abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159353746
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') __________!!!!!!!!!!!!

Hou op met me hoor.
Leuk trouwens dat je over Chili begint, kunnen we nog heel veel van leren, bijvoorbeeld het pensioenstelsel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_159353774
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Misschien moet je wat vaker even nadenken voor je wat roeptoetert. Privatisering is in het algemeen geen linkse hobby. Integendeel zelfs. Dat je die bewering dan toch nog probeert recht te praten maakt het nog steeds geen linkse hobby.
Het is wel degelijk een linkse hobby, alleen snappen de meeste mensen niet wat links en rechts inhoud, bij discussie word meestal de VVD bij rechts geschaard, maar VVD is juist bij uitstek een linkse partij.
pi_159353780
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:11 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, kennelijk is discussiėren hier op basis van inhoud lastig, alleen maar autisten die continue naar woordjes lopen te zoeken. Mag ik trouwens wat vragen? Waar komt toch die goddelijke bewondering van de politiek en de overheid vandaan?
Godver, meen je dat nou echt? Het is niet dat we vallen over een tikfout of een verkeerde werkwoordsvervoeging.
pi_159353870
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een linkse hobby, alleen snappen de meeste mensen niet wat links en rechts inhoud, bij discussie word meestal de VVD bij rechts geschaard, maar VVD is juist bij uitstek een linkse partij.
Integendeel: regulering aan een veronderstelde "marktwerking" willen overlaten is eerder een rechtse hobby. Zelfs als die markt er helemaal niet is, zoals in de zorg. En de VVD een linkse partij noemen :') De VVD heeft een grote (neo)conservatieve vleugel. De rest is conservatief-liberaal of economisch-liberaal. Wil je dat nou echt "bij uitstek" een linkse club noemen? Dat slaat echt helemaal nergens op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2016 13:18:44 ]
pi_159353985
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Integendeel: regulering aan een veronderstelde "marktwerking" willen overlaten is eerder een rechtse hobby. Zelfs als die markt er helemaal niet is, zoals in de zorg. En de VVD een linkse partij noemen :') De VVD heeft een grote (neo)conservatieve vleugel. De rest is conservatief-liberaal of economisch-liberaal. Wil je dat nou echt "bij uitstek" een linkse club noemen? Dat slaat echt helemaal nergens op.
Je zegt dit tegen iemand die de moorden onder Pinochet goed praat, want er is niets mis met 'paupers onder de duim houden'. Pas als je een grote zuivering uit gaat voeren onder linksen ben je echt rechts.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159354172
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zegt dit tegen iemand die de moorden onder Pinochet goed praat, want er is niets mis met 'paupers onder de duim houden'. Pas als je een grote zuivering uit gaat voeren onder linksen ben je echt rechts.
PVV heeft 42 zetels. Jij zei " grote zuivering onder linksen" vandaar.

Maar als er burgeroorlog uitbreekt, waarom dan pas over 15 jaar, eigenlijk.?

In Calais rijden sommige vrachtwagenchauffeurs die vluchtelingen/illegalen/cliniclowns, hoe je ze ook wenst te noemen, nu al van de weg.

Niet dood, maar......iemand van de weg rijden is ook niet zo heel aardig.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_159354208
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:29 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

In Calais rijden sommige vrachtwagenchauffeurs die vluchtelingen/illegalen/cliniclowns, hoe je ze ook wenst te noemen, nu al van de weg.

Ik snap hier helemaal niks van. Kun je iets duidelijker zijn?
  zondag 24 januari 2016 @ 13:31:26 #233
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159354223
quote:
PVV heeft 42 zetels.
Nee, 12.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 24 januari 2016 @ 13:33:30 #234
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159354268
quote:

[..]

Misschien in het land van Maurice de Hond, maar hier in NL heeft de PVV 12 zetels. Wat wil je met de rest nou zeggen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_159354323
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik snap hier helemaal niks van. Kun je iets duidelijker zijn?

Ik bedoel, het loopt nu toch al heel erg uit de hand? Kort samengevat.

Dan lees, ik "over 15 jaar is er hier burgeroorlog."

Waarom over 15 jaar?

Er is nu toch al heel veel polarisatie?

Het is alleen nog maar "links"tegen "rechts"

Ik denk dat niemand uberhaupt nog een partij-programma leest.

Ik snap het wel als je het niet begrijpt, het is alleen maar een "brain-fart"van mij.

( ik ben overigens geen PVV-stemmer, ik had net gelezen dat Geert Wilders 42 stemmen heeft, en dan Groen-Links ook groeit vandaar)
pi_159354337
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je publiek en privaat al door elkaar haalt is het ook niet handig om zelf definities te gaan verzinnen en gebruiken die niemand anders hanteert. Dat komt wat onnozel over in een discussie...
  zondag 24 januari 2016 @ 13:38:06 #237
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159354375
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:35 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik bedoel, het loopt nu toch al heel erg uit de hand? Kort samengevat.

Dan lees, ik "over 15 jaar is er hier burgeroorlog."

Waarom over 15 jaar?

Er is nu toch al heel veel polarisatie?

Het is alleen nog maar "links"tegen "rechts"

Ik denk dat niemand uberhaupt nog een partij-programma leest.

Ik snap het wel als je het niet begrijpt, het is alleen maar een "brain-fart"van mij.

( ik ben overigens geen PVV-stemmer, ik had net gelezen dat Geert Wilders 42 stemmen heeft, en dan Groen-Links ook groeit vandaar)
Wilders heeft wel meer dan 42 stemmen gekregen tijdens de laatste Tweede Kamer-verkiezingen. Wat bedoel je nou allemaal?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 24 januari 2016 @ 13:38:10 #238
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159354378
Maar willen we de politie of relschoppers privatiseren?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159354428
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:38 schreef Falco het volgende:

[..]

Wilders heeft wel meer dan 42 stemmen gekregen tijdens de laatste Tweede Kamer-verkiezingen. Wat bedoel je nou allemaal?
Ik bedoel eigenlijk, het maakt eigenlijk niet uit wie op wie stemt, het is toch wel een pokkezooi.
  zondag 24 januari 2016 @ 13:41:01 #240
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159354460
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:39 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk, het maakt eigenlijk niet uit wie op wie stemt, het is toch wel een pokkezooi.
oke doei.
pi_159354469
quote:
3s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:38 schreef Re het volgende:
Maar willen we de politie of relschoppers privatiseren?
Gewoon allebei, _O_ de markt _O_ zorgt wel dat het goedkomt.
pi_159366496
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Binnen de hele VVD heb je misschien nog 2 echte liberalen, het feit dat zelfs een "liberale" partij zoals de VVD tegen cofeeshops is zegt al genoeg.
pi_159366532
En mensen die Pinochet haten :') :') :') :') :') :')
Zeker zelfde mensen die denken dat FARC voor de burgers zijn.
pi_159367231
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 21:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Binnen de hele VVD heb je misschien nog 2 echte liberalen, het feit dat zelfs een "liberale" partij zoals de VVD tegen cofeeshops is zegt al genoeg.
Prima hoor, als jij de VVD bij uitstek een linkse partij vindt moet je dat vooral vinden. Ik denk alleen dat niet heel veel mensen je dan nog serieus nemen.
pi_159367893
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:27 schreef Calcio het volgende:
Geweld is nooit een oplossing. Maar dat zal zo'n PVV'er als jij wel niet begrijpen.
Beetje jammer dat de staat dan wel met geweld terug slaat.

Als er geen AZC gepland was, dan was er ook geen demonstratie en rellen nodig geweest.
Dit zat er gewoon aan te komen en dat wisten ze best, daarom stond de ME ook al heel snel klaar.

Het word alleen maar erger en alleen maar meer, de volgende stappen zijn denk ik aanslagen en brandstichting.
Je moet wat als er niet naar het volk geluisterd wordt.
pi_159367928
Ben ik het mee eens om Paupers aan te pakken, alleen reken ik daar ook gemeenteraadslieden toe die snel even iets besluiten willen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2016 22:06:47 ]
pi_159373580
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:17 schreef Re het volgende:

[..]

dus jij wilt een geweldadige revolutie of zo? Je bent het niet eens met onze democratie en rechtsstaat dus moet dat maar met geweld omvergegooid worden. Onafhankelijk van wat wil je precies?
Nee, mijn punt is dat mensen het altijd wel goed weten te praten uiteindelijk. Er stonden ook een hoop mensen te juichen bij de Arab Spring waar ook veel geweld aan te pas kwam. De vraag is hoe democratisch Europa nog is. En of Europa niet langzaam minder democratisch aan het worden is...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 25 januari 2016 @ 07:20:38 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159373646
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, mijn punt is dat mensen het altijd wel goed weten te praten uiteindelijk. Er stonden ook een hoop mensen te juichen bij de Arab Spring waar ook veel geweld aan te pas kwam. De vraag is hoe democratisch Europa nog is. En of Europa niet langzaam minder democratisch aan het worden is...
nou ja, laten we voor een europese lente gaan dan...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 25 januari 2016 @ 07:23:56 #249
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159373657
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:01 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat de staat dan wel met geweld terug slaat.

Als er geen AZC gepland was, dan was er ook geen demonstratie en rellen nodig geweest.
Dit zat er gewoon aan te komen en dat wisten ze best, daarom stond de ME ook al heel snel klaar.

Het word alleen maar erger en alleen maar meer, de volgende stappen zijn denk ik aanslagen en brandstichting.
Je moet wat als er niet naar het volk geluisterd wordt.
Wel lekker makkelijk natuurlijk. Gaan rellen wanneer iets je niet tegenstaat.

Binnenkort wordt er hier een bejaardentehuis geopend. Ik heb een hekel aan bejaarden :r Straks even een molotov-cocktail naar binnen tyfen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 25 januari 2016 @ 07:35:58 #250
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159373720
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:25 schreef Infection het volgende:

[..]

Mensen die in opstand komen tegen het achterlijke beleid die onze overheid voert verdienen het niet om aan de schandpaal genageld te worden. Dat ze geweld gebruikten is gewoon terecht. Woorden werken deze dagen niet meer.

NSB praktijken zijn het. De nazi's deden hetzelfde met mensen die hun beleid niet naleefden.
:')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')