De zesde wordt dit, dacht ik.quote:
De zesde, van de vierde.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De zesde wordt dit, dacht ik.
Maar zeker weten doe ik het niet.
Zeker niet een 'klein' omaatje, of ik moet het hele optreden op mn knieën doen.quote:
Lijkt me idd de enige geschikte.quote:Mister_d en ik zitten ons af te vragen wie van dit zooitje we zouden kunnen sturen naar het ESF. Vooralsnog gaan we weer voor Anouk![]()
Eens. Ik mis dit soort liedjes en interpretaties:quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:54 schreef ato het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind het steeds saaier worden
Ja, en het dan gek vinden dat iedereen de tel kwijtraakt.quote:
IK KEN DIE LIEDJE NIEquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eens. Ik mis dit soort liedjes en interpretaties:
Ja, hallo, het is wel het ESF, je moet er iets voor over hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker niet een 'klein' omaatje, of ik moet het hele optreden op mn knieën doen.![]()
Hmm, something to think about.
[..]
Lijkt me idd de enige geschikte.
Fquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik baal er echt een beetje van dat momenteel een hele generatie opgroeit met kutmuziek.
want de spice girls waren kwaliteitquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik baal er echt een beetje van dat momenteel een hele generatie opgroeit met kutmuziek.
Voor volk en vaderland!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hallo, het is wel het ESF, je moet er iets voor over hebben
Dir staat over 30 jaar ook in de top 2000 hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |