakker van, maar het valt zo op dat het een issue is dat ze juist donkere mannen had. ik heb alleen maar blanke mannen gehad, bedenk ik me nu. Ook gek misschien.
racist!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja nee ik lig er verder niet wakker van, maar het valt zo op dat het een issue is dat ze juist donkere mannen had. ik heb alleen maar blanke mannen gehad, bedenk ik me nu. Ook gek misschien.
Nee van de 'zeef'-zonequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bovenaan de eliminatielijst?
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Naar mijn mening is de aanwezigheid van Brace hier veruit het meest onterecht. Wat een gigantische zeikstem heeft die jongen
Al liet hij alleen scheten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]![]()
Zou dit met overtuiging winnen
Nou, dat benadrukt ze zelf toch ook wel altijd? In mijn beleving wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook dat ik dáár het mijne ook wel van denk (al zal dat Anouk gelukkig aan haar reet roesten). Het gaat me nu echt om de grappen hier en overal omdat ze op donkere mannen valt. 'oh een zwarte man in beeld. Anouk zit te geilen' , dat soort geintjes zeg maar. Ik vraag me oprecht af of we dit ook zouden denken als ze louter blanke mannen had gehad. ' Oh een blanke man in beeld. Lekker soppen voor Anouk!'quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Partners?
Ze heeft (straks) 6 kinderen van 4 mannen. Dat lijkt mij bijzonder, ongeacht wie welke kleur heeft.
Was tijdens die zoektocht een rare snuiter maar zijn passie en eigenheid waren zo overtuigend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel goed ja. Daar heeft Di-rect echt goud mee binnen gehaald destijds.
In mijn ogen vergelijkbaar met opmerkingen over Marco als er een jong meisje in beeld komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook dat ik dáár het mijne ook wel van denk (al zal dat Anouk gelukkig aan haar reet roesten). Het gaat me nu echt om de grappen hier en overal omdat ze op donkere mannen valt. 'oh een zwarte man in beeld. Anouk zit te geilen' , dat soort geintjes zeg maar. Ik vraag me oprecht af of we dit ook zouden denken als ze louter blanke mannen had gehad. ' Oh een blanke man in beeld. Lekker soppen voor Anouk!'
Dacht ik ook. Zo'n soort ééndagsvlieg. Of dat het gewoon niet zou werken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik dacht destijds dat ze hem na 1-2 cd's uit de band zouden knikkeren
Oh, de ZZ.quote:
Heb niet gekeken behalve de finale.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Was tijdens die zoektocht een rare snuiter maar zijn passie en eigenheid waren zo overtuigend.
Hij speelt geen rol zeg maar.
Policor gespot.....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook dat ik dáár het mijne ook wel van denk (al zal dat Anouk gelukkig aan haar reet roesten). Het gaat me nu echt om de grappen hier en overal omdat ze op donkere mannen valt. 'oh een zwarte man in beeld. Anouk zit te geilen' , dat soort geintjes zeg maar. Ik vraag me oprecht af of we dit ook zouden denken als ze louter blanke mannen had gehad. ' Oh een blanke man in beeld. Lekker soppen voor Anouk!'
oh, ik heb dat nooit gelezen of gehoord eigenlijk, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat benadrukt ze zelf toch ook wel altijd? In mijn beleving wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |