haha argo ben jij er ook weer jongenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:10 schreef Argo het volgende:
Man man wat jou zo niet bezig houdt, zo blijf je eeuwig een loser. Waarom mokken over de grote van je pik, als je niet eens wat kan regelen om hem in te steken?
dan is het meer trotsfappen inplaats van verdrietcummenquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:10 schreef Argo het volgende:
Man man wat jou zo niet bezig houdt, zo blijf je eeuwig een loser. Waarom mokken over de grote van je pik, als je niet eens wat kan regelen om hem in te steken?
Zelfs de vrouwen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Het valt mij op dat ze allemaal grote piemels hebben.
Onkruid vergaat niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha argo ben jij er ook weer jongen
Stop gewoon eens met fappen en ga leven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan is het meer trotsfappen inplaats van verdrietcummen
soms gebeurt het weleen dat ik op fap op een 'meisje' haalt ze opeens dr jodokus te voorschijn.. zelfs die grotere pikken ondanks dat 'ze' strak staat van de oestregeenquote:
Deze baas weet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Nachtwens het volgende:
Grootte doet er niet toe, dus maak je geen zorgen.
Weet niet waar je last van hebt man maar er is meer dan seks, liefde etc... Bestaat dat niet meer in jouw boekje, ga je je waardigheid aflezen aan de lengte van je pik?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
soms gebeurt het weleen dat ik op fap op een 'meisje' haalt ze opeens dr jodokus te voorschijn.. zelfs die grotere pikken ondanks dat 'ze' strak staat van de oestregeen
Of een straf. Blijft natte vingerwerk ( hihaho ) dit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:38 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Kan je niets aan doen. Het is de schuld van god.
Nou, er waarde recentelijk een topic op R&P rond waar iedereen de TS in kwestie toch nog eens haar fijn uitlegde dat dit wel het geval was.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Nachtwens het volgende:
Grootte doet er niet toe, dus maak je geen zorgen.
Is die haarfijn, uitdrukking nu bewust sarcastisch jegens ts? Zo ja foei, verder zullen sommige vrouwen er aanstoot aan nemen maar niet alle.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, er waarde recentelijk een topic op R&P rond waar iedereen de TS in kwestie toch nog eens haar fijn uitlegde dat dit wel het geval was.
Happy little accident.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:03 schreef Argo het volgende:
Is die haarfijn, uitdrukking nu bewust sarcastisch jegens ts? Zo ja foei, verder zullen sommige vrouwen er aanstoot aan nemen maar niet alle.
Misschien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:06 schreef Argo het volgende:
Normaal zou ik nu toasten op Bob maar weet niet of wij daartoe in staat zijn.
Moet je huilen na het fappen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Idem hier. Met mijn 55cm kun je helemaal niks.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Kleine pimmel is veel praktischer, zou graag willen ruilen.
Ik weet het niet man. Je zit nog in de proeftijd. Je bent aardig op weg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef Argo het volgende:
Zullen we het gewoon proberen Hoink581, of denk je dat we elkaars bierglas kapot gaan stoten?
Denk aan het jaar van de positiviteit mijn beste.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet het niet man. Je zit nog in de proeftijd. Je bent aardig op weg.
Fysiek niet mogelijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Hey dima ben je op je pik getrapt ahahaha
Zeg 's eerlijk, vond je 't lekker?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
soms gebeurt het weleen dat ik op fap op een 'meisje' haalt ze opeens dr jodokus te voorschijn.. zelfs die grotere pikken ondanks dat 'ze' strak staat van de oestregeen
1 blokje bij ts whaha.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
Misschien moet je aziaat worden, die zijn zo klein dat ze er blokjes voor censureren.
Fixedquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
1 blokje pixel bij ts whaha.
14,5quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef zarGon het volgende:
Wat is de lengte van je (erecte) penis dan?
Slap doet er niet toe, want slap neuk je niet. Het doet er immers wel toe hoe groot ie stijf is.quote:
Krijg nou wat, ik heb Hongaars bloed. (I wish i was a little bit taller, i wish i was a baller)quote:
55 cm hier.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:06 schreef Enchanter het volgende:
Geen 30cm hebben net zoals de rest van mannelijk Fok!
Picsquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:55 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb helemaal geen pik. Het kan altijd erger
Gvdquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja je hebt niks aan een kleintje als je niet eens penetratie kan bewerkstelligen in diverse standjesquote:Op donderdag 21 januari 2016 14:41 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
welke standjes lukken niet?quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja je hebt niks aan een kleintje als je niet eens penetratie kan bewerkstelligen in diverse standjes
Wat heb aan een grote die niet eens overeind wil komen dan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja je hebt niks aan een kleintje als je niet eens penetratie kan bewerkstelligen in diverse standjes
dr zit nou niet bepaald een correlatie tussen grote pik en het al dan niet kunnen krijgen van een erecte penerquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:13 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Wat heb aan een grote die niet eens overeind wil komen dan.
nee dat klopt, maar je kan beter gewoon genieten van wat je wel hebt en proberen standjes e.d te vinden die wel gaan dan constant bezig te zijn met wat je niet hebt en wat je niet kan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dr zit nou niet bepaald een correlatie tussen grote pik en het al dan niet kunnen krijgen van een erecte pener
Heb je al geneukt, dan? Tijdje geleden wilde je naar de prostituees, hoe is dat afgelopen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
achterlangse standjes en standjes waarbij de vrouw rijdt, snel eruit floepen etc
das fucked up. Zo lekker als ze op je zit en helemaal tekeer gaat en je piemel gewoon er in blijft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
achterlangse standjes en standjes waarbij de vrouw rijdt, snel eruit floepen etc
nee heb me er bij neergelegdquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al geneukt, dan? Tijdje geleden wilde je naar de prostituees, hoe is dat afgelopen?
jaquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
das fucked up. Zo lekker als ze op je zit en helemaal tekeer gaat en je piemel gewoon er in blijft.
En ondertussen ben jij dus op zoek naar nog meer manieren om jezelf neer te praten en de grond in te trappen, zodat je een nog lager zelfbeeld hebt?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb me er bij neergelegd
Je kanslozen gedachten toeschrijven aan je kleine pik is lachwekkend.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
van de zomer gediagnosticeerd met een depressie en dat ik een lange behandeltraject in moest van de psych, therapie waarbij ik mn angsten moest overwinnen ofzo maar vlak daarna begon stage en toen had ik geen zin om dan ook nog eens in therapie te gaan. nu is stage klaar en was al van plan om komende week weer nieuwe verwijzing te krijgen van de HAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |