Ben ik op een bepaalde manier ook..
Ik sport namelijk veel en doe er van alles voor om gespierder etc te worden...
Merk dat ik er plezier inheb enz...
Maar nu wordt ik de laatste tijd die dikke mensen een beetje zat.
Vooral omdat ze altijd klagen over hun gewicht maar er nooit iets aan doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline..
Zijn er meer mensen hier die dit hebben?
Maar kan er absoluut niet tegen dat die dikke mensen klagen terwijl ze er zelf makkelijk wat aan kunnen doen..
En daardoor krijg ik een beetje haat richting dat soort mensen
Dus als je als dik mens zijnde gelukkig bent en niet klaagt over je figuur zit ik er niet meej..
[Dit bericht is gewijzigd door masterblaster op 22-11-2002 17:12]
quote:Dan moet je je daarvoor afsluiten...om ze daarom te gaan haten vind ik namelijk erg zwak
Op vrijdag 22 november 2002 17:12 schreef masterblaster het volgende:
doe ik ook..Maar kan er absoluut niet tegen dat die dikke mensen klagen terwijl ze er zelf makkelijk wat aan kunnen doen..
En daardoor krijg ik een beetje haat richting dat soort mensen
quote:Goed nu zal iedereen denken dat ik een taalpurist ben en dat ben ik op een bepaalde manier ook. Ik lees namelijk veel en doe er van alles voor om de juiste spelling te hanteren etcetera.
Op vrijdag 22 november 2002 17:10 schreef masterblaster het volgende:
blah blahMaar nu wordt ik de laatste tijd die dikke mensen een beetje zat.
Vooral omdat ze altijd klagen over anderen, maar nooit iets aan zichzelf doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline.
Kan wel een voorbeeld geven..
Ik ken dus een dikke jongen waar ik wel veel mee omging, nu niet meer..
Maar die klaagt altijd over zijn figuur, terwijl hij wel vet blijft eten enz..
Daar kan ik gewoon absoluut niet tegen..
Omdat ik zelf zo met mijn lichaam bezig ben..
ff voor de duidelijkheid ik ben serieus met mijn sport bezig, ben geen macho of wat dan ook...
[Dit bericht is gewijzigd door masterblaster op 22-11-2002 17:15]
quote:Zei de 16 jarige puistenkop die onzeker is over zijn ego. Wat je van een ander zegt, zegt wat over je zelf......uiterlijk dus pratende krentenbol
Goed nu zal iedereen denken dat ik een dikke mensenhater ben...Ben ik op een bepaalde manier ook..
Vooral omdat ze altijd klagen over hun gewicht maar er nooit iets aan doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline..
quote:Misschien gaat hij juist wel niet meer met jou om omdat je altijd de behoefte hebt om jezelf te profileren tenkoste van anderen ?
Op vrijdag 22 november 2002 17:14 schreef masterblaster het volgende:
Ik ken dus een dikke jongen waar ik wel veel mee omging, nu niet meer..
[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 22-11-2002 17:17]
quote:Ja
Op vrijdag 22 november 2002 17:13 schreef Isabeau het volgende:[..]
Goed nu zal iedereen denken dat ik een taalpurist ben en dat ben ik op een bepaalde manier ook. Ik lees namelijk veel en doe er van alles voor om de juiste spelling te hanteren etcetera.
Ik merk dat ik daar plezier in heb etcetera, maar nu word ik de laatste tijd die mensen een beetje zat die nog steeds ik word met dt schrijven.Vooral omdat ze altijd klagen over anderen, maar nooit iets aan zichzelf doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline.
WTF heb je er aan?
oke alle breezah sletjes willen met je neuken. (nja oke. kan leuk zijn)
maar daar al dat suffe gesport wordt je lul toch alleen maar kleiner.
en dan ben je 40. en heb je tieten in je broek hangen.
sht je moet er maar zin in hebben.
mensen zijn zoals ze zijn en verder niet.
wat de fuk kan jouw het schelen dat er dikke/dunne/zwarten/witte/gele mensen zijn.
ze hebben toch fokkin nix met je te maken?
Sommige mensen kunnen er echt niets aan doen dat ze zo dik zijn.
quote:Dat heb ik ook maar als ik er wat zeg word ik meteen voor zeikerd uitgemaakt!
Goed nu zal iedereen denken dat ik een taalpurist ben en dat ben ik op een bepaalde manier ook. Ik lees namelijk veel en doe er van alles voor om de juiste spelling te hanteren etcetera.
Ik merk dat ik daar plezier in heb etcetera, maar nu word ik de laatste tijd die mensen een beetje zat die nog steeds ik word met dt schrijven.Vooral omdat ze altijd klagen over anderen, maar nooit iets aan zichzelf doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline.
p.s. Isabeau ben je al uit je ethische probleem?
dat is misschien 1 % van de dikke mensen..
Grootste deel kan er wel wat aan doen..
Zoals ik zal zei ik ben geen dikzakken hater!!!!!!!
Alleen als dikke mensen nix anders kunnen als klagen over hun figuur dan word ik dat nogal zat...
Zeker als het van die mensen zijn die gewoon vet blijven eten enz en dan toch verw8en dat ze afvallen
quote:Je hebt een verschil tussen fitness en bodybuilding.
Op vrijdag 22 november 2002 17:17 schreef _GdR_ het volgende:
ik haat mensen die naar de sportschool gaan.
die 'gespierder' willen worden.
quote:Dan moet je dat tegen die jongen zelf zeggen en niet hier gaan lopen meuten.
Op vrijdag 22 november 2002 17:14 schreef masterblaster het volgende:
is niet dom..Kan wel een voorbeeld geven..
Ik ken dus een dikke jongen waar ik wel veel mee omging, nu niet meer..Maar die klaagt altijd over zijn figuur, terwijl hij wel vet blijft eten enz..
Daar kan ik gewoon absoluut niet tegen..
Omdat ik zelf zo met mijn lichaam bezig ben..ff voor de duidelijkheid ik ben serieus met mijn sport bezig, ben geen macho of wat dan ook...
Frustie
quote:ja zeg, je kan toch ook gewoon tegen die mensen zeggen die over hun figuur lopen te zeiken dat ze of er iets aan moeten doen of moeten stoppen met zeiken? of is dat te moeilijk?
Op vrijdag 22 november 2002 17:19 schreef masterblaster het volgende:
sommigen ja..dat is misschien 1 % van de dikke mensen..
Alleen als dikke mensen nix anders kunnen als klagen over hun figuur dan word ik dat nogal zat...
Zeker als het van die mensen zijn die gewoon vet blijven eten enz en dan toch verw8en dat ze afvallen
quote:dat heeft de sportbillie-topicstarter letterlijk zelf gezegd...
Op vrijdag 22 november 2002 17:20 schreef Sphere het volgende:[..]
Je hebt een verschil tussen fitness en bodybuilding.
quote:Een taalfoutje lees ik wel overheen, maar een dik iemand...
Get over it.. wees blij dat jij je lijf wel kan veranderen...
Als je je eigen 'principes' zou naleven zou je die mensen dus helpen in plaats van je gal spuien.
quote:als ze dat zelf niet willen lukt dat ook niet
Op vrijdag 22 november 2002 17:31 schreef deurmat het volgende:
Jij bent nu net zo goed aan het klagen, zonder het probleem te verhelpen.Als je je eigen 'principes' zou naleven zou je die mensen dus helpen in plaats van je gal spuien.
Dus ga even ergens anders de racist uithangen.
Wil je trouwens ook de mensen met suiker niet vergeten!
quote:hij is geen dikke mensen hater, hij ergert zich alleen aan de types die er niks aan willen doen en klagen erover terwijl ze het WEL kunnen tegen gaan
Op vrijdag 22 november 2002 17:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tering, wat een zielige gozer is die topicstarter!, hij vergeet even dat er mensen met "aanleg" zoals ik zijn. Ik kan nog zo veel sporten maar afvallen ho maar.Dus ga even ergens anders de racist uithangen.
Van die dombo's die de hele dag in een sportschool hangen om gespierder te worden en dan beweren dat ze aan sport doen.....die beweren dat ze daar dan nog mooier van worden terwijl hun kop en piemel een koppie en een piemeltje worden omdat ze lichtelijk doorschieten, dat doorschieten begint meestal met kijken naar andere mensen die in hun ogen dan niet perfect zijn (en daarop afgeven) en eindigt met groeihormoon spuiten zodat ze borsten krijgen, puisten en meer van dat fraais. En dan nog blijven roepen dat het mooi is en dat het sport is en dat ze oh zo serieus bezig zijn.
Van die mensen die het Nederlands niet eens goed beheren maar zichzelf wel übermenschen voelen en dikkerds (en verder alle andere mensen die buiten hun kader vallen) maar üntermenschen.
Van die mensen walg ik.
Want weet je......
Ik heb niets tegen mensen die niet goed kunnen leren hoor.
MAAR IK HAAT DOMBO'S!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Carin aka Trijntje op 22-11-2002 17:42]
quote:Dat soort types heb je op allerlei gebieden; jongeren zonder baantje die klagen over geld gebrek, mensen die overal ja tegen zeggen en klagen over gebrek aan tijd, mensen die over zich heen laten lopen, maar niet snappen waarom ze als voetveeg gebruikt worden.
Op vrijdag 22 november 2002 17:38 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
hij is geen dikke mensen hater, hij ergert zich alleen aan de types die er niks aan willen doen en klagen erover terwijl ze het WEL kunnen tegen gaan
Mensen klagen gewoon graag, dat zit in het wezen mens, dus waarom is dat nou ineens erg als het gaat over dik zijn?
quote:Sorry verkeerd gelezen, trouwens als ik rustiug aan doe val ik meer af dan dat ik een week ga lopen sporten, dit houd niet in dat ik niet sport trouwens
Op vrijdag 22 november 2002 17:38 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
hij is geen dikke mensen hater, hij ergert zich alleen aan de types die er niks aan willen doen en klagen erover terwijl ze het WEL kunnen tegen gaan
Waarom mensen veroordelen op dik zijn?
Misschien vinden zij het wel prima, misschien hebben zij een lichamelijke aandoening waardoor zij niet kunnen afvallen, misschien gebruiken zij medicatie?
Wat een dom figuur ben jij zeg!
quote:Waarschijnlijk ben je zelf ook wel een beetje dik geweest, vandaar dat sporten enzo...
Goed nu zal iedereen denken dat ik een dikke mensenhater ben...Ben ik op een bepaalde manier ook..
Kom je ze bij uitgang tegen zitten ze een mars te vreten , kan ik het niet laten om te zeggen dat een boterham veel gezonder is, zegt hij (in dit geval was het een hij) dat het gezond is omdat er nootjes in zitten.
Sommige mensen
[Dit bericht is gewijzigd door Antagonist op 22-11-2002 17:54]
quote:Volgens mij word jij dan ook niet aangesproken
Op vrijdag 22 november 2002 17:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
Tering, wat een zielige gozer is die topicstarter!, hij vergeet even dat er mensen met "aanleg" zoals ik zijn. Ik kan nog zo veel sporten maar afvallen ho maar.Dus ga even ergens anders de racist uithangen.
quote:Ach ja, perfectie komt in soorten en maten.
Op vrijdag 22 november 2002 17:52 schreef Antagonist het volgende:
Ik begrijp je helemaal , ik zelf sport ook fanatiek 2 uur per week en dan komt er nog 4.5 uur fitness bij en dan zitten er daar van die dikke mensen te klagen dat ze zo dik zijn en dan doen ze nix.
Gaan bijvoorbeeld op een aparaat zitten voor 10 minuten en als je vraagt of jij mag dan zeggen ze dat ze bezig zijn.
Kom je ze bij uitgang tegen zitten ze een mars te vreten , kan ik het niet laten om te zeggen dat een boterham veel gezonder is, zegt hij (in dit geval was het een hij) dat het gezond is omdat er nootjes in zitten.:o
Sommige mensen
Laten we met z'n allen maar denken dat 10 uur per week in een gymzaal gezond is...
Nee, is geen roofbouw, is gewoon gezond.
Bijna alle dikke mensen kunnen afvallen als ze willen..
nogmaals ik heb nix tegen dikke mensen..
Alleen tegen dikke mensen die klagen..
nogmaals niemand snapt mij hierin..
Omdat ze zich persoonlijk aangesproken voelen, waar ik nix aan kan doen..
Als iemand een dikzak is die klaagt en er nix aan doet dan mag je je aangesproken voelen..
trouwens die jongen die ik ken daar heb ik vaak genoeg wat van gezegd maar dan krijg ik eeeeeen lading commentaar over me heen !
Heb nu ook ruzie met die gast..
maja drm vroeg ik het me dus ook of meer mensen dit kennen?
[Dit bericht is gewijzigd door masterblaster op 22-11-2002 17:58]
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 17:54 schreef masterblaster het volgende:
trouwens aan aanleg doe ik ook niet echt...Bijna alle dikke mensen kunnen afvallen als ze willen..
nogmaals ik heb nix tegen dikke mensen..Alleen tegen dikkemensen die klagen..
als je jezelf er goed bij voelt maakt het niet uit wat de weegschaal zegt.
te dun, te dik, volgens wie? de media? de geldende normen?
wat ik wel jammer vind is dat een hoop mensen een probleem met hun gewicht aangepraat word door hun omgeving, temeer daar dat meestal mensen betreft met aanleg, of een medische conditie die 'dik' maakt.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 22-11-2002 18:16]
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 17:46 schreef DarkElf het volgende:
Waarom mensen veroordelen op dik zijn?Misschien vinden zij het wel prima, misschien hebben zij een lichamelijke aandoening waardoor zij niet kunnen afvallen, misschien gebruiken zij medicatie?
quote:Dat valse übermensch-gevoel dat ik bij jou bespeur gaat wel weer over hoor. Tenminste ik hoop het voor je.
trouwens aan aanleg doe ik ook niet echt...Bijna alle dikke mensen kunnen afvallen als ze willen..
nogmaals ik heb nix tegen dikke mensen..Alleen tegen dikke mensen die klagen..
Als iemand een dikzak is die klaagt en er nix aan doet dan mag je je aangesproken voelen..
trouwens die jongen die ik ken daar heb ik vaak genoeg wat van gezegd maar dan krijg ik eeeeeen lading commentaar over me heen !
Dikke mensen die zeggen van 'o wat ben ik dik, o wat vreselijk voor mezelf' heb ik een ontiegelijke hekel aan die wil ik gerust wel even vor me uittrappen want het is gewoon zo dat je er over het algemeen wel wat aan kunt doen. En wil of kan je dat niet dan moet je ermee leren leven zoals iedereen wel ergens mee moeten leren leven...
Mijn zusje die heeft astma die hoor ik nooit zeuren dat ze niet ene hond mag aaien of geen pindakaas mag.. Dan kan ik er helemaal neit tegen als die dikke mensen zelfmedelijden hebben, dan wil ik zulke personen nog weleens verrot schelden...
en wat zou die graag een gezond lichaam hebben !
En dan gaan die dikke mensen klagen terwijl ze zo wat aan hun lichaam kunnen doen als ze willen...
Hij zegt toch alleen dat hij zich irriteert aan dikke mensen DIE EROVER KLAGEN!!
Dus al die moraalridders die opkomen voor de dikke(re) mensen onder ons (of het zelf zijn) die er niks aan kunnen doen of er tevreden mee zijn... DAAR GAAT HET DUS NIET OVER.
Ik snap wel wat de topicstarter bedoelt, alleen irriteer ik me er niet aan. Ik zeg ze ook altijd gewoon in hun gezicht dat ze dan maar moeten lijnen, wetende dat ze dat toch niet doen. Maja, da's hun probleem, daar ga ik me niet druk om maken.
En als je zelf zo fanatiek met je lichaam bezig bent, snap ik best dat je je sneller aan dat soort dingen irriteert.
quote:Ik begrijp niet wat de topicstarter bedoelt juist omdat hij zich eraan ergert. Hoezo haat? Zou onverschilligheid niet in de lijn der verwachting liggen?
Op vrijdag 22 november 2002 18:14 schreef _Spike het volgende:
Ik snap wel wat de topicstarter bedoelt, alleen irriteer ik me er niet aan.
Je zou er haast een freudiaanse analyse op loslaten.
quote:Volgens mij is het woord "haat" een beetje ongelukkig gekozen door hem. Daar valt iedereen nu over.
Op vrijdag 22 november 2002 18:20 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Ik begrijp niet wat de topicstarter bedoelt juist omdat hij zich eraan ergert. Hoezo haat? Zou onverschilligheid niet in de lijn der verwachting liggen?
Je zou er haast een freudiaanse analyse op loslaten.
quote:Da's al iets genuanceerder.
Als het echte haat is... tja, dan moet er inderdaad misschien wel een zielknijper op los gelaten worden
Maar sommige mensen hoeven er echt heeeeeeel wat minder voor te doen en laten dan anderen. Dat IS gewoon oneerlijk verdeeld (net als alle andere dingen in deze wereld), en als je daarmee zit mag je daar best over klagen als dat je oplucht.
Waarom zou je iemand haten die ergens mee zit en daar uiting aan geeft?
Dat is namelijk precies hetzelfde als je nu zelf doet met dit topic, en daar komt bovenop dat jij van te voren zou hebben kunnen weten dat je hiermee een hoop mensen mee beledigd en/of tegen je in het harnas jaagt. Dan heb ik toch echt een stuk minder afkeer tegen die zeurende dikke mensen.
quote:weet je wel hoe gevoelig dit is voor dikke mensen,ik vind het nog al aanvallend over komen zelf ben ik ook best wel gezet ben 1.68 lang en weeg nu 99.5 kg een half jaartje geleden woog ik 115kg.maar dit wat jij allemaal schrijft zal voor een heleboel mensen heel pijnijk zijn,dus let ff op wat je zegt en oordeel niet te snel
nogmaals ik heb nix tegen dikke mensen..Alleen tegen dikke mensen die klagen..
Het spijt me voor de dikke mensen die er nix aan KUNNEN doen ivm ziekte oid maar ik heb ook een bloedhekel aan die mensen die zeuren dat ze te dik zijn terwijl ze een patatje dubbel MET naar binnen schuiven.
Ik heb dan ook ziets van klaag dan niet of doe er wat aan en ga niet iedere dag in de Febo zitten te vreten.
Ik snap je echt niet hoor, ik kan nog zo weinig eten en keihard gaan sporten maar kom toch nog aan.
Maar ja ik zeik er niet over dat ik dik ben, en leef er lekker op los, en ga jij maar al je tijd in die roofbouw van je steken en leef korter dan een dikkerd omdat je hart het niet meer aan kan!
quote:Alsof iedereen die dik is zich klem vreet aan vette dingen.
Op vrijdag 22 november 2002 19:02 schreef Angel22 het volgende:
Masterblaster, Ik ben het volledig met je eens!!!!Het spijt me voor de dikke mensen die er nix aan KUNNEN doen ivm ziekte oid maar ik heb ook een bloedhekel aan die mensen die zeuren dat ze te dik zijn terwijl ze een patatje dubbel MET naar binnen schuiven.
Ik heb dan ook ziets van klaag dan niet of doe er wat aan en ga niet iedere dag in de Febo zitten te vreten.
* Jojogirl heeft als enigzins dik persoon een hekel aan mensen die je het eten uit de mond kijken, die ene keer per mand dat ik fastfood eet.
Mogen mensen die niet superslank zijn soms helemaal niet meer eten ofzo?
't is allemaal zo makkelijk
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:53 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Alsof iedereen die dik is zich klem vreet aan vette dingen.
* Jojogirl heeft als enigzins dik persoon een hekel aan mensen die je het eten uit de mond kijken, die ene keer per mand dat ik fastfood eet.
Mogen mensen die niet superslank zijn soms helemaal niet meer eten ofzo?
Nu door omstandigheden ben ik (heel) wat dikker dan toen, er werd ooit een keer een B&H topic geopend over mij, iemand poste toen recente 'totaal' foto's van mij en de reacties daarop waren erg vriendelijk,... alsin Zware hap.. Veel patat?
Daar kan ik dus ZO ONTZETTEND boos om worden, ik eet/at dus 1 x per mnd patat ofzo, en chips 1 klein bakje in het weekend (wat ik dus nu niet meer doe vanwege dieet enz.)
Wat ik dagelijks at zou een ander niet van aankomen, maar ik wel!
Nou ben ik dus hard bezig om het eraf te krijgen, en dat is best erg zwaar en ik train veel en dus 'beter' eten (of moet ik zeggen drinken? volgens mij dietiste waren het mijn 3 glazen appelsap sávonds die zo dikmakend waren )
Ik sport nu al een half jaar maar viel ik af door enkel te sporten? Nee, mijn vetpercentage is wel afgenomen met 10 % maar ik viel niet af door fitness,. nu ik NOG meer sport en HEEL erg veel cardio, EN alleen maar water drink val ik eindelijk af!
Waar ik me boos om kan maken is mensen die op andere mensen afgeven omdat die net niet volgens de media voldoen aan alle eisen! Die andere mensen niet in hun waarde laten omdat ze jaloers zijn op diegene.
Wat ze niet realiseren is hoe je iemand kapot kan maken daardoor!
Je moet niet zo snel oordelen over iemand, je kent hun situatie niet, je weet niet wat hun medische toestand is, JE KENT HUN NIET! dus oordeel niet zo snel!
Toen ik dit aan het tikken was kwam er plots een liedje in mijn hoofd,... vond de tekst toch wel een klein beetje passen bij dit topic,...
quote:
Pieces Of You
She's an ugly girl, does it make you want to kill her?
She's an ugly girl, do you want to kick in her face?
She's an ugly girl, she doesn't pose a threat
She's an ugly girl, does that make you feel safe?Ugly girl, ugly girl, do you hate her
'Cause she's pieces of you?She's a pretty girl, does she make you think nasty thoughts?
She's a pretty girl, do you want to tie her down?
She's a pretty girl, do you call her a bitch?
She's a pretty girl, did she sleep with your whole town?Pretty girl, pretty girl, do you hate her
'Cause she's pieces of you?You say he's a faggot, does it make you want to hurt him?
You say he's a faggot, do you want to bash in his brain?
You say he's a faggot, does he make you sick to your stomach?
You say he's a faggot, are you afraid you're just the same?Faggot, faggot, do you hate him
'Cause he's pieces of you?You say he's a Jew, does it mean that he's tight?
You say he's a Jew, do you want to hurt his kids tonight?
You say he's a Jew, he'll never wear that funny hat again
You say he's a Jew, as though being born were a sinOh Jew, oh Jew, do you hate him
'Cause he's pieces of you?
(Dit is geen mislukt 'jawel' op mijn voorganger. maar Jewel, als in de zangeres van Swatkats liedje.)
[Dit bericht is gewijzigd door deurmat op 22-11-2002 21:41]
Vrijheid van mening zou ikzeggen. Of je hem dag in dag uit tegen iedere 'dikzak' moet uiten is een vraag van stijl.
Zelf heb ik toch een ruim aantal ponden te veel om mijn middel hangen. Daar wordt door mij niet over gezeurd. Ik wens ook niet dat mensen dan spontaan tegen mij aan beginnen te zeuren. Als ik er last van heb en het gewicht weer eens tussen mij, en dat wat ik wil doen instaat volgt er drastische actie en gaan er weer eens een aantal ponden af. No probs.
Misiedrang naar het gewichtig deel der natie lijkt mij niet nodig. Het kan zijn (zeer zeldzaam) dat iemand zware botten heeft...O-) Confronteren als er weer geklaagd en niets aan gedaan wordt mag. Dat is tenslotte uitlokken
Voor de rest? Hulde dat je goed met je lichaam om gaat. (blijf je wel van de hormoontjes af?).
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 21:38 schreef deurmat het volgende:
Jewel(Dit is geen mislukt 'jawel' op mijn voorganger. maar Jewel, als in de zangeres van Swatkats liedje.)
Duid ook goed aan hoe mensen ook vaak 'mooie' mensen 'haten'....
(afgunst, a very bad thing)
quote:Jongedame zoals ik al zei...
Op vrijdag 22 november 2002 21:29 schreef Swatkat het volgende:[..]
Ook toen ik slank was (en dan bedoel ik ook toch wel best slank) met de gewone ronde vormen van een vrouw. Liep ik met mijn zus over straat, en kwam ze een stel jongens tegen die ze kende *babbel,babbel* OH jij bent het zusje? Jij eet zeker wat vaker bij de McDonalds![]()
Nu door omstandigheden ben ik (heel) wat dikker dan toen, er werd ooit een keer een B&H topic geopend over mij, iemand poste toen recente 'totaal' foto's van mij en de reacties daarop waren erg vriendelijk,... alsin Zware hap.. Veel patat?
![]()
Daar kan ik dus ZO ONTZETTEND boos om worden, ik eet/at dus 1 x per mnd patat ofzo, en chips 1 klein bakje in het weekend (wat ik dus nu niet meer doe vanwege dieet enz.)
Wat ik dagelijks at zou een ander niet van aankomen, maar ik wel!Nou ben ik dus hard bezig om het eraf te krijgen, en dat is best erg zwaar en ik train veel en dus 'beter' eten (of moet ik zeggen drinken? volgens mij dietiste waren het mijn 3 glazen appelsap sávonds die zo dikmakend waren
)
Ik sport nu al een half jaar maar viel ik af door enkel te sporten? Nee, mijn vetpercentage is wel afgenomen met 10 % maar ik viel niet af door fitness,. nu ik NOG meer sport en HEEL erg veel cardio, EN alleen maar water drink val ik eindelijk af!
Waar ik me boos om kan maken is mensen die op andere mensen afgeven omdat die net niet volgens de media voldoen aan alle eisen! Die andere mensen niet in hun waarde laten omdat ze jaloers zijn op diegene.
Wat ze niet realiseren is hoe je iemand kapot kan maken daardoor!
Je moet niet zo snel oordelen over iemand, je kent hun situatie niet, je weet niet wat hun medische toestand is, JE KENT HUN NIET! dus oordeel niet zo snel!
Toen ik dit aan het tikken was kwam er plots een liedje in mijn hoofd,... vond de tekst toch wel een klein beetje passen bij dit topic,...
[..]
Ik heb absoluuuuuuuuut niks tegen jou..
Waar het mij omgaat is de dikke mensen die zo verschrikkelijk erg zeuren en klagen terwijl ze toch nog maar doorgaan met ongezond vreten...
Voor mijn part vreet iemand 10 keer per dag macdonalds en istie 200 kg, alstie niet klaagt is het ook goed...
Maar dat geklaag daar word ik gek...
Zoals ik al meerdere keren aangegeven heb..
Goed van je dat je probeert af te vallen succes ermee..
En dat wat ik zei is dus niet aan jou gericht...
Je lijkt me een heel lieftallige jongedame
quote:Het is vechten tegen de bierkaai hier... lezen schijnt moeilijk te zijn.
Op vrijdag 22 november 2002 22:03 schreef masterblaster het volgende:[..]
Jongedame zoals ik al zei...
Ik heb absoluuuuuuuuut niks tegen jou..
Waar het mij omgaat is de dikke mensen die zo verschrikkelijk erg zeuren en klagen terwijl ze toch nog maar doorgaan met ongezond vreten...
Voor mijn part vreet iemand 10 keer per dag macdonalds en istie 200 kg, alstie niet klaagt is het ook goed...
Maar dat geklaag daar word ik gek...
Zoals ik al meerdere keren aangegeven heb..
Goed van je dat je probeert af te vallen succes ermee..
En dat wat ik zei is dus niet aan jou gericht...
Je lijkt me een heel lieftallige jongedame
quote:En daar heeft masterblaster het dus over.
Op vrijdag 22 november 2002 21:41 schreef abraham het volgende:
blablabla *knip*Confronteren als er weer geklaagd en niets aan gedaan wordt mag. Dat is tenslotte uitlokken
*knip*
Dus de rest had je niet hoeven typen. No offence...
Goed dat je jezelf er toe kan zetten om af te vallen als je daar behoefte aan hebt. Jij klaagt blijkbaar niet alleen, maar doet er ook wat aan als je er mee zit. Dat is de instelling die masterblaster waardeert. Heel die verdediging was dus nergens voor nodig.
Ff nogmaals voor de duidelijkheid: mij hoor je niet klagen over klagende dikke(re) mensen. Mij doet het niks.
Ik vind alleen dat te veel mensen hier te kortzichtig reageren, zonder goed te lezen wat masterblaster nou eigenlijk zegt. Er wordt veel te veel langs elkaar gepraat en da's niet goed voor de discussie zoals die bedoeld is
quote:[offtopic]
Op vrijdag 22 november 2002 21:43 schreef Swatkat het volgende:[..]
![]()
Duid ook goed aan hoe mensen ook vaak 'mooie' mensen 'haten'....
(afgunst, a very bad thing)
Yep, iedereen kan afvallen als hij/zij dat wil. Geen enkel probleem.
Nu eet ik dagelijks volgens de becel voedingswijzer tussen de 900 en 1250 calorieën op een dag. Waar het voor een volwassen man normaal is om tussen de 1750 en 2250 calorieën te nuttigen.
Becel blijft ook tegen me schreeuwen "JE EET TE WEINIG!!!"
Vreemd, dat ik toch langzaam aankom 5 kilo sinds 2000.
Zo eenvoudig is het dus allemaal niet
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:37 schreef _Spike het volgende:[..]
[offtopic]
Ja, nou weet ik dus nog niet waarom ik gehaat word
[/offtopic]
Ik heb het nu van allebei de kanten mogen meemaken,..
quote:een zgn. 16 jarige puistenkop heeft net zoveel recht om zijn mening te geven als een ander toch?
Op vrijdag 22 november 2002 17:15 schreef DimeBag het volgende:[..]
Zei de 16 jarige puistenkop die onzeker is over zijn ego. Wat je van een ander zegt, zegt wat over je zelf......uiterlijk dus pratende krentenbol
ik kan trouwens wel inkomen in wat de topicstarter zegt... en sommige dikke mensen denken ook echt dat ze kunnen pronken met hun vetlellen, maar er zijn ook een boel mensen die er echt mee zitten en er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn.
trouwens, je bent nu ff erg fanatiek aan het fitnessen misschien, allemaal goed hoor! heb ik ook gedaan 5 dagen in de week en je voeding helemaal aanpassen... na een half jaartje wil je op vakantie en stop je even met je gezonde patroon, je gaat naar... noem maar iets... Salou... je zuipt je daar kapot en na 2 weken begint het buikje weer terug te komen... probeer dan nog maar es opnieuw te beginnen met sporten...
stel je voor dat je al dik van jezelf bent... en geen conditie hebt... dan is het helemaal moeilijk om zoieso te beginnen met fitenssen en blijf je dik omdat je toch bijna geen resultaat ziet!
quote:Ik ben mollig, maar je zal mij nooit horen klagen.
Wie ben ik om me druk te gaan maken om die 5 kilo te veel???
En het is nog veeeeel erger als anderen dan over je gaan oordelen!
quote:Van mij mag je klagen hoor
Op vrijdag 22 november 2002 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben twee jaar geleden 40 kilo afgevallen. (en 14 jaar geleden 37 kilo...en waar aangekomen)
Yep, iedereen kan afvallen als hij/zij dat wil. Geen enkel probleem.
Nu eet ik dagelijks volgens de becel voedingswijzer tussen de 900 en 1250 calorieën op een dag. Waar het voor een volwassen man normaal is om tussen de 1750 en 2250 calorieën te nuttigen.Becel blijft ook tegen me schreeuwen "JE EET TE WEINIG!!!"
Vreemd, dat ik toch langzaam aankom5 kilo sinds 2000.
Zo eenvoudig is het dus allemaal niet
Mij hoor je trouwens ook niet zeggen dat het makkelijk is om af te vallen. Ben zelf ook 10kg in 1 of 2 maanden aagekomen (hou het niet zo goed bij), door beetje te veel "snoepen" achter de PC elke avond.
En die gaan er blijkbaar niet af door weer te vervallen in mun oude eetpatroon... helaas
Niet dat ik nu dik ben, maar da's een ander verhaal.
quote:Mooi, dan hoef jij je niet aangesproken te voelen.
Op vrijdag 22 november 2002 23:08 schreef Nephthys het volgende:[..]
Ik ben mollig, maar je zal mij nooit horen klagen.
*knip*
quote:Je begrijpt de strekking nog niet helemaal.
Op vrijdag 22 november 2002 23:13 schreef _Spike het volgende:[..]
Van mij mag je klagen hoor
Mij hoor je trouwens ook niet zeggen dat het makkelijk is om af te vallen. Ben zelf ook 10kg in 1 of 2 maanden aagekomen (hou het niet zo goed bij), door beetje te veel "snoepen" achter de PC elke avond.
En die gaan er blijkbaar niet af door weer te vervallen in mun oude eetpatroon... helaas
Niet dat ik nu dik ben, maar da's een ander verhaal.
Ik kom niet aan door te snoepen.
Ik kom aan zelfs als ik verantwoord gezien TE WEINIG eet.
En nee, ik eet niet alleen vette troep.
quote:5 kilo?
Op vrijdag 22 november 2002 23:12 schreef Neel26 het volgende:
Sorry hoor, maar als ik weer 5 minuten het naar het nieuws gekeken heb denk ik wel eens,Wie ben ik om me druk te gaan maken om die 5 kilo te veel???
En het is nog veeeeel erger als anderen dan over je gaan oordelen!
quote:Ik ken dat wel.. En dat is niet beperkt tot dikke mensen, is algemeen met mensen die zelfmedelijden hebben..
Dikke mensen die zeggen van 'o wat ben ik dik, o wat vreselijk voor mezelf' heb ik een ontiegelijke hekel aan die wil ik gerust wel even vor me uittrappen want het is gewoon zo dat je er over het algemeen wel wat aan kunt doen. En wil of kan je dat niet dan moet je ermee leren leven zoals iedereen wel ergens mee moeten leren leven...
quote:Ja, dat begreep ik wel.
Op vrijdag 22 november 2002 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Je begrijpt de strekking nog niet helemaal.
Ik wou alleen aangeven dat ik zelf ook wel weet dat het niet eenvoudig is om af te vallen. Dat wilde ik illustreren met de enige ervaring die ik zelf heb op dat gebied. In mijn omgeving maak ik natuurlijk ook wel het een en ander mee, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen
Vaak hoor je mensen ook zeggen "Die is dik, dat ie in een strak truitje durft te lopen"..... mens waaaaaaar stoor je je aan..!!!
Als iemand dik is en daar tevreden mee is of niet, wie ben jij om daarover te zeiken?? Of je er überhaupt aan te storen? Als je het niet mooi vindt, dan kijk je toch niet... leven en laten leven....
quote:Dat vind ik juist cool!
Op vrijdag 22 november 2002 23:23 schreef Qarinx het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over anderen....Vaak hoor je mensen ook zeggen "Die is dik, dat ie in een strak truitje durft te lopen"..... mens waaaaaaar stoor je je aan..!!!
Als iemand dik is en daar tevreden mee is of niet, wie ben jij om daarover te zeiken?? Of je er überhaupt aan te storen? Als je het niet mooi vindt, dan kijk je toch niet... leven en laten leven....
Neem een voorbeeld aan als die grote negerinnen die in truitjes van 16-jarigen lopen... vind ik echt leuk om te zien.
Niet om het uiterlijk, want het zijn niet echt mijn types, maar ik vind het wel geweldig dat ze er zo bij durven te lopen.
En zeg nou zelf... iemand die trots is op zijn/haar lichaam straalt dat ook uit en zal alleen daarom al aantrekkelijker zijn dan iemand met hetzelfde lichaam maar zonder zelfvertrouwen.
Ik heb een collega, die klaagt dat ie te dun is.
Hij vreet zich het ongans, sport niet en komt geen grammetje aan.
Hij gaat zo'n twee à drie keer per week, tijdens de lunch pauze, naar de frietschuur om een lekker patatje speciaal te halen. S'avonds Eet hij gewoon zijn avond eten.
Ik ben ook niet een van de dunste, maar als ik met hem mee zou eten, zou ik nu zo'n 400kg moeten wegen.....
[sub]Swatkat, bedoel hier Klaas, hij gaat ons verlaten [/sub]
quote:Klaas is lievvv
Op vrijdag 22 november 2002 23:59 schreef Morpheus het volgende:
Waar gaat dit over........Ik heb een collega, die klaagt dat ie te dun is.
Hij vreet zich het ongans, sport niet en komt geen grammetje aan.
Hij gaat zo'n twee à drie keer per week, tijdens de lunch pauze, naar de frietschuur om een lekker patatje speciaal te halen. S'avonds Eet hij gewoon zijn avond eten.Ik ben ook niet een van de dunste, maar als ik met hem mee zou eten, zou ik nu zo'n 400kg moeten wegen.....
[sub]Swatkat, bedoel hier Klaas, hij gaat ons verlaten
[/sub]
wanneer kom jij trouwens weer langs?
quote:
quote:Ik zou daar dan toch maar eens door een dokter naar laten kijken swets want das niet echt goed hoor. Aankomen van te weinig eten. Misschien is er dan toch wel iets mis met je stofwisseling.
quote:Ik at op een gegeven moment ook niet echt veel meer, zeg maar het minimum en sloeg wel eens een maaltijd over... ik kwam aan ipv dat ik afviel.... en werd maar zwaarder... op een gegeven moment ging ik veel meer eten, dus gewoon stevig ontbijt en eten wanneer ik honger had... was binnen no time 6 kilo kwijt...
Op zaterdag 23 november 2002 09:21 schreef Angel22 het volgende:Ik zou daar dan toch maar eens door een dokter naar laten kijken swets want das niet echt goed hoor. Aankomen van te weinig eten. Misschien is er dan toch wel iets mis met je stofwisseling.
Als je weinig eet, houdt je lichaam juist alles vast.. omdat het niet weet wanneer hij weer eten gaat krijgen..
quote:En al zouden alle dikke mensen er iets aan kunnen doen dan nog is het een niks-zeggend onderwerp. De maatschappij loopt over met mensen die wel klagen over iets of anderen maar zelf bewust of onbewust te beroerd zijn om actie te ondernemen. Klagen is veilig, wijzen is veilig. Naar jezelf kijken, jezelf beoordelen en jezelf verbeteren; kijk dan ben je een grote jongen, kan geen spiermassa tegen op.
Op vrijdag 22 november 2002 17:18 schreef Sphere het volgende:
Ik snap je punt wel, maar je topictitel is nogal generaliserend.
Sommige mensen kunnen er echt niets aan doen dat ze zo dik zijn.
quote:Ja, die is verdomd efficient
Op zaterdag 23 november 2002 09:21 schreef Angel22 het volgende:[..]
Ik zou daar dan toch maar eens door een dokter naar laten kijken swets want das niet echt goed hoor. Aankomen van te weinig eten. Misschien is er dan toch wel iets mis met je stofwisseling.
quote:Ja,.. eigenlijk zou je een in-effeciente moeten hebben, die dus niet alle voedingsmiddelen/vet/suiker enz. opneemt
Op zaterdag 23 november 2002 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja, die is verdomd efficient
Kortom, Swets is als lijf een zeer efficiente machine
quote:Neehhh
Natuurlijk kan niet iedereen er iets aan doen en als je er zelf geen probleem mee hebt, zal ik er ook geen probleem mee hebben, maar zoals topicstarter al aanhaalt ... diegenen die het nodig vinden om te klagen en te klagen en terwijl lekker door te vreten .... daar erger ik me ook aan ja ...
quote:Fijn voor je dat je zo geniet van het sporten, ik als dikke (maar gezonde) meid, moet gewoon even op deze stelling reageren,want volgens mij heb jij nog nooit met een dik persoon gepraat, en weet je dus ook niets over hun lijngeschiedenis enz. Jij zegt dat het makkelijk is om er vanaf te komen, alleen een beetje discipline.. FOUT!! als dat echt zo zou zijn dan zat ik nu in maatje 34 i.p.v. maatje 48. Vanaf mijn 12e jaar ben ik al op dieet, wilde het zo graag, maar het lukte niet, ik at erg weinig, sportte heel veel, maar ik viel niet af, en jongen...discipline had ik zat, het was toen het enigste waar ik voor leefde om die rotkilo's kwijt te raken..ik ben onderzocht en bleek een erg trage schildklier te hebben, ik moest er maar mee leren leven....dus dat doe ik dan ook maar he...ik eet gezond, beweeg elke dag, maar tientallen kilo's afvallen lukt me niet...het is dus niet voor iedereen weggelegd he? Ik weet dat er dikke mensen zijn die elke dag zakken chips leegeten, niets uitvoeren en zo idd dikker worden, maar moet je daarom elke dikkerd over 1 kam scheren? lijkt me niet zo'n goed idee hoor. Hoezo wordt je ons eigenlijk zat? hebben wij jou wat misdaan ofzo? Ik kan nu ook zeggen , gadverdamme wat heb ik een hekel aan die figuren die willen pronken met hun lichaam en elke dag in de sportschool zitten omdat te bewerkstelligen...ik doe dat niet, want weet je, ik laat iedereen in zijn waarde , en of je nu veel of weinig aan je lichaam wilt doen...dat moet je voor jezelf doen en nooit voor figuren zoals jij, zodat jij ons dan zal respecteren, alsjeblieft zeg!! ik
Goed, het is een klein beetje de schuld van de topicstarter omdat ie een ongelukkige titel koos. Maar dan toch nog al die pissige reacties van mensen die EN de openingspost, EN de postings van mensen die daar weer naar terugverwezen domweg niet lezen
Dit kan nog heel leuk gaan worden, ik hou dit topic in de gaten
ik heb op m'n werk dus een collega die is dus echt zo krankzinnig dik... dat durf je je gewoon niet in te denken... ik ga er dus nog net niet van over m'n gier maar zij heeft er geen problemen mee.. that's it..
Er zijn ook mensen die voortdurend onvoldoendes halen, geen centimeter aandacht aan hun studie besteden en klagen. Er zijn ook mensen met een vervelend rochelend kuchje die een pakje sigaretten per dag roken en klagen. Er zijn ook mensen die rood staan op de bank, het geld met bakken tegelijk over de balk sodemieteren en klagen. Enzovoort.
Klagen zit denk ik gewoon in de meeste mensen. Als ik me daar allemaal aan zou moeten ergeren... Zonde van mijn tijd, hoor.
En verder geloof ik best dat het moeilijk is om af te vallen als je dik bent, het is niet zo rechtlijnig: minder eten -> afvallen. Het gaat vaak gepaard met heel veel onvrede, obsessies met eten, schuldgevoel, nog meer onvrede, nog meer obsessie met eten. Ik kan daar wel begrip voor opbrengen, dat niet iedereen dat zomaar eventjes doet, afvallen.
quote:Stoor me ook wel eens aan iets of iemand maarja als je je daar allemaal mee moet bezig houden,je kunt het beter die mensen links laten liggen want ik denk dat zij al helemaal niet op jou mening of gedachten zitten te wachten,je klinkt (eigenlijk BEN je) namelijk nogal dom en kortzichtig om zoiets te zeggen terwijl je duidelijk niet weet waar je het over hebt.Waarom denk je dat het zo makkelijk is om slank te worden en het altijd je eigen schuld is?Als dat zo zou zijn dan zou er toch niemand dik zijn en het ideale gewicht hebben,want dat is wat ieder persoon toch het liefs wil.Wat vind je van te dunne mensen?Moeten die maar"gewoon"wat meer eten?
Mensen die klagen klinken nooit leuk maar waarom vind je dikke mensen die zeuren nou juist zo verveelend?Het maakt toch niet uit....ik bedoel je klaagt nu zelf ook over dikke mensen en hun eten ,en zelf klagen dat je er niet tegen kan?! Dit is echt de grootste onzin die jij hier uitkraamt!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door sabyne op 26-11-2002 16:15]
Je bent kortzichtig is alles wat ik kan zeggen. Je moet jezelf nooit vergelijken met een ander. Jij gaat sporten om er wat gespierder uit te zien. Nou ik heb een broertje dood aan sporten. Als ik dus dik zou zijn dan had ik dus ook moeten sporten om er wat aan te doen.
Nou aan me nooit niet. Er zijn inderdaad mensen die dik zijn en vreten, maar zelfs dat is een probleem. Er is volgens geen een mens die kickt op dik zijn aangezien het de gezondheid zeer beslist niet ten goede komt.
Dus volgende keer een beetje nadenken over wat je zegt. Je doet er behoorlijk wat mensen pijn mee met zo'n opmerking.
quote:sjanien #2
Op dinsdag 26 november 2002 21:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
dik dik ben je dikjij bent lekker dik
als je dik bent ben je dik
samen zijt gij dik
quote:houd je mond en spam dit topic neit!
Op dinsdag 26 november 2002 21:59 schreef LenL het volgende:[..]
sjanien #2
jij bent ook dik, dus rot op.
quote:Dat is toch gewoon ongelooflijk ranzig, bij ons in de kals zit oo zon meisje catogorie breezah chick. Ze heeft zwembandjes die odner haar veel te kort e en te strakke trtuitjes uitkomen, en ik moet dat maar aan kunnen zien??? Gewoon te vies voor woordeen om al dat vet over die strakke broek heen te zien blubberen. het antwoord op mens waar stoor je je aan? is aan vieze vetrollen die open en bloot onder te korte trruitjes van daan komen. Echt vies!
Op vrijdag 22 november 2002 23:23 schreef Qarinx het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over anderen....Vaak hoor je mensen ook zeggen "Die is dik, dat ie in een strak truitje durft te lopen"..... mens waaaaaaar stoor je je aan..!!!
quote:ik spam niet, en jij bent veel dikker en ik ben niet dik vieze homofiel!
Op dinsdag 26 november 2002 22:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
houd je mond en spam dit topic neit!
jij bent ook dik, dus rot op.
Oftewel: graag wat aardiger naar elkaar toe en ontopic blijven alsjeblieft.
quote:dat is geen correct nederlands.
Op dinsdag 26 november 2002 22:15 schreef Karin het volgende:
Een beetje respect naar elkaar toe zou sommige mensen echt niet misstaan!Oftewel: graag wat aardiger naar elkaar toe en ontopic blijven alsjeblieft.
verder shcaar ik mij bij lenl. het is erg vies als mensen, die niet eens zo dik heoven te zijn, een strak bloesje met een lage broek aandoen. dan is er zo'n bobbel.
(____)
(____)
(____)
bovenste haakje zijn de boorsten, de tweede het vet, de derde de billen.
quote:godverdomme wat word ik ziek van dit soort ongein..
Op dinsdag 26 november 2002 21:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
dik dik ben je dikjij bent lekker dik
als je dik bent ben je dik
samen zijt gij dik
Het is een serieuze discussie geen onzin..
rot toch op en ga iemand anders vervelen wijsneus..
Even wat theorie:
Een suiker is een deeltje. Als je een aantal deeltjes suiker aan elkaar heb (10 oid) spreek je van koolhydraten. zitten er iets van 50 aan elkaar spreek je van zetmeel. (pak me niet op de getallen).
Als je koolhydraten of zetmeel eet is dat dus super simpel om te zetten in suiker, en dat gebeurd dus ook. In je darmen zijn koolhydraten, zetmeel en suikers exact hetzelfde.
Er is een stof in je lichaam die regelt hoeveel suiker er in je bloed zit. Komt er teveel suiker kan dit gevaarlijk zijn, en wordt er insuline aangemaakt die het overtolligge suiker omzet in vet. (als insuline niet/niet goed werkt spreek je van suikerziekte).
Maar het insuline doet meer. Normaal zou het vet direct weer worden omgezet in suikers, waardoor het probleem niet opgelost wordt. De insuline zet het om in vet, en zet het vast, waardoor het niet meer weg kan zolang die insulie daar is.
Dus hoe meer suikers/koolhydraten/zetmeel je eet, hoe meer je aankomt en hoe moeilijker je afvalt. eet je echter geen of zeer weinig suiker is het vet wel 'vrij' en kan het dus voor verbranding worden gebruikt.
Nu zul je denken van : "het vet dat je binnenkrijgt wordt dan toch ook opgeslagen" en ja, in zekere zin klopt dat. Het wordt echter niet 'gelocked', en dus, zogauw je gaat bewegen, is het vrij.
De beste manier om af te vallen (ziektes achterwege gelaten): weinig tot geen suikers, veel groenten (pas op met fruit: veel suikers), veel water en beweging (hoeft niet extreem veel, als het niet meer 'gelockt' is komt het vrij zogauw je het nodig hebt).
Dat je van patat dik wordt, komt dus niet door het vet, maar door de aardappelen ( = koolhydraat)
Hopelijk is dit een beetje duidelijk.
quote:Volgens mij kun jij beter je(type-les) leeraar eens wat beter in de gaten gaan houden i.p.v. dat meisje........
Op dinsdag 26 november 2002 22:05 schreef LenL het volgende:[..]
Dat is toch gewoon ongelooflijk ranzig, bij ons in de kals zit oo zon meisje catogorie breezah chick. Ze heeft zwembandjes die odner haar veel te kort e en te strakke trtuitjes uitkomen, en ik moet dat maar aan kunnen zien??? Gewoon te vies voor woordeen om al dat vet over die strakke broek heen te zien blubberen. het antwoord op mens waar stoor je je aan? is aan vieze vetrollen die open en bloot onder te korte trruitjes van daan komen. Echt vies!
quote:
Nou ik heb een broertje dood aan sporten.
quote:Is dit een serieuze vraag?
Op dinsdag 26 november 2002 21:53 schreef masterblaster het volgende:
lewis mag ik je vragen hoe het komt dat je broertje er door dood is gegaan of wil je dat liever niet kwijt?
Zo ja: PAS OP STEROÏDEN TASTEN DE HERSENEN AAN.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
lewis mag ik je vragen hoe het komt dat je broertje er door dood is gegaan of wil je dat liever niet kwijt?
--------------------------------------------------------------------------------
Hahahhahaaha
PRACHTIG!
Hieruit blijkt maar weer dat spiervolume omgekeerd evenredig is aan herseninhoud...
quote:En dat is nu precies wat ik lekker vind, maarja zo heeft iedereen een andere smaak... Maar hou dat voor jezelf of spreek zo , zodat je niemand kwetst.
Op dinsdag 26 november 2002 22:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
dat is geen correct nederlands.
verder shcaar ik mij bij lenl. het is erg vies als mensen, die niet eens zo dik heoven te zijn, een strak bloesje met een lage broek aandoen. dan is er zo'n bobbel.
(____)
(____)
(____)bovenste haakje zijn de boorsten, de tweede het vet, de derde de billen.
Laat toch iedereen in hun waarde...
Bij de weg ik zelf gebruik absoluut niet ben nog maar 16..
quote:
Op woensdag 27 november 2002 13:45 schreef Redman het volgende:[..]
[..]Is dit een serieuze vraag?
Zo ja: PAS OP STEROÏDEN TASTEN DE HERSENEN AAN.
[Dit bericht is gewijzigd door masterblaster op 27-11-2002 16:01]
Maar je kan op verschillende manieren doodgaan aan sporten..
Wist toch niet dat het bij steroidengebruik ligt.
quote:
Op woensdag 27 november 2002 14:00 schreef lamaris het volgende:
quote:
Nou ik heb een broertje dood aan sporten.
--------------------------------------------------------------------------------quote:
Hahahhahaaha
PRACHTIG!
Hieruit blijkt maar weer dat spiervolume omgekeerd evenredig is aan herseninhoud...
quote:Blijkbaar zit het toch niet helemaal goed.
Op woensdag 27 november 2002 16:00 schreef masterblaster het volgende:
over die herseninhoud die zit bij mij wel goed...
dus dat is het punt niet..
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 17:11 schreef Partygurl het volgende:
laat mensen in hun waarde
quote:OMFG!!!!!!
net als mensen die bijvoorbeeld zeggen "ja, eigenlijk wil ik wel stoppen met roken" en ondertussen nog zo'n kankerstokkie in hun bek douwen.
ik begrijp de topicstarten volkomen. ik zou zelf ook ziek worden van mensen die alleen maar praten en niets doen.
quote:Bij mijn weten heb ik ook geheel on topic - en niet lomp - gereageerd, maar de topicstarter reageert zelf ook vrijwel alleen op mensen die zijn beginpost verkeerd hebben begrepen, dus...beetje jammer.
Op maandag 2 december 2002 22:12 schreef officer het volgende:
aan sommige lompe reacties te zien wordt er hier niet erg goed gelezen.
de topicstarter heeft een hekel aan mensen die klagen dat ze dik zijn, maar te beroerd zijn er wat aan te doen.
Ikzelf doe ook fanatiek aan fitness. Lang verhaal kort: Ik woog 105 kilo, viel zo'n 35 kilo af, en ben nu weer bezig met het aanmaken van spiermassa, tegelijkertijd met vetverbranding van restanten vet.
Nu wil het toeval dat ik de intelligentste ben op de sportschool waar ik rondloop, met als gevolg dat mensen daar het nog wel kunnen trekken dat ik meer in m'n mars heb dan zij, zolang ik maar een slechter figuur heb dan zij. Nu begin ik ze ook qua lichaam voorbij te streven, en komt de pis flink hoog te zitten bij ze.
Vroeger probeerden ze me tegen te houden met allerlei rottige opmerkingen. Dan was het van: "Jij bent 1.87 m en 85 kilo? Dan is het goed zo!"
Kom op zeg... als ik naar die losers had geluisterd 2 a 3 jaar geleden, dan was ik nu niet waar ik nu ben.
En om even ontopic te komen: ik word enigszins onwel van die vette koeien die met hun waggelreten 3 minuten fietsen, 2 minuten roeien, 1 minuut lopen, en hem dan weer peren. En dat terwijl ik 60 minuten cardio wanneer ik daar ben!
En maar zeiken dat ik de apparaten te lang bezet he.
Oh well... voor mij mag het dan een frustratie zijn om omringd te zijn door underachievers, maar hee.... laten we wel wezen: liever zij dan ik.
quote:justem dat van dat roken precies daar heb ik ook een hekel aan..
Op maandag 2 december 2002 22:12 schreef officer het volgende:
aan sommige lompe reacties te zien wordt er hier niet erg goed gelezen.
de topicstarter heeft een hekel aan mensen die klagen dat ze dik zijn, maar te beroerd zijn er wat aan te doen.net als mensen die bijvoorbeeld zeggen "ja, eigenlijk wil ik wel stoppen met roken" en ondertussen nog zo'n kankerstokkie in hun bek douwen.
ik begrijp de topicstarten volkomen. ik zou zelf ook ziek worden van mensen die alleen maar praten en niets doen.
Misschien kan een moderator de titel beter veranderen in :
Heb je ook zon hekel aan mensen die altijd klagen maar makkelijk iets aan het probleem kunnen doen?
quote:En makkelijk is het nou juist net niet!!!!
Op dinsdag 3 december 2002 21:43 schreef masterblaster het volgende:[..]
makkelijk iets aan het probleem kunnen doen?
quote:Heb ik ook.
ik ben ook niet de dunste maar ik kan me ook vreselijk irriteren aan dikke mensen die zitten te zeiken over hun gewicht maar er dan geen flikker aan doen. Ik klaag niet over mijn gewicht, kan me weinig schelen eigenlijk.
quote:Misschien een beetje of topic, maar ik heb inmiddeels bijna 3900 posts en op ongeveer de helft is al gereageerd over mjin slechte typen en dan heb ik het alleen nog over fok en niet over andere fora/chats. Kun je nagaan hoe onorigineel je bent.
Op woensdag 27 november 2002 13:18 schreef sabyne het volgende:[..]
Volgens mij kun jij beter je(type-les) leeraar eens wat beter in de gaten gaan houden i.p.v. dat meisje........
behalve als mensen er echt niks aan kunnen doen, ivb met blessures of handicaps.
*ontopic: ik was heel lang erg mooi slank, ongeveer 50-55 kilo en toch hate ik dkke mensen niet. natuurlijk hadden ze het altijd over 'mijn figuurtje' en wat zij allemaal moesten laten staan en niet konden enzovoorts. Dat heeft mij nooit gestoord. mensen praten en klagen over zoveel dingen.
Nu ben ik zelf aan de vette kant en klaag en zwoeg en praat erover. Ik krijg niet de indruk dat iemand hier hinder van heeft.
Dus asjeblief laat het zijn wat het is en steun mensen die klagen een beetje in hun (desnoods zelf veroorzaakte) leed. Maak het leven dragelijk door wat toleranter te zijn.
Wees tolerant
Wees aardig,
Probeer je inspanning omtezetten van haat/irritatie naar help/steun.
geef mensen zelfvertrouwen, moedig ze in positieve zin aan.
quote:Ja! Van die strakke shirtjes met korte mouwen enzo. Bah, wannabe-nichten.
Op vrijdag 22 november 2002 17:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik stoor me altijd aan mensen die aan iedereen willen laten zien dat ze ontzettend gespiert zijn
quote:
Ik erger me trouwens ook kapot aan die mensen die niet fatsoenlijk 'mijn' kunnen schrijven maar vinden 'me' te moeten schrijven en niet fatsoenlijk 'wordt' en 'word' uit elkaar kunnen houden.
Ik ben zelfs een keertje 'wert' tegengekomen.....
Ik erger me aan mensen die altijd gelijk zeggen dat dikke mensen ook ziek kunnen zijn (suikerziekte etc).
In werkelijkheid is dat maar een klein percentage.
De rest is gewoon te dik door slechte voeding en te weinig beweging.
Alleen ben ik van mening dat het een maatschappelijk probleem is en niet zozeer een individueel probleem.
Er zijn gewoon erg veel mensen die weer moeten leren eten zoals eten bedoeld is.
Veel slanke meisjes/vrouwen hebben minstens net zo'n groot probleem met eten als dikkere meisjes/vrouwen. Ik heb het idee dat boulimia en anorexia veel vaker voorkomen dan de 5 a 10% dat officieel bekend is.
Maar misschien ligt dat alleen maar aan mijn omgeving..
Het is in het luxe Nederland gewoon lastig om verantwoord met je lichaam om te gaan, omdat je er vanalles voor moet laten wat wel erg makkelijk voorhanden is.
edit: ik spreek mezelf een beetje tegen geloof ik... naja ik ben moe en heb geen zin meer om het te nuanceren..
Ik ergens me aan dikke mensen die steeds klagen en ondertussen nog een patatje met opeten etc..
maar ja dikke mensen die niet klagen en zeuren en gewoon aardig zijn
no prob
Ik help nu ook wel af en toe mensen met afvallen etc...
Sowieso het maakt ook niet uit hoe je eruitziet
maar als ze zo zeuren oei dan denk ik van lazer toch op joh...
Maar je moet niet vergeten dat het in veel gevallen een ziekte kan zijn.Nu begrijp ik wel dat het natuurlijk veel vaker voorkomt dat mensen gewoon dik zijn en niet ziek, maar als ik naar mezelf kijk en heel kritisch kijk dan zie ik ook iemand die heel veel moet letten op wat ze eet!
Nu heb ik nog het geluk dat het er ook wel weer snel af is,maar als ik niet uitkijk ben ik zo 10 kilo dikker in een paar maanden.
En eerlijk is eerlijk als ik iemand van 150 kilo zie lopen met niet een gebakje maar een hele taart dan denk ik ook 'Tja..........'
Je moet idd iedereen in zn waarde laten,maar aan de andere kant helpen de 'zachtaardige schouderklopjes'ook niet.
Begin dit jaar zaten de nodige kilootjes er ook aan,niemand die iets zei....iedereen vond me er zoooo geweldig uit zien.....maar ondertussen!!!Totdat een goede vriend me eerlijk vertelde dat ik het uit de hand liet lopen.En het was waar!
Nu ben ik weer flink aan het sporten,eet gezond(er) en ik voel me lekkerder!
Jammer dat de zomer alweer voorbij is!|
maar mensen die het gewoon geen ene fuck uit maakt dat ze gewoon te vadsig zijn om te gaan douchen en het niet boeit dat ze een uur in de wind stinken en er gewoon walgelijk uitzien, en dan ook nog chagerijnig kijken enzo. laat er maar een vrachtwagen tegenaanboemsen.
khad laatst op mn werk te maken met zoiemand. zooooooooo smerig, dat je de baccillen gewoon nog ruikt op een plek waar die persoon een minuut geleden heeft gestaan. gadverdamme
ik ben vroeger heel dik geweest, bijna 80a85 kilo terwijl ik 12 jaar was, ik ergerde me eraan...
zelfs als ik niks at kwam ik voor mijn gevoel aan, ik ben gaan minderen met eten en ik ben veel gaan fitnissen (op mijn 13a14e)
1 keer per week deed de truuk al....
en af en toe thuis wat oefeningen etc.
ik weeg nou 60 kilo, ik ben nu aardig fit van lichaam en mijn lichaam ziet er denk ik goed uit, best gespierd om het zo te zeggu.....
mijn eet patroon is gewoon weer het oude, best wel veel eten, maar gewoon blijven sporten, athans, ik denk dat ik nu ook wel zonder kan..
dus dikzakken die zeggen dat ze niet kunnen afvallen doordat ze veel eten nodig hebben of weet ik, iedergeval voor de rest gezond zijn op dik zijn na, kunnen gewoon afvallen!
afvallen kan gewoon......
gewoon excuus......
maar ik erger me er niet echt aan ofzo, dat klagen etc, maar extreem klagen kan ik niet tegen...
dit is geen flame...
ik zeg het alleen dat het altijd mogelijk is......
quote:Vind je het ook belangrijk dat andere mensen jou gespierd vinden ?
quote:Jij bent zelf nooit echt stevig geweest merk ik...
quote:Mjah, hier zit enigzins wat in... Maar ik erger me er niet aan, ik zeg dan alleen dat ik het niet verstandig vind en hoop dat ze dan zelf bedenken dat ze het beter niet kunnen doen...
Op donderdag 18 september 2003 23:26 schreef masterblaster het volgende:
Ff een update..Ik ergens me aan dikke mensen die steeds klagen en ondertussen nog een patatje met opeten etc..
maar ja dikke mensen die niet klagen en zeuren en gewoon aardig zijn
no probIk help nu ook wel af en toe mensen met afvallen etc...
Sowieso het maakt ook niet uit hoe je eruitziet
maar als ze zo zeuren oei dan denk ik van lazer toch op joh...
quote:Hoe minder je eet en hoe langer je dat volhoudt hoe meer je lichaam in een hongerstaat zit en hoe harder en mee je aankomt.
Ga meer en vooral vaker eten, meer eiwit en verzadigd vet, geen suiker en matig je koolhydraten, reken maar dat je lichaam je reserves gaat aanspreken als je erbij sport. 1250 kcal per dag is jezelf gewoon verhongeren, ronduit ongezond, dat leidt er alleen maar toe dat je lichaam harder vet vasthoudt en je snel aankomt.
nee GRAP maar ik heb ook liever een slanke/normale dame en later worden we wel samen dik en oud
> DIKKE mensen die klagen en niets doen maar wel zeuren over mensen die er goed uitzien mogen ze van mij opsluiten in de Mac en de sleutel ver weggooien.
[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 19-09-2003 14:35]
quote:En ik ben al die mensen zat die menen zich zo nodig met mijn lijn te bemoeien, terwijl ze verder niets van me weten (wat de oorzaken zijn en wat ik er al aan doe.. of niet.. ) .
quote:Idd, en ook dat gezeik van die zogenaamde specialisten die denken te weten dat je te dik bent, en je eerder doodgaat enzo...
Op vrijdag 19 september 2003 15:19 schreef Ole het volgende:[..]
En ik ben al die mensen zat die menen zich zo nodig met mijn lijn te bemoeien, terwijl ze verder niets van me weten (wat de oorzaken zijn en wat ik er al aan doe.. of niet.. ) .
Bemoei je met je eigen zaken denk ik dan! En nee.. ik klaag niet over mijn gewicht..
Waarom heb ik mijn huisarts er nog nooit over gehoord, terwijl ik weet dat ie andere wel heeft gewaarschuwd.
Te dik zijn kan vele factoren hebben, daarbij is voor het ene lichaam 100kg te zwaar, waarbij het voor de ander niets uitmaakt.
Ik kan er ook nooit tegen dat dikke mensen altijd gezellig genoemd worden. Wat een onzin.
En ook al is het je eigen keuze niet altijd om dik te zijn, je kunt er wel wat aan doen, ALTIJD.
quote:En waar baseer jij dat op...
Op vrijdag 19 september 2003 16:01 schreef Vortexx het volgende:
Ik haat dikke mensen niet, maar ik walg van ze. Het spijt me om te moeten zeggen, maar als ik heel erg dikke mensen zie doe ik een schietgebedje opdat ik er maar nooit zo uit zal zien.Ik kan er ook nooit tegen dat dikke mensen altijd gezellig genoemd worden. Wat een onzin.
En ook al is het je eigen keuze niet altijd om dik te zijn, je kunt er wel wat aan doen, ALTIJD.
Van die kote tv???
Er zijn toch echt mensen die er niks aan kunnen doen, en als jij walgt van mensen die anders zijn dan jouw, wat doe je dan op deze aardkloot??
quote:eikel.
Geplaatst door masterblaster op vrijdag 22 november 2002 17:10blaat
quote:Ik walg niet van andere mensen, maar wel van hoe het eruit ziet. En dat iedereen er wat aan kan doen baseer ik op het feit dat ik anorexia heb gehad en dat je daar heel heel heel veel kilo's mee verliest.
Op vrijdag 19 september 2003 16:04 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
En waar baseer jij dat op...
Van die kote tv???
Er zijn toch echt mensen die er niks aan kunnen doen, en als jij walgt van mensen die anders zijn dan jouw, wat doe je dan op deze aardkloot??
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:59 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Idd, en ook dat gezeik van die zogenaamde specialisten die denken te weten dat je te dik bent, en je eerder doodgaat enzo...
Waarom heb ik mijn huisarts er nog nooit over gehoord, terwijl ik weet dat ie andere wel heeft gewaarschuwd.
Te dik zijn kan vele factoren hebben, daarbij is voor het ene lichaam 100kg te zwaar, waarbij het voor de ander niets uitmaakt.
Wees maar blij als je er zelf geen last van heb zeg ik dan altijd maar..
Tegen iemand met zware acne zeg je toch ook niet dat het zijn eigen schuld is???
quote:Psst anorexia is geen oplossing, het is zelfs dodelijk....
Op vrijdag 19 september 2003 16:06 schreef Vortexx het volgende:[..]
Ik walg niet van andere mensen, maar wel van hoe het eruit ziet. En dat iedereen er wat aan kan doen baseer ik op het feit dat ik anorexia heb gehad en dat je daar heel heel heel veel kilo's mee verliest.
anorexia wordt niet voor niets een eetZIEKTE genoemd...
quote:hah hetzelfde gewicht als mij dus...
Op vrijdag 19 september 2003 14:56 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik weeg nu 103 kilo en ik train 4 tot 5 keer in de week. Ik ben ondertussen al 21 kilo afgevallen en erg tevredenMij hoor je dan ook niet klagen.
quote:Ik weeg zelf 110kg, eet gemiddeld minder dan m'n vrienden. Maar ik klaag nergens over hoor.
Op vrijdag 19 september 2003 16:08 schreef Ole het volgende:[..]
![]()
en zo is het! Dokter heeft er nooit iets van gezegd. (heb overigens wel lage bloeddruk, laag cholesterol, geen suikerziekte)Wees maar blij als je er zelf geen last van heb zeg ik dan altijd maar..
Tegen iemand met zware acne zeg je toch ook niet dat het zijn eigen schuld is???
Maar ik vind het zo simpel om altijd het beter te weten dan die mensen die een overgewicht hebben. En ook de media maakt het deze mensen, waaronder ik een beetje onderval aardig moeilijk...
Zo zei iemand tegen me dat ik snel moest afvallen omdat ik anders 10 jaar minder leef....
Ik vroeg hoe ie daar aan kwam: "Jah, was op TV". Terwijl als je naar een dokter gaat ze vaak met hele andere verhalen komen...
Wat ik ook vaak hoor van te dikke mensen: Ja, ik WIL wel sporten maar ik KAN niet.. Komt door m'n knie/m'n rug of wat dan ook. Maar dat is juist een vicieuze cirkel. Ze zijn te zwaar, krijgen last van gewrichten, kunnen daardoor niet sporten, worden dikker, krijgen nog meer last van gewrichten etc.
Maar goed, to each his own. Ik wil nu twee kilo afvallen, en die sport ik er af. Heb geen overgewicht en een BMI van 20 dus dat zit wel ok. Allen zitten mijn broeken een beetje te strak...weet de weg naar de McDonalds namelijk ook feilloos te vinden.
Maar goed.. die twee kilo is er bij mij wel zo vanaf. Dus ik zeik er verder niet over..
of toch een beetje??
quote:Dus "ik was vroeger te dun, maar dankzij obesitas ben ik heel heel heel veel aangekomen" is dan ook gezond?
Op vrijdag 19 september 2003 16:09 schreef Vortexx het volgende:
en obesitas is ook een ziekte.
[maar ontopic]
Ik heb niks tegen dikke/dunne mensen, ik heb iets tegen mensen die continue over hun uiterlijk klagen.
Interesseert m'n geen reet hoe die persoon eruit ziet, als hij/zij er maar tevreden mee is.
[Dit bericht is gewijzigd door Ceased2Be op 19-09-2003 16:21]
quote:Ik snap niet wat je wil zeggen...
Op vrijdag 19 september 2003 16:18 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Dus "ik was vroeger te dun, maar dankzij obesitas ben ik heel heel heel veel aangekomen" is dan ook gezond?
quote:Dat je anorexia (half) aandraagt als middel om goed mee af te vallen.
Op vrijdag 19 september 2003 16:19 schreef Vortexx het volgende:[..]
Ik snap niet wat je wil zeggen...
Een ex van me is er bijna aan onderdoorgegaan dus ik weet wat het met je lijf kan doen, dan is overgewicht nog gezonder.
quote:jojo-en of met crash-dieten afvallen is veel en veel slechter nog dan overgewicht hebben..
Op vrijdag 19 september 2003 16:12 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik weeg zelf 110kg, eet gemiddeld minder dan m'n vrienden. Maar ik klaag nergens over hoor.
Maar ik vind het zo simpel om altijd het beter te weten dan die mensen die een overgewicht hebben. En ook de media maakt het deze mensen, waaronder ik een beetje onderval aardig moeilijk...
Zo zei iemand tegen me dat ik snel moest afvallen omdat ik anders 10 jaar minder leef....
Ik vroeg hoe ie daar aan kwam: "Jah, was op TV". Terwijl als je naar een dokter gaat ze vaak met hele andere verhalen komen...
van de week nog iemand tegen me..
"als je niet afvalt ga je dood hoor!!!"
Nou bedankt...
quote:Natuurlijk is het niet goed, dat weet ik ook wel. Maar het is wel een bewijs dat iedereen kan afvallen. Als je dik bent moet je gewoon gaan sporten en fatsoenlijk gaan eten.
Op vrijdag 19 september 2003 16:22 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Dat je anorexia (half) aandraagt als middel om goed mee af te vallen.
Een ex van me is er bijna aan onderdoorgegaan dus ik weet wat het met je lijf kan doen, dan is overgewicht nog gezonder.
quote:Weet je die dunne mensen lachen wij straks wel uit als ze oorlog komt of als ze gewoon ziek zijn, en met hun dunne lichaampje geen vooraad cq weerstand meer hebben...
Op vrijdag 19 september 2003 16:26 schreef type_29 het volgende:
Ik vind dikke mensen wel grappig.
Je kan ze echt leuk uitlachen.
quote:Beetje complex over je uiterlijk ofzo?
Op vrijdag 19 september 2003 16:25 schreef Vortexx het volgende:[..]
Natuurlijk is het niet goed, dat weet ik ook wel. Maar het is wel een bewijs dat iedereen kan afvallen. Als je dik bent moet je gewoon gaan sporten en fatsoenlijk gaan eten.
En ik wil gewoon niet dik zijn, ik eet nu ook wel okay en ik sport erg veel, omdat ik er niet aan moet denken om vet te worden. Ik vind het vies. En als je loopt te blaten dat je veel te zwaar bent maar niet dunner kunt worden dan is een paar dagen niet eten het bewijs dat het WEL kan.
quote:Hmmm toch hebben mensen met minder vet een betere conditie en beter uithoudingsvermogen. En dan kun je wel zo reageren maar supermagere mensen zijn ook niet alles. Waarom wordt er door dikke mensen altijd zo raar gereageerd? Zijn jullie boos en wanhopig dat jullie niet zo zijn? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik walg van mensen die bijv heel erg goed kunnen zingen, omdat ik het zelf niet zo goed kan?
Op vrijdag 19 september 2003 16:28 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Weet je die dunne mensen lachen wij straks wel uit als ze oorlog komt of als ze gewoon ziek zijn, en met hun dunne lichaampje geen vooraad cq weerstand meer hebben...
Ajaxno1, dit soort posts moet je gewoon negeren, en alleen maar bedenken dat dit soort reacties alleen maar kunnen komen van mensen met een zeer laag iq.
quote:Nee, geen complex over mijn uiterlijk, mijn uiterlijk is okay
Op vrijdag 19 september 2003 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Beetje complex over je uiterlijk ofzo?
Tuurlijk vallen mensen af als ze ziek zijn (behalve dan met de eetziektes zoals bolimia en obesitas en weet ik veel wat.) maar om dat als een voorbeeld aan te dragen dat iedereen af kan vallen is toch wel de meest belachelijke reden ooit.
quote:Baukel ontmaskerd. ;-)
Maar even serieus. Ik vraag me af hoe je nú terugkijkt op je standpunt van destijds. Is die hetzelfde gebleven? Je baalt dat dikke mensen klagen, maar er niks aan doen terwijl het makkelijk is om er wat aan te doen. Ik denk dat iemand er pas klaar voor is om daar aan te werken als die persoon daar klaar voor is. Gebeurt dat niet, dan is dat nog niet jouw probleem, lijkt me zo, en zeurende mensen kun je negeren. Het is bovendien misschien makkelijker om een sportief leven op te bouwen en zwaarlijvigheid te voorkomen als je nog niet zwaarlijvig bent.
Als je eerst een enorme partij vet moet wegwerken lijkt me dat een moedeloos vooruitzicht, waarbij je een goed concreet, gestructureerd plan nodig hebt om eraan te beginnen om het ook af te kunnen maken. En met het vooruitzicht van momenten van zwakte en motivatiedalingen is het wel een geruststelling dat je mensen om je heen hebt die je positief kunnen motiveren. Sowieso word je moreel al niet echt gesteund door andere mensen. Ze kraken je liever af. Soms met de gedachte dat dat werkt en andere keren weer omdat ze zelf gefrustreerd zijn. Het lijkt wel alsof de zwaarlijvigheid van een ander ze dan aan iets herinnert dat ze zelf niet meer onder ogen kunnen komen.
Opbouwende kritiek is beter en nee, het is ook niet goed om mensen steeds maar aan te blijven moedigen met steun waar ze vervolgens niks mee doen. Bij sommige mensen werkt de drang naar 'wraak' en 'eerherstel' ook erg goed om gemotiveerd te blijven, maar bij anderen weer niet. En daarnaast is het misschien wel zo dat zulke beweegredenen weer leiden tot haat t.o.v. andere mensen. Je bent immers toch gekwetst en als je dan ineens een lid bent geworden van het 'Arische ras', kan ik me voorstellen dat je enom walgt van het feit dat mensen nu ineens aardiger tegen je zijn nu je 'mooi en slank' bent.
Ik sport ook veel... ben niet dik en ook nooit geweest. Ik vind dat dikke mensen niet nóg meer omlaag getrapt hoeven te worden. Dat doen ze bij zichzelf vast al wel genoeg. Als ik iets doe waar ik van baal hoeft een ander dat ook niet nog eens tegen me te gaan herhalen. Bovendien doen dikke mensen je geen kwaad (of er moet er één met een mes achter je aan zitten). Als ze nu achter je rug om over je roddelen over je in de trant van: "oh .. daar heb je weer zo'n sportschool-patser... stijf van de anabolen" kan ik me nog voorstellen dat je vindt dat de verhoudingen de andere kant toe scheef komen te liggen en dat je iemand bits wat valse wooden toebijt. Maar anders is het gewoon een kwestie van leven en laten leven. Vind ik.
quote:Dus erger je je aan hetzelfde als ik: mensen die lopen te miepen over hun uiterlijk.
Op vrijdag 19 september 2003 16:37 schreef Vortexx het volgende:[..]
Nee, geen complex over mijn uiterlijk, mijn uiterlijk is okay
Ik kan er gewoon niet tegen dat dikke mensen lopen te zeuren dat ze niet af kunnen vallen zonder dat ze ooit maar een poging gewaagd hebben.
Net als vrouwen van 35 kilo (met 1m70) die klagen dat hun kont te dik is... daar walg ik zo mogelijk nog harder van.
quote:Kijk dit bedoel ik, lol.
Weet je die dunne mensen lachen wij straks wel uit als ze oorlog komt of als ze gewoon ziek zijn, en met hun dunne lichaampje geen vooraad cq weerstand meer hebben...
quote:Ja, en oorlog komt gemiddeld in Nederland zo'n 3 keer per jaar voor
Op vrijdag 19 september 2003 16:39 schreef type_29 het volgende:[..]
Kijk dit bedoel ik, lol.
quote:Dat is ook absolute onzin. En dat is gewoon arrogant als je zulke opmerkingen maakt, helemaal in het bijzijn van normaal gebouwde mensen.
Op vrijdag 19 september 2003 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Dus erger je je aan hetzelfde als ik: mensen die lopen te miepen over hun uiterlijk.
Net als vrouwen van 35 kilo (met 1m70) die klagen dat hun kont te dik is... daar walg ik zo mogelijk nog harder van.
quote:Om je gram te halen is het niet verstandig om daar weer een andere groep mensen voor aan te vallen. Anders ben je net zo slecht.
Op vrijdag 19 september 2003 16:28 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
quote:Ik zeg niet dat als je te dun bent dat je niet mag zeuren (of vice versa) Ik heb er gewoon een schijthekel aan als mensen (dik/dun/normaal) continue over je uiterlijk loopt te zeiken.
Op vrijdag 19 september 2003 16:41 schreef Vortexx het volgende:[..]
Dat is ook absolute onzin. En dat is gewoon arrogant als je zulke opmerkingen maakt, helemaal in het bijzijn van normaal gebouwde mensen.
Ik had het er laatst over met mn beste vriendin, ze weet 46 kilo en is 1m70, en als zij zegt dat ze vindt dat ze een spekbuikje krijgt, krijgt ze gelijk reacties van "je moet niet zo zeuren" maar dan denk ik ook van: Als zij dat vindt, dan mag ze dat toch ook wel vinden? Ik bedoel, als je dun bent mag je niet klagen, maa rals je dik bent wel? Ik vind gewoon dat je alleen moet zeiken als je je best doet om je ergernissen te voorkomen.
Daarbij is mijn ervaring dat dunne mensen meer over dikke klagen dan andersom...
quote:Helemaal mee eens! Ik mag met m'n 1,70/50 kilo continu naar het geklaag van dikke mensen luisteren maar owee als ik een keer de opmerking maak dat ik moeite heb met het vinden van passende kleren...
Op vrijdag 19 september 2003 16:41 schreef Vortexx het volgende:Ik had het er laatst over met mn beste vriendin, ze weet 46 kilo en is 1m70, en als zij zegt dat ze vindt dat ze een spekbuikje krijgt, krijgt ze gelijk reacties van "je moet niet zo zeuren" maar dan denk ik ook van: Als zij dat vindt, dan mag ze dat toch ook wel vinden? Ik bedoel, als je dun bent mag je niet klagen, maa rals je dik bent wel?
Op de een of andere manier mag je slanke mensen publiekelijk beledigen en voor gek zetten (nee, het is niet leuk om een lat, kapstok of broodmager genoemd te worden) maar met dikke mensen moet je voorzichtig en respectvol omspringen. Slanke mensen zijn net zo onzeker over hun uiterlijk als dikke mensen.
quote:haha troost je, dunne mensen zijn veel mooier dan dikke mensen (ik ben zelf ook dun hoor)
Op vrijdag 19 september 2003 17:12 schreef Twiggy het volgende:[..]
Helemaal mee eens! Ik mag met m'n 1,70/50 kilo continu naar het geklaag van dikke mensen luisteren maar owee als ik een keer de opmerking maak dat ik moeite heb met het vinden van passende kleren...
Op de een of andere manier mag je slanke mensen publiekelijk beledigen en voor gek zetten (nee, het is niet leuk om een lat, kapstok of broodmager genoemd te worden) maar met dikke mensen moet je voorzichtig en respectvol omspringen. Slanke mensen zijn net zo onzeker over hun uiterlijk als dikke mensen.
quote:Mijn opmerking was dus ff voor die meneer die dacht "grappig" te zijn..
Op vrijdag 19 september 2003 17:12 schreef Twiggy het volgende:[..]
Helemaal mee eens! Ik mag met m'n 1,70/50 kilo continu naar het geklaag van dikke mensen luisteren maar owee als ik een keer de opmerking maak dat ik moeite heb met het vinden van passende kleren...
Als we elkaar nu is een waarde lieten
quote:Toch is het niet zo makkelijk om er iets aan te doen.
Natuurlijk bij mensen van 120 kilo denk ik ook van je hebt ook een keer 90 gewogen, toen had je er een streep onder moeten zetten en je eetpatroon om moeten gooien, maar niet iedereen is zo.
Ik ben op een gewicht gekomen dat ik dacht zo kan het niet langer meer, ik moet er iets gaan gaan doen en ik ben er trots op al zoveel afgevallen te zijn maar voor mij is het nog een lange weg.
quote:waar slaat t op dat dunne mensen veel mooier zijn dan *dikke* mensen? Ik heb een meisje in de klas zitten die even lang is als ik (1m78) en zeker wel 50 kg weeg nou ik kan je zeggen dat dat niet echt 'mooi' is....en daar zijn meer mensen het wel met mij eens eigenlijk..........
Op vrijdag 19 september 2003 17:25 schreef Salie het volgende:[..]
haha troost je, dunne mensen zijn veel mooier dan dikke mensen (ik ben zelf ook dun hoor)
quote:Fijn dat je je eigen ego weet op te krikken en dat je dit zo stellig (als ware het een feit) moet neertypen om zelf vooral maar niet van dat geloof te vallen.
Op vrijdag 19 september 2003 17:25 schreef Salie het volgende:[..]
haha troost je, dunne mensen zijn veel mooier dan dikke mensen (ik ben zelf ook dun hoor)
Maar even ter herinnering: Dunne mensen zijn niet per definitie mooier dan dikke mensen, maar de overgrote meerderheid prefereert momenteel dunne mensen boven dikke.
Als iedereen dun was geweest was het wel weer iets anders geweest waar mensen over moesten zeiken en zichzelf mee vergelijken om zich superieur te voelen. Mensen kúnnen niet zonder verschillen en het veroordelen van hen die anders zijn. Op dit moment is zwaarlijvigheid de klos. Als straks iedereen tot het volmaakte ras behoort moet er weer iets anders verzonnen worden om die groep weer te filteren. Dan worden andere mensen waarschijnlijk weer geestelijk 'gezuiverd' (aangezien letterlijk zuiveren niet mag... anders was dat ook nog wel gebeurd)
quote:Sportende dikkerd hier, en een die jou zeer waarschijnlijk alle hoeken van de fitnessruimte zal laten zien.
quote:maar je noem ze wel dikzakken
Op vrijdag 22 november 2002 17:19 schreef masterblaster het volgende:Zoals ik zal zei ik ben geen dikzakken hater!!!!!!!
ik ben zelf ook niet de slankste , maar ik ben wie ik ben en als de mensen om me heen het niet bevalt dan donderen ze maar lekker op. ik ga voor niemand anders veranderen. ik sport wel 3 x per week maar bij mij valt de spiermassa niet op , maar vergis je niet in mijn krachten dat hebben namelijk al meer mensen gedaan die dachten , och tis zo een dikkertje die pakken we wel effies. WRONG MOVE
ik ben niet superdik , ben gezet ja en ik vind zelf ook dat ze er wat aan kunnen doen als ze erover klagen , maar ik laat ze wel in hun waarde , want er zijn mensen die er alles aan doen om af te vallen en dus gewoon niet afvallen. dus stop met dat gezeik want je bent zelf nog erger. en btw dikke mensen zijn gezelliger dan die gespierde kuthomo's die alleen maar de hele dag in de spiegel kijken of hun linker borstspier wel goed zit
Geef mij maar een dikker iemand , das stukken gezelliger
quote:de 1e reactie van een dikkerd hoezeee
Op vrijdag 19 september 2003 18:46 schreef Bombie het volgende:[..]
Fijn dat je je eigen ego weet op te krikken en dat je dit zo stellig (als ware het een feit) moet neertypen om zelf vooral maar niet van dat geloof te vallen.
Maar even ter herinnering: Dunne mensen zijn niet per definitie mooier dan dikke mensen, maar de overgrote meerderheid prefereert momenteel dunne mensen boven dikke.
Als iedereen dun was geweest was het wel weer iets anders geweest waar mensen over moesten zeiken en zichzelf mee vergelijken om zich superieur te voelen.
Mensen kúnnen niet zonder verschillen en het veroordelen van hen die anders zijn. Op dit moment is zwaarlijvigheid de klos. Als straks iedereen tot het volmaakte ras behoort moet er weer iets anders verzonnen worden om die groep weer te filteren. Dan worden andere mensen waarschijnlijk weer geestelijk 'gezuiverd' (aangezien letterlijk zuiveren niet mag... anders was dat ook nog wel gebeurd)
quote:dat mens is niet dun dat mens is mager, das wat anders
Op vrijdag 19 september 2003 17:33 schreef ValWern het volgende:[..]
waar slaat t op dat dunne mensen veel mooier zijn dan *dikke* mensen? Ik heb een meisje in de klas zitten die even lang is als ik (1m78) en zeker wel 50 kg weeg nou ik kan je zeggen dat dat niet echt 'mooi' is....en daar zijn meer mensen het wel met mij eens eigenlijk..........
quote:Waarom hebben dunne modellen zo vaak anorexia en dikke hebben er geen last van ?
Op vrijdag 19 september 2003 19:44 schreef Salie het volgende:
WAAROM ZIJN DUNNE MENSEN DAN MODEL EN DIKKE NIET?
quote:Ze hebben geen anorexia, ze vreten gewoon niet zoveel als jij
Op vrijdag 19 september 2003 19:46 schreef Goodfellow het volgende:[..]
Waarom hebben dunne modellen zo vaak anorexia en dikke hebben er geen last van ?
quote:lol wat je nou zegt kwets je mij echt niet mee hoor , vind het wel grappig dat je dat zegt , ik lach alleen hard om dat soort zielige grapjes van mensen die denken lollig te zijn
Op vrijdag 19 september 2003 19:48 schreef Salie het volgende:[..]
Ze hebben geen anorexia, ze vreten gewoon niet zoveel als jij
quote:Zonder dat ik het van tevoren wist wist ik gewoon dat je dik was! En waarom wordt iemand dik? Omdat iemand teveel snoept, meer vet inneemt dan dat ie verbrand, dus je kunt 2 dingen doen: Ten eerste sporten en evenveel blijven eten of je voedingsgewoontes aanpassen. Neem es wat vaker een appel in plaats van een bak chips.
Op vrijdag 19 september 2003 19:53 schreef Goodfellow het volgende:[..]
lol wat je nou zegt kwets je mij echt niet mee hoor , vind het wel grappig dat je dat zegt , ik lach alleen hard om dat soort zielige grapjes van mensen die denken lollig te zijn
ik ben wat dikker , so what kep er geen last van , jij schijnbaar wel
ik heb gewoon een prima leventje
onze niet geliefde sukkel die nooit is geaccepteerd in de maatschappij maar wel hield van zijn mede sukkels gaat zichzelf verbeteren door veel te trainen. Hierdoor wordt de niet geliefde sukkel een loser die zichzelf beter vindt dan anderen. Dat is jammer.. misschien moet je mensen gewoon in hun waarde laten hmkej..
quote:zoiets ja
Op vrijdag 19 september 2003 20:21 schreef frankthetank het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaat de topic over het volgende,onze niet geliefde sukkel die nooit is geaccepteerd in de maatschappij maar wel hield van zijn mede sukkels gaat zichzelf verbeteren door veel te trainen. Hierdoor wordt de niet geliefde sukkel een loser die zichzelf beter vindt dan anderen. Dat is jammer.. misschien moet je mensen gewoon in hun waarde laten hmkej..
quote:
quote:Tuurlijk!
Op vrijdag 19 september 2003 17:25 schreef Salie het volgende:
Mag ik nu even kwijt, dat mensen (en ikzelf ook) mij mooi aantrekkelijk en zelfs sexy vinden?!
Mooi zijn straal je uit. Wat van binnen zit ook.
Tuurlijk ik ben mooier als ik slanker ben, maar nu ben ik ook gewoon mooi alleen wel een maatje meer mooi
En over gezondheid.... Ik heb geen verhoogd cholesterol gehalte en ben hardstikke gezond en fit. ONDANKS dat ik zwaar overgewicht heb ja...
Ja, dat heeft de dokter me zelf verteld
quote:JE zegt het zelf al: ALS JE DUNNER WAS GEWEEST WAS JE MOOIER
Op vrijdag 19 september 2003 20:27 schreef Swatkat het volgende:[..]
![]()
![]()
[..]Tuurlijk!
Mag ik nu even kwijt, dat mensen (en ikzelf ook) mij mooi aantrekkelijk en zelfs sexy vinden?!
Tuurlijk ik ben mooier als ik slanker ben, maar nu ben ik ook gewoon mooialleen wel een maatje meer mooi
En over gezondheid.... Ik heb geen verhoogd cholesterol gehalte en ben hardstikke gezond en fit. ONDANKS dat ik zwaar overgewicht heb ja...
quote:Als jij wat aardiger was was jij mooier
Op vrijdag 19 september 2003 20:48 schreef Salie het volgende:[..]
JE zegt het zelf al: ALS JE DUNNER WAS GEWEEST WAS JE MOOIER
en das mijn stelling
en DAT is mijn stelling
quote:ik ben aardig
Op vrijdag 19 september 2003 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Als jij wat aardiger was was jij mooier
en DAT is mijn stelling
quote:Ja, maar ik ben nu ook mooi, en nogsteeds mooier dan jij met je verrotte karakter!
Op vrijdag 19 september 2003 20:48 schreef Salie het volgende:[..]
JE zegt het zelf al: ALS JE DUNNER WAS GEWEEST WAS JE MOOIER
en das mijn stelling
quote:My thoughts exactly
Op vrijdag 19 september 2003 21:30 schreef Swatkat het volgende:[..]
Ja, maar ik ben nu ook mooi, en nogsteeds mooier dan jij met je verrotte karakter!
't zal de leeftijd zijn...
quote:Ik heb niks tegen dikke mensen of iets tegen jou, maar dikke mensen zijn gewoon niet fit! Dat denken ze misschien maar ik kan je garanderen dat het niet zo is
Op vrijdag 19 september 2003 20:27 schreef Swatkat het volgende:[..]
![]()
![]()
[..]Tuurlijk!
Tuurlijk ik ben mooier als ik slanker ben, maar nu ben ik ook gewoon mooialleen wel een maatje meer mooi
quote:kul
Op vrijdag 19 september 2003 21:49 schreef McGilles het volgende:[..]
Ik heb niks tegen dikke mensen of iets tegen jou, maar dikke mensen zijn gewoon niet fit! Dat denken ze misschien maar ik kan je garanderen dat het niet zo is
quote:Je bent in de war met studenten
Ik heb niks tegen dikke mensen of iets tegen jou, maar dikke mensen zijn gewoon niet fit! Dat denken ze misschien maar ik kan je garanderen dat het niet zo is
quote:En ik zeg net.. ik ben helemaal gechecked door de dokter...
quote:Bullshit.
quote:Crap
quote:Wat nou zo leuk is, is het feit dat je niet dik hoeft te zijn om een mening als die van mij over dit onderwerp te hebben. De wereld bestaat niet uit dat soort hokjes. Ik handel dus ook niet uit eigenbelang als in het verdedigen van mijzelf ten opzichte van de topicstarter en als je beter had gelezen had je dat geweten. Maar dat is altijd het probleem met de onwetenden hè.
Op vrijdag 19 september 2003 19:45 schreef Salie het volgende:[..]
de 1e reactie van een dikkerd hoezeee
Trouwens ... zou je niet eens een eigen username gaan gebruiken? Je bezorgt je vriendin zo een slechte naam met je onvolwassen gebazel. Je wilt toch niet dat ze zich nog meer voor jou gaat schamen dan ze al doet?
quote:Allemaal gelul, je praat onzin. Je kijkt er van buitenaf op neer. Er zijn laatst een paar onderzoeken geweest die toonden aan dat chocolade en dergelijk eten voor veel mensen veel verslavender is dan roken. Daar kan het ook aan liggen. En verder snap ik niet wat voor aandacht je aan zoiets geeft. Zeg er gewoon een keer wat van ofzo en dan is het over.:X
Op vrijdag 22 november 2002 17:19 schreef masterblaster het volgende:
sommigen ja..dat is misschien 1 % van de dikke mensen..
quote:Net een sire reclame
Op vrijdag 19 september 2003 20:21 schreef frankthetank het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaat de topic over het volgende,onze niet geliefde sukkel die nooit is geaccepteerd in de maatschappij maar wel hield van zijn mede sukkels gaat zichzelf verbeteren door veel te trainen. Hierdoor wordt de niet geliefde sukkel een loser die zichzelf beter vindt dan anderen. Dat is jammer.. misschien moet je mensen gewoon in hun waarde laten hmkej..
quote:OMDAT dunne mensen mooi zijn of mooi worden gevonden door het merendeel vafn de mensen.
quote:Tja vroeger was het andersom, het is vooral gekomen door al die modellen bureaus. Over 100 jaar zal er vast weer iets anders in de mode komen, ik schat extreem kleine mensen
Op vrijdag 19 september 2003 23:28 schreef Vortexx het volgende:[..]
OMDAT dunne mensen mooi zijn of mooi worden gevonden door het merendeel vafn de mensen.
En als je dik bent en écht tevreden over je uiterlijk dan moet je ook geen dunne mensen afzeiken.
quote:Ehm, heb je al eens een gemiddeld model van dichtbij bekeken? die zijn echt niet zo mooi hoor...
quote:Hmmz.... ik wou dat alle mensen die dit soort dingen zeggen allemaal spontaan dik worden en jaren lang lijnen doorstaan en dat het niet lukt om het er af te krijgen. Maar dit snappen bijna alleen maar mensen die zelf dik zijn of ooit dik zijn geweest.
quote:Joooooooooooooow hier sta ik achter
Op vrijdag 19 september 2003 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Als jij wat aardiger was was jij mooier
en DAT is mijn stelling
maar ja over dit onderwerp kun je lang discussies voeren....
quote:Beste Kerel ik heb wel een reactie geplaatst 1tje om precies te zijn de rest is allemaal mijn lieve vriendin haha OKE?
Op vrijdag 19 september 2003 22:18 schreef Bombie het volgende:[..]
Trouwens ... zou je niet eens een eigen username gaan gebruiken? Je bezorgt je vriendin zo een slechte naam met je onvolwassen gebazel. Je wilt toch niet dat ze zich nog meer voor jou gaat schamen dan ze al doet?
quote:Dan passen jullie qua mentaliteit iig goed bij mekaar
Op zaterdag 20 september 2003 11:57 schreef Salie het volgende:
Vriend van Salie:
[..]Beste Kerel ik heb wel een reactie geplaatst 1tje om precies te zijn de rest is allemaal mijn lieve vriendin haha OKE?
quote:En waarom plaats je deze reactie dan tóch weer onder de username van je vriendin?
Op zaterdag 20 september 2003 11:57 schreef Salie het volgende:
Vriend van Salie:
[..]Beste Kerel ik heb wel een reactie geplaatst 1tje om precies te zijn de rest is allemaal mijn lieve vriendin haha OKE?
Dit doet me denken aan dat je je school opbelt en zegt: "ja, hallo... met mijn vader... ik wou even zeggen dat <je naam> ziek is en afwezig zal zijn".
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat een dik iemand een groter stuk kan hardlopen om maar een voorbeeld te noemen! Ik heb op tv nog nooit een dik iemand afstanden zien lopen en dikke mensen zijn gewoon lang niet zo fit als mensen die dun zijn!
Op vrijdag 19 september 2003 21:51 schreef Swatkat het volgende:[..]
En ik zeg net.. ik ben helemaal gechecked door de dokter...
LEZEN
quote:Tuurlijk, dat is gewoon een feit. Denk niet dat iemand dat serieus kan bestrijden. Er zijn ook zeker wel magere mensen die niet zonder hijgen een trap op kunnen lopen, maar gemiddeld zijn de slankere mensen zeker in betere conditie dan de dikkerds. Overgewicht is een van de belangrijkste gevaren voor de volksgezondheid, niet alleen wat uithoudingsvermogen betreft maar ook m.b.t. allerhande andere bijkomende kwaaltjes.
Op zaterdag 20 september 2003 12:14 schreef McGilles het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat een dik iemand een groter stuk kan hardlopen om maar een voorbeeld te noemen! Ik heb op tv nog nooit een dik iemand afstanden zien lopen en dikke mensen zijn gewoon lang niet zo fit als mensen die dun zijn!
Ik raad aan om deze reeks te volgen misschien dat het sommige mensen op andere gedachten zet.
quote:Ja, maar het is wat anders om te beweren dat alle dikke mensen ongezond en niet fit zijn.
Op zaterdag 20 september 2003 12:14 schreef McGilles het volgende:[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat een dik iemand een groter stuk kan hardlopen om maar een voorbeeld te noemen! Ik heb op tv nog nooit een dik iemand afstanden zien lopen en dikke mensen zijn gewoon lang niet zo fit als mensen die dun zijn!
Ik blijf erbij dat je niet het recht hebt om over andere mensen te oordelen, je kent hun niet. KLAAR.
(Okay, heb een programma gezien van mensen met MEGA overgewicht (boven de 200 kilo) en die beweging : naar de wc lopen, noemde, en keurig ontbeet met een GROOT engels ontbijt, chinees als lunch, en avondeten fast food, dag in dag uit, zijn vrouw was van hem gescheiden, want hij kon ook geen sex meer hebben, bij de dokter moest hij op 2 weegschalen staan enz enz enz.... (als je zo zwaar bent mag je noggeeneens een maagverkleining krijgen omdat je de operatie hoogstwaarschijnlijk niet overleefd)
Maar dit is echt extreem.... Maar ik heb het over het wat normalere overgewicht. Wat is daar erg aan? Waarom stoort het je zo verschikkelijk? Ben je bang dat als je zo'n iemand accepteerd dat je zelf ook dik wordt ofzo?
Ik hoop volgend jaar weer mijn oude gewicht te hebben. Maar als dat niet lukt. So be it. Dan blijf ik zo. Ik heb nergens last van(okay, om de open deur in te trappen: waarom wil ik dan wel afvallen? ja dat vind ik mooiER)
[ego modus]
Ik ben met mijn overgewicht vaak gewoon MOOIER dan slanke meiden/vrouwen, het heeft niks met hoeveel kilo's je weegt, maar hoe je BENT, wat je UITSTRAALT. Ik zou echt niet met een andere vrouw willen ruilen.
[ego modus uit]
En ik vind mezelf ook niet lelijk, maar wel te dik.
quote:Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik denk dat dit verder weinig zin heeft. Wat eigenlijk best jammer is.
Op zaterdag 20 september 2003 13:31 schreef Swatkat het volgende:-verhaaltje-
Mag ik jou iets vragen: hoe zwaar ben je nu en welk gewicht wil je bereiken en hoeveel heb je gewogen. Ik vind je btw wel een hele mooie vrouw.
ik heb 102 gewogen weeg nu 86.5 en wil naar de 65/70 kg.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Ego modus of niet, Swatkat ìs gewoon een mooie vrouwEn ik vind mezelf ook niet lelijk, maar wel te dik.
quote:Heeft idd geen zin, beetje welles nietus verhaal, en praten met kortzichtige LELIJKE mensen heeft idd geen zin
Op zaterdag 20 september 2003 13:36 schreef Riann het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik denk dat dit verder weinig zin heeft. Wat eigenlijk best jammer is.Mag ik jou iets vragen: hoe zwaar ben je nu en welk gewicht wil je bereiken en hoeveel heb je gewogen. Ik vind je btw wel een hele mooie vrouw.
ik heb 102 gewogen weeg nu 86.5 en wil naar de 65/70 kg.
Dankje
quote:Ik wens je veel succes met het lijnen
Op zaterdag 20 september 2003 13:54 schreef Swatkat het volgende:[..]
Ja psies dat bedoel ikIk vind te dikke mensen echt niet per definitie lelijk (myself included) er hangen veeeeeeel meer dingen af van het wel of niet lelijk zijn.
[..]Heeft idd geen zin, beetje welles nietus verhaal, en praten met kortzichtige LELIJKE mensen heeft idd geen zin
Je had kunnen spitten in een oude dieettopic(wellicht dat ik weer mee ga doen dat weet ik nog niet,... ga vanaf aankomende week er ECHT weer tegenaan) maar lengte 1.76 gewicht 94 kilo normaal gewicht (en dus ook streefgewicht) 70 kilo. Magerder dan dat zie ik er ziek uit en steken al die grote botten van me uit als een gek![]()
Dankje
NOT !!
Ik heb 2 pagina's van dit topic gelezen, en ik zie alleen maar mensen die roepen dat t een sukkel is. Het is net alsof jullie je allemaal aangevallen voelen. Ik ben het dus met TS eens. Ik heb helemaal niets tegen dikke mensen, maar WEL tegen mensen die daar over zeiken maar er niets aan doen. Ik ken er zo een, die is vrij dik, en roept maar dat ie dat zo erg vind en hij wil afvallen, maar als je hem dan vraagt of ie mee gaat sporten dan kan dat niet om weet ik wat voor bullshitreden dan ook, en daarna trekt hij de volgende zak chips open om morgen dan weer te klagen.
ja daar heb ik een hekel aan ja !!! Ik ken er echter nog een. Die was vrij dik (en nog) en die was in beginsel hetzelfde als de persoon die ik hiervoor beschreef. Het grote verschil is echter dat deze jongen ineens daad bij het woord voegde, en ging sporten. Let wel, hij is nog steeds vrij dik, maar hij traint zo hard hij kan en is al 20 kg (!!!!!!!!!!) afgevallen.
Daar heb ik respect voor, en veel ook ! Het zijn allebei toffe gozers in de omgang maar alleen 1tje zeikt en daar word ik kotsmoe van, terwijl de andere daadwerkelijk VEEL moeite doet om wat er wat aan te doen.
Dat TS over dit onderwerp zeikt is omdat hij zelf nu traint. Dan niet ineens met zn allen gaan roepen waarom ie hier een topic over opent. Waarom opent iemand anders een ander topic ? Omdat dat hem of haar bezighoudt.
Hij gebruikt het woord 'haat' wat niet helemaal het goede woord is denk ik, maar ik begrijp zeker wat TS bedoeld.
Heb wel redelijke spieren, maar het is gewoon bot-spier-vel verder niks.
quote:Je benr zeker zo'n hersenloze sukkel die elke avond in de sportschool staat, zeker niks beters te doen?
quote:Qua spieren ben ik tevreden met mezelf.
Op zaterdag 20 september 2003 15:10 schreef whosvegas het volgende:[..]
Je benr zeker zo'n hersenloze sukkel die elke avond in de sportschool staat, zeker niks beters te doen?
Accepteer mensen zoals ze zijn, tegenwoordig wordt je veel te veel op je uiterlijk beoordeeld. Maar je hebt wel gelijk als dikke mensen te lui zijn om er iets aan te doen moeten ze ook niet klagen
Ik heb het er gewoon niet voor over om maar een sportschool te gaan, jammer van de tijd, kun je beter besteden.
En ik ben aan de dunne kant, dus het heeft geen zin om te fitnessen oid, omdat vet meestal wordt omgezet in spieren.
Mensen die dun/mager zijn en die alles eten hebben ook vaak en bepaalde actieve manier van leven.
Dat betkent niet dat ze veel doen, maar die voor kleine afstanden de fiets gaan of gaan lopen. Terwijl auto even snel zou zijn, maar door luiheid de dikkeren de auto zouden kiezen.
Of voor 2 etages de lift pakken.
Allemaal kleine dingen die meetellen als 1 groot ding.
quote:Zeg, dit geldt niet voor alle dikke mensen zeg. Ik ben ook wat gezetter maar je hoort mij daar niet over klagen. Wel ben ik bezig om af te vallen maar da's niet zo gemakkelijk. Voor kleine stukjes pak ik nooit de auto. Ik pak altijd de fiets. En voor een paar verdiepingen pak ik zeker de trap! Ik vind het zoooo irritant dat mensen voor maar 1 etage de lift pakken. Meestal zeg ik er ook wat van.. Enne: ik zie op mijn werk juist dat de 'dunne' mensen vaak de lift pakken en die ook de auto pakken... Dus niet generaliseren!
Op zaterdag 20 september 2003 15:16 schreef Ixnay het volgende:
Mensen die dun/mager zijn en die alles eten hebben ook vaak en bepaalde actieve manier van leven.
Dat betkent niet dat ze veel doen, maar die voor kleine afstanden de fiets gaan of gaan lopen. Terwijl auto even snel zou zijn, maar door luiheid de dikkeren de auto zouden kiezen. Of voor 2 etages de lift pakken.
Allemaal kleine dingen die meetellen als 1 groot ding.
quote:Of dom...
Op zaterdag 20 september 2003 15:53 schreef Vortexx het volgende:
(...) maar er zijn ook een hoop mensen die mij lelijk vinden.
quote:ho ho hooooooo je hoort te zeggen of altans dat verwacht ze dat er nu vele reacties komen neeee jij bent niet lelijk je bent knap etc etc etc en dat soort gelul.
Op zaterdag 20 september 2003 17:28 schreef AlsoStarring het volgende:[..]
Of dom...
quote:Goeie vergelijking
Op zaterdag 20 september 2003 12:08 schreef Bombie het volgende:[..]
En waarom plaats je deze reactie dan tóch weer onder de username van je vriendin?
Je was al waardeloos, maar liegen maakt je nóg waardelozer. Misschien dat tuchtschool wat voor je is?
Dit doet me denken aan dat je je school opbelt en zegt: "ja, hallo... met mijn vader... ik wou even zeggen dat <je naam> ziek is en afwezig zal zijn".
quote:dat 1ste mee eens , dat laatste niet mee eens
Op zaterdag 20 september 2003 15:53 schreef Vortexx het volgende:
Ik vind het gewoon lelijk, mag toch? Net zoals dat iemand tegen mij mag zeggen dat ze mensen met bruin haar lelijk vinden. Zegt neits over iemands karakter, maar ik vindt het gewoon niet mooi. EN sorry als je dik bent en ik je dus niet mooi vind, maar er zijn ook een hoop mensen die mij lelijk vinden.
quote:Dat is kortzichtig en dat is niet waar Riann,
Op zaterdag 20 september 2003 18:47 schreef Riann het volgende:[..]
ho ho hooooooo je hoort te zeggen of altans dat verwacht ze dat er nu vele reacties komen neeee jij bent niet lelijk je bent knap etc etc etc en dat soort gelul.
quote:Nee sorry, dat nou weer niet. Eerder dat ik te snel mn mening klaar heb.
Op zaterdag 20 september 2003 17:28 schreef AlsoStarring het volgende:[..]
Of dom...
quote:Dat snap ik wel hoor was ook niet zo serieus bedoeld dat van mij
Op zaterdag 20 september 2003 20:19 schreef Vortexx het volgende:[..]
Dat is kortzichtig en dat is niet waar Riann,
dat slaat nergens op
Ik bedoel alleen maar dat smaken verschillen en dat er niet over te twisten valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |