tekken tag 2 is de laatste die ik gespeeld heb, maar die vond ik niet zo leukquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tekken 3
Heb 5 of 6 ook nog op mn kruisdoos, blijft grappig
beetje de hype in leven houden jatokquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan kunnen ze toch beter een screenshot posten als ze verder in de ontwikkeling zijn
hoeft toch niet, ze hebben hun zakken al gevuld met het kickstarter geldquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje de hype in leven houden jatok
Ik dacht eerst wel dat het RTL Boelervard was, ipv KLB Boelervardquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Mij echt totaal niet, totdat ik even aandachtig de OP ging bekijken.
Ja dat gezeik met dat taggenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
tekken tag 2 is de laatste die ik gespeeld heb, maar die vond ik niet zo leuk
werd ook de hele tijd gedisst door m'n vriendin
shenmue 3 is niet zomaar een kickstarter hèquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeft toch niet, ze hebben hun zakken al gevuld met het kickstarter geld
ik pokemon op de gameboyquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
Tekken 5 Dark Resurrection kapot gespeeld op de PSP toen, overal waar ik was.
oh ja die heb ik idd ook, de tering wat een aids is datquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:35 schreef Crip het volgende:
Tekken 5 Dark Resurrection kapot gespeeld op de PSP toen, overal waar ik was.
SNES-games spelen op de DSquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja die heb ik idd ook, de tering wat een aids is datsws is psp alleen leuk om als emulator te gebruiken
RTL boulevardquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wel dat het RTL Boelervard was, ipv KLB Boelervard
idd, ze hebben ook nog geld van Sony gekregenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
shenmue 3 is niet zomaar een kickstarter hè
ps1 spellen spelen op pspquote:
vind wes knapper dan yoquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:36 schreef Calcio het volgende:
[..]
RTL boulevard
Nooit begrepen wat mensen interessant aan Wes en Yo en dat soort rare figuren vinden
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd, ze hebben ook nog geld van Sony gekregen
nog meer geld in de zakken dus
Yo is een monster zonder make upquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind wes knapper dan yo
oké, baas boven baasquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ps1-spellen spelen op mn raspberry pi
Echt een kut ding ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja die heb ik idd ook, de tering wat een aids is datsws is psp alleen leuk om als emulator te gebruiken
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb nog nooit een PS1 spel gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |