Misschien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef Argo het volgende:
Normaal zou ik nu toasten op Bob maar weet niet of wij daartoe in staat zijn.
Moet je huilen na het fappen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan is het meer trotsfappen inplaats van verdrietcummen
Idem hier. Met mijn 55cm kun je helemaal niks.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Kleine pimmel is veel praktischer, zou graag willen ruilen.
Ik weet het niet man. Je zit nog in de proeftijd. Je bent aardig op weg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef Argo het volgende:
Zullen we het gewoon proberen Hoink581, of denk je dat we elkaars bierglas kapot gaan stoten?
Denk aan het jaar van de positiviteit mijn beste.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet het niet man. Je zit nog in de proeftijd. Je bent aardig op weg.
Fysiek niet mogelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Hey dima ben je op je pik getrapt ahahaha
Zeg 's eerlijk, vond je 't lekker?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
soms gebeurt het weleen dat ik op fap op een 'meisje' haalt ze opeens dr jodokus te voorschijn.. zelfs die grotere pikken ondanks dat 'ze' strak staat van de oestregeen
1 blokje bij ts whaha.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
Misschien moet je aziaat worden, die zijn zo klein dat ze er blokjes voor censureren.
Fixedquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
1 blokje pixel bij ts whaha.
14,5quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef zarGon het volgende:
Wat is de lengte van je (erecte) penis dan?
Slap doet er niet toe, want slap neuk je niet. Het doet er immers wel toe hoe groot ie stijf is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |