Ik vind D alleen veel leuker. Het is moeilijk te omschrijven, maar ik vind haar zo leuk, dat ik haar links heb laten liggen, omdat ik te bang was dat ze nee zou hebben gezegd. Toen D eenmaal een vriendje kreeg dacht ik: laat ik dan toch maar voor die andere gaan, maar nu ik dit weet weet ik niet of ik dat nog kan/wil.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Je kan altijd op date gaan met de vriendin van D, je vind haar wel leuk, alleen het voelt anders als bij D zelf, logisch, het is misschien een heel ander meisje. Misschien als je met haar op date bent, dat je merkt dat 't toch wel goed klikt?
Over D, die heeft een vriend, ik zou zeggen op dat gebied lekker met rust laten. Wat er tussen D en die vriend gebeurd is aan henzelf. Je vind 2 meiden leuk, maar uiteindelijk kan je niet 50% voor de ene en 50% voor de ander gaan. Het blijft jouw keuze.
Je moet iig niet gaan wachten tot 't uitgaat met die vriend.
Je moet niet iemand achterna gaan die een vriend heeft. Je verdoet je eigen tijd ermee, + je word er niet vrolijk van. Als je die ander echt niet leuk vind, eerlijk zijn tegen haar en tegen jezelf, anders wordt 't alleen maar drama.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vind D alleen veel leuker. Het is moeilijk te omschrijven, maar ik vind haar zo leuk, dat ik haar links heb laten liggen, omdat ik te bang was dat ze nee zou hebben gezegd. Toen D eenmaal een vriendje kreeg dacht ik: laat ik dan toch maar voor die andere gaan, maar nu ik dit weet weet ik niet of ik dat nog kan.
-Nevermind-quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moet niet iemand achterna gaan die een vriend heeft. Je verdoet je eigen tijd ermee, + je word er niet vrolijk van. Als je die ander echt niet leuk vind, eerlijk zijn tegen haar en tegen jezelf, anders wordt 't alleen maar drama.
Je kan er natuurlijk wel voor open staan, D weet dat jij haar leuk vond en vond jou ook wellicht interessant. Dat geeft toch een goed gevoel? Mocht 't een keer uitgaan, en je vind haar nog steeds leuk, waarom niet? Je moet er alleen niet vanuit gaan dat dat gebeurd, maar het is mogelijk.
Als ik jou was zou ik lekker verder zoeken, zelfverzekerd zijn, have fun, dan komt er vanzelf wel iemand die je echt echt leuk vind.![]()
Als ze jou duidelijk leuker vind dan die vriend, waarom is het dan nog aan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Maar ze vind me leuk, dat is het hele punt
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ze heeft een tijd geen relatie gehad. Zoals ze al aangaf, ze vind hem leuk, maar ze is denk ik ook niet iemand die het zomaar uitmaakt. Ze gaf alleen erg duidelijk aan dat als ik haar had gevraagd, dat ze dat heel erg leuk had gevonden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ze jou duidelijk leuker vind dan die vriend, waarom is het dan nog aan?
Dat zegt dus niets over die vriend. Zoals ik al zei, zoek verder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ze heeft een tijd geen relatie gehad. Zoals ze al aangaf, ze vind hem leuk, maar ze is denk ik ook niet iemand die het zomaar uitmaakt. Ze gaf alleen erg duidelijk aan dat als ik haar had gevraagd, dat ze dat heel erg leuk had gevonden.
Ik snap je niet, wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zegt dus niets over die vriend. Zoals ik al zei, zoek verder.
Ze had het leuk gevonden, maar betekent niet dat ze nu haar vriend ervoor gaat dumpen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik snap je niet, wat bedoel je precies?
Dat verwacht ik ook niet echt, ik vraag me meer af of het nog wat kan worden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze had het leuk gevonden, maar betekent niet dat ze nu haar vriend ervoor gaat dumpen.
Ja dat kan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet echt, ik vraag me meer af of het nog wat kan worden.
Ik denk het niet. Ze heeft hiervoor heel lang geen relatie gehad en is (quote) ''echt heel slecht met flirten''. Het is ook niet echt het meisje dat zomaar een relatie zal verbreken, omdat ze best afhankelijk is van - en aanhankelijk is naar andere mensen (dat dan weer wel). Ze doet zich hard voor, maar is heel tenger van binnen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:36 schreef Multatilu het volgende:
Mijn analyse: Ze is niet verliefd op jou, maar vind het heerlijk om te flirten en aandacht te krijgen. Ze laat je net zo lief een hele tijd bungelen als ze maar van je hoort dat je haar leuk vind. Als ze verliefd op je is, of je echt leuk vindt, dan had ze die andere jongen ondertussen al gedumpt.
Klaarquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef zarGon het volgende:
Het is simpel: WAT WIL JE?!.
- Als je de D. wil, moet je voor de D. gaan.
- Je moet duidelijk naar haar toe zijn: maak het uit met je vriend, begin een relatie met mij.
- Als ze haar vriend niet wil loslaten, moet jij haar loslaten. En dat houdt in: geen contact meer.
- Met die vriendin van de D. wordt het niets: jij zit met je hoofd bij D. Voor die vriendin ga je niet de moeite doen die je zou moeten doen.
Kappen met afwachten en afvragen, maar actie ondernemen.
Kan het niet juist erg counterproductief zijn om het zo te gaan pushen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef zarGon het volgende:
Het is simpel: WAT WIL JE?!.
- Als je de D. wil, moet je voor de D. gaan.
- Je moet duidelijk naar haar toe zijn: maak het uit met je vriend, begin een relatie met mij.
- Als ze haar vriend niet wil loslaten, moet jij haar loslaten. En dat houdt in: geen contact meer.
- Met die vriendin van de D. wordt het niets: jij zit met je hoofd bij D. Voor die vriendin ga je niet de moeite doen die je zou moeten doen.
Kappen met afwachten en afvragen, maar actie ondernemen.
Zo te zien heb je echt helemaal niets geleerd van je eerdere ervaring... Wil je weer gaan wachten totdat je vindt dat het tijd is, om vervolgens erachter te komen dat je weer te laat bent?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kan het niet juist erg counterproductief zijn om het zo te gaan pushen?
Ga lekker kleren kopen, samen eten en laat dan merken dat je haar wil, bouw het op en... zoen haar.quote:Ik ga deze vrijdag met D naar de stad om kleren te kopen.
Haar zoenen, terwijl ze een vriendje heeft... Ik waardeer je advies heel erg, echt, maar dat lijkt me nou niet echt de goede tactiek, bij welke vrouw dan ookquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo te zien heb je echt helemaal niets geleerd van je eerdere ervaring... Wil je weer gaan wachten totdat je vindt dat het tijd is, om vervolgens erachter te komen dat je weer te laat bent?
Jij weet wat je wil, dus ga ervoor. Je bent vast voorzichtig omdat je niet weet hoe zij erover denkt of wat zij gaat doen; daar kom je alleen achter als je wat onderneemt en stappen zet.
Hoe langer jij wacht, hoe groter de kans dat iemand anders haar weet in te palmen. Aan jou de keus.
Als ze je afwijst heb je pech, maar dan heb je wel duidelijkheid. Dat is veel beter dan afwachten en jezelf ondertussen van binnen helemaal kapotmaken.
[..]
Ga lekker kleren kopen, samen eten en laat dan merken dat je haar wil, bouw het op en... zoen haar.
Geen halfzachte maatregelen zoals bibberend toegeven dat je haar toch echt wel leuk vindt en blabla. Daden bereik je veel meer mee dan beetje eromheen praten.
Zo te zien is haar huidige vriendje toch niets, dus daar hoef je ook niet al te veel rekening mee te houden.
BETER IETS DOEN EN PROBEREN EN HARD OP JE BEK GAAN DAN NIETS DOEN EN AFWACHTEN EN DAN DROMEN HOE ENE ANDERE GAST AAN HAAR ZIT.
Dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |