quote:Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een leuke man,
Hoe lang heb je nou verkering met je huidige vriend? Een paar maanden of een aantal jaar?quote:Nu na een aantal jaar loop ik me er compleet op stuk
Dan ben je ook snel samen gaan wonen. Is het in die paar maanden tijd ooit wel leuk geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:07 schreef gewoongewoon het volgende:
was een foutje in de tekst pl4kkie
paar maanden. iets meer dan een half jaar om precies te zijn en de vriendschap met die man is denk ik negen maanden.
Simpeler dan dit is het niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:08 schreef Avondmens het volgende:
hele korte samenvatting:
1. je vriend is homo (of bi)
2. je relatie is over
sorry, maar meer kan ik er niet van maken. Je ben 24, dus tijd genoeg om even door de zure appel heen bijten en verder tr gaan met je leven met een man die wel tijd voor je heeft en bij voorkeur ook hetero is.
Lees je de reacties wel?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:10 schreef gewoongewoon het volgende:
ik begin gewoon aan mezelf te twijfelen door de reacties van zijn familie! ik word daar niet meer uitgenodigd omdat ik hem in een gevangenis zet. hij "moet" dingen met mij doen en hij "mag niet eens een vriendschap hebben" of er worden dingen gezegd: wat als je verkering zou hebben met rene Froger...die elke avond op zou treden? zou je dat dan wel goed vinden? of iets met een topsporter. om eerlijk te zijn voelt dat voor mij heel anders, een man die het hele weekend in ahoy zit of het hele weekend bij zijn homofiele huisarts maar volgens zijn moeder ben ik als ik zo ga denken echt zwaar gek.
Nou, hoe is het met de seks?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:12 schreef gewoongewoon het volgende:
heel snel gaan samenwonen. qua echt leuke dingen doen...die hebben we dus eigenlijk niet gedaan omdat hij zich continu geblokkeerd voelt en schuldig naar die man volgens mij stel dat wij iets gaan doen. maar tussendoor hebben we het juist wel erg leuk. en dan heb ik het dus niet over etentjes of bios want dat doen we dus niet, maar als we samen thuis zijn of gewoon het dagelijks leven. door de week zijn we wel samen thuis want dan heeft de huisarts het te druk met zijn werk dus dan kan mijn vriend niet naar hem toe. als we dan samen eten, koken, tv kijken, in een deuk liggen om bepaalde dingen dan denk ik ja dit is leuk.
En de seks?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:12 schreef gewoongewoon het volgende:
heel snel gaan samenwonen. qua echt leuke dingen doen...die hebben we dus eigenlijk niet gedaan omdat hij zich continu geblokkeerd voelt en schuldig naar die man volgens mij stel dat wij iets gaan doen. maar tussendoor hebben we het juist wel erg leuk. en dan heb ik het dus niet over etentjes of bios want dat doen we dus niet, maar als we samen thuis zijn of gewoon het dagelijks leven. door de week zijn we wel samen thuis want dan heeft de huisarts het te druk met zijn werk dus dan kan mijn vriend niet naar hem toe. als we dan samen eten, koken, tv kijken, in een deuk liggen om bepaalde dingen dan denk ik ja dit is leuk.
Reacties waarin mensen je vragen wat je bezielt om in zo'n relatie te blijven?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:13 schreef gewoongewoon het volgende:
ik lees de reacties lienekien, maar snap niet precies op welke reactie je doelt.
Dan spreek je dat voor de volgende week af. Of voor de week erna. Of voor over een maand. Of over een half jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:14 schreef gewoongewoon het volgende:
je weet heus wel dat ik al met ...heb afgesproken!!!!
Het erge is dat jij in zo'n kutrelatie blijft.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:17 schreef gewoongewoon het volgende:
het erge is dus dat zijn zussen allebei een heel traditioneel gezin hebben en een mening vormen over iets waar ze niet eens weten dat het bestaat. de man van de ene zus zit in het leger en is vaak op oefening. wordt dat ermee vergeleken dat die vrouw soms een hele week met de kidneren alleen thuis zit. dan denk ik wat heeft dat ermee te maken? die man is echt een superman voor zijn vrouw en kinderen, gewoon met elkaar op vakantie, leuke weekenden enz.
Wat doet het er doet wat die familie vindt. Maak een eind aan deze werkweekrelatie met deze bi man. Ja, hij neukt ook met die huisarts. Ik zou mij ook even laten testen op soa's als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:17 schreef gewoongewoon het volgende:
het erge is dus dat zijn zussen allebei een heel traditioneel gezin hebben en een mening vormen over iets waar ze niet eens weten dat het bestaat. de man van de ene zus zit in het leger en is vaak op oefening. wordt dat ermee vergeleken dat die vrouw soms een hele week met de kidneren alleen thuis zit. dan denk ik wat heeft dat ermee te maken? die man is echt een superman voor zijn vrouw en kinderen, gewoon met elkaar op vakantie, leuke weekenden enz.
Hij heeft seks met die man, dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:20 schreef gewoongewoon het volgende:
ik wil er ook heel graag mee stoppen nu ik diep in min hart kijk. de keren dat ik met goede moed met een leuk plan over weekend, vakantie..de keren dat ik een boze blik kreeg...de keren dat de deur met een knal dichtging omdat hij toch naar die vent ging. de dagen dat ik alleen thuis zat en hij met die vent aan het varen was of weet ik veel wat......daarvoor heb ik toch geen relatei?
Wat maakt het uit? Je hebt na vanavond (wanneer je de relatie hebt beëindigd) toch niets meer met die zussen te maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:19 schreef gewoongewoon het volgende:
ja lienekien, je hebt gelijk hoor, maar ik bedoel moeilijk dat mensen die zelf niet weten hoe het is een mening hebben zoals zijn zussen.
Als het hele verhaal waar is, dan lijkt me dit de meest logische verklaring inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:18 schreef Avondmens het volgende:
Hij zit inderdaad gevangen, alleen niet zoals zijn gelovige familie dat interpreteert. Hij zit namelijk in de kast gevangen en jij bent z'n excuusmeisje voor de buitenwereld.
Oké, doe eens niet zo naïef.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:22 schreef gewoongewoon het volgende:
hij zegt dat er nooit iets gebeurd, maar wat ik wel weet is dat die man ooit wel bij hem in bed is gaan liggen om te weten "hoe dat nu voelt" en daarnast heeft Simon ooit in een grijs verleden in het verleden wel orale seks met een kameraad van het leger on de de douche gehad. dat was volgesn hem eenmalig.
Niemand is zo achterlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:23 schreef gewoongewoon het volgende:
je gelooft er niks meer van? waarom niet? het is honderd procent waar!!!
Ja, twijfel maar flink aan jezelf. Er is genoeg om aan te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:26 schreef gewoongewoon het volgende:
ik kennelijk wel lienekien. ik zal wel niet assertief zijn, maar ik heb bij tijd en wijle echt wel geprobeerd sterk te zijn en mijn mening goed te voelen. maar als de buitenwereld dan gaat zeggen dat ik hem in een gevangenis stop en hem geen vriend gun en blablabal dan ga je heel erg aan jezefl twijfelen.
Maak het dan uit voor hij naar het ziekenhuis gaat. En pak jouw of zijn (afhankelijk van wie het huis is) spullen in de rest van de dag.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:25 schreef gewoongewoon het volgende:
Wat het gaat worden het weekend? Hij moet straks naar de dokter (ziekenhuis) en daarna door naar die huisarts en blijft daar. Ze gaan vanavond naar vrienden van die huisarts, een van zijn vrienden heeft een nieuw huisorgel en dat wordt ingewijd met meerdere vrienden ofzo met een huisconcertje. Dan blijft hij daar weer ik denk weer tot morgenochtend. Morgen gaat die man een vloer in zijn gang leggen en daarbij gaat hij helpen vanaf een uur of twee. Daarna zal hij daar wel weer blijven. Zondag weer samen naar de kerk. etc.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:28 schreef dimmak het volgende:
Je vriend Simon is homo.
Dump hem en ga verder met leven,
Je reageert er helemaal niet op dat je vriend van twee walletjes eet. Je zeurt over wat zijn familie vindt, maar dat je vriend door de week jou neukt en in het weekend met de huisarts op zijn huisorgelorgieën vind je kennelijk minder belangrijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef gewoongewoon het volgende:
we studeren allebei nog dus op zich wel druk, maar ook wel dagdelen samen vrij en s avonds door deweek ook. de huisarts is daar ook heel dudielijk in: vanaf zondag avond laat tot vrijdagmiddag heeft hij geen tijd voorSimon omdat hij dan druk is met zijn praktijk. als we dan samen door de albert heijn lopen en boodschappen doen en gewoon als stelletje aan tafel zitten te eten enzo dan denk ik ja dit is zo fijn, gezellig, het loopt goed, nooti gezeik over geld ofzo bv
Het is geen vriendschap met de homofiele huisarts. Je vriend heeft een seksrelatie met de homofiele huisarts!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:38 schreef gewoongewoon het volgende:
omdat ik niet wil dat mijn vriend zo 'n vriendschap met iemand heeft! het komt claimerig over, ik word als stront behandeld door die huisarts, het voelt echt niet goed. hij heeft met twee mensen een relatie. ik ga niet op dinsdagavond met mijn vriend naar de film omdat dat gewoon met de studie niet handig is en ik ook geen tweede keus wil zijn zo vanhij gaat op de leuek dagen met de huisarts dingen doen dus dan schik ik me wel en ga ik wel op een dinsdagavond. afgezien van het feit of mijn vriend dat wil want die is door de week ook in de avonden superdruk met studeren juist om tijd te maken voor het weekend.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je reageert er helemaal niet op dat je vriend van twee walletjes eet. Je zeurt over wat zijn familie vindt, maar dat je vriend door de week jou neukt en in het weekend met de huisarts op zijn huisorgelorgieën vind je kennelijk minder belangrijk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:45 schreef Tyr80 het volgende:
"Als je straks weer naar je gay fuckbuddy gaat hoef je niet meer terug te komen"
Waarom ben je nog zo bang om ol je strepen te gaan staan? Dit is zo toch ook niks. Niet het behouden waard bedoel ik, als je zo gek bent op weekenddagen.
Weet je inmiddels al wat je (wel) moet doen of is het je nog steeds niet duidelijk?quote:
Ik hoop zo erg voor je dat je zit te trollen. Zo niet dan uh.. Je vriend is gay, en jij bent zijn dekmantel. Dumpen dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:22 schreef gewoongewoon het volgende:
hij zegt dat er nooit iets gebeurd, maar wat ik wel weet is dat die man ooit wel bij hem in bed is gaan liggen om te weten "hoe dat nu voelt" en daarnast heeft Simon ooit in een grijs verleden in het verleden wel orale seks met een kameraad van het leger on de de douche gehad. dat was volgesn hem eenmalig.
Nouja aan de reacties te lezen kan je dus concluderen dat het idd raar is. Wat ga je nu met deze informatie doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:00 schreef gewoongewoon het volgende:
ik zit echt niet te trollen. echt niet. dit is hoe het is. het is allemaal heel langzaam gegaan want toen ik hem leerde kennen voelde het van goh hij heeft een vriend die blablabla totdat ik steeds meer dacht van huh
en het is idd niet de vraag of ik zo dol ben op weekenddagen voor mijn gevoel
Nou, langzaam. Als ik kijk wat er allemaal is gebeurd in de afgelopen zes maanden! Hij ging al weekenden zeilen met de homofiele huisarts toen jij je vriend nog maar net kende!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:00 schreef gewoongewoon het volgende:
ik zit echt niet te trollen. echt niet. dit is hoe het is. het is allemaal heel langzaam gegaan want toen ik hem leerde kennen voelde het van goh hij heeft een vriend die blablabla totdat ik steeds meer dacht van huh
en het is idd niet de vraag of ik zo dol ben op weekenddagen voor mijn gevoel
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een leuke man -schrijf jequote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:18 schreef gewoongewoon het volgende:
hij zit ELK weekend bij die man! die man heeft een boot gekocht en in de mooie weermaanden gaan ze elk weekend het water op. zwemmen. daarna bbq. of naar atwerpen een schilderij ophalen. of naar een orgelconcertje want dat vindt die man ook zo leuk. het is niet een activiteitje. ook de kerk is ook elke keer een ding. als ik meega naar de kerk wil die man niet naast mij zitten maar alleen naast Simon. na afloop gaat Simon met die vent mee koffiedrinken en is dan uren later weer pas thuis. En ik kan dan in mijn eentje naar huis.
En volgens zijn moeder is dat doodnormaal.
Heb je misschien gelijk in. Alleen gaat de TS van de rest niet helpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geef die huisarts aan, Simon is zijn patient zei je. Dat kan echt niet.
Wraak kan helpen om verder te gaan met je leven, zoietsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je misschien gelijk in. Alleen gaat de TS van de rest niet helpen natuurlijk.
En karma is a bitch.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wraak kan helpen om verder te gaan met je leven, zoiets
Daarom heb ik laatst nog 3 fietslampjes uitgezet in de stad, dat compenseert /off-topicquote:
Wraak nemen is tamelijk sneu en laat vooral zien dat de ander meer volwassen is.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Misschien kan ze dat door de huisarts laten testen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Christus jezus.
Als ik jou was zou ik me ook direct laten testen op SOA's, want dat die homofiele vriend van je zich elk weekend laat doorsmeren door die huisarts is 1 ding dat zeker is.
Als je niet volwassen genoeg bent om dat zonder wraak te doen, ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Stop met schamen en zoek een andere plek.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:03 schreef gewoongewoon het volgende:
we hebben eenhalf jaar (dat schreef ik alseen paar maanden idd) een relatie ongeveer vanaf vorig jaar juli, dat was zomer.
het huis is een huurwoning op beider naam
en voor de rest schaam ik me diep
Het is een cliché, maar liefde maakt blind.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:33 schreef gewoongewoon het volgende:
vraag me af hoe ik dan zo blind ben geweest. zo gevangen in het feit dat hij toch gewoon wel ook een vriendschap met iemand anders mocht hebben? het toch niet vanbelang moest zijn dat die man homo was (t woord discriminatie is al gevallen) dat ik me niet afhankelijk moest opstellen etc...
Dat heet verliefdheid. Dan zien we het niet zo helder meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:33 schreef gewoongewoon het volgende:
vraag me af hoe ik dan zo blind ben geweest. zo gevangen in het feit dat hij toch gewoon wel ook een vriendschap met iemand anders mocht hebben? het toch niet vanbelang moest zijn dat die man homo was (t woord discriminatie is al gevallen) dat ik me niet afhankelijk moest opstellen etc...
Doe gelijk een SOA test bij 'mquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit was ook het eerste wat ik dacht. Lekker professioneel om als huisarts tegen je patiënt te zeggen dat je verliefd op hem bent om vervolgens een 'vriendschap' aan te gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat wil je toch niet zienquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:23 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
TS, kun je niet eens naar dat huis toe gaan als Simon daar is, dan weet je ook genoeg.
Dat wil je niet zien, maar dan weet je het wel 100% zeker en zal TS niet zo snel de gedupeerde zijn die 'zomaar' een einde maakte aan de relatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet ziendat moet je zelf echt niet aan willen doen. De relatie is toch al niks. Dumpen en verder gaan. Doet de famillie lastig dan zeg je gewoon dat hij van de heren liefde is en graag op de stok van z'n huisarts zit.
hondenhok?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Doe gelijk een SOA test bij 'm![]()
Die orgelsessies zijn gewoon dekmantels voor ander soort sessies natuurlijk.
Gooi de knuppel in het hondenhok door hem "te verraden" tegenover z'n familie dat ie van de worsten is.
Hij trolt jou, trol je terug.
Zullen sommigen hier kinderachtig vinden maar goed heb je wel er ff lol van en daarna flikker je m buiten!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:58 schreef gewoongewoon het volgende:
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een leuke man, we zijn allebei 24.
???quote:Nu na een aantal jaar loop ik me er compleet op stuk.
Weet je, eigenlijk maar het geen flikker uit of ze sex hebben of niet. Jouw vriend laat zich veel te veel claimen door een ander om jouw vriend te zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:33 schreef gewoongewoon het volgende:
Spuit 13 ondertussenquote:
Wat is het geworden TS?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:33 schreef gewoongewoon het volgende:
Dit ja... maar hij klinkt meer bi dan homo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:38 schreef Re het volgende:
je bent idd wel een perfecte cover voor zijn homoseksualiteit, want dat wordt niet geaccepteerd in zijn familie denk ik alleen dus met een schijnvertoning van huisje boompje beestje... iets wat trouwens wel vaker voorkomt bij gelovige families... zoalng het maar onzichtbaar is is het wel ok.
Of je neemt een kind van hem
Best wel typisch dat dit je hoger zit dan dat je vriend je nog veel harder als stront behandelt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:38 schreef gewoongewoon het volgende:
omdat ik niet wil dat mijn vriend zo 'n vriendschap met iemand heeft! het komt claimerig over, ik word als stront behandeld door die huisarts, het voelt echt niet goed.
Afijn, als hij niet voor jou kiest, dan moet je dat zelf maar eens gaan doen..quote:hij heeft met twee mensen een relatie. ik ga niet op dinsdagavond met mijn vriend naar de film omdat dat gewoon met de studie niet handig is en ik ook geen tweede keus wil zijn zo vanhij gaat op de leuek dagen met de huisarts dingen doen dus dan schik ik me wel en ga ik wel op een dinsdagavond. afgezien van het feit of mijn vriend dat wil want die is door de week ook in de avonden superdruk met studeren juist om tijd te maken voor het weekend.
Ga weg! En heel snel ook! Het duurt pas een half jaar en hij heeft jou nog nooit op nummer 1 gehad. Waarom ben je daar in godsnaam in gedoken!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:14 schreef gewoongewoon het volgende:
mijn vriend wil een heel groot "ik mag dat gewoon doen" gevoel hebben. hij wordt ook wel vaak boos als ik bv zeg goh zullen we het weekend even naar plantjesvoor het balkon zoeken. dan is het zo van: je weet heus wel dat ik al met ...heb afgesproken!!!! en als ik dan zeg ja maar het is toch ook normaal als wij samen wat leuks doen en daarna ff ergens koffiedrinken dan wordt hij boos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |