SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help mij eens. Allemaal pannenkoekenhaters hierquote:
ik houd ook van pannenkoekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Help mij eens. Allemaal pannenkoekenhaters hier
Jawel hoor.quote:
ik kreeg het ook nooit van mn moederquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga nooit pannekoeken bakken voor mijn kinderen
Goed zo.quote:
Hoeft ook niet elke avond. Dan is alles kak.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar vind rijst/aardappelen zo idioot weinig bij een diner toevoegen
ik kreeg altijd aardappelen vlees groente bij mijn opa en oma, en die aardappelen waren altijd zo veel lekkerder dan ergens anders.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar vind rijst/aardappelen zo idioot weinig bij een diner toevoegen
Jongen jongequote:
pannenkoekenquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat was dat?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
In Thailand wel een keer zo lekker eten gehad dat ik er gewoon de hele maaltijd stil van was om OPTIMAAL te kunnen genieten
Niet-westers eten dat westers gemaakt wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook zin in aziatisch eten.
Wel uit azie zelf.
Ik weet alleen niet wat het wasquote:
Eens.quote:
Zelfs al die aziaatjes in het westen maken het minder pittig enzoquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet-westers eten dat westers gemaakt wordt.
Met Chinees eten is het al helemaal een ramp. Bah bah bah.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs al die aziaatjes in het westen maken het minder pittig enzo
Ik heb nu 2 tentjes waar Thai werken die ik vrij duidelijk heb gemaakt dat ze het fatsoenlijk moeten maken
oh ik eet vaak tweemaal per week sperziebonen met appelmoes. Heerlijkquote:
Dat is echt afschuwelijk ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met Chinees eten is het al helemaal een ramp. Bah bah bah.
Meer pannenkoeken voor ons.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we naar China gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt afschuwelijk ja.
Zou wel eens echt chinees willen eten
In een curry-gerecht met rijst is aardappel wel heel erg lekker bijgerechtquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:56 schreef Sked het volgende:
wat ik zelf echt echt echt niet snap is wat mensen in gekookte aardappelen zien
Ik vind het best oke, 1-2 keer per maand, best lekker zelfs danquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:56 schreef Sked het volgende:
Sorry, ga in mei-juni naar thailand.quote:
lekker man, beetje zout erover. Maar duurt te lang om te koken dus maak het nooitquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:56 schreef Sked het volgende:
Nog een keer?quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, ga in mei-juni naar thailand.
En dan heb ik geen ekkies, wat voor chinees eten zou je in china aanraden
Zou zonde zijn als je even snel Vietnam pakt ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar voor Vietnam wil ik eigenlijk wel langer dan 3 weken.
Mn vriendin is al 4 keer in Singapore geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als je even snel Vietnam pakt ja.
Als je voor paar dagen wilt kan je eigenlijk alleen Laos doen. Of naar Singapore heen en weer
ben nu in jouw landquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:00 schreef Ezell het volgende:
Chinese pannekoekjes...Is niet hetzelfde deeg als wat wij in Nederland gebruiken. En die dingen zijn gevuld met fijngehakte groente en vlees. Die dingen kan je bij voedselmarktjes op straat kopen. Echt chill.
Watquote:
Oh dacht alquote:
Baasquote:
Hong Kong lijkt me echt geen prettige plek.quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baas
Alleen overstappen of blijf je er paar dagen?
heyy alles goed?quote:
Zieke smogquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hong Kong lijkt me echt geen prettige plek.
beetje troosteloos maar dat zijn alle vliegveldenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hong Kong lijkt me echt geen prettige plek.
Word je echt niet blij vanquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maatje van mij geeft daar les.
Verdient wel goed voor een docentenbaantjequote:Op donderdag 21 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word je echt niet blij van
Bejing kan je ook niet zonder mondkapje doen
Leven in HK is toch best duur?quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdient wel goed voor een docentenbaantje
wat doet etsu doen zodat jij dan kan slapenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja hoor alleen amper geslapen. Moet voortaan met etsu vliegen
business class betalenquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doet etsu doen zodat jij dan kan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |