SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Een lava zonder oxides is volstrekt ondenkbaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Onnoman het volgende:
heeft lava zuurstof nodig om te leven?
hoeveel is één water waard tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een lava zonder oxides is volstrekt ondenkbaar.
Oh vergeten.quote:
40-45 eurocentquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoeveel is één water waard tegenwoordig?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh vergeten.
Objectief beoordelen kan denk ik vooral als iemand je al langere tijd met kleren heeft meegemaakt en er geen belangen bij heeft om je uit de kleren te krijgen. Weet niet of ik zulke wel ken.
En Kaneel is vooral een slijmbal dus die geloof ik niet.
als ik zo je foto's bekijk in je fotoboek denk ik dat je een mooi vrouwenlichaam hebt.. ik zou alleen wel wat met je hoofd doenquote:
Voldoende vergelijkingsmateriaal lijkt me ook wel een pre, inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]en een man die nog nooit een vrouw naakt gezien heeft bijv? Die is ook minder objectief dan anderen lijkt me
Kan nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Onnoman het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 januari 2016 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
als ik zo je foto's bekijk in je fotoboek denk ik dat je een vrouw vrouwenlichaam heb.. ik zou alleen wel wat met je hoofd doen
I volunteerquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voldoende vergelijkingsmateriaal lijkt me ook wel een pre, inderdaad.
[..]
Kan niet
alles kan.. als je het maar wiltquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voldoende vergelijkingsmateriaal lijkt me ook wel een pre, inderdaad.
[..]
Kan niet
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als ik zo je foto's bekijk in je fotoboek denk ik dat je een mooi vrouwenlichaam hebt.. ik zou alleen wel wat met je hoofd doen
Sorry, heb geen geld voor de plastisch chirurgquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
alles kan.. als je het maar wilt
scharen zijn niet zo duurquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, heb geen geld voor de plastisch chirurg
nee maar even serieus.. die bril kan niet.. bril moet namelijk niet opvallenquote:
Of gewoon youtube kanaal, dan hoef ik niet naar buiten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan kan je met een Voldemort act de wereld over
Er zit nu drie jaar extra haar aan hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee maar even serieus.. die bril kan niet.. bril moet namelijk niet opvallen
en geen korte haren.. dan is het net alsof je al kinderen hebt
maar ik ben zelf ook niet moeders mooiste hoor.. mn pens hangt over mijn bureau dat mijn bureau kleurverschillen heeft ondergaan met de jarenquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of gewoon youtube kanaal, dan hoef ik niet naar buiten.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar ik ben zelf ook niet moeders mooiste hoor.. mn pens hangt over mijn bureau dat mijn bureau kleurverschillen heeft ondergaan met de jaren
gartis advies.. de man moet dragen wat de vrouw leuk vindt en vice versaquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of gewoon youtube kanaal, dan hoef ik niet naar buiten.
[..]
Er zit nu drie jaar extra haar aan hoor.
Maar de bril blijft. Ik ben dol op hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |