Ze test hier waarschijnlijk mee hoe je reageert en of je gevoelens voor haar hebt.quote:Op maandag 23 november 2015 20:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Ze vroeg me bijvoorbeeld of ze iemand mee mocht nemen op het feestje dat ik organiseerde; ''een jongen die ze wel wilde versieren''. Weet niet of dit een grap was, denk het eerlijk gezegd niet.
Niet geschoten is altijd mis, gewoon proberen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:03 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vraag me dus af wat ik moet doen? Allereerst heb ik geen idee hoe ik het überhaupt zou moeten aanpakken met der. Hoe versier ik der als we elkaar al zo lang kennen?
Verder ben ik bang dat het bij een afwijzing heel ongemakkelijk wordt en onze vriendschappelijke relatie misschien wel stukloopt. Ik wil haar niet kwijt als vriendin, maar ook niet voor eeuwig met deze gevoelens blijven lopen. Wat moet ik doen?
Andere voorbeelden: We waren met de kunstklas naar de opera geweest (heb zelf geen kunst maar ze had me meegevraagd omdat er nog een plekje vrij was). Ik heb geloof ik die hele voorstelling met der zitten lachen om van alles en nog wat. Toen het afgelopen was, heb ik wel 10 minuten aan een stuk staan klappen (om me een beetje uit te sloven). Ik zei toen we buiten waren ''pak mijn handen, ze trillen helemaal!'' maar dat deed ze niet, waarop ik het maar deed.quote:Op maandag 23 november 2015 20:06 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ze test hier waarschijnlijk mee hoe je reageert en of je gevoelens voor haar hebt.
Verder als alles klopt wat je zegt doet het er inderdaad wel schijn van dat ze je wel als optie ziet.
Het kan inderdaad wel lastig worden omdat ze je klasgenootje is. Als je huidige relatie of je mogelijke toekomstige verhouding awkward wordt dan is school een stuk minder leuk
Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat het me al eens eerder is gebeurd met meisjes die ik kende, maar niet zo goed als haar.quote:Op maandag 23 november 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
De vraag is eerder hoe jij gaat reageren bij een afwijzing.
There is only one way to find out, John.quote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Andere voorbeelden: We waren met de kunstklas naar de opera geweest (heb zelf geen kunst maar ze had me meegevraagd omdat er nog een plekje vrij was). Ik heb geloof ik die hele voorstelling met der zitten lachen om van alles en nog wat. Toen het afgelopen was, heb ik wel 10 minuten aan een stuk staan klappen (om me een beetje uit te sloven). Ik zei toen we buiten waren ''pak mijn handen, ze trillen helemaal!'' maar dat deed ze niet, waarop ik het maar deed.
Misschien nietszeggend, maar het voelde voor mij als een afwijzing. Daarna stonden we te wachten op mensen die uit de garderobe kwamen. Ik zei ''het duurt wel lang he'' en zij maakte er zoiets van als ''Je kan weggaan'' maar op een ietwat geïrriteerde toon, 5 minuten later namen we een beetje ongemakkelijk afscheid van elkaar.
Op mijn feestje zei ze zoiets als ''maar kan ik nog bij jou slapen''. Ik geloof niet dat ze serieus was. We hadden daar hiervoor namelijk over lopen grappen. Ze vroeg hetzelfde op WhatsApp (weer denk ik dat ze niet serieus was, idk) waarop ik er iets van maakte als ''ik heb een tweepersoonsbed'' en zij zei ''als het maar een waterbed is'' en ik er iets van maakte als ''ga er maar onder liggen dan''.
Iemand overhoorde dit, zei met zijn halfdronken kop ''ik heb nog nooit zo'n duidelijke suggestie gehoord'' wat iedereen die om ons heen stond kon horen, ook zij. Wist niet hoe ik daar op moest reageren, zij ook niet en we hebben niet echt meer met elkaar gepraat die avond.
Laatste voorbeeld: We zouden een dagje samen naar een open dag van Leiden gaan, met zijn tweetjes, wat we nog nooit echt gedaan hebben. Dit zegde ze 1 dag van tevoren af, ze was al gegaan dat jaar daarvoor, zei ze. Ik had meer het gevoel dat ze niet de hele dag met mij wilde vertoeven.
Beetje mixed signalen, maargoed, probeer 't gewoon man. Vraag d'r mee uitquote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Andere voorbeelden: We waren met de kunstklas naar de opera geweest (heb zelf geen kunst maar ze had me meegevraagd omdat er nog een plekje vrij was). Ik heb geloof ik die hele voorstelling met der zitten lachen om van alles en nog wat. Toen het afgelopen was, heb ik wel 10 minuten aan een stuk staan klappen (om me een beetje uit te sloven). Ik zei toen we buiten waren ''pak mijn handen, ze trillen helemaal!'' maar dat deed ze niet, waarop ik het maar deed.
Misschien nietszeggend, maar het voelde voor mij als een afwijzing. Daarna stonden we te wachten op mensen die uit de garderobe kwamen. Ik zei ''het duurt wel lang he'' en zij maakte er zoiets van als ''Je kan weggaan'' maar op een ietwat geïrriteerde toon, 5 minuten later namen we een beetje ongemakkelijk afscheid van elkaar.
Op mijn feestje zei ze zoiets als ''maar kan ik nog bij jou slapen''. Ik geloof niet dat ze serieus was. We hadden daar hiervoor namelijk over lopen grappen. Ze vroeg hetzelfde op WhatsApp (weer denk ik dat ze niet serieus was, idk) waarop ik er iets van maakte als ''ik heb een tweepersoonsbed'' en zij zei ''als het maar een waterbed is'' en ik er iets van maakte als ''ga er maar onder liggen dan''.
Iemand overhoorde dit, zei met zijn halfdronken kop ''ik heb nog nooit zo'n duidelijke suggestie gehoord'' wat iedereen die om ons heen stond kon horen, ook zij. Wist niet hoe ik daar op moest reageren, zij ook niet en we hebben niet echt meer met elkaar gepraat die avond.
Laatste voorbeeld: We zouden een dagje samen naar een open dag van Leiden gaan, met zijn tweetjes, wat we nog nooit echt gedaan hebben. Dit zegde ze 1 dag van tevoren af, ze was al gegaan dat jaar daarvoor, zei ze. Ik had meer het gevoel dat ze niet de hele dag met mij wilde vertoeven.
Ja, oke, maar wat als ze dus nee zegt?quote:Op maandag 23 november 2015 21:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Beetje mixed signalen, maargoed, probeer 't gewoon man. Vraag d'r mee uit
Nee op het uitvragen? Ligt eraan wat haar reden is natuurlijk, als zij een goede reden heeft om niet te kunnen vraag of zij misschien wat voorstelt?quote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, oke, maar wat als ze dus nee zegt?
Dat snap ik, maar het gaat me meer om de vriendschap. Ik wil haar niet kwijt als vriendin. Ik ben bang dat het heel moeilijk wordt om normaal met elkaar om te gaan, mocht ik een nee krijgen.quote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee op het uitvragen? Ligt eraan wat haar reden is natuurlijk, als zij een goede reden heeft om niet te kunnen vraag of zij misschien wat voorstelt?
Of ga een keer samen sporten?
En als ze uiteindelijk nee zegt, jammer dan, jij hebt je best gedaan en je hebt duidelijkheid.
Snap je wel hoor, heb zelf een soortgelijke situatie gehad.quote:Op maandag 23 november 2015 21:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het gaat me meer om de vriendschap. Ik wil haar niet kwijt als vriendin. Ik ben bang dat het heel moeilijk wordt om normaal met elkaar om te gaan, mocht ik een nee krijgen.
Hou jezelf niet zo voor de gek joh, je wil haar alleen maar als vriendin omdat je dan kunt blijven hopen. Gewoon uitvragen dus (hoewel ik t er niet veelbelovend uit vind zien).quote:Op maandag 23 november 2015 21:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het gaat me meer om de vriendschap. Ik wil haar niet kwijt als vriendin. Ik ben bang dat het heel moeilijk wordt om normaal met elkaar om te gaan, mocht ik een nee krijgen.
Het was niet indruk maken, het was een beetje uitsloven (mensen klappen over het algemeen vrij lang, bij een opera, zo heb ik gemerkt).quote:Op maandag 23 november 2015 21:48 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hou jezelf niet zo voor de gek joh, je wil haar alleen maar als vriendin omdat je dan kunt blijven hopen. Gewoon uitvragen dus (hoewel ik t er niet veelbelovend uit vind zien).
Hoe kan je trouwens indruk maken door 10 min te klappen? Is dat niet gewoon een beetje debiel?
Hmm nou in dat geval, als de vriendschap je ook echt wat waard is, zou ik gezien de niet al te best signalen het er maar bij laten zitten.quote:Op maandag 23 november 2015 21:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het was niet indruk maken, het was een beetje uitsloven (mensen klappen over het algemeen vrij lang, bij een opera, zo heb ik gemerkt)..
Ik denk niet dat ik haar alleen om die reden als vriendin wil. Zoals ik al zei, viel zij mij vroeger niet al te veel op. Dit is pas de afgelopen maanden zo ontwikkelt.
De niet al te beste signalen zijn bijvoorbeeld?quote:Op maandag 23 november 2015 22:02 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hmm nou in dat geval, als de vriendschap je ook echt wat waard is, zou ik gezien de niet al te best signalen het er maar bij laten zitten.
Maar ik kom buiten m'n expertisegebied. Bij mij zijn vriendschap en dit soort gevoelens strikt gescheiden.
Naja als ik het zo vluchtig nog eens doorlees, alles dat je hier opnoemt behalve dat waarvan iemand zei dat het een duidelijke hint was.quote:Op maandag 23 november 2015 22:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De niet al te beste signalen zijn bijvoorbeeld?
Is dit serieus bedoelt of een slechte troll?quote:Op maandag 23 november 2015 22:27 schreef Geerd het volgende:
Gewoon vragen man !!!Ze dicked je, maar dan moet jij niet in eens weglopen en met anderen gaan lullen natuurlijk dan denkt zei fuck you bitch
Don't overthink, vraag haar uit.quote:Op maandag 23 november 2015 22:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoelt of een slechte troll?
Gast !! Zelfs ik had der allang gevraagd ipv een topic op fok! Openenquote:Op maandag 23 november 2015 22:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoelt of een slechte troll?
quote:Op maandag 23 november 2015 22:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Don't overthink, vraag haar uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |