SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekening eerste verdieping (Badkamer is hier anders op andere aanpassingen kloppen wel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekening tweede verdiepingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 maart was het zover en gingen wij naar de notaris en zijn we eigenaar van hoe wij het noemen "onze zandbak"
16 maart was de officiële start van de bouw.
En 25 januari gaan ze de boel opleveren.
Ondertussen is er natuurlijk al veel uitgezocht.
Zo hebben we al een:
KeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BadkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToiletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegels beneden verdieping (Zonder de kleinste maat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel staat het er zo bij!image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ondertussen hebben we een mooie planning gemaakt en hebben we van alle bedrijven al te horen gekregen wanneer ze wat komen doen. Prettig voor ons want dan weten we wanneer iets af moet zijn![]()
Maandag oplevering waarbij in de middag meteen een bedrijf de gordijnen komt inmeten. Handiger dat ze dat meteen komen doen dan als de muren nat zijn enzo :![]()
Dus is het al maandag?I solemnly swear i'm up to no good![]()
nee het is weekendquote:
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
als je moest werken was je lang niet zo ongeduldigquote:
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
Haha dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
als je moest werken was je lang niet zo ongeduldig
Mooi! Ik ben ook bezig met het kopen van een nieuwbouwwoning vlakbij het water. Ik zit echter nog in de hypotheek-goedkeurings-fase. Deze maand is de bouw begonnen.
Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!![]()
Spannend! Als je adviseur positief is en je hebt niks achter gehouden komt het vast helemaal goedquote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:22 schreef Goanaut het volgende:
Mooi! Ik ben ook bezig met het kopen van een nieuwbouwwoning vlakbij het water. Ik zit echter nog in de hypotheek-goedkeurings-fase. Deze maand is de bouw begonnen.
Ik hoop het. Een eerste aanvraag is afgeketst op een meningsverschil tussen aannemer en geldverstrekker.Gevalletje bureaucratie. Erg frustrerend als je wel gewoon de middelen hebt. Het ligt nu bij 'n andere geldverstrekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spannend! Als je adviseur positief is en je hebt niks achter gehouden komt het vast helemaal goed
Ik zie dat er panelen op het huis zitten, dat is mooi. Heb je wel nog een cv-ketel of is alles elektrisch? Veel woonplezier alvast!Gevorderd nordic walker met aerodynamische loopstokken!![]()
Hebben gewoon een cv ketel op zolder hangenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:45 schreef Goanaut het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een eerste aanvraag is afgeketst op een meningsverschil tussen aannemer en geldverstrekker.Gevalletje bureaucratie. Erg frustrerend als je wel gewoon de middelen hebt. Het ligt nu bij 'n andere geldverstrekker.
Ik zie dat er panelen op het huis zitten, dat is mooi. Heb je wel nog een cv-ketel of is alles elektrisch? Veel woonplezier alvast!
Ik hoop dat het zich snel oplost voor je.
Veel plezier met het proces van je huis te zien groeien. Het is zo tof!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:22 schreef Goanaut het volgende:
TP veel plezier maandag
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Veel plezier met het proces van je huis te zien groeien. Het is zo tof!
TP veel plezier maandag
Jawel was zaterdag nacht iets te enthousiast wezen stappen en had maar twee uur geslapen dus gisteren viel ik meteen als een blok in slaap haha.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:17 schreef Puala het volgende:
Heb je wel kunnen slapen vannacht?![]()
Veel plezier straks
En dankjewel!I solemnly swear i'm up to no good
Forum Opties Forumhop: Hop naar: