SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Een lava zonder oxides is volstrekt ondenkbaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Onnoman het volgende:
heeft lava zuurstof nodig om te leven?
hoeveel is één water waard tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een lava zonder oxides is volstrekt ondenkbaar.
Oh vergeten.quote:
40-45 eurocentquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoeveel is één water waard tegenwoordig?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh vergeten.
Objectief beoordelen kan denk ik vooral als iemand je al langere tijd met kleren heeft meegemaakt en er geen belangen bij heeft om je uit de kleren te krijgen. Weet niet of ik zulke wel ken.
En Kaneel is vooral een slijmbal dus die geloof ik niet.
als ik zo je foto's bekijk in je fotoboek denk ik dat je een mooi vrouwenlichaam hebt.. ik zou alleen wel wat met je hoofd doenquote:
Voldoende vergelijkingsmateriaal lijkt me ook wel een pre, inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]en een man die nog nooit een vrouw naakt gezien heeft bijv? Die is ook minder objectief dan anderen lijkt me
Kan nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Onnoman het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 januari 2016 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
als ik zo je foto's bekijk in je fotoboek denk ik dat je een vrouw vrouwenlichaam heb.. ik zou alleen wel wat met je hoofd doen
I volunteerquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voldoende vergelijkingsmateriaal lijkt me ook wel een pre, inderdaad.
[..]
Kan niet
alles kan.. als je het maar wiltquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voldoende vergelijkingsmateriaal lijkt me ook wel een pre, inderdaad.
[..]
Kan niet
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als ik zo je foto's bekijk in je fotoboek denk ik dat je een mooi vrouwenlichaam hebt.. ik zou alleen wel wat met je hoofd doen
Sorry, heb geen geld voor de plastisch chirurgquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
alles kan.. als je het maar wilt
scharen zijn niet zo duurquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, heb geen geld voor de plastisch chirurg
nee maar even serieus.. die bril kan niet.. bril moet namelijk niet opvallenquote:
Of gewoon youtube kanaal, dan hoef ik niet naar buiten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan kan je met een Voldemort act de wereld over
Er zit nu drie jaar extra haar aan hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee maar even serieus.. die bril kan niet.. bril moet namelijk niet opvallen
en geen korte haren.. dan is het net alsof je al kinderen hebt
maar ik ben zelf ook niet moeders mooiste hoor.. mn pens hangt over mijn bureau dat mijn bureau kleurverschillen heeft ondergaan met de jarenquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of gewoon youtube kanaal, dan hoef ik niet naar buiten.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar ik ben zelf ook niet moeders mooiste hoor.. mn pens hangt over mijn bureau dat mijn bureau kleurverschillen heeft ondergaan met de jaren
gartis advies.. de man moet dragen wat de vrouw leuk vindt en vice versaquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of gewoon youtube kanaal, dan hoef ik niet naar buiten.
[..]
Er zit nu drie jaar extra haar aan hoor.
Maar de bril blijft. Ik ben dol op hem.
Toen ik mijn vriend vroeg of lenzen me niet beter zouden staan zij hij nee. Maar misschien was dat om me onaantrekkelijk te maken voor de concurrentie.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gartis advies.. de man moet dragen wat de vrouw leuk vindt en vice versa
ik koop daarom ook nooit kleren voor mijn vrouw![]()
![]()
nog een keer vragen als je je kleren aan hebtquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik mijn vriend vroeg of lenzen me niet beter zouden staan zij hij nee. Maar misschien was dat om me onaantrekkelijk te maken voor de concurrentie.
of je wilt daten kutquote:
Noem je mensen met bril nu onaantrekkelijk :squote:Op donderdag 21 januari 2016 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik mijn vriend vroeg of lenzen me niet beter zouden staan zij hij nee. Maar misschien was dat om me onaantrekkelijk te maken voor de concurrentie.
Ik kan er meerdere opnoemen die ik woest aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem je mensen met bril nu onaantrekkelijk :s
waarom?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het enige logische nu is dat ik supersof aanbeveel natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er meerdere opnoemen die ik woest aantrekkelijk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Kom maar een keer laten zien als je eens in de buurt van het westen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De westen is helaas erg verquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom maar een keer laten zien als je eens in de buurt van het westen bent.
Hey opsoquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo mensen kinders moeders en meisjes
Wat sluit je vaders uitquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo mensen kinders moeders en meisjes
Hoi bebequote:Op donderdag 21 januari 2016 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey opso
Ik zag dat je me laatst een naamtopic hebt gegeven, erg lief van je
Weg met vadersquote:
Jr vind dit niet leukquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi bebe
Oh dat herinner ik mij niet meer, was de TT mixedbabies?
[..]
Weg met vaders
GC / [GRTD #6523] johannes O+quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi bebe
Oh dat herinner ik mij niet meer, was de TT mixedbabies?
[..]
Weg met vaders
HAHAHAHAquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GC / [GRTD #6523] johannes O+
Erg lief
Er was hier zonet ook een gozer die alleen arische blanke vrouwen wilde ofzo, ik heb m toen even op zn plek gezet. Want wie wil er nou geen mixed babies?
Misschien dat jij en deze mysterieuze vriend uit Leiden een keer lekker gek niet casual kunnen doenquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een echte casual, dus ongetwijfeld
Je bent een casual of je bent het nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien dat jij en deze mysterieuze vriend uit Leiden een keer lekker gek niet casual kunnen doen
Waarom verf jij je haren nou.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik heb inmiddels bruin haar mijn babyfoto a.k.a. hosselwapen #1 heeft aangetoond dat ik ooit blond was.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend hoor.
Ga je naar Olivier?
Daar hoef je je haar toch niet voor te verven?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom verf jij je haren nou.
Ik ken de kroegjes hier wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja waarschijnlijk wel, hoe weet jij dat
Daar waren we vorige keer ook
Godver, FM.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daar hoef je je haar toch niet voor te verven?
Hehequote:Op donderdag 21 januari 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken de kroegjes hier wel.
Rez is een casual, dus gaat hij daarheen.
Die Opso is ook niet zo slim he!quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daar hoef je je haar toch niet voor te verven?
Ik ben de domme hier.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Opso is ook niet zo slim he!
Ik wil toch wel dat mijn kinderen een intelligente mama hebben
Jij bent toch geen casual he?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken de kroegjes hier wel.
Rez is een casual, dus gaat hij daarheen.
Ik neem mixed babies met mcgrath, stommerdquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dus je wil niet dat je kinderen een intelligente vader hebben?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik neem mixed babies met mcgrath, stommerd
Mixed babies en een intelligente moederquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |