vroeger keek ik altijd naar barca, prachtige wedstrijdenquote:
Ja echt, irritante stem ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
Die Kim Feenstra mag ook wel dood trouwens, wat een dom kind is dat zeg.
Ja daarboven is het niks, maar rond de prijsklasse van de 23 euro kan je slechtere whisky's treffen dan de blend van Chivas Regal b.v.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
blends zijn leuk tot 30 en dan ook met uitzondering.
die stem danquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
Die Kim Feenstra mag ook wel dood trouwens, wat een dom kind is dat zeg.
dat is niet juistquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
vroeger keek ik altijd naar barca, prachtige wedstrijden![]()
Maar 90 minuten kijken en er gebeurt eigenlijk in totaal nog geen 5 minuten wat is gewoon te saai
Momenteel veel andere dingen aan mn hoofd, drukjes. Ben te moe om nog te make uppen als ik thuis ben meestal. Komt binnenkort wel weer :pquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het jammer dat je niet zo vaak meer post op je beautypage
ik sta hier volkomen rustig, doe zelf eens even normaal, sjongejongequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze dom is moet ze dood? doe eens rustig
Kim had toch die lesbische photoshoot gedaan met Geraldine? niks mis meequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik sta hier volkomen rustig, doe zelf eens even normaal, sjongejonge
ik wacht gespannen afquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Momenteel veel andere dingen aan mn hoofd, drukjes. Ben te moe om nog te make uppen als ik thuis ben meestal. Komt binnenkort wel weer :p
Staand FOK!ken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik sta hier volkomen rustig, doe zelf eens even normaal, sjongejonge
ja echt geil of niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kim had toch die lesbische photoshoot gedaan met Geraldine? niks mis mee
Voel je je nu onveilig?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze dom is moet ze dood? doe eens rustig
Zo druk dat je elke avond op FOK! zit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Momenteel veel andere dingen aan mn hoofd, drukjes. Ben te moe om nog te make uppen als ik thuis ben meestal. Komt binnenkort wel weer :p
ik vind die geraldine lekkerder dan kimquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kim had toch die lesbische photoshoot gedaan met Geraldine? niks mis mee
ja maar dan moet je fox sports internationaal nemen en niet eredivisiequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
bij barca miss niet maar bij fc Knudde in de eredivisie wel
Ik vind het allebei domme snollen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik vind die geraldine lekkerder dan kim
Niet beide hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dan moet je fox sports internationaal nemen en niet eredivisie
dat kanquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik vind die geraldine lekkerder dan kim
sowieso eredivisiequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dan moet je fox sports internationaal nemen en niet eredivisie
snap ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik heb al 10 kopieën van dat blad besteld
homoquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
Vind het ook totaal niet geil trouwens.
ik had het toch over uiterlijk jongequote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het allebei domme snollen.
van alles wat voornamelijk engelsquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
sowieso eredivisie
Wat kijk jij dan
jij ziet graag 2 mannen rampetampen of nie danquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
Vind vooral het Engels voetbal leuk om te kijken, dus die seizoenskaart wordt dan lastig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb seizoenskaart dus vind ik overdreven
quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
Ze is doof, drm heeft ze zo'n stemquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gadver ja, zou na een minuut overlijden aan acute irritatie.
Alsnog, de domheid straalt van het gezicht af.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik had het toch over uiterlijk jonge
favo uk team?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van alles wat voornamelijk engels
en bij de grote clubs ook ongelofelijk duurquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind vooral het Engels voetbal leuk om te kijken, dus die seizoenskaart wordt dan lastig.
je zei dat je die chick die Crip postte zou doen, hoe weet je dat zij geen domme hoer is?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Val gewoon niet op domme hoeren.
Beter zoekt ze dan niet de publiciteit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze is doof, drm heeft ze zo'n stem
Best zielig eigenlijk
dat is wel weer waar maar zal die geraldine wel nemenquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsnog, de domheid straalt van het gezicht af.
Kom vechten danquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Manchester United sinds Ruudje er speelde
is een lelijke stem een afknapper voor jou?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze is doof, drm heeft ze zo'n stem
Best zielig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |