Hebben de buren dezelfde schutting genomen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgende week komen ze de tweede helft van de schutting zetten
Hoera voor privacy
Een hebben met het hele blok in een keer uitbesteedquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:42 schreef Isane het volgende:
[..]
Hebben de buren dezelfde schutting genomen?
Dat lijkt me nog wel het lastigste
Je deelt de kosten met je buren dus die hebben dan toch dezelfde?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:42 schreef Isane het volgende:
[..]
Hebben de buren dezelfde schutting genomen?
Dat lijkt me nog wel het lastigste
Waarom kon dat eerder nog niet?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgende week komen ze de tweede helft van de schutting zetten
Hoera voor privacy
Oh naja bij het huis wat wij gekocht hebben zit de schutting er niet bij in. Dit moet ik dus nog samen met de buren regelen,. Hopelijk een beetje de zelfde smaakquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Je deelt de kosten met je buren dus die hebben dan toch dezelfde?
Oke beter. Geen ruzie erom gehad? Hoe heb je dat geregeld dan met de buren? Via whatsapp ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een hebben met het hele blok in een keer uitbesteed
Nee dat zit het nooit over het algemeen. Maar je deelt toch een schutting op de erfgrens en dus de kosten? Dan heb je toch automatisch allebei dezelfde?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Isane het volgende:
[..]
Oh naja bij het huis wat wij gekocht hebben zit de schutting er niet bij in. Dit moet ik dus nog samen met de buren regelen,. Hopelijk een beetje de zelfde smaak
Ja dat klopt. maar dan moeten ze wel het zelfde budget en smaak hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee dat zit het nooit over het algemeen. Maar je deelt toch een schutting op de erfgrens en dus de kosten? Dan heb je toch automatisch allebei dezelfde?
Bij ons was het een lang proces met twee blokken waar een aantal standvastig het duurdere hardhout wilden. Dat is het nu ook geworden.
Wij hebben met heel het blok een whatsapp groep iddquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Isane het volgende:
[..]
Oke beter. Geen ruzie erom gehad? Hoe heb je dat geregeld dan met de buren? Via whatsapp ofzo?
Ah ja dat werkt niet nee.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Veel te nat. Grond was veel te zompig.
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah ja dat werkt niet nee.
Gelukkig schijnt de zon nu flink.
Al plannen voor de rest van de tuin?
Alsof het per minuut met honderden euro's tegelijk weg vloeit niet, zo'n nieuwbouwwoning?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietgeld is op
![]()
Haha ja echt ene moment heb je leuke spaarrekening.. Volgende moment is alles wegquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Alsof het per minuut met honderden euro's tegelijk weg vloeit niet, zo'n nieuwbouwwoning?![]()
Maaruh leuke belastingteruggaaf binnenkort? Ik werd hier wel blij van dat bedrag met alle aftrekkosten door de aankoop!
Gelukkig krijg ik ook mijn bonus deze maand
Ah ja dat trouwen. Dat was ook een flinke aanslag ja dat ben ik nog niet vergetenquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja echt ene moment heb je leuke spaarrekening.. Volgende moment is alles weg![]()
Mja weet je wij gaan volgend jaar ook trouwen dus daar moet ook geld heen. Even beetje verdelen allemaal.
En natuurlijk nog gewoon op vakantie willen hé zo zijn we dan ook weer wel
Ja ik vind het ook allemaal nogal heftig hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:24 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah ja dat trouwen. Dat was ook een flinke aanslag ja dat ben ik nog niet vergeten
Wij betalen ook nog een restschuld af van het vorige huis en moesten onverwacht de auto na 1,5 jaar alweer vervangendus ook hier besteden we uit wat we niet zelf kunnen (bestraten) maar koop en plant ik zelf de beplanting wel om het betaalbaar te houden.
En zeer herkenbaar hoorVakantie is heilig. Er moet heel wat gebeuren wil ik die volledig skippen in een jaar.
Bovendien heb ik het hele gebeuren wel als stressvol ervaren het afgelopen jaar en is die vakantie gewoon verdiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:49 schreef laziness het volgende:
Zeker! We wonen er met veel plezier maar het hele nieuwbouw gebeuren heeft wel meer gekost dan ik ooit in had kunnen schatten.
Er komt meer bij kijken dan (wellicht naïef) gedacht.Ja bij ons ook hoor zijn ruim over budget heen. Maar op een gegeven moment maar gewoon beslist door die zure appel heen te bijten. Dan is alles maar gewoon aangeschaft en blijf je er niet tegenaan hikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennuh we gaan naar Ierland
I solemnly swear i'm up to no good
Haaij leuk dat je al zo lang volgt!quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:58 schreef koningshof111 het volgende:
Ik volg dit topic al vanaf het begin. Kut zeg, die geluidsoverlast.... Wij zitten gehuurd, en hebben ook enorm overlast van beiden buren.
Gelukkig dat ze er wat aan gaan doen, want wij zijn ons droomhuisje behoorlijk beu geraakt, we willen zsm weg.
Woningbouwvereniging hier is een groot drama, als er maar betaald wordt is alles voor hun prima. Klagen kun je doen, dan komt er ook iemand op bezoek, maar dat verdwijnt weer op een grote stapel ergens. Of volgens mij gelijk de prullenbak in.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haaij leuk dat je al zo lang volgt!
Wat balen dat jullie zo'n last hebben van de buren. Kan de verhuurder ook niks doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |