Een

voor Bloesem. Wat naar dat je wond zo slecht geneest! Hopelijk is het inderdaad een achtergebleven hechting en is ie er nu bijna uitgewerkt

Fijn dat je ouders je veel kunnen helpen.
Hier voelde ik me ook geweldig tijdens de zwangerschap en moest ik daarna echt even wennen en voelde me een tijd lang rot.
Door slechte bijlees mis ik steeds Mariposas' L., maar nu was ik op tijd

! Inderdaad best een ander koppie nu, dat heb ik ook met Q, als inimini was z'n gezichtje best wel anders!
Leuke foto IMA, mooi meisje!
Qua brood eet Q vaak ruim een halve boterham. Snij het in stukjes, doe het in z'n kommetje en dan eet hij zelf op.
Momenteel eet hij maar weinig, gisteravond weigerde hij ineens ook maar iets te eten en drinken wilde hij ook amper.. Eerste deel van de nacht sliep hij alleen in m'n armen,hij was dan ook wat onrustig nog. Neerleggen was huilen binnen 2 minuten. Hij hoest nog erg, vermoed dat ie last heeft van z'n keel. Dus zetpil gegeven en toen viel hij meteen in slaap, werd nog een paar keer wakker, maar viel na troosten weer snel in slaap. Meh, ik vind dat maar lastig, een zieke baby, zou het liever van hem overnemen.. Hoewel ik me nu ook wat ziekig begin te voelen, terwijl ik zaterdag een dansoptreden heb en zondag een babyshower

Nog maar even een avontuur van een paar dagen terug dan. Ging na het werk Q ophalen bij m'n ouders. Hij werd net wakker, zat even op schoot, niks aan de hand. Toen in de kinderstoel om wat te eten, toen het op was haalde m'n moeder hem eruit en zette hem in de box. Terwijl ze dat deed zag ik ineens een natte plek bij z'n been.. Tilde hem op en voelde dat er een bobbel onder de plek zat, hmm.. Zei tegen m'n moeder dat ze maar een verschoonmatje neer moest leggen, want "dit kan niet goed zijn". Hielt Q vast, moeder trok z'n broekje vast uit. Ik keek naar z'n been, daar was niks op te zien, keek naar voren en zag m'n moeder ipv de broek neer te leggen hem recht voor zich hielt. Nog voor ik kon zeggen dat me dat niet handig leek, gleed er zo een groot stuk poep uit het pijpje en landde zo op de bank

We schoten in de lach en hebben Q grinnikend verschoond, terwijl hij vrolijk oefende met z'n handjes op z'n hoofdje doen