SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die buutnlanders pikken al onze vrouwen inquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan Sof met een Syriër daten
Dikke BMW jonguh dikke BMWquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die buutnlanders pikken al onze vrouwen in
gelukkig heb ik mijn hond nogquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die buutnlanders pikken al onze vrouwen in
Dacht zoiets gelezen te hebben omdat het helemaal is ingericht op mannenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:07 schreef supersof het volgende:
zitten er alleen maar mannen in de koepel?
Waar zijn hun vrouwen danquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dacht zoiets gelezen te hebben omdat het helemaal is ingericht op mannen
apartquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dacht zoiets gelezen te hebben omdat het helemaal is ingericht op mannen
met dieren kun je ook lekker knuffelen inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gelukkig heb ik mijn hond nog
en ook nog eens onvoorwaardelijke liefde zonder poespasquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met dieren kun je ook lekker knuffelen inderdaad
Een groot deel van de vluchtelingen zijn jonge mannen zonder familie of met familie die nog in land van herkomst zittenquote:
ik ben dol op poezenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en ook nog eens onvoorwaardelijke liefde zonder poespas
jij zou graag een poespas hebben bedenk ik mij
Gewoon door de natuur de grenzen overstekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger zaten er nog gewoon gezinnen in de vrachtwagen!!
Vluchten is niet meer wat het is geweest
Ja gaat goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Liever in een vrachtwagen dan op een gammel roeibootjequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger zaten er nog gewoon gezinnen in de vrachtwagen!!
Vluchten is niet meer wat het is geweest
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahw
leuk hoor
Beetje benauwd alleenquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever in een vrachtwagen dan op een gammel roeibootje
[..]
Ja gaat goed!jeeej leuk, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat wel maar stuk minder risico'squote:
[..]
Ja gaat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet. Toen gingen er ook een hoop de pijp uit hoorquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel maar stuk minder risico's
Waarom krijg ik Arabische advertenties op fok
Ja kans op verstikking enzo. Maar denk dat het percentuele verschil wel groot isquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet. Toen gingen er ook een hoop de pijp uit hoor
insha allah fokkiequote:Op donderdag 21 januari 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel maar stuk minder risico's
Waarom krijg ik Arabische advertenties op fok
Had mikey toch gelijk, ik ben een moslimquote:
Ik wist het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had mikey toch gelijk, ik ben een moslim
Ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het toch een beetje teleurstellend dat Calcio ons negeert.
wanneer gaan we samen chillen in mekkaquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had mikey toch gelijk, ik ben een moslim
Gefeliciteerd Amaquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb advertenties zien wel aangevinkt. Maar ik zie helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |