SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:11 schreef Rezania het volgende:
Meh, liever zalm, tonijn of garnalen.
Smachten naar pangafilet en dan zalm en tonijn afwijzen.quote:
Zalmquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Smachten naar pangafilet en dan zalm en tonijn afwijzen.! Juist ja.
Ze sluit het wss af met een kopje warm water.quote:
Ik ben paxcon nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze sluit het wss af met een kopje warm water.
Een beetje maar niet met SPSS enzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
die met citroen niet!
He lokje heb jij ervaring met statistiek?
Jij krijgt het tenminste nogquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kregen we trouwens vandaag of morgen stufi
Morgen. Moneyz!quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Je kan toch op je bankrekening kijken, als je het vandaag niet hebt krijg je het morgenquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nog wel warm water voor, van natuurlijke bron zelfs.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Warm water
Drink het nu ook weer, zo chill
Beste student,quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe niet zo enorm smerigquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog wel warm water voor, van natuurlijke bron zelfs.
Wat? Er staat hier een fles spa op het bureau.quote:
SPSSquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje maar niet met SPSS enzo
#luiquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan toch op je bankrekening kijken, als je het vandaag niet hebt krijg je het morgen
Oh daar weet ik bijna niets van, dat is checken hoeveel terecht en vals positief/negatief is uitgevallen toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPSS
Nou ik had een klein vraagje over sensitiviteit en specificiteit van een test.
Ik heb wel een antwoord alleen ik weet het niet zeker, wil hem wel goed hebben voor bonuspunten. Ik laat het zo ff zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |