Van Geel groot trainer dit datquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:46 schreef Roland010 het volgende:
Ik gun het ze beiden wel. Koeman natuurlijk wat meer, maar ik vind het triest dat zo'n grote trainer als Van Geel op deze manier aan z'n einde komt bij Manchester. En alleen al om Derksengun ik Van Gaal de titel bij Manchester.
betaalt*quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk altijd gezellig voetbal met m'n moeder. Die betaald.
#truestory
Ik raakte in de war van tong.quote:
Ik ga jouw op je Taal fauten spotten vanaf Nu.quote:
Ga je niet verontschuldigen tegen een loser.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik raakte in de war van tong.Beste helpmijfok.
Dat deed je al. Helaas niet heel succesvol.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga jouw op je Taal fauten spotten vanaf Nu.
Ironie is je vreemd.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat deed je al. Helaas niet heel succesvol.
jou*
taalfouten*
nu*
Zie mijn topic in VBLquote:Op zondag 24 januari 2016 17:02 schreef Onnoman het volgende:
van Gaal is komende week weg bij MANU
ik voel het
daar zit ik nu toch?quote:
Ironie. Zou Koos zeggen.quote:
ik wist ook al dat MJ dood ging nog voordat hij zijn eerste concert had gegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Was ut geworre ?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
Manchester met rust 1-1, wordt dit zijn laatste wedstrijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |