SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
WIj leefden soms vroeger van ongeveer 1 wajong aan salaris in de maand als gezin en Mikey klaagt dat het te laag is. Genot.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee je hebt gelijk
Ik hoop ook gewoon ooit er vanaf te zijn verder
ben je aan het lessenquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
bijna tussentijdse toets inplannen trouwens
yesssquote:
lekker hoor, denk jij haalt in 1 keerquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
bijna tussentijdse toets inplannen trouwens
Ja tuurlijk slaat nergens op.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WIj leefden soms vroeger van ongeveer 1 wajong aan salaris in de maand als gezin en Mikey klaagt dat het te laag is. Genot.
ik hoop het welquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor, denk jij haalt in 1 keer
Als ik de bedraegn nu hoor is het nog belachelijk hoog.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar ze hebben natuurlijk al gekort he, vroeger kreeg je ook nog extra vergoeding erbij ofzo, weet niet meer hoe dat heet. Hebben ze nu ook niet meer. Was ook echt veel
Iedereen die rijden leuk vind haalt het in 1 keer vaakquote:
ja man, deze zomer keertje naar duitsland met de auto hopelijkquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen die rijden leuk vind haalt het in 1 keer vaak
Dat verklaard.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die goed kunnen rijden en niet bang zijn vinden rijden dan ook vaker leukquote:
75 procent van minimumloon gewoonquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik de bedraegn nu hoor is het nog belachelijk hoog.
Je hebt uitzonderingen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik belachelijk veel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
75 procent van minimumloon gewoon
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt uitzonderingen.
Ik noem een braddie.
Welke toeslagen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker toeslagen erbij.
Dan zit je snel op minimum loon voor nop
Oh zo. Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Huur en zorgtoeslag die je kan krijgen.
Dan krijg je dus voor nope bijna een minimumloon.quote:
hoezo lopen krijg je geen ovquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker toeslagen erbij.
Dan zit je snel op minimum loon voor nop
Snap ik. Maar toch hoor je mij niet klagen hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan krijg je dus voor nope bijna een minimumloon.
Tja, dat vind ik krom zolang er in Nederland mensen van minder rondkomen die wel werken.
Nee is weg hequote:
Alleen voor mbo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Is een kortingskaart geworden geloof ik, maar heb al ov-abo maar niet voor bus dus dat wordt lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |