SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die buutnlanders pikken al onze vrouwen inquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan Sof met een Syriër daten
Dikke BMW jonguh dikke BMWquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die buutnlanders pikken al onze vrouwen in
gelukkig heb ik mijn hond nogquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die buutnlanders pikken al onze vrouwen in
Dacht zoiets gelezen te hebben omdat het helemaal is ingericht op mannenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:07 schreef supersof het volgende:
zitten er alleen maar mannen in de koepel?
Waar zijn hun vrouwen danquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dacht zoiets gelezen te hebben omdat het helemaal is ingericht op mannen
apartquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dacht zoiets gelezen te hebben omdat het helemaal is ingericht op mannen
met dieren kun je ook lekker knuffelen inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gelukkig heb ik mijn hond nog
en ook nog eens onvoorwaardelijke liefde zonder poespasquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met dieren kun je ook lekker knuffelen inderdaad
Een groot deel van de vluchtelingen zijn jonge mannen zonder familie of met familie die nog in land van herkomst zittenquote:
ik ben dol op poezenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en ook nog eens onvoorwaardelijke liefde zonder poespas
jij zou graag een poespas hebben bedenk ik mij
Gewoon door de natuur de grenzen overstekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger zaten er nog gewoon gezinnen in de vrachtwagen!!
Vluchten is niet meer wat het is geweest
Ja gaat goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Liever in een vrachtwagen dan op een gammel roeibootjequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger zaten er nog gewoon gezinnen in de vrachtwagen!!
Vluchten is niet meer wat het is geweest
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahw
leuk hoor
Beetje benauwd alleenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever in een vrachtwagen dan op een gammel roeibootje
[..]
Ja gaat goed!jeeej leuk, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat wel maar stuk minder risico'squote:
[..]
Ja gaat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet. Toen gingen er ook een hoop de pijp uit hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel maar stuk minder risico's
Waarom krijg ik Arabische advertenties op fok
Ja kans op verstikking enzo. Maar denk dat het percentuele verschil wel groot isquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet. Toen gingen er ook een hoop de pijp uit hoor
insha allah fokkiequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel maar stuk minder risico's
Waarom krijg ik Arabische advertenties op fok
Had mikey toch gelijk, ik ben een moslimquote:
Ik wist het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had mikey toch gelijk, ik ben een moslim
Ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het toch een beetje teleurstellend dat Calcio ons negeert.
wanneer gaan we samen chillen in mekkaquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had mikey toch gelijk, ik ben een moslim
Gefeliciteerd Amaquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb advertenties zien wel aangevinkt. Maar ik zie helemaal niets.
Je moet het juist uitvinken tochquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb advertenties zien wel aangevinkt. Maar ik zie helemaal niets.
Eerst even donertje tjappen matti bismillahquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wanneer gaan we samen chillen in mekka
nee want ik ben twee dagen daarvoor jarig dus ik krijg dan al cadeautjes en niemand is op mijquote:
is goed broederquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst even donertje tjappen matti bismillah
Romantisch.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik koop altijd een bosje bloemen voor mezelf
Hmm ja dat van 2 dagen ervoor jarig snap ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik ben twee dagen daarvoor jarig dus ik krijg dan al cadeautjes en niemand is op mij
Zou ook niks weten hoor. Misschien een Xbox game ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, misschien als ik wat leuks kan bedenken.
quote:
Nomnomquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vreet mezelf vol met door mezelf gekochte chocola
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Romantisch.
[..]
Hmm ja dat van 2 dagen ervoor jarig snap ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb wel deze gegeven aan mijn ex vorig jaarik vond het erg grappig
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh nee sowieso niet iets materieels denk ik. Gewoon iets liefs.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ook niks weten hoor. Misschien een Xbox game ofzo.
ik heb al sinds vorige week vrijdag weekend maar oke ;squote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb al weekendJullie lekker niet.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]Die is wel leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb wel deze gegeven aan mijn ex vorig jaarik vond het erg grappig
Ik weet niks liefs haha. Uiteten vind hij toch niet zo leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee sowieso niet iets materieels denk ik. Gewoon iets liefs.Your beauty never ever scared me.
welquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Uitkeringstrekkers hebben altijd weekendquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Misschien een symbolisch rompertje met de naam Johannes er opquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee sowieso niet iets materieels denk ik. Gewoon iets liefs.
Ik heb altijd weekend.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Rickertman96 het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers hebben altijd weekend
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een symbolisch rompertje met de naam Johannes er op
met het risico dat dat ook materieel is
Ik al sinds maandagquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:28 schreef Rickertman96 het volgende:
morgen weerquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
ik zou ook wel een uitkering willen
maar ik ontvang nog stufi
Dat wil je niet hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
Ik ontvang niks. Betaal alleen maarquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat homofilie tegenwoordig niet meer als ziekte wordt gezien, anders had je in de arbeidsongeschiktheid gekundquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef Paxcon het volgende:
oh dan is het kut jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
zie ik nauwelijks wat van, kut collegegeld is ook weer maandag
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat homofilie tegenwoordig niet meer als ziekte wordt gezien, anders had je in de arbeidsongeschiktheid gekund
"Ik kan niet werken want ik ben homo"quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat homofilie tegenwoordig niet meer als ziekte wordt gezien, anders had je in de arbeidsongeschiktheid gekund
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een symbolisch rompertje met de naam Johannes er op
met het risico dat dat ook materieel is
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarmee geef je wel een duidelijk signaal afquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat durf hoor.
Nee, maar dat komt omdat UWV debiel is, en ik officieel ook opleiding volg natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet jij verplicht solliciteren enzo?
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat durf hoor.
krijg je als je working class bentquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ontvang niks. Betaal alleen maar
holy shitquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf vervangen johquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Morgen mijn fiets maar eens naar de fietsenmaker brengen. Ben echt te lui om zelf te kijken waarom mijn achterband binnen 5 sec. volledig leeg was toen ik door glas reed. Ja zal wel lek zijn maar hoe erg de schade is? Geen idee. Zag geen glas uit mijn band steken in ieder geval.
Ik snap nooit hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Net als heel veel wiet kopen bij iemand.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou in uitkering echt vies zwart gaan beunen
ik heb laats nieuwe binnen- en buitenband laten doenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Morgen mijn fiets maar eens naar de fietsenmaker brengen. Ben echt te lui om zelf te kijken waarom mijn achterband binnen 5 sec. volledig leeg was toen ik door glas reed. Ja zal wel lek zijn maar hoe erg de schade is? Geen idee. Zag geen glas uit mijn band steken in ieder geval.
Daarom. Misschien nog te pril voor dit cadeau maar ik hou het in gedachten. :$quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarmee geef je wel een duidelijk signaal af
Nee man, achterband. Vet kut werk. En ik sponsor de fietsenmaker af en toe graag even, ze gaan al allemaal failliet.quote:
ik moest 20 euro betalen zodat ze mijn ketting er weer op konden doenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb laats nieuwe binnen- en buitenband laten doen
30 euro kostte dat, best veel geld
Mooie tijdquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:33 schreef JanCees het volgende:
Vroeger ging je op je 15de het familiebedrijf in nadat je je lts bouwtechniek af had
oh wow.... duurquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest 20 euro betalen zodat ze mijn ketting er weer op konden doen!!
Ik deed het vroeger altijd zelf. Fietsen doe ik alleen al jaren niet meer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, achterband. Vet kut werk. En ik sponsor de fietsenmaker af en toe graag even, ze gaan al allemaal failliet.
Ik hoop echt dat ze hem kunnen plakken (kan ik zelf ook niet haha). Dan is het maar 5 euro. En met nieuwe binnenband is het 14 euro. Laatst al gehad, zelfde wielquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb laats nieuwe binnen- en buitenband laten doen
30 euro kostte dat, best veel geld
Want ik heb een dichte kettingkast dus ik kon niet zien of hij kapot was ofzo. Dus ik heb hem daarheen gebracht, hij was er 20 minuten mee bezig, dus 20 euro betalenquote:
heb jij eigenlijk een rijbewijs?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger altijd zelf. Fietsen doe ik alleen al jaren niet meer.
aiiiiquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag gisteren iemand keihard onderuit gaan door de gladheid, had wel medelijden met die jongen
Gewoon vragen om zwart werk tochquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Net als heel veel wiet kopen bij iemand.
Ik ben echt veel te braaf
het was vlakbij waar we wonen, heb toen maar even rustig aan gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aiiii
lijkt me heel pijnlijk met dat ijs
mi gadoquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Want ik heb een dichte kettingkast dus ik kon niet zien of hij kapot was ofzo. Dus ik heb hem daarheen gebracht, hij was er 20 minuten mee bezig, dus 20 euro betalenOh en vijf cent voor een moertje dat ie had gesloopt
Niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeker
Niet zo mauwen maar werken met die klauwen
Waar? Ik durf dat echt nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon vragen om zwart werk toch
oh ik zal later vandaag ook even goed oppassenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het was vlakbij waar we wonen, heb toen maar even rustig aan gedaan
Tot ze er achter komen, mag je maanden uitkering gaan terugdokkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon vragen om zwart werk toch
ja en dat terwijl mijn vader het ook gewoon kon doen, mijn opa is zelfs fietsenmakerquote:
controleren ze jou dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot ze er achter komen, mag je maanden uitkering gaan terugdokken
Als het glad is ga ik echt niet fietsen. Lopend gaan dan nog sneller. + Ik ga toch helft van de tijd lopen met fiets in de handquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het was vlakbij waar we wonen, heb toen maar even rustig aan gedaan
Ahhhquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja, AM en B. Over een paar jaar ga ik voor A.
Die kans is wel #viesklein.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lijkt me vetquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en dat terwijl mijn vader het ook gewoon kon doen, mijn opa is zelfs fietsenmaker
Ik zou ook al een jaar terug gekort worden op mijn uitkering door het krijgen van stufi. Nooit meer iets van gehoordquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld controleren. Maar denk dar ze dat eerder bij nieuwe mensen doen.quote:
Heb je wel wijzigigingsformulier ingevuld?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou ook al een jaar terug gekort worden op mijn uitkering door het krijgen van stufi. Nooit meer iets van gehoord
Als jij gewoon contant laat betalen of op buitenlandrekening. Komen ze nooit achterquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld controleren. Maar denk dar ze dat eerder bij nieuwe mensen doen.
Ze bellen mij 2x per jaar, het is echt idioot eigenlijk. Ik denk zelfs dat mocht ik weer hbo doen en ik laat m'n Wajong lopen ze niet controleren. Ga dat niet doen verder maar oke
Nou nou nou.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met jou kan je echt niet een normaal gesprek voeren
niveautje calcio
nou nou nouquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niveautje calcio
Nee. Dat was ook de fout. Vervolgens aan de telefoon beloofd dat dit niet weer gebeurd. Ze vroegen ook niet om het alsnog in te vullen, alleen dat ik het de volgende keer wel moet doen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel wijzigigingsformulier ingevuld?
Moet je wel mee uitkijkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Dat was ook de fout. Vervolgens aan de telefoon beloofd dat dit niet weer gebeurd. Ze vroegen ook niet om het alsnog in te vullen, alleen dat ik het de volgende keer wel moet doen.
BD wel toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij gewoon contant laat betalen of op buitenlandrekening. Komen ze nooit achter
eensquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
niveautje calcio
Ze kunnen je uitgaven wel bekijken toch en constateren dat er wel erg weinig afgaat sinds je zwart werkt?quote:
ik na drie dagenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Lijkt me wel saai als je een uitkering hebt en niks doet. Ik verveel me al na 2 weken vakantie joh.
Misschien ben je wel aan het bezuinigen. Wie weet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kunnen je uitgaven wel bekijken toch en constateren dat er wel erg weinig afgaat sinds je zwart werkt?
Ze zullen er vast wel iets voor hebben
ze gaan toch niet bij elke particulier alles checken johquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kunnen je uitgaven wel bekijken toch en constateren dat er wel erg weinig afgaat sinds je zwart werkt?
Je kan gewoon je vaste uitgaven blijven pinnen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ik heb altijd het idee dat zulke mensen altijd wel een keer ergens tegen aan lopen en zich zo laten pakkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan gewoon je vaste uitgaven blijven pinnen?
Als je zo gepakt wordt ben je echt heel dom
ik na een ochtendquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Lijkt me wel saai als je een uitkering hebt en niks doet. Ik verveel me al na 2 weken vakantie joh.
Ik denk dan ook dat 80/90 procent dit meteen erkent en de overige 10 procent zie je op SBS6quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Of beunen bijquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat 80/90 procent dit meteen erkent en de overige 10 procent zie je op SBS6
Nee, dat zijn degene die je hoort.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ik heb altijd het idee dat zulke mensen altijd wel een keer ergens tegen aan lopen en zich zo laten pakken
Verschilt wel een hoop dan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn degene die je hoort.
Ik ken echt niemand buiten FOK! met een uitkering die niet bijbeunt
Overal waar industrie/landbouw is is zwart werk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verschilt wel een hoop dan.
Zoals ama zegt, zou niet weten waar je hier zwart zou kunnen werken hoor
In zo'n beetje alle horeca? En landbouw.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
via via a mattiequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik ook echt niet, die mensen die dat gewoon jaren laten liggenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon enveloppen niet openen dan heb je ook geen schulden
En de horeca jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In zo'n beetje alle horeca? En landbouw.
SOOOWquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan moet je echt sociaal gestoord zijn om het binnen een week niet te krijgen
Die hebben we hier niet hehe.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
In Rotterdam liep je gewoon richting de haven, klaar.
Gewoon kontje verkopen achter station, jatochnietdan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Kassen welquote:
Hier naar een boerquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon kontje verkopen achter station, jatochnietdan?
Klopt zal wel zelfde gaan?quote:
Wil je lijstje in de OP even invullen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hostimeister, dat zie je toch?
Snap ikquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, hoogopgeleid werk ga je niet vinden zwart nee.
Dan denk ik dat het daar meer mee heeft te maken dan het niet kunnen vindenquote:
Hoezo niet danquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ikMaar kassen wil ik niet. Alles behalve dat. *denk ik*
Je karnis?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Een kennis van me was wel gepakt omdat ie zich met uitkering in wilde laten schrijven bij KvK voor hoveniersbedrijf
Ja, ik denk toch dat daar het verschil eerder ligt wat je benoemde.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb in Emmen ook weekje kassen gedaan als proef. Maar nee ook niks voor mij inderdaad
Naam: Hostimeisterquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je lijstje in de OP even invullen.
Daar kunnen ze 14 jarigen ook vel wit ovor krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Dan zou ik nog liever paar avondjes gaan afwassen ofzo
en ook socialer dan de hele dag thuis aftrekkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou eigenlijk alles liever doen dan full time niks
beetje ouwehoeren, beetje roken, beetje lunchenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
en ook socialer dan de hele dag thuis aftrekken
Tomatenteler was dar geloof ikquote:
Te weinigquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naam: Hostimeister
Leeftijd: 32
Religie: Niet
Burgerlijke staat: Niet
Hoogst genoten opleiding: Niet
Woonplaats/province: Gelderland
Voetbalclub: NEC
Favoriete eten: Wraps
Favoriete drankje: drank
Favoriete film: Mean Girls
Voorkeur muziekgenre: Lesbian progressive grindcore
Lievelingsdier: Luiaard
Lievelingskleur: Zwart, net als mijn metal
Politieke voorkeur: Niet
Favoriete user: FrauMilena
Ik ben sinds vanochtend weer helemaal nostalgisch Thunderdomes aan het luisternquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Nee grapje. Drink geen koffie en luister nog amper metal
ga maar weer wegquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naam: Hostimeister
Leeftijd: 32
Religie: Niet
Burgerlijke staat: Niet
Hoogst genoten opleiding: Niet
Woonplaats/province: Gelderland
Voetbalclub: NEC
Favoriete eten: Wraps
Favoriete drankje: drank
Favoriete film: Mean Girls
Voorkeur muziekgenre: Lesbian progressive grindcore
Lievelingsdier: Luiaard
Lievelingskleur: Zwart, net als mijn metal
Politieke voorkeur: Niet
Favoriete user: FrauMilena
En dit vooral jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het laat wel mooi de sociale klem zien in west-europa.
Eigenlijkj zou je altijd elk werk boven uitkering moeten willen verkiezen, maar in west-europa krijg je ook nauwelijks meer geld
Goed zo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben sinds vanochtend weer helemaal nostalgisch Thunderdomes aan het luistern
Omdat het beter is dan niets doen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit vooral ja
Ik ga er niet op vooruit dus waarom zou ik het doen
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben sinds vanochtend weer helemaal nostalgisch Thunderdomes aan het luistern
Wat staat je niet aan? Te oud? Te simpel?quote:
NECquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat staat je niet aan? Te oud? Te simpel?
Jij hebt ook nieuwe wajong? Of de oude?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit vooral ja
Ik ga er niet op vooruit dus waarom zou ik het doen
Oudequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt ook nieuwe wajong? Of de oude?
Gewoon een opleiding scoren enzo.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Hierdoor moeten ze dus uitkering vies verlagen.
Want dit geld voor iedere uitkeringspakker zonder opleiding.
Ik geef geen fuck. Zolang je maar geen vieze wesp ben.quote:
700 per week? Hoeveel uur werkte je wel niet dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik pakte toen zwart gewoon 2800/4 weken
Lekker, lekker.
Dan kun je nog wel bij verdienen toch en erop vooruit gaan ?quote:
ARNHEM TILL I DIEquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck. Zolang je maar geen vieze wesp ben.
70quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
700 per week? Hoeveel uur werkte je wel niet dan?
Wit niet. Dát wordt gewoon verrekendquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel bij verdienen toch en erop vooruit gaan toch?
Huh echt? Dacht dat dat bij de oude wel mogelijk was.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wit niet. Dát wordt gewoon verrekend
Op de plekken waar je niet invult een serieus antwoordquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer weten dan?
Geloof het niet hoor. Al zeiden ze wel dat het verlaagd gaat worden als ik zou gaan studeren, en dan mag je wel tot 2/300 bijverdienen geloof ikquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh echt? Dacht dat dat bij de oude wel mogelijk was.
Hm misschien heb je dan wel gelijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Bij nieuwe wajong wordt het wel verrekend. Maar oude niet dacht ik tot paar honderd euro.
Religie: Agnostischquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op de plekken waar je niet invult een serieus antwoord
Dat zal wel ja. 70 uur per week in de haven moet je sowieso al flinke conditie voor hebbenquote:
mwa, gewoon gemiddeld voor fitte 18 jarige die wel actief sport.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. 70 uur per week in de haven moet je sowieso al flinke conditie voor hebben
Goeiequote:Op donderdag 21 januari 2016 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Religie: Agnostisch
Burgerlijke staat: Woon alleen, heb een vriendin
Hoogst genoten opleiding: Bachelor of Science
Politieke voorkeur: Centrum links
En over stufi:quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm misschien heb je dan wel gelijk
quote:Bij de oude wajong mag je studeren zonder dat dat direct gevolgen heeft voor je uitkering. Als je aan de voorwaarden voldoet heb je recht op studiefinanciering (van de overheid) maar let wel op want dat is tegenwoordig een volledige lening. Een studiefinanciering heeft in de oude wajong geen invloed op de wajong, Wel kan de wajong van invloed zijn op de studiefinanciering omdat de wajong als inkomen wordt gezien.
Wauw dus je kan maximaal lenen en wajong pakken.quote:
Met oude wajong wel ja. Dus fok-it kan dat gewoon doen jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wauw dus je kan maximaal lenen en wajong pakken.
NEDERLAND![]()
Mijn Wajong wordt verlaagd tot 375 euro als ik ga studeren had ik op site gezien. Maar hieruit blijkt dat hij gewoon zo blijft als nu wel erg apartquote:
Lekker 2k van de belastingbetaler pakken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met oude wajong wel ja. Dus fok-it kan dat gewoon doen ja
Ja nee dusquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wauw dus je kan maximaal lenen en wajong pakken.
NEDERLAND![]()
Ik heb vaker gehoord dat je dat met oude wajong mag. Oude wajong mag je veel meer dan met de nieuwe wajong qua geld bijverdienen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn Wajong wordt verlaagd tot 375 euro als ik ga studeren had ik op site gezien. Maar hieruit blijkt dat hij gewoon zo blijft als nu wel erg apart
Nee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
maar wajong is ook maar tot 27 toch, daarna krijg jeb ijstand
Als je erbij werkt wel jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je 375 houdt pak je nog steeds bijna 1,5k
Jawelquote:
Nee nee, maar het is geen 1000 wat je pakt met leningquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo. moet je werken voor die 375 wajong?
Daarbij kun je collegegeldkrediet vragen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, maar het is geen 1000 wat je pakt met lening800 nog wat geloof ik.
Of ze hebben dat ook weer veranderdquote:
Dat is waar maar er even vanuit gaand dar m'n pa m'n collegegeld betaald heb ik daar geen recht op natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarbij kun je collegegeldkrediet vragen.
De Wajong uitkering is een uitkering voor jongeren vanaf 18 jaar met een uiterste looptijd tot 65 jaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze hebben dat ook weer veranderdvroeger ging je gewoon bijstand in
Serieus? Rare shit allemaalquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:11 schreef Sked het volgende:
Wajong is tegenwoordig tot AOW leeftijd
Jawel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar maar er even vanuit gaand dar m'n pa m'n collegegeld betaald heb ik daar geen recht op natuurlijk
oh ja, mn broertje betaalde gewoon alles.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar maar er even vanuit gaand dar m'n pa m'n collegegeld betaald heb ik daar geen recht op natuurlijk
quote:Als u een WIA-, WAO-, WAZ- of Wajong-uitkering heeft
Ontvangt u een WIA-, WAO-, WAZ- of Wajong-uitkering? En verandert uw situatie niet? Dan stopt uw WIA-, WAO-, WAZ- of Wajong-uitkering als u de AOW-leeftijd bereikt.
Ohquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd dat centrumrechts de uitkeringen aanpakt in nederland.
#chanant allemaal dit
Dat laatste, altijd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik het met rijst eten vanavond of inpakken in bladerdeeg en in de oven doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |