abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159301357
Na lang twijfelen besloten om hier mijn verhaal te doen.

Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een leuke man, we zijn allebei 24. We hebben leuke kliks, lol enz.

Nu is het ook dat net een paar maanden voordat wij wat kregen mijn vriend, ik noem hem even voor het gemak Simon, via de kerk in aanraking is gekomen met een homofiele huisarts van 39 in onze studentenstad. Hij zocht nog een huisarts en hij is met die man in contact gekomen en dat is zijn huisarts geworden. Prima. Eigenlijk vanaf het eerste moment is er ook een vriendschap ontstaan en die man heeft zelfs aan het begin verteld dat hij eigenlijk verliefd was op Simon. Dit was niet wederzijds. Toch is er een vriendschap ontstaan (die dus al liep voordat wij iets kregen). Ik had de naam van de huisarts al wel vaak horen vallen voordat we wat kregen in het kader van dat Simon daar vaak een avondje wijn ging drinken of ze gingen samen naar een concertje of weet ik veel wat. Nou ben ik best ruimdenkend en zeker niet jaloers of claimerig of wat dan ook, dus toen wij wat kregen vond ik het ook echt niet erg dat die avonden door bleven gaan vooral omdat Simon had gezegd dat nu ook voor die man duidelijk was dat er geen liefde in het spel zat maar puur vriendschap. Tot ik door begin te krijgen

- hoe ontzettend veel tijd hij bij die man doorbrengt (eigenlijk komt het erop neer dat vanaf vrijdagmiddag vier uur tot zondagavond hij met wat tussenfases altijd bij die man zit). Vaak gaat hij er dus om vier uur heen op vrijdag, en komt zaterdagochtend om zes uur terug. Dan komt hij thuis (wij wonen samen) en gaat even wat nuttige dingen doen en gaat er dan 's middags weer heen om te varen/zwemmen/borrelen/concertje. Zondag idem
- die man is gigantisch claimerig en heeft eigenlijk al van a tot z het weekend volgepland met Simon met allerlei activiteiten.
- Simon vindt het contact met die man leuk (vertelt ook dat hij met die man goede gesprekken heeft die hij bv met zijn vader nooit had) maar ik merk ook dat hij ook weleens geïrriteerd is omdat die man dus bv afspraken wil die hij soms gewoonweg niet wil bv vanwege studiedruk
- huisarts stelt zich zeer jaloers en vervelend op naar mij. Vertelt Simon bv dat hij het niet snapt dat hij een relatie met mij heeft want hij zou naast hem iemand met meer stijl verwachten
- dingen samen doen in het weekend is er tussen Simon en mij simpelweg niet bij. Als ik een voorstel doe om een keer wat leuks te doen komt er direct overheen dat ik heus wel weet dat hij dit en dat en zus en zo met die man gaat doen en dat ik me niet zo afhankelijk moet opstellen.
- ik heb zelf ook heus wel mijn hobbies en contacten voor de duidelijkheid maar op een totaal andere manierdan hij met die huisarts
- er zijn altijd spanningen. bv als Simon jarig is dan wil die man het perse met Simon alleen vieren. Simon kiest daarvoor, dus op zijn verjaardag zit hij bij die man zijnverjaardag te vieren en zit ik alleen thuis.

Nu na een aantal jaar loop ik me er compleet op stuk. Simon heeft namelijk aan zijn familie (allemaal traditionele gezinnen die gewoon als man en vrouw hun dingen samen doen en ook heus weleens apart dingen doen maar dit wat wij hier hebben is daar zeker niet) verteld dat hij bij mij in een GEVANGENIS zit. Hij heeft ze verteld dat IK allemaal dingen met hem wil doen en hem geen ruimte geef om een keer wat met een ander te doen. Complete onzin! Ik gun Simon alles, ook gewoon vrienden uiteraard en een eigen leven. Het is totaal niet hoe het is.

Zijnfamilie heeft zich nu tegen me gekeerd en krijg de meest gemene opmerkingen. Ikword ook niet meer uitgenodigd.

Ik ben helemaal kapot.
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:05:14 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301484
Nou, ik wist het wel. Die leuke kliks wegen niet echt op tegen de rest. Move on, meid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159301487
quote:
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een leuke man,
quote:
Nu na een aantal jaar loop ik me er compleet op stuk
Hoe lang heb je nou verkering met je huidige vriend? Een paar maanden of een aantal jaar?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159301523
was een foutje in de tekst pl4kkie

paar maanden. iets meer dan een half jaar om precies te zijn en de vriendschap met die man is denk ik negen maanden.
weet t niet meer
pi_159301552
hele korte samenvatting:
1. je vriend is homo (of bi)
2. je relatie is over

sorry, maar meer kan ik er niet van maken. Je ben 24, dus tijd genoeg om even door de zure appel heen bijten en verder tr gaan met je leven met een man die wel tijd voor je heeft en bij voorkeur ook hetero is.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:09:19 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301566
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:07 schreef gewoongewoon het volgende:
was een foutje in de tekst pl4kkie

paar maanden. iets meer dan een half jaar om precies te zijn en de vriendschap met die man is denk ik negen maanden.
Dan ben je ook snel samen gaan wonen. Is het in die paar maanden tijd ooit wel leuk geweest?
pi_159301600
ik begin gewoon aan mezelf te twijfelen door de reacties van zijn familie! ik word daar niet meer uitgenodigd omdat ik hem in een gevangenis zet. hij "moet" dingen met mij doen en hij "mag niet eens een vriendschap hebben" of er worden dingen gezegd: wat als je verkering zou hebben met rene Froger...die elke avond op zou treden? zou je dat dan wel goed vinden? of iets met een topsporter. om eerlijk te zijn voelt dat voor mij heel anders, een man die het hele weekend in ahoy zit of het hele weekend bij zijn homofiele huisarts maar volgens zijn moeder ben ik als ik zo ga denken echt zwaar gek.
weet t niet meer
  Milf vrijdag 22 januari 2016 @ 11:11:30 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_159301614
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:08 schreef Avondmens het volgende:
hele korte samenvatting:
1. je vriend is homo (of bi)
2. je relatie is over

sorry, maar meer kan ik er niet van maken. Je ben 24, dus tijd genoeg om even door de zure appel heen bijten en verder tr gaan met je leven met een man die wel tijd voor je heeft en bij voorkeur ook hetero is.
Simpeler dan dit is het niet.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_159301615
Dus eigenlijk doen jullie nooit iets leuks samen (neem aan dat jullie door de week gewoon werken) en heeft je vriend weinig aandacht voor je. Vervolgens maakt hij je zwart bij zijn familie.
Daarnaast gok ik dat hij een verhouding met die man heeft die hij verborgen houdt voor de kerk en familie en jij een mooie dekmantel bent.

Waarom blijf je bij hem?
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:11:49 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301620
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:10 schreef gewoongewoon het volgende:
ik begin gewoon aan mezelf te twijfelen door de reacties van zijn familie! ik word daar niet meer uitgenodigd omdat ik hem in een gevangenis zet. hij "moet" dingen met mij doen en hij "mag niet eens een vriendschap hebben" of er worden dingen gezegd: wat als je verkering zou hebben met rene Froger...die elke avond op zou treden? zou je dat dan wel goed vinden? of iets met een topsporter. om eerlijk te zijn voelt dat voor mij heel anders, een man die het hele weekend in ahoy zit of het hele weekend bij zijn homofiele huisarts maar volgens zijn moeder ben ik als ik zo ga denken echt zwaar gek.
Lees je de reacties wel?
pi_159301632
heel snel gaan samenwonen. qua echt leuke dingen doen...die hebben we dus eigenlijk niet gedaan omdat hij zich continu geblokkeerd voelt en schuldig naar die man volgens mij stel dat wij iets gaan doen. maar tussendoor hebben we het juist wel erg leuk. en dan heb ik het dus niet over etentjes of bios want dat doen we dus niet, maar als we samen thuis zijn of gewoon het dagelijks leven. door de week zijn we wel samen thuis want dan heeft de huisarts het te druk met zijn werk dus dan kan mijn vriend niet naar hem toe. als we dan samen eten, koken, tv kijken, in een deuk liggen om bepaalde dingen dan denk ik ja dit is leuk.
weet t niet meer
pi_159301650
ik lees de reacties lienekien, maar snap niet precies op welke reactie je doelt.
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:13:20 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301653
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:12 schreef gewoongewoon het volgende:
heel snel gaan samenwonen. qua echt leuke dingen doen...die hebben we dus eigenlijk niet gedaan omdat hij zich continu geblokkeerd voelt en schuldig naar die man volgens mij stel dat wij iets gaan doen. maar tussendoor hebben we het juist wel erg leuk. en dan heb ik het dus niet over etentjes of bios want dat doen we dus niet, maar als we samen thuis zijn of gewoon het dagelijks leven. door de week zijn we wel samen thuis want dan heeft de huisarts het te druk met zijn werk dus dan kan mijn vriend niet naar hem toe. als we dan samen eten, koken, tv kijken, in een deuk liggen om bepaalde dingen dan denk ik ja dit is leuk.
Nou, hoe is het met de seks?
pi_159301660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:12 schreef gewoongewoon het volgende:
En de seks?
  Forum Admin vrijdag 22 januari 2016 @ 11:14:16 #15
35723 crew  GGMM
pi_159301670
Dumpen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:14:24 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301674
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:13 schreef gewoongewoon het volgende:
ik lees de reacties lienekien, maar snap niet precies op welke reactie je doelt.
Reacties waarin mensen je vragen wat je bezielt om in zo'n relatie te blijven?

Wat is dat voor onzin dat je aan jezelf twijfelt?
pi_159301679
mijn vriend wil een heel groot "ik mag dat gewoon doen" gevoel hebben. hij wordt ook wel vaak boos als ik bv zeg goh zullen we het weekend even naar plantjesvoor het balkon zoeken. dan is het zo van: je weet heus wel dat ik al met ...heb afgesproken!!!! en als ik dan zeg ja maar het is toch ook normaal als wij samen wat leuks doen en daarna ff ergens koffiedrinken dan wordt hij boos.
weet t niet meer
pi_159301703
de seks is prima, allebei heel hoog libido. maar goed dat is niet het enige wat ik wil in een relatie. als ik met een vriendin afspreek, dan ga ik daar ook weleens een avondje heen en ben ik rond twaalf uur ofzo gewoon weerthuis. niet elke keer. niet tot de volgende morgen. niet elke week.
weet t niet meer
pi_159301716
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:14 schreef gewoongewoon het volgende:
je weet heus wel dat ik al met ...heb afgesproken!!!!
Dan spreek je dat voor de volgende week af. Of voor de week erna. Of voor over een maand. Of over een half jaar.

Of heeft die knaker de rest van zijn leven alle weekenden ingepland met zijn gaylord huisarts? :X :')

Flikker die lamlul het huis uit zou ik zeggen. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159301721
het erge is dus dat zijn zussen allebei een heel traditioneel gezin hebben en een mening vormen over iets waar ze niet eens weten dat het bestaat. de man van de ene zus zit in het leger en is vaak op oefening. wordt dat ermee vergeleken dat die vrouw soms een hele week met de kidneren alleen thuis zit. dan denk ik wat heeft dat ermee te maken? die man is echt een superman voor zijn vrouw en kinderen, gewoon met elkaar op vakantie, leuke weekenden enz.
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:17:49 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:17 schreef gewoongewoon het volgende:
het erge is dus dat zijn zussen allebei een heel traditioneel gezin hebben en een mening vormen over iets waar ze niet eens weten dat het bestaat. de man van de ene zus zit in het leger en is vaak op oefening. wordt dat ermee vergeleken dat die vrouw soms een hele week met de kidneren alleen thuis zit. dan denk ik wat heeft dat ermee te maken? die man is echt een superman voor zijn vrouw en kinderen, gewoon met elkaar op vakantie, leuke weekenden enz.
Het erge is dat jij in zo'n kutrelatie blijft.
pi_159301746
hij zit ELK weekend bij die man! die man heeft een boot gekocht en in de mooie weermaanden gaan ze elk weekend het water op. zwemmen. daarna bbq. of naar atwerpen een schilderij ophalen. of naar een orgelconcertje want dat vindt die man ook zo leuk. het is niet een activiteitje. ook de kerk is ook elke keer een ding. als ik meega naar de kerk wil die man niet naast mij zitten maar alleen naast Simon. na afloop gaat Simon met die vent mee koffiedrinken en is dan uren later weer pas thuis. En ik kan dan in mijn eentje naar huis.

En volgens zijn moeder is dat doodnormaal.
weet t niet meer
pi_159301747
Voordeel is dan wel weer dat je in het weekend rustig op zoek kunt gaan naar een ander huisje. Of zijn spullen inpakken als het jouw huis al is.

Hij zit inderdaad gevangen, alleen niet zoals zijn gelovige familie dat interpreteert. Hij zit namelijk in de kast gevangen en jij bent z'n excuusmeisje voor de buitenwereld.

Het is echt niet normaal om in het begin van een relatie ieder weekend weg te zijn,; dat is juist de tijd dat je zoveel mogelijk samen wllt zijn en je je vrienden lichtelijk verwaarloosd.
pi_159301750
ja lienekien, je hebt gelijk hoor, maar ik bedoel moeilijk dat mensen die zelf niet weten hoe het is een mening hebben zoals zijn zussen.
weet t niet meer
pi_159301751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:17 schreef gewoongewoon het volgende:
Wat doet het er doet wat die familie vindt. Maak een eind aan deze werkweekrelatie met deze bi man. Ja, hij neukt ook met die huisarts. Ik zou mij ook even laten testen op soa's als ik jou was.
pi_159301775
ik wil er ook heel graag mee stoppen nu ik diep in min hart kijk. de keren dat ik met goede moed met een leuk plan over weekend, vakantie..de keren dat ik een boze blik kreeg...de keren dat de deur met een knal dichtging omdat hij toch naar die vent ging. de dagen dat ik alleen thuis zat en hij met die vent aan het varen was of weet ik veel wat......daarvoor heb ik toch geen relatei?
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:21:28 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301793
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:20 schreef gewoongewoon het volgende:
ik wil er ook heel graag mee stoppen nu ik diep in min hart kijk. de keren dat ik met goede moed met een leuk plan over weekend, vakantie..de keren dat ik een boze blik kreeg...de keren dat de deur met een knal dichtging omdat hij toch naar die vent ging. de dagen dat ik alleen thuis zat en hij met die vent aan het varen was of weet ik veel wat......daarvoor heb ik toch geen relatei?
Hij heeft seks met die man, dat snap je toch wel?
pi_159301801
hij zegt dat er nooit iets gebeurd, maar wat ik wel weet is dat die man ooit wel bij hem in bed is gaan liggen om te weten "hoe dat nu voelt" en daarnast heeft Simon ooit in een grijs verleden in het verleden wel orale seks met een kameraad van het leger on de de douche gehad. dat was volgesn hem eenmalig.
weet t niet meer
pi_159301810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:19 schreef gewoongewoon het volgende:
ja lienekien, je hebt gelijk hoor, maar ik bedoel moeilijk dat mensen die zelf niet weten hoe het is een mening hebben zoals zijn zussen.
Wat maakt het uit? Je hebt na vanavond (wanneer je de relatie hebt beëindigd) toch niets meer met die zussen te maken.
pi_159301811
Ik heb al heel wat relatie topics gelezen op Fok! maar dit is wel echt één van de meest absurde. Direct stoppen met deze onzin en zorgen dat je een eigen huis vindt (van wie is jullie huis op dit moment?).

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:18 schreef Avondmens het volgende:

Hij zit inderdaad gevangen, alleen niet zoals zijn gelovige familie dat interpreteert. Hij zit namelijk in de kast gevangen en jij bent z'n excuusmeisje voor de buitenwereld.

Als het hele verhaal waar is, dan lijkt me dit de meest logische verklaring inderdaad.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:22:51 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301820
Ja, nou geloof ik er niks meer van.
pi_159301832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:22 schreef gewoongewoon het volgende:
hij zegt dat er nooit iets gebeurd, maar wat ik wel weet is dat die man ooit wel bij hem in bed is gaan liggen om te weten "hoe dat nu voelt" en daarnast heeft Simon ooit in een grijs verleden in het verleden wel orale seks met een kameraad van het leger on de de douche gehad. dat was volgesn hem eenmalig.
Oké, doe eens niet zo naïef.
pi_159301834
Morgen is het weer weekend, dus wat gaat het worden?

Mocht het onderwerp bij de zussen weer ter sprak komen dan zou je kunnen aangeven dat er een verschil zit tussen voor je werk uitgezonden worden en ieder weekend vrijwillig op stap met een homofiele huisarts terwijl je een relatie hebt... Als het dan nog niet duidelijk is heb je in ieder geval je best gedaan.
pi_159301835
je gelooft er niks meer van? waarom niet? het is honderd procent waar!!!
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:24:03 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:23 schreef gewoongewoon het volgende:
je gelooft er niks meer van? waarom niet? het is honderd procent waar!!!
Niemand is zo achterlijk.
pi_159301865
Wat het gaat worden het weekend? Hij moet straks naar de dokter (ziekenhuis) en daarna door naar die huisarts en blijft daar. Ze gaan vanavond naar vrienden van die huisarts, een van zijn vrienden heeft een nieuw huisorgel en dat wordt ingewijd met meerdere vrienden ofzo met een huisconcertje. Dan blijft hij daar weer ik denk weer tot morgenochtend. Morgen gaat die man een vloer in zijn gang leggen en daarbij gaat hij helpen vanaf een uur of twee. Daarna zal hij daar wel weer blijven. Zondag weer samen naar de kerk. etc.
weet t niet meer
pi_159301878
ik kennelijk wel lienekien. ik zal wel niet assertief zijn, maar ik heb bij tijd en wijle echt wel geprobeerd sterk te zijn en mijn mening goed te voelen. maar als de buitenwereld dan gaat zeggen dat ik hem in een gevangenis stop en hem geen vriend gun en blablabal dan ga je heel erg aan jezefl twijfelen.
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:26:59 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159301892
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:26 schreef gewoongewoon het volgende:
ik kennelijk wel lienekien. ik zal wel niet assertief zijn, maar ik heb bij tijd en wijle echt wel geprobeerd sterk te zijn en mijn mening goed te voelen. maar als de buitenwereld dan gaat zeggen dat ik hem in een gevangenis stop en hem geen vriend gun en blablabal dan ga je heel erg aan jezefl twijfelen.
Ja, twijfel maar flink aan jezelf. Er is genoeg om aan te twijfelen.
pi_159301906
Je vriend Simon is homo.

Dump hem en ga verder met leven,
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159301910
Ik denk dat je relatie voorbij is.
Make my day!
pi_159301930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:25 schreef gewoongewoon het volgende:
Wat het gaat worden het weekend? Hij moet straks naar de dokter (ziekenhuis) en daarna door naar die huisarts en blijft daar. Ze gaan vanavond naar vrienden van die huisarts, een van zijn vrienden heeft een nieuw huisorgel en dat wordt ingewijd met meerdere vrienden ofzo met een huisconcertje. Dan blijft hij daar weer ik denk weer tot morgenochtend. Morgen gaat die man een vloer in zijn gang leggen en daarbij gaat hij helpen vanaf een uur of twee. Daarna zal hij daar wel weer blijven. Zondag weer samen naar de kerk. etc.
Maak het dan uit voor hij naar het ziekenhuis gaat. En pak jouw of zijn (afhankelijk van wie het huis is) spullen in de rest van de dag.
pi_159301936
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:28 schreef agter het volgende:
Ik denk dat je relatie voorbij is.
Die is er nooit geweest.
pi_159301940
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:28 schreef dimmak het volgende:
Je vriend Simon is homo.

Dump hem en ga verder met leven,
pi_159301949
ok dan ga ik het uitmaken denk ik. ik kan dit ook niet meer zo. ik loop dagelijkst alleen maar te janken en probeer ik hem uit te leggen dat ik er uiteraard geen enkelemoeite mee heb als hij vrienden heeft of apart dingen doet of eenkeer zonder mij wat doet of wat dan ook maar dat ik ook dolgraag leuke dingen met hem wil doen en ook vooral in de weekenden. hij reageert dan zo van:ik bepaal wat ik doenen je moet je niet zo afhankelijk opstellen.
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:31:46 #45
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_159301975
Je zegt dat jullie doordeweeks wel leuk samen zijn, is dat iedere dag, heel de dag? Of ben je dan ook veel apart aan het werk thuis ofzo?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_159302034
we studeren allebei nog dus op zich wel druk, maar ook wel dagdelen samen vrij en s avonds door deweek ook. de huisarts is daar ook heel dudielijk in: vanaf zondag avond laat tot vrijdagmiddag heeft hij geen tijd voorSimon omdat hij dan druk is met zijn praktijk. als we dan samen door de albert heijn lopen en boodschappen doen en gewoon als stelletje aan tafel zitten te eten enzo dan denk ik ja dit is zo fijn, gezellig, het loopt goed, nooti gezeik over geld ofzo bv
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:37:02 #47
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_159302062
Dan ga je toch lekker doordeweeks leuke dingen doen samen? Wat is er zo anders aan weekenddagen? Is het ook nog eens lekker rustig als je ergens naartoe gaat doordeweeks.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:38:00 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159302088
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:35 schreef gewoongewoon het volgende:
we studeren allebei nog dus op zich wel druk, maar ook wel dagdelen samen vrij en s avonds door deweek ook. de huisarts is daar ook heel dudielijk in: vanaf zondag avond laat tot vrijdagmiddag heeft hij geen tijd voorSimon omdat hij dan druk is met zijn praktijk. als we dan samen door de albert heijn lopen en boodschappen doen en gewoon als stelletje aan tafel zitten te eten enzo dan denk ik ja dit is zo fijn, gezellig, het loopt goed, nooti gezeik over geld ofzo bv
Je reageert er helemaal niet op dat je vriend van twee walletjes eet. Je zeurt over wat zijn familie vindt, maar dat je vriend door de week jou neukt en in het weekend met de huisarts op zijn huisorgelorgieën vind je kennelijk minder belangrijk.
pi_159302105
omdat ik niet wil dat mijn vriend zo 'n vriendschap met iemand heeft! het komt claimerig over, ik word als stront behandeld door die huisarts, het voelt echt niet goed. hij heeft met twee mensen een relatie. ik ga niet op dinsdagavond met mijn vriend naar de film omdat dat gewoon met de studie niet handig is en ik ook geen tweede keus wil zijn zo vanhij gaat op de leuek dagen met de huisarts dingen doen dus dan schik ik me wel en ga ik wel op een dinsdagavond. afgezien van het feit of mijn vriend dat wil want die is door de week ook in de avonden superdruk met studeren juist om tijd te maken voor het weekend.
weet t niet meer
pi_159302116
ja dat vind ik vreselijk lienekien dat hij van twee walletjes eet.
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:40:12 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159302127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:38 schreef gewoongewoon het volgende:
omdat ik niet wil dat mijn vriend zo 'n vriendschap met iemand heeft! het komt claimerig over, ik word als stront behandeld door die huisarts, het voelt echt niet goed. hij heeft met twee mensen een relatie. ik ga niet op dinsdagavond met mijn vriend naar de film omdat dat gewoon met de studie niet handig is en ik ook geen tweede keus wil zijn zo vanhij gaat op de leuek dagen met de huisarts dingen doen dus dan schik ik me wel en ga ik wel op een dinsdagavond. afgezien van het feit of mijn vriend dat wil want die is door de week ook in de avonden superdruk met studeren juist om tijd te maken voor het weekend.
Het is geen vriendschap met de homofiele huisarts. Je vriend heeft een seksrelatie met de homofiele huisarts!
pi_159302130
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je reageert er helemaal niet op dat je vriend van twee walletjes eet. Je zeurt over wat zijn familie vindt, maar dat je vriend door de week jou neukt en in het weekend met de huisarts op zijn huisorgelorgieën vind je kennelijk minder belangrijk.
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_159302138
ik vind dat vreselijk!@!!
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:41:48 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159302145
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:41 schreef gewoongewoon het volgende:
Vooral mee doorgaan!
pi_159302210
quote:
Confronteer hem ermee.
Make my day!
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:45:36 #56
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_159302211
"Als je straks weer naar je gay fuckbuddy gaat hoef je niet meer terug te komen"

Waarom ben je nog zo bang om ol je strepen te gaan staan? Dit is zo toch ook niks. Niet het behouden waard bedoel ik, als je zo gek bent op weekenddagen.
pi_159302253
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:45 schreef Tyr80 het volgende:
"Als je straks weer naar je gay fuckbuddy gaat hoef je niet meer terug te komen"

Waarom ben je nog zo bang om ol je strepen te gaan staan? Dit is zo toch ook niks. Niet het behouden waard bedoel ik, als je zo gek bent op weekenddagen.
:')

Je snapt toch wel dat het niet daar om gaat hopelijk?
compact en kleverig.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:53:21 #58
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159302343
:') als dit echt is, wauw.

Ik mag hopen dat je hem inmiddels hebt gedumpt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159302390
Hij eet inderdaad gewoon van 2 walletjes, gebruikt jou als dekmantel en heeft bar weinig respect voor je.

En jij laat het allemaal toe....al maanden :N

Dumpen die vent! :W
pi_159302393
quote:
Weet je inmiddels al wat je (wel) moet doen of is het je nog steeds niet duidelijk?

Of weet je het stiekem al en is het zetten van de stappen moeilijk?
pi_159302435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:22 schreef gewoongewoon het volgende:
Ik hoop zo erg voor je dat je zit te trollen. Zo niet dan uh.. Je vriend is gay, en jij bent zijn dekmantel. Dumpen dus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159302470
ik zit echt niet te trollen. echt niet. dit is hoe het is. het is allemaal heel langzaam gegaan want toen ik hem leerde kennen voelde het van goh hij heeft een vriend die blablabla totdat ik steeds meer dacht van huh

en het is idd niet de vraag of ik zo dol ben op weekenddagen voor mijn gevoel
weet t niet meer
pi_159302498
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:00 schreef gewoongewoon het volgende:
ik zit echt niet te trollen. echt niet. dit is hoe het is. het is allemaal heel langzaam gegaan want toen ik hem leerde kennen voelde het van goh hij heeft een vriend die blablabla totdat ik steeds meer dacht van huh

Nouja aan de reacties te lezen kan je dus concluderen dat het idd raar is. Wat ga je nu met deze informatie doen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 12:03:32 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159302516
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:00 schreef gewoongewoon het volgende:

Nou, langzaam. Als ik kijk wat er allemaal is gebeurd in de afgelopen zes maanden! Hij ging al weekenden zeilen met de homofiele huisarts toen jij je vriend nog maar net kende!
pi_159302600
Maaruh, op wiens naam staat jullie huis nou? Die vraag heb ok nog niet beantwoord zien worden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Milf vrijdag 22 januari 2016 @ 12:12:29 #66
16000 nikky
pi_159302663
Je denkt dat je het uitmaakt :?.

Wees eens duidelijk voor jezelf.
Of accepteer dat je een schijnrelatie hebt of ga schop hem de deur uit en zoek iemand die je wel waard is.

En laat die familie lekker kletsen. Heb je helemaal niets meer mee te maken als je straks de relatie verbreekt.

Man o man. Hoe diep kun je zinken?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_159302807
Geef die huisarts aan, Simon is zijn patient zei je. Dat kan echt niet.
pi_159302872
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:18 schreef gewoongewoon het volgende:
hij zit ELK weekend bij die man! die man heeft een boot gekocht en in de mooie weermaanden gaan ze elk weekend het water op. zwemmen. daarna bbq. of naar atwerpen een schilderij ophalen. of naar een orgelconcertje want dat vindt die man ook zo leuk. het is niet een activiteitje. ook de kerk is ook elke keer een ding. als ik meega naar de kerk wil die man niet naast mij zitten maar alleen naast Simon. na afloop gaat Simon met die vent mee koffiedrinken en is dan uren later weer pas thuis. En ik kan dan in mijn eentje naar huis.

En volgens zijn moeder is dat doodnormaal.
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een leuke man -schrijf je

en nu
die man heeft een boot gekocht en in de mooie weermaanden gaan ze elk weekend het water op

???
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159302894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb je misschien gelijk in. Alleen gaat de TS van de rest niet helpen natuurlijk.
pi_159302923
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Heb je misschien gelijk in. Alleen gaat de TS van de rest niet helpen natuurlijk.
Wraak kan helpen om verder te gaan met je leven, zoiets :)
  Milf vrijdag 22 januari 2016 @ 12:30:11 #71
16000 nikky
pi_159302964
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En karma is a bitch.
pi_159303016
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:30 schreef nikky het volgende:

[..]

En karma is a bitch.
Daarom heb ik laatst nog 3 fietslampjes uitgezet in de stad, dat compenseert /off-topic

Vraag aan Simon met wie hij een relatie wil hebben. En is TS nu man of vrouw zelf?
pi_159303094
Volgende ontwikkeling wordt dat TS zwanger is...wat een cockporntopic :|W
  vrijdag 22 januari 2016 @ 12:39:19 #74
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159303106
Christus jezus. :')

Als ik jou was zou ik me ook direct laten testen op SOA's, want dat die homofiele vriend van je zich elk weekend laat doorsmeren door die huisarts is 1 ding dat zeker is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 12:40:43 #75
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159303133
quote:

[..]

Wraak nemen is tamelijk sneu en laat vooral zien dat de ander meer volwassen is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Forum Admin vrijdag 22 januari 2016 @ 12:41:54 #76
35723 crew  GGMM
pi_159303160
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Christus jezus. :')

Als ik jou was zou ik me ook direct laten testen op SOA's, want dat die homofiele vriend van je zich elk weekend laat doorsmeren door die huisarts is 1 ding dat zeker is.
Misschien kan ze dat door de huisarts laten testen. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 22 januari 2016 @ 12:44:24 #77
35723 crew  GGMM
pi_159303201
quote:

[..]

Als je niet volwassen genoeg bent om dat zonder wraak te doen, ja.

Nogal kinderachtig, maar als je niet van het gevoel af kan komen zonder dit soort strijdjes is het wel een optie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 12:45:23 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159303214
De sex ia goed zeg je, hij is zeker gek op anale sex :D

Meid je bent de excuus om aan te tonen dat hij niet gay is. Geloof ons nou maar, die spelen samen "doktertje" ik vind het winderbaarlijk dat je zo naif kan zijn en erger nog.... Dat je niet eens een lijn durft te trekken en de relatie die helemaal geen relatie is te stoppen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159303588
we hebben eenhalf jaar (dat schreef ik alseen paar maanden idd) een relatie ongeveer vanaf vorig jaar juli, dat was zomer.

het huis is een huurwoning op beider naam

en voor de rest schaam ik me diep
weet t niet meer
  Milf vrijdag 22 januari 2016 @ 13:16:34 #80
16000 nikky
pi_159303894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:03 schreef gewoongewoon het volgende:
we hebben eenhalf jaar (dat schreef ik alseen paar maanden idd) een relatie ongeveer vanaf vorig jaar juli, dat was zomer.

het huis is een huurwoning op beider naam

en voor de rest schaam ik me diep
Stop met schamen en zoek een andere plek.
pi_159303967
ga ik doen. het is net of de spinnewebben nu door dit forum uit mijnhoofd kunnen gaan. stom he. ik had het wel verteld aan een goede vriendin en die had ook al altijd zoiets van jemig. maar goed dan kom je dus in het stukje dat je niet de persoonwilt zijn die standaard roept dat als er een vriendschap is met iemand dievalt op t zelfde geslacht dat dat dan niet kan enzo

maar ik voel het nu gewoon in elke vezel in mijn lijf
weet t niet meer
pi_159304162
Dumpen.
Jij bent niet meer dan een masker voor Simon.
Simon en die arts hebben een relatie en die huisarts ziet jou maar al te graag verdwijnen.
Doe vooral jezelf een plezier en zet Simon op de boot, je leven uit.
En die familie?
So what???
Die zijn zelf hartstikke blind, maar ook zij zullen erachter komen dat Simon graag een worst lust.
Life is a highway...let's ride it!
pi_159304199
klopt
weet t niet meer
pi_159304265
vraag me af hoe ik dan zo blind ben geweest. zo gevangen in het feit dat hij toch gewoon wel ook een vriendschap met iemand anders mocht hebben? het toch niet vanbelang moest zijn dat die man homo was (t woord discriminatie is al gevallen) dat ik me niet afhankelijk moest opstellen etc...
weet t niet meer
  vrijdag 22 januari 2016 @ 13:38:47 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159304387
je bent idd wel een perfecte cover voor zijn homoseksualiteit, want dat wordt niet geaccepteerd in zijn familie denk ik alleen dus met een schijnvertoning van huisje boompje beestje... iets wat trouwens wel vaker voorkomt bij gelovige families... zoalng het maar onzichtbaar is is het wel ok.

Of je neemt een kind van hem
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159304400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:33 schreef gewoongewoon het volgende:
vraag me af hoe ik dan zo blind ben geweest. zo gevangen in het feit dat hij toch gewoon wel ook een vriendschap met iemand anders mocht hebben? het toch niet vanbelang moest zijn dat die man homo was (t woord discriminatie is al gevallen) dat ik me niet afhankelijk moest opstellen etc...
Het is een cliché, maar liefde maakt blind.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 13:43:41 #87
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159304506
quote:
Dat heet verliefdheid. Dan zien we het niet zo helder meer.
Als dat masker afvalt zien we de partner beter voor wie hij werkelijk is en bedek je het niet meer met de mantel der liefde.
Jammer genoeg hebben zijn veel mensen voor die tijd al getrouwd en voortgeplant waardoor ze alleen maar nog langer aanmodderen.
Daar is gelukkig in dit geval geen sprake van. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159304786
Dat noemt men een roze bril op hebben.
Wees blij dat ie nu afdondert en niet als je al kinderen hebt of getrouwd bent met hem.
pi_159304874
Heeft hij andere vrienden en zo ja; hoor je daar wel eens iets van of over?

Als dit allemaal waar is, dan heb ik met jou en ook nog wel met Simon te doen..
  vrijdag 22 januari 2016 @ 15:08:46 #90
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159306331
quote:
Doe gelijk een SOA test bij 'm :')
Die orgelsessies zijn gewoon dekmantels voor ander soort sessies natuurlijk. oO/

Gooi de knuppel in het hondenhok door hem "te verraden" tegenover z'n familie dat ie van de worsten is.
Hij trolt jou, trol je terug.

Zullen sommigen hier kinderachtig vinden maar goed heb je wel er ff lol van en daarna flikker je m buiten!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_159306591
quote:
Dit was ook het eerste wat ik dacht. Lekker professioneel om als huisarts tegen je patiënt te zeggen dat je verliefd op hem bent om vervolgens een 'vriendschap' aan te gaan.

Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat ze een relatie hebben, ondanks dat er veel signalen zijn. Het is best opmerkelijk dat Simon wel tegen zijn vriendin zegt dat die huisarts verliefd op hem is. Als dat wederzijds was geweest had hij dat ook wel verzwegen denk ik. Maar goed, ik denk ook wel dat Simon doktertje aan het spelen is daar bij die huisarts thuis. TS, kun je niet eens naar dat huis toe gaan als Simon daar is, dan weet je ook genoeg.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 16:04:47 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159307598
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:23 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
TS, kun je niet eens naar dat huis toe gaan als Simon daar is, dan weet je ook genoeg.
Dat wil je toch niet zien :D dat moet je zelf echt niet aan willen doen. De relatie is toch al niks. Dumpen en verder gaan. Doet de famillie lastig dan zeg je gewoon dat hij van de heren liefde is en graag op de stok van z'n huisarts zit.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159307652
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 16:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat wil je toch niet zien :D dat moet je zelf echt niet aan willen doen. De relatie is toch al niks. Dumpen en verder gaan. Doet de famillie lastig dan zeg je gewoon dat hij van de heren liefde is en graag op de stok van z'n huisarts zit.
Dat wil je niet zien, maar dan weet je het wel 100% zeker en zal TS niet zo snel de gedupeerde zijn die 'zomaar' een einde maakte aan de relatie.
pi_159308124
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:08 schreef nils7 het volgende:

[..]

Doe gelijk een SOA test bij 'm :')
Die orgelsessies zijn gewoon dekmantels voor ander soort sessies natuurlijk. oO/

Gooi de knuppel in het hondenhok door hem "te verraden" tegenover z'n familie dat ie van de worsten is.
Hij trolt jou, trol je terug.

Zullen sommigen hier kinderachtig vinden maar goed heb je wel er ff lol van en daarna flikker je m buiten!
hondenhok? _O-
pi_159309356
Dumpen en een soatest.

Simon is een kasthomo en jij zijn dekmantel.
  Vis een optie? vrijdag 22 januari 2016 @ 17:30:43 #96
70532 loveli
N
pi_159309590
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:58 schreef gewoongewoon het volgende:
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een leuke man, we zijn allebei 24.
quote:
Nu na een aantal jaar loop ik me er compleet op stuk.
???

edit: spuit 11
crap in = crap out
pi_159310558
quote:
Weet je, eigenlijk maar het geen flikker uit of ze sex hebben of niet. Jouw vriend laat zich veel te veel claimen door een ander om jouw vriend te zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_159310658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:30 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

???

edit: spuit 11
Spuit 13 ondertussen :D
pi_159325815
En......ben je er al uit TS?

in tegenstelling tot Simon
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:21:09 #100
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159460127
quote:
Wat is het geworden TS?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_159460390
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:38 schreef Re het volgende:
je bent idd wel een perfecte cover voor zijn homoseksualiteit, want dat wordt niet geaccepteerd in zijn familie denk ik alleen dus met een schijnvertoning van huisje boompje beestje... iets wat trouwens wel vaker voorkomt bij gelovige families... zoalng het maar onzichtbaar is is het wel ok.

Of je neemt een kind van hem
Dit ja... maar hij klinkt meer bi dan homo.

Dat hij z'n familie bewust tegen je op zet, .. zou al rede genoeg, sterker nog, rede teveel zijn om gewoon totaal het contact te verbreken en weg te wezen.
Lambo of Rekt
pi_159460444
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:38 schreef gewoongewoon het volgende:
omdat ik niet wil dat mijn vriend zo 'n vriendschap met iemand heeft! het komt claimerig over, ik word als stront behandeld door die huisarts, het voelt echt niet goed.
Best wel typisch dat dit je hoger zit dan dat je vriend je nog veel harder als stront behandelt.

quote:
hij heeft met twee mensen een relatie. ik ga niet op dinsdagavond met mijn vriend naar de film omdat dat gewoon met de studie niet handig is en ik ook geen tweede keus wil zijn zo vanhij gaat op de leuek dagen met de huisarts dingen doen dus dan schik ik me wel en ga ik wel op een dinsdagavond. afgezien van het feit of mijn vriend dat wil want die is door de week ook in de avonden superdruk met studeren juist om tijd te maken voor het weekend.
Afijn, als hij niet voor jou kiest, dan moet je dat zelf maar eens gaan doen..
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:43:18 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159460600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:14 schreef gewoongewoon het volgende:
mijn vriend wil een heel groot "ik mag dat gewoon doen" gevoel hebben. hij wordt ook wel vaak boos als ik bv zeg goh zullen we het weekend even naar plantjesvoor het balkon zoeken. dan is het zo van: je weet heus wel dat ik al met ...heb afgesproken!!!! en als ik dan zeg ja maar het is toch ook normaal als wij samen wat leuks doen en daarna ff ergens koffiedrinken dan wordt hij boos.
Ga weg! En heel snel ook! Het duurt pas een half jaar en hij heeft jou nog nooit op nummer 1 gehad. Waarom ben je daar in godsnaam in gedoken! :o Daar zou ik echt heel snel klaar mee zijn geweest. Ieder zijn eigen dingen is prima, maar niet hele weekenden, dat is geen relatie.

Of hij nou gay is of niet, hij heeft zijn prioriteiten vwb zijn relatie met jou iig compleet niet goed staan. Get the hell out of there! Je bent 24, dit wil je toch helemaal niet! :N
En niks schamen! Jij doet niets verkeerd!
Trek je geen moer aan van wat zijn familie zegt, daar heb je toch niks mee te maken.

Op zoek naar een ander huis, uit maken, wegwandelen en nooit meer omkijken. :W
pi_159509528
Wat heb ik gelezen?!?! 8)7

Hoezo maak je het niet PER DIRECT uit? Als hij in de weekenden inderdaad liever bij zijn homo huisarts is dan bij jou, dan weet je toch wel al genoeg lijkt me zo..?

Maar ja... je bent vast nog te verliefd (Als we doordeweeks samen thuis zijn is het zo leuk!!) en laat dit nog een aantal jaar zo doorgaan... En daarna begin je pas te beseffen aan wat voor figuur je je kostbare tijd hebt verpest.

Succes!
  maandag 1 februari 2016 @ 12:02:41 #105
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_159564715
What did I just read :D
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 1 februari 2016 @ 14:26:06 #106
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_159568548
Jezus, wat heb ik gelezen? :X Wat een bizar verhaal 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')