Dat bedoel ik, te weinig stand-outs. Alamo Race Track of traumahelikopter zo, hartstikke leuk. Maar geen stand-outs.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je denkt te commerciëel.
Nu over Daniel Lohues. Z'n nieuwe plaat komt uit. Zie m'n topic in MUZ.
Gruwelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, te weinig stand-outs. Alamo Race Track of traumahelikopter zo, hartstikke leuk. Maar geen stand-outs.
Vroeger had je grote namen die echt iets brachten. Nu kan ik eigenlijk alleen Anouk en Ilse DeLange noemen..
Die is aan het jammen met Lemmie, Herman en david.quote:
Ik vind Ilse DeLange best aardige muziek maken, maar wat een afgrijselijk zoete persoonlijkheidquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, te weinig stand-outs. Alamo Race Track of traumahelikopter zo, hartstikke leuk. Maar geen stand-outs.
Vroeger had je grote namen die echt iets brachten. Nu kan ik eigenlijk alleen Anouk en Ilse DeLange noemen..
Wat wil je daar nu mee zeggen?quote:
Die draagt HEMA-onderbroeken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Ilse DeLange best aardige muziek maken, maar wat een afgrijselijk zoete persoonlijkheid
Commerciële shit.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee zeggen?
Ik zou wel met Anouk willen neuken hoor. Heb een negerlul.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee zeggen?
Ja. Laat dat 'je' maar weg. Kostte me uren voordat ze me ging broekpijpen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben jij in haar onderbroekje geweest dan?
Dat waren de Golden Earrings, Q65, Frank Boeijen en Boudewijn de Groot in zekere zin natuurlijk ook.quote:
Heerlijk dit juist.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sarah Palin, hebben we die nog steeds?
Wat niet grappig.
Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |