SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
WIj leefden soms vroeger van ongeveer 1 wajong aan salaris in de maand als gezin en Mikey klaagt dat het te laag is. Genot.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee je hebt gelijk
Ik hoop ook gewoon ooit er vanaf te zijn verder
ben je aan het lessenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
bijna tussentijdse toets inplannen trouwens
yesssquote:
lekker hoor, denk jij haalt in 1 keerquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
bijna tussentijdse toets inplannen trouwens
Ja tuurlijk slaat nergens op.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WIj leefden soms vroeger van ongeveer 1 wajong aan salaris in de maand als gezin en Mikey klaagt dat het te laag is. Genot.
ik hoop het welquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor, denk jij haalt in 1 keer
Als ik de bedraegn nu hoor is het nog belachelijk hoog.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar ze hebben natuurlijk al gekort he, vroeger kreeg je ook nog extra vergoeding erbij ofzo, weet niet meer hoe dat heet. Hebben ze nu ook niet meer. Was ook echt veel
Iedereen die rijden leuk vind haalt het in 1 keer vaakquote:
ja man, deze zomer keertje naar duitsland met de auto hopelijkquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen die rijden leuk vind haalt het in 1 keer vaak
Dat verklaard.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die goed kunnen rijden en niet bang zijn vinden rijden dan ook vaker leukquote:
75 procent van minimumloon gewoonquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik de bedraegn nu hoor is het nog belachelijk hoog.
Je hebt uitzonderingen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik belachelijk veel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
75 procent van minimumloon gewoon
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt uitzonderingen.
Ik noem een braddie.
Welke toeslagen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker toeslagen erbij.
Dan zit je snel op minimum loon voor nop
Oh zo. Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Huur en zorgtoeslag die je kan krijgen.
Dan krijg je dus voor nope bijna een minimumloon.quote:
hoezo lopen krijg je geen ovquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker toeslagen erbij.
Dan zit je snel op minimum loon voor nop
Snap ik. Maar toch hoor je mij niet klagen hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan krijg je dus voor nope bijna een minimumloon.
Tja, dat vind ik krom zolang er in Nederland mensen van minder rondkomen die wel werken.
Nee is weg hequote:
Alleen voor mbo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Is een kortingskaart geworden geloof ik, maar heb al ov-abo maar niet voor bus dus dat wordt lopen
Kreeg ik vorig jaar ook ja. Maar amper gebruik van gemaakt. Alleen met heel slecht weer, anders lekker fietsenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
O nee, zelfs mbo krijgt nu volledig ov
OV-studentenkaart verdwijnt 1 januari 2016 definitief - Nationale ...quote:
leuk hoor hoe lang al bezigquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man, deze zomer keertje naar duitsland met de auto hopelijk
Nou ik ken mensen op MBO en HBO die het hebben. Gratis.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OV-studentenkaart verdwijnt 1 januari 2016 definitief - Nationale ...
https://www.nationaleonderwijsgids.nl › ...
OV-studentenkaart verdwijnt 1 januari 2016 definitief. - 10 december '12. OV- kaart. DEN HAAG - In een antwoord op de ...
Eerste Google link
Is eruit gehaald.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OV-studentenkaart verdwijnt 1 januari 2016 definitief - Nationale ...
https://www.nationaleonderwijsgids.nl › ...
OV-studentenkaart verdwijnt 1 januari 2016 definitief. - 10 december '12. OV- kaart. DEN HAAG - In een antwoord op de ...
Eerste Google link
Nee, D66 en GL moesten toen toch gedogen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Of is dat vanaf begin van dit kalenderjaar gebeurd? wtf.
Wtf ik had het laatst nog nagezochtquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
Je krijgt gewoon OV-abo fokkie. Ik heb er ook een en ben net dit jaar begonnen aan opleiding.
Iedere kennis die 1 februari starten krijgen ov.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf ik had het laatst nog nagezochtNaja zal wel..
Ja dat is bij mij sowieso niet van toepassingquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:28 schreef Rickertman96 het volgende:
je moet alleen binnen 10 jaar je diploma halen en dan wordt het een gift
alleen was dat volgens mij altijd zo
Heel raar..quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Studenten kunnen gratis met het openbaar vervoer blijven reizen. Ook mbo'ers hoeven in de toekomst niet meer voor bus en trein te betalen. Dat hebben de partijen die onderhandelen over het leenstelsel voor studenten afgesproken, melden Haagse bronnen.
2014.
Heb je dan uberhaubt nog recht?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij sowieso niet van toepassing![]()
heb al 6 jaar ofzo verbruikt als het niet meer is
Was dat nog afhankelijk van je nominale studieduur of standaard 5 jaar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:30 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij heb je 5 jaar recht op OV
Weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was dat nog afhankelijk van je nominale studieduur of standaard 5 jaar?
Dan had je bij een particulier moeten lenenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Zonder geld van overheid kan ik niet rondkomen.
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien krijg je geen ov omdat je al lang gebruik van hebt gemaakt fokkie.
Maar nieuwe studenten wel.
Maar in totaal 5-6 jaar.
Maar krijg je dan wel stufi, want daar heb je ook maar 6 jaar recht opquote:
Zonder lening lukt wel. Maar zonder huurtoeslag red ik het niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan had je bij een particulier moeten lenen
Duurt te lang.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:33 schreef Paxcon het volgende:
Of gebruik maken van de DUO Webcare in SES
O ja, dat kun je hier ook wel krijgen als je het een beetje slim aanpakt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder lening lukt wel. Maar zonder huurtoeslag red ik het niet.
Is dat niet gewoon per opleiding die je volgt? Anders moet ik dat echt ff navragen jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar krijg je dan wel stufi, want daar heb je ook maar 6 jaar recht op
Nee, anders zou je continu kunnen switchen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Is dat niet gewoon per opleiding die je volgt? Anders moet ik dat echt ff navragen ja
Je krijgt voor een 4-jarige hbo- of universitaire studie in totaal 7 jaar studiefinancieringquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, anders zou je continu kunnen switchen?
vandaag 21ste les gehadquote:
Ja, dan heb je nog 6 jaar recht.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt voor een 4-jarige hbo- of universitaire studie in totaal 7 jaar studiefinanciering
Ik heb in het verleden 1 jaar hbo gedaan dus die zou er dan vanaf gaan
4jaar maar hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt voor een 4-jarige hbo- of universitaire studie in totaal 7 jaar studiefinanciering
Ik heb in het verleden 1 jaar hbo gedaan dus die zou er dan vanaf gaan
Het staat op duoquote:
oh ik heb oude. Daar is het 4 tochquote:
Daar mag je ook nog extra jaren doorgaan maar dan is het geen gift meer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik heb oude. Daar is het 4 toch
Dat kan ik me haast niet voorstellen, ik zou gokken op 5. Omdat DUO altijd met uitloop rekening gehouden heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik heb oude. Daar is het 4 toch
Ooh zoquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar mag je ook nog extra jaren doorgaan maar dan is het geen gift meer.
1 uitloopjaar jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen, ik zou gokken op 5. Omdat DUO altijd met uitloop rekening gehouden heeft.
Verder ken ik alleen het nieuwe, omdat ik die voor mn broertje moest uitzoeken vorig jaar.
je bent niet de enigequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb als ik klaar ben 6 jaar gestudeerd
Ik als ik alles nominaal afrond 4 jaar, maar denk dat ik stage ga lopen dus heb ik wel uitloop.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb als ik klaar ben 6 jaar gestudeerd
Zo lang is het toch ook niet? 5 jaar is nominaal.quote:
Hier halen alleen goede gemotiveerde studenten een master.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Hier vinden ze het erg raar als je even stopt met studeren na een bachelor.
Nee daarom ook, veel studenten zijn langer bezig. Om wat voor reden dan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo lang is het toch ook niet? 5 jaar is nominaal.
Nou ja, hier gaan de gemotiveerde studenten research master doen. Heb je alsnog die differentiatie.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier halen alleen goede gemotiveerde studenten een master.
Dat klopt inderdaad voor de exacte wetenschappen welquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, hier gaan de gemotiveerde studenten research master doen. Heb je alsnog die differentiatie.
Bij mij zal het anders lopen, de kans op afstuderen acht ik kleiner dan werkloosheid.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan over iets meer dan een jaar al afstuderen waarschijnlijk.
Daarna word ik werkloos want ik ben sociaal incapabel.
Kan altijd nog parttimer worden bij het bedrijf waar ik nu ook voor werk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij zal het anders lopen, de kans op afstuderen acht ik kleiner dan werkloosheid.
hier heerst volgens mij de gedachte dat een bachelor betekenisloos is als je geen master doetquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier halen alleen goede gemotiveerde studenten een master.
Hier is bachelor gewoon prima voor arbeidsmarktquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hier heerst volgens mij de gedachte dat een bachelor betekenisloos is als je geen master doet
ga jij een master doenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hier heerst volgens mij de gedachte dat een bachelor betekenisloos is als je geen master doet
haha 21 pasquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe oud?
Ik weet nog niet of ik een master ga doen eigenlijk
ik heb geen klassen overgeslagen ofzo hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
21 en al een master doen is knap
Jij bent zo jong als je je voelt Ama!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zo jong als je je voelt Ama!ik voel me echt 43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zo jong als je je voelt Ama!18 dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat studeer je?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Netjes.
Ik zit 'pas' in het tweede jaar van m'n bachelor.
Die witte was niets?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe vest is chillHet is niet die van de foto laatst, die heb ik terug gestuurd.
HRMquote:
dat zeker nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Word je zondags op het veld door oude mannetjes voorbij gelopen?
Nee, vorm was beetje raar en ik leek er echt 50 kilo dikker inquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die witte was niets?
Ik wacht nog steeds op m'n bestelling hier.
Oh balen, maar deze is ook dikke (hi ha ho) prima. Mannentruien en vesten zijn fijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, vorm was beetje raar en ik leek er echt 50 kilo dikker in
Heb nu deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200310030%20005%2032%200267.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Gewoon simpel maar wel erg warm. Was er net even mee naar buiten, ben geen jas nodig
Welke sims?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
EINDELIJK geld terug van mijn Sims uitbreiding die ik nooit heb ontvangen. Wel op mijn account bij de site dus bestel hem opnieuw (wel via iemand anders, zijn allemaal aanbieders daar). Hopelijk krijg ik hem nu wel
4. Maar ik snap er niks van hoe ik nu kan afrekenen met het geld op mijn accountquote:
Via wat koop je het dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
4. Maar ik snap er niks van hoe ik nu kan afrekenen met het geld op mijn account
Nu kinguin.net. Accessoire pakketten koop ik wel via EA games want die zijn niet goedkoper op game key sites. Maar uitbreidingen scheelt wel. Nu 23 euro betaald, normaal 40 euro voor een uitbreiding. Moet hier na nog 1 uitbreiding. (en 3 pakketten).quote:
Oh dat scheelt best veel! Welke uitbreidingen heb je nu?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu kinguin.net. Accessoire pakketten koop ik wel via EA games want die zijn niet goedkoper op game key sites. Maar uitbreidingen scheelt wel. Nu 23 euro betaald, normaal 40 euro voor een uitbreiding. Moet hier na nog 1 uitbreiding. (en 3 pakketten).
Ik ben nu get together uitbreiding aan het installeren. En ik heb natuur en wellness game packs. En nog 2 accessoire pakketten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh dat scheelt best veel! Welke uitbreidingen heb je nu?
Ik was vorige week even Sims 3 aan het spelen, maar ik weet nooit iets te doen. Toen ik 4 wilde spelen realiseerde ik me dat ik die laatst had verwijderd. Schoot niet op.
VEELquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:20 schreef Sked het volgende:
Wat kan je tegenwoordig wel niet allemaal met de Sims als je alles hebt?
Jep. Doe ik ook altijd. Maar alleen om bruut huis te bouwen. Daarna werk ik netjes voor mijn geld.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je ook nog steeds geld cheaten enzo?
Dat maakte het spel tenminste leuk
Zwembaden zijn er allang. Ook 2 verdiepingen kelders.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:22 schreef McGrath het volgende:
zijn er al zwembaden in sims 4? en kan je het landschap al veranderen?
in het begin waren er geen zwembaden hoor, daar was ook heel veel kritiek op. Maar landschap? In sims 2 maakte ik altijd een kasteel op een berg met heel veel trappen er naartoe, dat kan niet meerquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zwembaden zijn er allang. Ook 2 verdiepingen kelders.
Ah leuk! Ik vind het alleen jammer dat er geen peuters in zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nu get together uitbreiding aan het installeren. En ik heb natuur en wellness game packs. En nog 2 accessoire pakketten.
Klopt maar paar maanden later kwam er een gratis update waardoor ze er nu wel zijn. Dat laatste zegt me weinig eigenlijk.. nooit gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
in het begin waren er geen zwembaden hoor, daar was ook heel veel kritiek op. Maar landschap? In sims 2 maakte ik altijd een kasteel op een berg met heel veel trappen er naartoe, dat kan niet meer
Minecraft en/of Lego Worlds!quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
in het begin waren er geen zwembaden hoor, daar was ook heel veel kritiek op. Maar landschap? In sims 2 maakte ik altijd een kasteel op een berg met heel veel trappen er naartoe, dat kan niet meer
Beestenboelquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt maar paar maanden later kwam er een gratis update waardoor ze er nu wel zijn. Dat laatste zegt me weinig eigenlijk.. nooit gedaanIk heb alleen Sims 3 nooit gespeeld.
En ik zit zo hard te wachten op een huisdieren uitbreiding voor Sims 4!!!
Dat wel ja haha maar ik vond het wel leuk. Bij Sims 2 dan he. Hoop echt dat het terug komt bij Sims 4. Ik vind het altijd wel leuk om katten en honden te hebben in het spel. Maakt mijn familie wel afquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
BeestenboelAl kreeg je daar altijd dezelfde pups
Stuur een klacht naar EAquote:
Ik heb een hond die kleiner is dan een baby. Ben dat ding altijd kwijt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wel ja haha maar ik vond het wel leuk. Bij Sims 2 dan he. Hoop echt dat het terug komt bij Sims 4. Ik vind het altijd wel leuk om katten en honden te hebben in het spel. Maakt mijn familie wel af
quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:30 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb een hond die kleiner is dan een baby. Ben dat ding altijd kwijt.
nee ik wil geen kinderenquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stuur een klacht naar EA
En dan gelijk even peuters benoemen voor mij
[..]
Ik heb een hond die kleiner is dan een baby. Ben dat ding altijd kwijt.
Dit klinkt echt heel lief en in je nopjes.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:36 schreef Amarantha het volgende:
En ik kan straks vast weer verder met mijn vissen collectie. In alle wateren enz probeer ik alle vissen die er zijn (van ieder soort 1 dus) te vangen en doe ze dan thuis in een grote aquariumHeb ik ook gedaan met alle fruit en groente die je kon plukken, nu heb ik een moestuintje.
Heb je een visvergunning?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:36 schreef Amarantha het volgende:
En ik kan straks vast weer verder met mijn vissen collectie. In alle wateren enz probeer ik alle vissen die er zijn (van ieder soort 1 dus) te vangen en doe ze dan thuis in een grote aquariumHeb ik ook gedaan met alle fruit en groente die je kon plukken, nu heb ik een moestuintje.
Ik had toen ineens dat als doel. Want bij het natuur pakket kwam er ineens mega groot bos bij waar je ook van alles kon vangen. En 2 geheime werelden (maar die zitten al bij basis Sims 4).quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel lief en in je nopjes.
Wow Feraquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:40 schreef Fera het volgende:
Bovendien gaan niet alle vissen samen. Er is ook een reden dat niet elke vis in elk water te vinden is.
En sommige eten de rest op. Dat je het weet.
O, ik had dat niet gelezen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow Fera![]()
Het gaat over de SimsDaar kunnen alle vissen in vrede in één aquarium
Geeft nietquote:
Zou wel bruut zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
hahah ama die echt vissen over de hele wereld ging vangen paarm iljoen![]()
quote:
Dacht meer aan Nederland eigenlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
hahah ama die echt vissen over de hele wereld ging vangen paarm iljoen![]()
Als je dat soort dingen te realistisch gaat maken is de lol er wel afquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Sims is net als Pokemon trainers. Slepen van alles mee maar waar ze het laten?
ze zagen je aankomenquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:27 schreef FrauMilena het volgende:
Nou, waarom is iedereen opeens weg.
Hoiquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, zijn er nog dames met een sexy buikje hier?
neequote:Op donderdag 21 januari 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is wel wat hun nu roepen ja. Maar goed vakantie gevoel is wel beetje weg. Er is dikke ruziequote:Op donderdag 21 januari 2016 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan gaat dat wijf toch niet mee.
Probleem opgelost.
beter steek je een van je dure potloden in dr nekquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar duurt nog lang tot het zomer is. Maar goed zij is niet mijn nieuwste vriendin merk ik al.
Die heb ik nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter steek je een van je dure potloden in dr nek
Als je met zoveel mensen op vakantie wil ga je altijd tegen problemen aanlopenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel wat hun nu roepen ja. Maar goed vakantie gevoel is wel beetje weg. Er is dikke ruzieOh man.
Dat is waar, en had ook wel wat verwacht. Maar dit nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je met zoveel mensen op vakantie wil ga je altijd tegen problemen aanlopen
Je verpest haar gangbangfantasie.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar, en had ook wel wat verwacht. Maar dit nietIn tegendeel dacht dat zij het ook wel leuk zou vinden als ze niet enige meisje is tussen 10 jongens.
Ik heb serieus geen één potlood. Maar heb wel andere dingen liggen wat wel gaat werken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan een wat minder duur potlood
gaat om de boodschap toch
Ohquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je verpest haar gangbangfantasie.
waarom heb je geen potlodenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen één potlood. Maar heb wel andere dingen liggen wat wel gaat werken.
[..]
OhDat zal het wel zijn ja.
Nederlandse films kijk ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:25 schreef FrauMilena het volgende:
Vanavond De Marathon op tv, kennen jullie die?
eyyyquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Prima filmquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:25 schreef FrauMilena het volgende:
Vanavond De Marathon op tv, kennen jullie die?
quote:
Ik vind van welquote:
Weer eens war anders dan de standaard Nederlandse vrouw op de wc-films.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar gezien geloof ik, maar het begin gemist. Herinner me nu het einde weer dus ga 'm niet kijken denk ik.
Ik zou niks kunnen opnoemen behalve m'n ogenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie je mooiste lichaamsdeel? (Je mag niet kiezen uit primaire geslachtsorganen)
Mijn handen met allemaal scheve vingersquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie je mooiste lichaamsdeel? (Je mag niet kiezen uit primaire geslachtsorganen)
quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je er mooi aan?
Vond(en) je ex(en) het ook?
Ik krijg bij dit soort vragen van jullie altijd zo'n MI van een boekje met info over Fokkers.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn het meer tengels of meer kolenschoppen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn handen met allemaal scheve vingers
niet te strak maar ook niet te vet, gewoon slank. En mooie taillequote:Op donderdag 21 januari 2016 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je er mooi aan?
Vond(en) je ex(en) het ook?
Weet ik hetquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn het meer tengels of meer kolenschoppen?
gewoon alles behalve mijn kleine teennagel (dit is geen grap)quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon alles behalve mijn kleine teennagel (dit is geen grap)
Ik ben toch blij dat ze erop zittenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die tenen zouden ook gewoon geen nagels moeten hebben, nergens goed voor.
Zit slechts in mijn hoofd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg bij dit soort vragen van jullie altijd zo'n MI van een boekje met info over Fokkers.
Op je kleine teen? Die van mij zijn echt een paar vierkante millimeter ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ze erop zitten
Ik vind maar weinig dingen lelijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
en wat vind jij het mooiste aan jezelf Loka?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die tenen zouden ook gewoon geen nagels moeten hebben, nergens goed voor.
Mijn antwoorden weet je niet meer, want die herinner ik mezelf ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit slechts in mijn hoofd.
Ik moet veel van jullie weten toch.
Ik twijfel. Van alles wat ik bedenk kan ik ook wel wat bedenken wat ik er niet mooi aan vind.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
en wat vind jij het mooiste aan jezelf Loka?
Ik ben dan ook notoir dement.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn antwoorden weet je niet meer, want die herinner ik mezelf ook niet.
Weet vrij zeker dat ik ze eerder beantwoord heb namelijk.
mooie taille hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twijfel. Van alles wat ik bedenk kan ik ook wel wat bedenken wat ik er niet mooi aan vind.
Ik denk dat ik dan maar voor de taille ga.
Het lijkt vooral zo door de brede heupen hoor.quote:
Waar ben je minder tevreden over?quote:
mijn kleine teennagel zei ik toch. Dit is geen grapquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ben je minder tevreden over?
Ohquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn kleine teennagel zei ik toch. Dit is geen grap
Bij Sof?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:54 schreef FrauMilena het volgende:
Nu zie ik een soort Mathilde Goehler voor me, wat een prachtwijf is dat.
nee hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja maar vast nog wel meer toch?
Niet dat dat hoeft ofzoquote:
Wat snap je niet aan m'n post?quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind jij iets aan sof niet mooi dan?
mijn spierballenquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ligt eraan wat voor kleding diegene aan heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
Sowieso is oordelen over het lichaam van anderen vrij lastig als je iemand eigenlijk alleen met kleding aan ziet
ja klopt,naakt ziet er heel anders uitquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
Sowieso is oordelen over het lichaam van anderen vrij lastig als je iemand eigenlijk alleen met kleding aan ziet
zelfs danquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kleding diegene aan heeft.
Hoeveel mensen hebben je nou naakt gezien?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou wel eens willen weten of ik naakt mee of tegenval ten opzichte van de verwachtingen.
Maar valt nog niet mee om daar een eerlijk antwoord op te krijgen.
en jou?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben je nou naakt gezien?
Best wel wat, maar zit niet echt iemand tussen met een objectieve mening denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben je nou naakt gezien?
FrauMilena wil welquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:03 schreef Onnoman het volgende:
komen veel vrouwen hier..
iemand zin om te daten?
Hoe weet je of iemand een objectieve mening heeft?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best wel wat, maar zit niet echt iemand tussen met een objectieve mening denk ik.
ik date alleen blanke vrouwen die een westerse bloedlijn hebben dat terug gaat tot minimaal de 17e eeuw..quote:
Hmm, ik geloof 15.quote:
Dat zouden wij gezamenlijk erg leuk vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop nog een keer te daten met Loka en Kaneel gezamenlijk
Ik zou ook nog eens erg objectief zijnquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof 15.
[..]
Dat zouden wij gezamenlijk erg leuk vinden.
Ga maar weer wegquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik date alleen blanke vrouwen die een westerse bloedlijn hebben dat terug gaat tot minimaal de 17e eeuw..
ik heb dit keurmerk sobersowiesoenzo
hoezo??????quote:
Geen mixed babies willenquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik date alleen blanke vrouwen die een westerse bloedlijn hebben dat terug gaat tot minimaal de 17e eeuw..
ik heb dit keurmerk sobersowiesoenzo
Deze sc huisvest alleen Arabische trollen. Niks voor jouquote:
ligt niet in de lijn der verwachtingen..quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze sc huisvest alleen Arabische trollen. Niks voor jou
Reageer nog eens op mijn vraagquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die niet uit een inteeltomgeving komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |