tegenwoordig kun je daar via snelrecht gewoon direct op het feestje nog een strafblad voor krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben 'vroegah' wel twee keer gepakt met harddrugs (kleine hoeveelheden) op feestjes, kwam daar telkens zonder consequenties vanaf gelukkig.
Dit dus, en dat is inmiddels de norm.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben 'vroegah' wel twee keer gepakt met harddrugs (kleine hoeveelheden) op feestjes, kwam daar telkens zonder consequenties vanaf gelukkig.
Was dat wel te eten danquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal heb ik daar ook geen last van maar vandaag echt wel, vgm had mijn vriendin hele bottle erin gegooid ofzo. Alci dat ze s
dat klopt en dat is het geval bij marihuana en xtc, maar volgens mij wordt je gewoon gearresteerd met heroïne oid, ongeacht de hoeveelheidquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is lastig omdat het niet juridisch is maar kleinschalig drugsbezit wel de facto door de politie wordt genegeerd.
meestal wel inderdaad. Maar dit is natuurlijk ook al heel iets anders dan waar je mee begon.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen als je een grote partij hebt doen ze moeite. Kleine stash wordt genegeerd.
aldus het meisje dat schrok van de drank in de tiramisuquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn ghetto style aan de congac, hennesy ofcourse.
wel lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is je mening m.b.t. picanto's? (en dan heb ik het over de frituursnack, niet de auto)
Zoiets mag er wezen:quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind jij een goede fles whisky?
wordt geen onderscheid in gemaakt, tenminste niet tussen heroïne en xtcquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat klopt en dat is het geval bij marihuana en xtc, maar volgens mij wordt je gewoon gearresteerd met heroïne oid, ongeacht de hoeveelheid
Goede oude tijd kwam je er nog mee weg door wat je had in te leveren en te beloven dat je het niet meer zou doenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je daar via snelrecht gewoon direct op het feestje nog een strafblad voor krijgen![]()
Helemaal niet, want in de wet staat dat dit niet mag, maar dat wordt gewoon genegeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
meestal wel inderdaad. Maar dit is natuurlijk ook al heel iets anders dan waar je mee begon.
dus word je wel of niet opgepakt met die drugs?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
wordt geen onderscheid in gemaakt, tenminste niet tussen heroïne en xtc
is dat niet zo'n intens dure fles?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoiets mag er wezen:
[ afbeelding ]
Jimmy komt alleen in de sc als hij dronken isquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
Jimmy be like kan nooit sc binnen komen en over koetjes en kalfjes praten
Ik was niet voorbereid voor die doseringquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aldus het meisje dat schrok van de drank in de tiramisu
nee, alleen voor bezit met dealerindicatie. Je krijgt misschien een boete.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
dus word je wel of niet opgepakt met die drugs?
Ik stond in de supermarkt vanmiddag, en ik zag naast de mexicano's een doos picanto's staan, en ik vroeg me toen af wat Hermann daar van zou denken.quote:
meestal niet als het om kleine hoeveelheden gaat denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
dus word je wel of niet opgepakt met die drugs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |