Ja, was best prima toch?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:14 schreef Godtje het volgende:
Toch nog star wars in iMax gekeken.
Toffe film. IMax tof.
Amsterdam zo
Zoals excel die wel eens na SAVE zegt "Document not saved".quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef DrMarten het volgende:
Wat heb ik een ongelooflijke bloedhekel aan sites die aangeven dat er iets fout is gegaan, maar niet aangeven wat er dan fout is gegaan
Zuidoost is nauwelijks Amsterdam te noemen.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:14 schreef Godtje het volgende:
Toch nog star wars in iMax gekeken.
Toffe film. IMax tof.
Amsterdam zo
It's good for youquote:
Succes!quote:Op maandag 1 februari 2016 10:03 schreef DrMarten het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan ben ik officieel huiseigenaar
Yes, de volwassenheid begintquote:Op maandag 1 februari 2016 10:03 schreef DrMarten het volgende:
De film en imax wel.quote:
Ligt inderdaad dichter bij Utrechtquote:Op maandag 1 februari 2016 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuidoost is nauwelijks Amsterdam te noemen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
De film en imax wel.
De vulling in de zaal was ook wel prima.
Alleen zo een 60 jarige muts met dr zoon.
Zo een wijf wat in geen 20 jaar in de bios is geweest.
Eerst 30 minuten te vragen hoe zo een bril werkt, giechelen alsof ze 14 is en tijdens de film heel graag wil melden aan dr zoon hoe leuk het is.![]()
Is dat de Imax bij HMH?quote:Maar in ZuidOost komen en gaan en de sfeer. Blehhh
Ze zat naast me. Ze is nu dood vermoord.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Schattig
(tenzij ze enorm hoorbaar recht achter je zit)
[..]
Is dat de Imax bij HMH?
Daar gaat je leven.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik kreeg net mail dat de offerte rond is.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:03 schreef DrMarten het volgende:
Zo'n honger?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog een paar uurtjes en ik ben misschien weer een cavia armer
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog een paar uurtjes en ik ben misschien weer een cavia armer
Wanneer verhuizen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef DrMarten het volgende:
Voetjes omhoog en de rest van de avond niks meer!
De 13e. Deze week schilderwerk, vrijdag en zaterdag vloeren. Dan de week erop verhuizen.quote:
Klinkt als bikkelen. Succes!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De 13e. Deze week schilderwerk, vrijdag en zaterdag vloeren. Dan de week erop verhuizen.
Wil tussendoor zoveel mogelijk het kleine spul over hebben zodat die zaterdag alleen het grote spul nog moet.
Daarna nog 2 weken om mijn huidige huisje goed achter te laten.
Thanks!quote:
Succes er mee!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De 13e. Deze week schilderwerk, vrijdag en zaterdag vloeren. Dan de week erop verhuizen.
Wil tussendoor zoveel mogelijk het kleine spul over hebben zodat die zaterdag alleen het grote spul nog moet.
Daarna nog 2 weken om mijn huidige huisje goed achter te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |