Met zo'n moeder en zus snap ik dat wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Dreetje: "ik praat niet meer met m'n moeder en zus maar ben erg gelukkig met m'n vriendin want ja al is ze 40 jaar ouder het blijft een lekker wijf weetjewel en ze is zo jong van geest maar ik vond het optreden super en m'n vader zou het prachtig hebben gevonden"
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben ineens bang dat hier de winnaar staat...
Ver van wegblijven idd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Met zo'n moeder en zus snap ik dat wel.
Dude, Rox was dat enge wijf bij het oefenoptreden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
Hebben we al naar de mening van Dreetje of Roxanne gevraagd? Dat is toch een soort van verplichting in de media tegenwoordig?
Zou hij zonder baard nog lelijker zijn, dat hij met die centenbakbaard blijft lopen?quote:
Datquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
Hebben we al naar de mening van Dreetje of Roxanne gevraagd? Dat is toch een soort van verplichting in de media tegenwoordig?
Maan en Jaredquote:
"Hier" als in bij jou in de woonkamer?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk het niet. Teveel niche..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef vencodark het volgende:
Ah dat teleurgestelde gezicht van Dave.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het maar waar, ik zou die auto wel willen hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Hier" als in bij jou in de woonkamer?![]()
Want wat er net op het podium stond hoop ik toch niet.
Het valt wel op...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:41 schreef ato het volgende:
Ik hou van Anouk, maar ze is wel een beetje raar vanavond
Soms alsof ze buiten adem is maar wel goud eerlijkquote:
Goffer...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:37 schreef iBenny het volgende:
Ja, die droom ken ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik zou die auto wel willen hebbenAl droom ik uiteraard van het winnen van het ESF. Meerdere keren per week
![]()
Hij heeft ook een haarstukje vermoed ik. Hij werd vroeger jarenlang steeds ietsje kaler en opeens stopte dat proces en had hij weer ietsje meer haar.quote:
Nieuwe tietenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:44 schreef vencodark het volgende:
Kut man. Roxanne. Wat hou je nu over zonder make-up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |