Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:44 schreef Danny het volgende:
"Het ergste dat ik in mijn carrière heb gezien", zei rechercheur Stefan Tellqvist tegen de Zweedse tv-zender SVT. De politie zet alles op alles om de verdachte te achterhalen, "al zou dat het laatste zijn wat ik doe", zei Tellqvist.
Ja, haar white privilige uitspelen tegen een kansarme cultuurverrijker. Heeft D66 al vragen gesteld?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:52 schreef Mensenvriend het volgende:
Ja, kom op, wie denkt die vrouw, die VROUW, wel niet dat ze is ?
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:18 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Arresteren, registreren, deporteren. Net als iedere criminele kansenparel.
Zijn er verdragen of wetten die dit verhinderen? Negeren of aanpassen. Alleen vergaande maatregelen kunnen Europa nog redden. Doen we dat niet, dan wacht het continent een duistere toekomst.
Is het ook. Wat is je punt?quote:
Zweden, hè...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, haar white privilige uitspelen tegen een kansarme cultuurverrijker. Heeft D66 al vragen gesteld?
Sorry, mijn geduld met dergelijke lui is schoon op. Met deporteren schieten we niets op, ze komen net zo hard weer terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:18 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Arresteren, registreren, deporteren. Net als iedere criminele kansenparel.
Die duistere toekomst is al hier. Wegkijkers blijven het ontkennen, maar allerlei minderheden (joden, LGBT-ers en vrouwen) hebben hun gedrag al aangepast. Daarmee hebben zij effectief een deel van hun vrijheid verloren. Maar ach....wat maakt het uit.quote:Zijn er verdragen of wetten die dit verhinderen? Negeren of aanpassen. Alleen vergaande maatregelen kunnen Europa nog redden. Doen we dat niet, dan wacht het continent een duistere toekomst.
Het zijn onderhand wel veel incidenten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is het ook. Wat is je punt?
Hey waar is Evanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:29 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het zijn onderhand wel veel incidenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |