SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help mij eens. Allemaal pannenkoekenhaters hierquote:
ik houd ook van pannenkoekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Help mij eens. Allemaal pannenkoekenhaters hier
Jawel hoor.quote:
ik kreeg het ook nooit van mn moederquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga nooit pannekoeken bakken voor mijn kinderen
Goed zo.quote:
Hoeft ook niet elke avond. Dan is alles kak.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar vind rijst/aardappelen zo idioot weinig bij een diner toevoegen
ik kreeg altijd aardappelen vlees groente bij mijn opa en oma, en die aardappelen waren altijd zo veel lekkerder dan ergens anders.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar vind rijst/aardappelen zo idioot weinig bij een diner toevoegen
Jongen jongequote:
pannenkoekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat was dat?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
In Thailand wel een keer zo lekker eten gehad dat ik er gewoon de hele maaltijd stil van was om OPTIMAAL te kunnen genieten
Niet-westers eten dat westers gemaakt wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook zin in aziatisch eten.
Wel uit azie zelf.
Ik weet alleen niet wat het wasquote:
Eens.quote:
Zelfs al die aziaatjes in het westen maken het minder pittig enzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet-westers eten dat westers gemaakt wordt.
Met Chinees eten is het al helemaal een ramp. Bah bah bah.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs al die aziaatjes in het westen maken het minder pittig enzo
Ik heb nu 2 tentjes waar Thai werken die ik vrij duidelijk heb gemaakt dat ze het fatsoenlijk moeten maken
oh ik eet vaak tweemaal per week sperziebonen met appelmoes. Heerlijkquote:
Dat is echt afschuwelijk ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met Chinees eten is het al helemaal een ramp. Bah bah bah.
Meer pannenkoeken voor ons.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we naar China gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt afschuwelijk ja.
Zou wel eens echt chinees willen eten
In een curry-gerecht met rijst is aardappel wel heel erg lekker bijgerechtquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:56 schreef Sked het volgende:
wat ik zelf echt echt echt niet snap is wat mensen in gekookte aardappelen zien
Ik vind het best oke, 1-2 keer per maand, best lekker zelfs danquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:56 schreef Sked het volgende:
Sorry, ga in mei-juni naar thailand.quote:
lekker man, beetje zout erover. Maar duurt te lang om te koken dus maak het nooitquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:56 schreef Sked het volgende:
Nog een keer?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, ga in mei-juni naar thailand.
En dan heb ik geen ekkies, wat voor chinees eten zou je in china aanraden
Zou zonde zijn als je even snel Vietnam pakt ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar voor Vietnam wil ik eigenlijk wel langer dan 3 weken.
Mn vriendin is al 4 keer in Singapore geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als je even snel Vietnam pakt ja.
Als je voor paar dagen wilt kan je eigenlijk alleen Laos doen. Of naar Singapore heen en weer
ben nu in jouw landquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:00 schreef Ezell het volgende:
Chinese pannekoekjes...Is niet hetzelfde deeg als wat wij in Nederland gebruiken. En die dingen zijn gevuld met fijngehakte groente en vlees. Die dingen kan je bij voedselmarktjes op straat kopen. Echt chill.
Watquote:
Oh dacht alquote:
Baasquote:
Hong Kong lijkt me echt geen prettige plek.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baas
Alleen overstappen of blijf je er paar dagen?
heyy alles goed?quote:
Zieke smogquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hong Kong lijkt me echt geen prettige plek.
beetje troosteloos maar dat zijn alle vliegveldenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hong Kong lijkt me echt geen prettige plek.
Word je echt niet blij vanquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maatje van mij geeft daar les.
Verdient wel goed voor een docentenbaantjequote:Op donderdag 21 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word je echt niet blij van
Bejing kan je ook niet zonder mondkapje doen
Leven in HK is toch best duur?quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdient wel goed voor een docentenbaantje
wat doet etsu doen zodat jij dan kan slapenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja hoor alleen amper geslapen. Moet voortaan met etsu vliegen
business class betalenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doet etsu doen zodat jij dan kan slapen
Klopt heel duur, maar loon is er na. En hij krijgt z'n appartement gratis.quote:
nee dat gebeurt over 280 dagen ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:06 schreef Ezell het volgende:
Sofje, is jouw studie ook van locatie verhuisd?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat gebeurt over 280 dagen ofzo
We hebben een belachelijk groot aftelbord dat dagen, uren, minuten en seconden aftelt tot de dag dat we gaan verhuizenmaar ik ga daar niet veel les meer krijgen.
Waar zit jij in Utrecht op school dan? uithof?quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Raar dat ze dat doen. Die verhuizingen zijn echt ruk. Ik moet nu vanaf de bushalte nog een eindje lopen. Niet dat ik er veel moet te zijn, maar toch... En het gebouw is een doolhof.
Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zit jij in Utrecht op school dan? uithof?
waar zit fcj nu danquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Raar dat ze dat doen. Die verhuizingen zijn echt ruk. Ik moet nu vanaf de bushalte nog een eindje lopen. Niet dat ik er veel moet te zijn, maar toch... En het gebouw is een doolhof.
ik snap niet waar fmr heen gaat. Gaat die naar oude fcj of oude fem?quote:
Geen idee. Kerel die dezelfde opleiding als jij doet wist het ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap niet waar fmr heen gaat. Gaat die naar oude fcj of oude fem?
zit ie in mijn jaar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Kerel die dezelfde opleiding als jij doet wist het ook niet.
nee hoor, heel fem staat leeg. Zit allemaal op daltonlaanquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:20 schreef Ezell het volgende:
Fem zit er trouwens nog steeds. Nu nog wel.
O, ik ken iemand die daar zat en ik dacht dat hij zei dat hij nog op dezelfde plek zat.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor, heel fem staat leeg. Zit allemaal op daltonlaan
oh gek. Ik bedoel die ene naast fcjquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik ken iemand die daar zat en ik dacht dat hij zei dat hij nog op dezelfde plek zat.
Weer een lelijkerd ja?quote:
laat maarquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gek. Ik bedoel die ene naast fcj
had ik gezien jaquote:
oh ik heb het geluid uitquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:26 schreef Sked het volgende:
[..]
had ik gezien ja
wel grappig dat je de politie op je dak krijgt als een grappig bedoeld tweetje verkeerd valt
Robin Haase krijgt doodsbedreigingen via twitter als hij wedstrijden verliestquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:26 schreef Sked het volgende:
[..]
had ik gezien ja
wel grappig dat je de politie op je dak krijgt als een grappig bedoeld tweetje verkeerd valt
Robin Haase verdient alles wat hem toekomtquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Robin Haase krijgt doodsbedreigingen via twitter als hij wedstrijden verliest
Eensquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Robin Haase verdient alles wat hem toekomt
ahahahhaha jaquote:
Mehquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]hardop gelachen
hij lijkt wel toch
ik ook hardop gelachenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]hardop gelachen
hij lijkt wel toch
hahaha shitquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
https://twitter.com/HuubBellemakers
Dit is m
beetje die ogen jaquote:
blauw anders het land uitquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:34 schreef Sked het volgende:
ze weten nog steeds niet zeker welk kleur ogen ik nou heb
hahaha gvdquote:
Ik snapte wat Pax bedoelde, maar Wytze lijkt wel meer jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Valt me tegen dat jullie de vergelijking trekken
Vrouwentennis is geen sportquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:39 schreef Sked het volgende:
eurosport dat op 1e kanaal vrouwentennis uitzendt![]()
Misschien moet Robin Haase maar bij de WTA aansluitenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:40 schreef Sked het volgende:
[..]
mee eens
op Serena na een groot chokefeest en drama
Welke van de vele?quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
zal nooit fokkies tweet naar robin haasse vergeten
Dan moet je er niet op zettenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
Hij is echt de grootste ergernis voor betters
Tsja, ik gaf hem toch iets te vaak vertrouwen. Maar dit was echt de laatste keer jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zou je op de grootste ergernis van betters zetten
????????
quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit was echt de laatste keer ja
quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig zag Kategodin ook snel in met wat een plebejers ze te maken had
straks tegen Ferrerquote:
Wanneer speelt hij? Ga wel ff die pot kijken jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:50 schreef Sked het volgende:
[..]
straks tegen Ferrer
als ie die pakt kan ie nog best paar rondjes overleven
Half 10 nederlandse tijd, lekker hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer speelt hij? Ga wel ff die pot kijken ja
7pm localquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer speelt hij? Ga wel ff die pot kijken ja
Straks zegt tie danquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Half 10 nederlandse tijd, lekker hoor.
Mwah, volgende ronde Belluci, daarna Isner. Die aced hem compleet de baan afquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:50 schreef Sked het volgende:
[..]
straks tegen Ferrer
als ie die pakt kan ie nog best paar rondjes overleven
Zij is ook wel sportliefhebster he?quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ging vanochtend djokovic en tsonga in bed kijken met mn vriendin.
Dat is echt genot, wat ik met voetballers hebt waar ik een hekel aan heb heeft zij met tenissers.
Genot.
Ja, kijkt ook wel veel ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij is ook wel sportliefhebster he?
Upper class hequote:Op donderdag 21 januari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, kijkt ook wel veel ja.
maar vooral tennis omdat ze dat haar hele leven had gedaan
hoop doet levenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Als hij van Isner wint kwartfinale tegen Murray.. bohhhDat word een potje hoor
Sommige tennissers zijn ook gewoon bloedirritantquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ze heeft vieze subjetiviteit als het om tenissers gaat
Bij haar deugt vrijwel niemand alleen haar oogappeltjes.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige tennissers zijn ook gewoon bloedirritant
Hopelijk niet die types als Tomic he?quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij haar deugt vrijwel niemand alleen haar oogappeltjes.
nee, die heeft geen tennisuiterlijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk niet die types als Tomic he?
Gewoon even tussen rally door schreeuwen dat tegenstanders vriendin is vreemdgegaanquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:58 schreef Sked het volgende:
[..]
kan er wel om lachen, alhoewel ie soms beetje over de schreef gaat
quote:De Australiër stelt wel geleerd te hebben van de rel. "Ik had niet gedacht dat er zoveel over gezegd en geschreven zou worden. Ik moet er maar van leren. Ik zou het natuurlijk niet nog een keer doen, maar ik schaam me er zeker niet voor."
Hij bespeelt het publiek ook briljant. Word je helemaal gek van als tegenstanderquote:
Wie heeft wel tennisuiterlijk dan?quote:
Weet ik het, ik bedenk het niet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie heeft wel tennisuiterlijk dan?
Oh lolz, wat zijn haar oogappeltjes dan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik het, ik bedenk het niet.
Class uitstraling hebben waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:04 schreef Sked het volgende:
ik ben nu wel benieuwd aan welke criteria je moet voldoen om een tennisuiterlijk te hebben
Je moet er niet al te pauper uitzien. En klasse hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:04 schreef Sked het volgende:
ik ben nu wel benieuwd aan welke criteria je moet voldoen om een tennisuiterlijk te hebben
Die is verder niet knap genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
Dat heeft die Kyrgios totaal niet nee
Die Tomic trouwens wel. Je ziet echt dat dat rijkeluiskindje is die naar een elitaire tennisschool is gegaan
Dat niet neequote:Op donderdag 21 januari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die is verder niet knap genoeg.
Best wel ja. Ik had niet veel met hem op verderquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
We kunnen stellen dat die het ultieme tenniskarakter was.
nog nooit zo hard gelachen om tennis als toen ie van Soderling verloorquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb ook helemaal niks met Nadalde hele tijd die freaking ball 40-45 keer opgooien. 40-45 keer in zn reet graaien
Dat was mooi ja. En toen die Dustin Brown van hem won ookquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Sked het volgende:
[..]
nog nooit zo hard gelachen om tennis als toen ie van Soderling verloor
Over geen tennisuiterlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
En toen die Dustin Brown van hem won ook
quote:
die maakte Nadal gewoon krankjorum met z'n idiote spelquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was mooi ja. En toen die Dustin Brown van hem won ook
quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Die is verdomme de leeftijd van mijn oma.
Deze keek ik in Polen tussen de maagkrampen inquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
Dit was wel 1 van de beste wedstrijden die ik ooit heb gezien
Terechte youtube-titel
Echt niet normaal inderdaad.quote:
70-68 godquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt niet normaal inderdaad.
of die wereldrecordwedstrijd van Isner
Serieus zo ja?quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Om daarna in de kortste partij ooit op wimbledon er tegen Thiemo de Bakker eraf te gaan zonder ace
Vanwege zijn overwinning mocht Isner door naar de volgende ronde, waarin hij tegen Thiemo de Bakker moest spelen. Deze wedstrijd stond gepland voor 24 juni, maar werd uitgesteld zodat Isner kon uitrusten. Isner verloor deze wedstrijd met 0–6, 3–6, 2–6 in 74 minuten, tot dat moment de kortste wedstrijd (mannen) op Wimbledon 2010,[10] zonder een ace te produceren.[11]quote:
Bizarquote:Op donderdag 21 januari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vanwege zijn overwinning mocht Isner door naar de volgende ronde, waarin hij tegen Thiemo de Bakker moest spelen. Deze wedstrijd stond gepland voor 24 juni, maar werd uitgesteld zodat Isner kon uitrusten. Isner verloor deze wedstrijd met 0–6, 3–6, 2–6 in 74 minuten, tot dat moment de kortste wedstrijd (mannen) op Wimbledon 2010,[10] zonder een ace te produceren.[11]
Komt nooit meer voorquote:
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik alweer blaasontsteking heb. Antibioticakuur is nog geen week afgelopen
Ga aan de cranberry supplementen. Werkt beter dan antibiotica.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik alweer blaasontsteking heb. Antibioticakuur is nog geen week afgelopen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:01 schreef Fera het volgende:
Dan liever een kloon van mijn vriend voor een trio.
Dit wist je toch al?quote:
Klopt. :$$quote:
Jij zou jezelf wel doen toch?quote:
Vind je dat niet hetzelfde als je tweelingbroer doen oid?quote:
Geen idee, nooit zo over gedacht. Laat die trio nu maar zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 05:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind je dat niet hetzelfde als je tweelingbroer doen oid?
Awww.quote:Op donderdag 21 januari 2016 06:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, nooit zo over gedacht. Laat die trio nu maar zitten.
Wie?quote:
Wie loopt er te haten dan?quote:
In B&W vinden ze haar allemaal een lelijk kreng gvdquote:
Raar dat jullie geen aparte wc hebben danquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
Kom je terug van twee uur rijles, is er iemand die denkt: HEY IK GA EEN HALF UUR DOUCHEN.
Dude ik moet naar de wc![]()
![]()
Ga bij hem thuis.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
Kom je terug van twee uur rijles, is er iemand die denkt: HEY IK GA EEN HALF UUR DOUCHEN.
Dude ik moet naar de wc![]()
![]()
Ja zit in de douche, ben er zelf ook geen fan vanquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar dat jullie geen aparte wc hebben dan
Bij wie?quote:
Op z'n kamerquote:
Zie edit.quote:
ja in zijn bed hihihihihiiiiquote:
Ja ik had het gezienquote:
Goed idee. Lekkere bruine bolus achterlaten. Zal hem leren.quote:
ik hoef alleen te plassenquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee. Lekkere bruine bolus achterlaten. Zal hem leren.
Ik wil niet zo'n MI van Sofquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee. Lekkere bruine bolus achterlaten. Zal hem leren.
Daarom studioleef. :$quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:46 schreef supersof het volgende:
Heb ik aangeklopt, dus kon ik eindelijk gaan. Wil ik nu eten maken, gaat er iemand afwassen omg![]()
![]()
wat een kutleef
nee vreselijk ditquote:
Ik wil deze locatie niet kwijt maar alles is zo duur hier. En ik snapte nou niet of ik me ook kon inschrijven voor studentenwoningen daar omdat ik niet in Arnhem studeerquote:
Geen idee wie dat isquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:48 schreef Fok-it het volgende:
Het is inmiddels bijna tien jaar geleden dat Litvinenko zijn vergiftigde kopje groene thee dronk in de bar van een hotel in Londen. Het glas bevatte de radioactieve stof polonium-210, waardoor hij na 22 dagen stierf. De spion stond bekend om zijn kritiek op president Poetin. Hij vluchtte in 2000 naar Engeland, nadat hij had gebroken met Poetin en zijn regime.
Ben je rustig bakje thee aan het drinken
Ex-spion van Putin die hem daarna liet vermoordenquote:
Staam er bij jou nog woningen vrij?quote:
wow jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staam er bij jou nog woningen vrij?
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staam er bij jou nog woningen vrij?
fattyquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
hamburger als middag eten omdat ik gisteren geen zin had om te koken en vanavond naar mijn ouders ga. lekker
Urgentiegevalletjes zijn in deze?quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Maar toen ik laatst bij Portaal was hadden ze het over dat er urgentiegevalletjes in moeten
karrevracht aan vluchtelingenquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Urgentiegevalletjes zijn in deze?
Misschien kan Sof met een Syriër datenquote:
ja bah dikquote:
Ja dat zie ik dus niet gebeurenquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan Sof met een Syriër daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |