abonnement Unibet Coolblue
pi_160757878
Erg benieuwd naar de toelichting. Het zou kunnen dat we nu wel voldoen aan cat 2 maar nog in 1 staan omdat je op twee momenten aan de eisen moet voldoen. We horen nu al wel een hele poos dat het allemaal dik in orde is en niets voorstelt - maar we zitten nog steeds in categorie 1.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:59:14 #177
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_160758331
Wat goed nieuws dan maar:

sportstentorzwo twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 11:48:08 Dekker, Becker en Nijland terug in selectie @PECZwolle voor duel vs Willem II #zwowil reageer retweet
En nieuws waar ik over twijfel.

sportstentorzwo twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 11:47:20 Een wissel bij @PECZwolle: van Polen voor Schenkeveld tegen Willem II #zwowil reageer retweet
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_160762983
quote:
PEC Zwolle heeft bericht ontvangen vanuit de licentiecommissie van de KNVB. In dat bericht wordt bekendgemaakt dat de club officieel nog in categorie 1 zit, maar officieus de stap heeft gezet naar de veilige categorie 2. Om deze overgang ook formeel te bewerkstelligen, dient de club bij het volgende meetmoment wederom in categorie 2 te zitten. Daarna wordt PEC Zwolle dus definitief overgezet naar deze tweede categorie.

In een eerste reactie aan PEC.nu laat voorzitter Adriaan Visser het volgende weten: “Het volgende meetmoment zit PEC Zwolle 100% in categorie 2. Vorige week hebben we als club de prognose voor het volgende seizoen ingediend bij de KNVB. Op basis van die gegevens en de tabellen die we voorhanden hebben om te kunnen berekenen in welke categorie je wordt ingedeeld, kan ik zonder voorbehoud zeggen dat PEC Zwolle naar categorie 2 gaat. Het volgende meetmoment vindt plaats tussen mei en juni 2016″. De KNVB doet er doorgaans iets langer over om dit te communiceren.

Transferperiode
Ook wilde we graag weten of deze indeling financiële gevolgen heeft voor de aankomende transferperiode. “Ons transferbeleid verandert niet. Dat we vanaf het volgende seizoen meer geld te besteden hebben betekend niet dat we dat ook gaan doen. We blijven uitgaan van onze kernwaarden. Een daarvan is dat we het moeten hebben van spelers die ergens anders het wat moeilijker hebben. We hebben de afgelopen seizoenen bewezen daarmee een middenmoter te kunnen zijn”.

Daarnaast is PEC Zwolle hard bezig met het contract van Bart van Hintum. De verdediger lijkt toch langer bij PEC te blijven. “Gerard is daar keihard mee bezig.” aldus Visser.

Stadionplannen
Recent heeft PEC Zwolle het onderzoek naar de regio vernieuwd en hieruit blijkt dat er ruimte is voor een club met 15.000 toeschouwers en een begroting van 15 miljoen Euro. Hier blijft Visser zich met PEC op richten. “De stadionplannen zijn hier een belangrijk onderdeel van. Momenteel zijn we druk bezig met het inrichten van het feest ten behoeve van de stadionplannen. We hebben inmiddels 55 van de 62 tafels verkocht wat ruim een ton oplevert. Het restant gaat goed komen, ik ben een positief mens.” besluit de voorzitter. PEC mikt erop om aan het einde van dit seizoen te beginnen met de (nieuw)bouw. Dit moet klaar zijn voor aanvang van het nieuwe seizoen, conform de afspraken met de aannemer.
http://pec.nu/pec-overig/(...)tegorie-1-geplaatst/
pi_160792111
Tot nu toe gaat het prima! Ik zie een gedreven Zwolle die het gras wil opeten. Keurige insteek. Ook al is het maar (met al het respect) Willem II.
pi_160792831
Prima goal van Willem II trouwens. Mooie assist van Achenteh. Als PEC zo even flink gas geeft dan blijven de drie punten in Zwolle!
Knap dat Willem II nog aardig tegengas geeft trouwens. Doen ze prima :)
pi_160794778
Afgezien van tien minuten rond de rust echt gedomineerd. Willem II op alle vlakken afgebluft. Prima pot!
pi_160797180
Lekker potje voetbal. Genoten. Een prima tegenstander die zich niet naar de slachtbank liet leiden, maar wel mee voetbalde. Kingsley speelde weer heerlijk, Achenteh liet ook van zich horen. Gewoon een prima zaterdagavondpot met een terechte winnaar. Genoten :Y
  zaterdag 19 maart 2016 @ 23:59:04 #183
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_160799396
Goaltje van Dirk _O_ Kingsley is en blijft toch een geweldig talent. _O_

PEC O+
pi_160800232
Ja was leuke eerste wedstrijd om bij te zijn. :D
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 20 maart 2016 @ 01:08:40 #185
202014 JJH
Knetter. O+
pi_160800584
Topavond. ^O^
pi_160801083
quote:
Jans prijst Veldwijk: 'Dat kwartier moet er alleen nog uit'
Ondanks zijn hoofdrol heeft Lars Veldwijk tegen Willem II volgens trainer Ron Jans ook zijn mindere kant laten zien. De vraag blijft of de spits niet bezig is aan zijn laatste maanden bij PEC Zwolle.
Veldwijk ontpopt zich steeds meer tot een van de sterkhouders van PEC Zwolle. Met een assist en een doelpunt onderstreepte de spits dat tegen Willem II opnieuw, al waren er ook momenten die een andere kant op wezen. 'In het eerste kwartier na rust, dan zie je dat hij eigenlijk niet goed in de duels zat en het een beetje liet lopen', zei Jans na de 4-1 zege tegen FOX Sports. 'Dat kwartier moet er nog uit. Dan wordt hij van goed naar beter.'

De trainer zou graag de Nottingham Forest-huurling langer bij PEC Zwolle onder zijn hoede hebben. 'Ik heb er met de directie over gesproken dat we er alles aan zouden moeten doen om hem te behouden. Maar Nottingham Forest laat niet veel van zich horen.'

'We hebben een optie tot koop. Maar de trainer (Dougie Freedman, red.) is ontslagen en ze wachten daar op de nieuwe situatie. We moeten geduld hebben. Onze bedoeling is duidelijk. Het zou prettig zijn als hij hier volgend jaar ook nog speelt. Maar ik weet ook hoe het werkt', aldus de trainer.

Veldwijk zelf wijst een langer verblijf in Zwolle op voorhand zeker niet af. Maar de spits heeft zijn blik niet alleen op de Overijsselse club gericht. 'Mijn trainer in Engeland is ontslagen van de week. Dat komt de situatie niet ten goede. We moeten afwachten wat daar gaat spelen. Als duidelijk is wat ze met mij willen, dan kan ik mijn plan maken. Maar de optie Nederland ligt er zeker, zoals ook PEC.'

Mogelijk krijgt Veldwijk eerder duidelijkheid over een ander deel van zijn voetbaltoekomst. Een interlandcarrière met Zuid-Afrika lonkt. 'Mijn zaakwaarnemer is ermee bezig. Hij heeft contact gehad met de bond en de ambassade. We hopen snel duidelijkheid te krijgen', aldus de spits met een Zuid-Afrikaanse vader.
http://www.vi.nl/nieuws/j(...)r-alleen-nog-uit.htm

Haha, dat laatste wist ik niet. Met een beetje mazzel gaat hij in 2018 naar het WK _O_
pi_160807219
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 02:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/nieuws/j(...)r-alleen-nog-uit.htm

Haha, dat laatste wist ik niet. Met een beetje mazzel gaat hij in 2018 naar het WK _O_
Dan kan hij alvast het nkosi sikelel iafrika oefenen. Die is niet makkelijk :D
  maandag 21 maart 2016 @ 11:53:52 #188
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_160830805
Weer wat spelers in de diverse elftallen van de week _O_



"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:34:40 #189
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_160866959
ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 15:10:32 PEC Zwolle heeft volgens De Stentor Thanasis Karagounis een nieuw contract aangeboden. De aanvaller revalideert van een kruisbandblessure. reageer retweet
Bohhhhhhh *O*
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 25 maart 2016 @ 16:31:22 #190
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160935602
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 15:59:26 De opties in de contracten van Kevin Begois, Wouter Marinus en Dirk Marcellis worden door PEC Zwolle gelicht. reageer retweet
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 16:03:27 PEC Zwolle gaat niet door met Boy de Jong, Abdel El Hasnaoui, Samet Bulut en Boban Lazic. Er wordt geen gebruik gemaakt van hun opties. reageer retweet


[ Bericht 32% gewijzigd door Pino112 op 25-03-2016 16:52:26 ]
  vrijdag 25 maart 2016 @ 16:52:09 #191
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_160936118
Logische berichten!
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  Redactie Sport / Supervogel zondag 27 maart 2016 @ 14:04:01 #192
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160976273
ForzaPECZwolle twitterde op zondag 27-03-2016 om 13:58:55 Jasper Cillessen heeft vandaag zijn neus gebroken. De kans is aanwezig dat Diederik Boer zaterdag op doel staat bij Ajax - PEC Zwolle. reageer retweet
  zondag 27 maart 2016 @ 15:42:53 #193
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_160978264
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:04 schreef Pino112 het volgende:
ForzaPECZwolle twitterde op zondag 27-03-2016 om 13:58:55 Jasper Cillessen heeft vandaag zijn neus gebroken. De kans is aanwezig dat Diederik Boer zaterdag op doel staat bij Ajax - PEC Zwolle. reageer retweet
Ik zie liever Cillessen met een masker keepen haha :D
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 30 maart 2016 @ 20:32:06 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_161057585
ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 30-03-2016 om 20:26:25 PEC Zwolle heeft Karagounis een nieuw tweejarig contract aangeboden. PEC heeft een optie om zijn verbintenis te verlengen niet gelicht. (VI) reageer retweet
ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 30-03-2016 om 20:27:44 Nijkamp: "Het is een constructie waarbij Karagounis begint met een lager salaris, maar meer gaat verdienen zodra hij minuten gaat maken." reageer retweet
  vrijdag 1 april 2016 @ 15:18:20 #195
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_161097464
Het contract van Wouter Marinus is opengebroken tot 2019. We mogen dus nog zeker de aankomende drie jaar van het jeugdige talent genieten. @pec.nu

Mooi nieuws! Net als Thomas tot 2019 onder contract :)
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_161097795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:18 schreef Mkr het volgende:
Het contract van Wouter Marinus is opengebroken tot 2019. We mogen dus nog zeker de aankomende drie jaar van het jeugdige talent genieten. @pec.nu

Mooi nieuws! Net als Thomas tot 2019 onder contract :)
Ze zijn inderdaad prima bezig, ondanks de negatieve berichten mbt categorie 1. Doen ze weer prima. Roeien met de riemen die ze hebben en geen rare capriolen uithalen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 12:32:49 #197
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_161276782
quote:
Uitbreiding stadion PEC komt in zicht

PEC Zwolle hoopt nog voor het begin van het nieuwe seizoen het aantal plaatsen in het stadion met ruim 1400 uit te breiden. De plannen voor aanpassing van de noordtribune zijn zo goed als rond.
Behalve uitbreiding van het aantal plaatsen zijn er ook extra voorzieningen voor supporters gepland. Zo komen er katrollen aan de dakrand waaraan de supportersclub grote spandoeken kan laten zakken. En vlakbij het veld nog extra mogelijkheden om kleinere spandoeken goed op te hangen. Verder wordt voorzien in extra 'koek en zopie'-kiosken.

De plannen voor uitbreiding bestaan al jaren. Het stadion telt nu 12.500 plaatsen en is bij vrijwel altijd uitverkocht. Eigenlijk wil PEC groeien naar 15.000 plaatsen maar het geld ontbreekt om dat in één keer te doen. Daarom is gekozen voor fasering. Met de uitbreiding van de noordtribune, achter het doel, komt het aantal plaatsen op een kleine 14.000.

Supportersvereniging
Volgens PEC-voorzitter Adriaan Visser zijn onlangs de laatste puntjes op de i gezet, in nauw overleg met de supportersvereniging. "We gaan nu voor een opzet waarbij de onderste tien rijen staanplaatsen zijn. Dat geeft sfeer en het geeft supporters het gevoel 'bovenop' het veld te staan. Daarboven komen dan de zitplaatsen. Het liefst zouden we alleen maar staanplaatsen hebben, maar dat mag volgens de regels van de KNVB niet."

Vijf ton
De nu geplande uitbreiding kost rond de vijf ton. Een flink deel daarvan kan betaald worden uit de verkoop van speler Trent Sainsbury, die de Zwolse club vorig jaar een aanzienlijk bedrag opleverde.

De rest van het geld - hoeveel er nog precies nodig is wil Visser niet kwijt - moet gefinancierd worden met twee feesten. Morgen is er een feestavond voor sponsoren met een veiling en een loting. Sponsors konden tafels kopen en daarvoor was veel belangstelling, meldt Visser. "Alle tafels zijn uitverkocht." Op 13 mei volgt nog een in samenwerking met de supportersvereniging georganiseerde avond. Ook die heeft als doel zo veel mogelijk geld op te halen.

Mocht de club niet aan het streefbedrag komen, dan gaat de uitbreiding voorlopig niet door. Binnen de reguliere begroting ontbreken de middelen daarvoor. PEC zit sinds enkele jaren in categorie 1 van de KNVB. Hierin worden clubs ingedeeld die hun financiën (nog) niet goed op orde hebben. "We moeten nog steeds wat vlekjes uit het verleden wegwerken, maar het gaat financieel steeds beter. In mei gaan we naar categorie 2", aldus Visser.
Goed nieuws! In mei definitief in cat. 2 volgens Visser.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:42:52 #198
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_161278078
PEC terug in categorie 2!

quote:
Voorzitter Adriaan Visser heeft goed nieuws te melden: ,,Donderdag heeft de club bericht gekregen vanuit de KNVB licentiecommissie. Hierin kwam naar voren dat de club op basis van de halfjaarcijfers (meetmoment II) wederom is ingedeeld in categorie 2. Aangezien PEC Zwolle op twee momenten achtereen in deze categorie is ingedeeld, wordt de club nu ook officieel overgezet naar de veilige tweede categorie. Voor onze club komt er zodoende een einde aan een periode van een jaar in categorie 1 en daar zijn we als vanzelfsprekend blij mee.”
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 08-04-2016 om 13:59:14 PEC Zwolle staat niet meer onder curatele bij de KNVB. PEC hoeft nu niet meer elke uitgave boven de 50.000 euro voor te leggen aan de bond. reageer retweet


[ Bericht 42% gewijzigd door Mkr op 08-04-2016 14:12:59 ]
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:33:41 #199
202014 JJH
Knetter. O+
pi_161280778
Naais. _O_

Vanavond nog ff 3 punten en dan is het nu al een goed weekend.
pi_161280850
*O*
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')