Zit nu voor $60 per jaar bij amazon met mijn 12TB.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan is de goedkoopste methode om extra schijven voor thuis te kopen.
Maar 12TB, hebben we het dan over series e.d. die je misschien ooit nog een keer wil kijken?
Is dat puur backup, of een of andere sync client (ŕ la Dropbox)? En gebruik je Windows of Mac?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:11 schreef µ het volgende:
Zit nu voor $60 per jaar bij amazon met mijn 12TB.
Puur backup, Linux.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:31 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Is dat puur backup, of een of andere sync client (ŕ la Dropbox)? En gebruik je Windows of Mac?
Ja via een invite systeem welke maanden kan duren. Dan is dat tientje peanuts.quote:
Ja, dat is waar. Maar misschien dat het wachten loontquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:38 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja via een invite systeem welke maanden kan duren. Dan is dat tientje peanuts.
Afgelopen zaterdag stond er een stuk over dit bedrijf in de Volkskrant. Ze voeren deze strategie omdat het goedkoper is dan reclame op tv e.d. en hopen op mond op mond reclame enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:13 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar misschien dat het wachten loont
Fuk foutje nouja bij deze.quote:
Kree, je hebt een DM, laat je even weten of het werkt?quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:27 schreef kree het volgende:
Ze werken nog met invite codes die je kunt aanvragen door je e-mail adres op te geven.
Ik hem me aangemeld in ieder geval, maar wacht nog
Thanks, maar helaas was ie verlopenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:32 schreef Idenue het volgende:
[..]
Kree, je hebt een DM, laat je even weten of het werkt?
Dit is helemaal niet aantrekkelijk. Na een jaar heb je dan ¤ 120 betaald, maar voor dat bedrag had je ook twee handzame 1 TB portable externe schijfjes kunnen kopen die beslist langer meegaan en waarbij je dan met niemand wat te maken hebt om toegang te krijgen tot je data.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:24 schreef Woods het volgende:
2TB á ¤10 klinkt ook aantrekkelijk. Heb bij lange niet zoveel nodig echter.
Yep. Voor sync doeleinden is het dan wel weer handig. Maar dan zijn er wel goedkopere oplossingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:51 schreef Riparius het volgende:
Dit is helemaal niet aantrekkelijk. Na een jaar heb je dan ¤ 120 betaald, maar voor dat bedrag had je ook twee handzame 1 TB portable externe schijfjes
Tja dat concludeer ik nergens. Maar wil jij overal een logge exterbe hdd meesleuren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet aantrekkelijk. Na een jaar heb je dan ¤ 120 betaald, maar voor dat bedrag had je ook twee handzame 1 TB portable externe schijfjes kunnen kopen die beslist langer meegaan en waarbij je dan met niemand wat te maken hebt om toegang te krijgen tot je data.
Log?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Woods het volgende:
[..]
Tja dat concludeer ik nergens. Maar wil jij overal een logge exterbe hdd meesleuren?
Je zegt hierboven zelf dat het aanbod van TransIP aantrekkelijk klinkt terwijl het dat duidelijk niet is. En nee, mijn externe harddisks zijn niet log maar kleine harddisks zonder externe voeding in een handzaam tasje. En ik ben geen nomade, dus heb ik er geen behoefte aan mijn data overal mee naar toe te sjouwen. Het is namelijk mijn privé data.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:33 schreef Woods het volgende:
[..]
Tja dat concludeer ik nergens. Maar wil jij overal een logge externe hdd meesleuren?
Het is dus een marketing stunt om een product in de markt te zetten dat eigenlijk te duur is voor het gebodene. Daarom wordt er ook zo getreuzeld om daadwerkelijk die 1 TB opslagruimte gratis ter beschikking te stellen, want ze weten ook wel dat particulieren die daarmee tevreden zijn never nooit een (te) duur betaald abo gaan nemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag stond er een stuk over dit bedrijf in de Volkskrant. Ze voeren deze strategie omdat het goedkoper is dan reclame op tv e.d. en hopen op mond op mond reclame enzo.
Dat zou kunnen, maar voorlopig zijn daar geen aanwijzingen voor. In ieder geval zullen ze het niet vrijgeven, want dan raken ze alleen maar een gigantische hoop opslagcapaciteit kwijt aan gebruikers van wie ze nooit een cent aan inkomsten zullen zien.quote:Ik denk dat er meer mensen worden toegelaten op het gratis tarief als meer mensen een betaald abonement nemen.
Er word helemaal niet mee getreuzeld, het is allang in de markt gezet, alleen logischerwijs in een beperkte hoeveelheid. Precies wat je van een reclamestunt mag verwachten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:13 schreef Riparius het volgende:
Daarom wordt er ook zo getreuzeld om daadwerkelijk die 1 TB opslagruimte gratis ter beschikking te stellen,
Laat ik het anders formuleren: mensen die zich hebben aangemeld voor een invite worden eindeloos aan het lijntje gehouden zonder dat ze te horen krijgen waar ze aan toe zijn en of ze die in het vooruitzicht gestelde 1 TB gratis opslagruimte wel ooit gaan krijgen of niet. Maar uiteraard hoort dat allemaal bij de marketingstunt. Dat is net zoiets als bij loterijen die altijd schermen met al die miljoenen die je zou kunnen winnen. Ze vertellen er alleen nooit bij hoeveel mensen bij de laatste trekking niets hebben gewonnen en hoeveel geld die mensen zijn kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet mee getreuzeld, het is allang in de markt gezet, alleen logischerwijs in een beperkte hoeveelheid. Precies wat je van een reclamestunt mag verwachten.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |